Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

Itse tovi sitten unelmahäitäni viettäneenä on pakko sanoa, että kirkkohäiden ei tarvitse välttämättä olla mahtipontiset. Voi ottaa molemmista ideoista ne asiat mistä eniten tykkää ja yhdistää ne jollain tavalla. Pienet intiimit kirkkohäät voi olla tosi kauniit, ilman mitään ylimääräisiä vouhotuksia.

Vihdoinkin pääsen kirjoitteleen, tää palsta tai joku on sekoillu, etten oo päässy yli viikkoon tänne kirjoitteleen mitään :kieh:

bellaa
Tehän saitte positiivisia uutisia. Ei vuosi oikeesti oo pitkä aika, vaikka se nyt siltä saattaakin tuntua. Ajattele esim. että kohta on taas joulu, justiinhan se oli ja meni :xmas:

Mun vauvakuume on jääny vähän taka-alalle, ku meillä ollu niin järkysti kouluhommia ja tenttejä.. Pää sauhuten on saanu mennä ja tehä.. Nyt se ressi loppuu hetkeks ku pääsen 4 viikon työharjoitteluun :) Vaikkakin ressaan kyllä sitäkin, enhän mää mitään siellä osaa tehä, oon varmaan ihan peukku keskellä kämmentä :/

Kyllä se vauvakuume alkaa sieltä taka-alalta taas pukkaamaan päälle, ku kahen viikon päästä käydään kotipaikkakunnalla ja siellä on yks kaveri raskaana ja toisella on niin söpöt kaksoset, joita pakko käydä moikkaamassa :D

En päässy vielä ihan teidän juttuihin mukaan, mut joku paremmalla ajalla sitten =)

Tervehdys!
Nopeasti päivittelen kuulumisia näin työaikaan. Elikkä kp 10 mennään ja niinkuin Pearl olen kyttäilyt ovista mistä ei ainakaan ole vielä mitään tietoa (kuivaa on) Lämpöt on olut tasasen tappavaa 36,3:a. Työnpäivän päätteeksi tuon mittauksen olen tehnyt sekä tämän kosteusmittauksen myös :p Ilmoittelen kun jotain ihmeellistä seuraavan kerran kuuluu..
Ja ei suinkaan vähäisinpänä. Taidamme ottaa varaslähdön ja aloittaa yrityksen jo ensi kierrosta, viimeistään seuraavista. Olen saanut henkisentasapainon tähän kuumeiluun... JIHAA!! :D

Feliana: Kyllä on mietiskelty vaihtoehtona sitäkin, että kirkossa ja pienet häät. Nykysin vaan tuntuu, että ihmiset oottaa vähintään 200 hengen häitä, jos on kirkossa. Mutta me ei jotenkin jakseta sellasta turhaa hössötystä, ihan lähimmät sukulaiset ja ystävät...ehkä korkeintaan joku 60 henkeä olis sopivat. Ja tuleehan ne tosi kalliikskin. Ja pääasiahan siinä on itse se naimisiinmeno. Minkaslaiset häät teillä sitten on ollut?:)

koiramamma: Juu, huomasinkin, että aika samassa aikataulussa mennään! Mulla tänään kp12! Täytys perehtyä vaikka googlesta paremmin tohon ovikseen! :D Oikeesti, mistä sitä nyt voi muistaa, mitä minkalaisia tuntemuksia pitäis olla, kun kuitenkin 6v syöny pillereitä!:) Taidankin heti lähteä googlettamaan.....
Niin ja onnea vaan yrityksen aloitukseen! Mulla kanssa tää vauvakuume vetää semmosilla kierroksilla, että hankalalta tuntuu vielä puoli vuotta odotella. Aiemmin sitä tuli mietiskeltyä kaikkea negatiivistakin, mitä vauva tuo tullessaan, mutta enää mä en jaksa miettiä mitään! On tässä jo kohta 3 vuotta tullu kuumeiltua, että onneks sitä melki kohta pääsee tositoimiin! Asiasta kukkaruukkuun...Vähän muuten nuo kumit on äkistään ällöjä, hyiii, en tykkää yhtään!! :ashamed:

Käytiin eilen kattomassa se Paksuna-leffa! Oli ihan hyvä, mieskin jopa tykkäs!:)

Meidän häät oli todella pienet. Vihkiminen kirkossa ja juhlinta sitten hienossa paikassa joka isommalla porukalla ois ollutkin liian kallis meille. Tunnelma oli todella lämmin ja onnistunut. Kaikilla oli hauskaa ja yllättäen ketään muuta en paikalle kaivannutkaan (olin hieman pelännyt että tuleeko semmonen olo, että voi kun sekin ois täällä ). Meille tämä toimi todella hyvin. Saimme häistä meidän näköiset ja tuntuiset. Helpotti kun paikalla oli vain ne lähimmät ihmiset, ne ketkä oikeasti tuntevat meidät. Ei mitään jäykistelyä tai pokkurointia, vaikka puitteet oli fiinit. Meillä oli ohjelmassa lähes kaikki hääperinteet riisnheittelystä kakun leikkaamiseen. Perinteisiä leikkejä emme halunneet yhtään ja sekin toimi porukkamme kanssa oikein hyvin (oli monta liikuttavaa puhetta +jokunen valmisteltu ohjelma numero). Olimme molemmat todella tyytyväisiä siitä miten saimme yhdistettyä pienen porukan ja "oikeat häät". :heart: Tähän astisen elämäni paras päivä.

