Että mua sieppaa nää jutut! 1-vuotias tosiaan juu voi olla morsian

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marhe

Aktiivinen jäsen
03.03.2008
2 624
0
36
ehkä jolleki 60w ukolle tai jtn. Mä en sulata enkä ymmärrä missään olosuhteissa tätä touhua, että ihminen ei saa itse puolisoaan valita ja vielä vähemmän näitä lapsimorsiammia! Todella kuvottavaa!

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200806267860650_ul.shtml
 
Tuohan tulee olemaan Suomessakin ihan normi toimintaa ennen tämän vuosisadan loppua. Äänestäkää vain "suvaitsevaisia" ihmisiä eduskuntaan, hakekaa vain äijänne ählymaista, kannattakaa vain rajoittamatonta maahamuuttoa Suomeen, sitä saa mitä tilaa...
 

Similar threads

Yhteistyössä