B
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kiitos etä-äiti. itse tiedämme paremmin eikö? annetaan niiden juoruta vain![]()
Ei etä-äiti ole sen kummempi ihminen kuin etäisäkään. Tiedän tapauksen,jossa lapsi jäi asumaan isän kanssa, koska isällä oli enemmän rahaa ja paremmat tulot, oli varaa ostaa perheen yhteinen koti omakseen. Lapsella säilyi sama koulu ja samat kaverit.
Mun mielestä tuossa tapauksessa äiti toimi lapsen etua ajatellen, kuten erotilanteessa pitäisikin toimia.
Joskus vaan se luopuminen on juuri sitä suurinta rakkautta. Jos siis lapselle molemmat vanhemmat on yhtä läheisiä ja isän työt ym mahdollistavat lapselle lyhyemmät hoitoajat tai vähemmän yksinoloa, kenties tutut tukiverkot löytyy läheltä ja lapsi saa jatkaa samassa päiväkodissa/koulussa niin äidiltä on ihailtavaa oman ikävänsä hinnalla tarjota lapselle paremmat eväät elämään. Enemmänkin itsekästä olisi repiä lapsi pois tuosta tutusta ympäristöstä missä tämä haluaa asua vain siksi ettei itse kestä ikävää eikä ihmisten juoruilua.
Joskus vaan se luopuminen on juuri sitä suurinta rakkautta. Jos siis lapselle molemmat vanhemmat on yhtä läheisiä ja isän työt ym mahdollistavat lapselle lyhyemmät hoitoajat tai vähemmän yksinoloa, kenties tutut tukiverkot löytyy läheltä ja lapsi saa jatkaa samassa päiväkodissa/koulussa niin äidiltä on ihailtavaa oman ikävänsä hinnalla tarjota lapselle paremmat eväät elämään. Enemmänkin itsekästä olisi repiä lapsi pois tuosta tutusta ympäristöstä missä tämä haluaa asua vain siksi ettei itse kestä ikävää eikä ihmisten juoruilua.
eron tullessa etävanhempi on äiti. mitä ajatuksia herättää?