Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pata akka:Matinkylä, Espoon keskus, Olari ja Soukka ei nappaa, ainakaan ihan keskustat niissä :x
Peesi tähän. Tosin mun yksi kaveri perheineen asuu Matinkylässä, aika Ompun lähellä, ja he tykkäävät ihan hirveästi. Joten toiset kyllä tykkää.
Itse en tosiaan Espoon keskukseen muuttaisi, mutta en kyllä Lepuskiinkaan, varsinkaan Gallerian puolelle. Oi, kun muistelee kultaisia aikoja, kun toisella puolella Lepuskia ei ollut kuin Maxi...Lepuskissa voisin ehkä vuokralla asua, mutta omaa en ostaisi.
Mä olen asunut Matinkylässä siellä rannan suunnalla (kerrostalossa kuitenkin). Oikein kivaa aluetta, etenkin ne ulkoilumahdollisuudet. Ja nykyään huippupalvelut, kun Iso Omena tuli sinne. Jos palataan ap:n juttuun, niin hänhän etsi sellaista aluetta jossa on peruspalveluita ja hyvät ulkoilumahdollisuudet. Siksi ehdotan Matinkylää tähän.
Ja Tapiola toinen, varallisuudesta riippuu. Muualle Espoossa en itse muuttaisi. Mutta Tapiolaan ei ole varaa... Ja tykkään enemmän nykyisestä kotialueestani.