ETSIN SOHVIA,SAARAA,LIBEROA...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimmi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mimmi

Vieras
TERVEHDYS!

OLLAANKOS TÄÄLLÄ ENÄÄ KÄYTY KESKUSTELUA LAISINKAAN.
EN OLE EHTINYT/KERINNYT KATSELEMAAN PALSTALLA KIRJOITTANEITA.
ONKOS SOHVI,SAARA,LIBERO VIELÄ TÄÄLLÄ?

OLISI MUKAVA KUULLA KUULUMISIA?

TERKUIN:mimmi
 

Yhteistyössä