Perjantai-iltaa. Se on viikonloppu eessä taas, paitsi että mulla huomenna työpäivä. Vähän harmittaa. Tännepäs ei erikoisempia, menkkoja odotellessa. Selvästi enemmän tulee valkovuotoa näin luomukierrossa kuin pillerikierrossa.Ens lauantaina ois tyttöporukalla pikkujoulubileet, joten sitä odotellessa! Joopa joo vielä n. vuosi pitäis jaksaa odottaa että voidaan alkaa tositoimiin lasta yrittämään. Sitä ennen mennään kumilla, mikä ei kyllä ollenkaan tunnu kivalta ja samanlaiselta kuin ilman.

Toivon kans että jokus pääsisin viettämään häitä. Oon siitä miehellekin jo useemman kerran maininnu, en tiedä mitä se jahkaa kun ollaan kumminkin oltu jo 5 vuotta kihloissa.

Heippa piiiiiitkästä aikaa! Olipa mukava lukea taas vähän samanhenkisiä ajatuksia ja että muutkin tuskailee kun ei millään jaksais oottaa mutta kuitenkin pyörii kaikenmaailman ajatuksia päässä :) Tää on koittanu pysyä poissa täältä kun meillä ei asia mihinkään päin ole edenny. Nyt on kuitenkin päästy siihen pisteeseen että uskaltaa vauvahaaveista välillä puhua ja vihjailla kun mieskin on alkanu ottaa niihin jopa vähän kantaa! B) Haaveilisin niin kovin että ens keväänä/kesänä voitaisiin antaa vauvalle lupa ilmoittaa tulostaan jos meille sellainen suotaisiin. Mutta vielä tässä on silti puhumista. Mut on se jo edistystä että siitä voidaan keskustella ;) Tietty itteäkin välillä mietityttää kaikki asiat että miten sitä pärjää jne., mutta kuitenkin pääasiassa tunnen olevani itse valmis kun vaan mieskin olisi. Hyvin tuumas tässä yks päivä kun tuli telkusta dokumentti jostain pariskunnasta joka oli tosi nuorena saanu lapsen ja siinä näytettiin sitä synnytystä että "noh, eikö tuo mies meinaa ollenkaan pyörtyä"!!? Minä siihen että varokin jos tuolla asenteella lähdet sitten mukaan kun meillä aika koittaa :LOL: Siitä päästiin sitten kyllä taas hyvin miettimään asiaa ja eihän toi vielä ihan lämpene mutta, mutta... Ja lähipiirissäkin on nyt paljon vaaveja ja taaperoita joihin mieskin on hulluna joten ainakin toivossa on täällä hyvä elää :kieh:

Tuon tännekin tämän artikkelin kun on minusta aika hyvä ja tämän pohjalta olen luomu kieroa kartoittanut :D

http://kutri.net/iblog/C1537542522/E313981955/index.html

Nyt mennään kp 13 ja ovista ei ainakaan tähän tietoon ole ollut. Jatkamme siis tutkimuksia :) Onkos meistä jonki laista listaa?? Olisi helpompi seurata ketä täällä pörräilee mukana.

kasvihuoneilmiö
Hei Pearl84 Noista häistä: maistraatin ja kirkon ei tosiaan tarvitse olla määrittelemässä niiden häiden suuruutta. Joku jo sanoikin, että kirkkohäätkin voivat olla pienet ja intiimit. Samoin maistraatti-häät voivat olla suuret ja mahtipontiset. Kyse on ehkä enemmän siitä, haluaako sitä uskonnollista instituuttia häihinsä vai ei.

Kannattaa miettiä rauhassa ja jutella miehen kanssa. Häät on aivan mahtava juhla ja kyllä ne kannattaa tehdä juuri niin pieniksi tai suuriksi kun tuntuu oikealta. Sitä voi kanssa yhdistellä eri elementtejä, esim. mennä maistraattiin vain todistajien/ lähiomaisten kanssa ja pitää erikseen suuret juhlat. Tai sen vihkijänkin voi kutsua melkeinpä minne vain. Ihania suunnitteluhetkiä!!!! :heart:

En muista, vastasinko tuohon galluppiin vielä, mutta me ollaan oltu yhdessä 4,5 vuotta ja naimisiin mentiin tänä vuonna. Vauvakuumetta on pyörinyt vuoronperään kummassakin, mutta pelko pidättelee. Mä en taida valmistua kuin vasta joskus kolmenkympin toisella puolen...

Mä olen jotenkin aina unelmoinut kirkkohäistä ja joskus miehen kanssa keskusteltukin mikä kirkko kummankin mielestä kaunis ja missä olisi hienoa mennä naimisiin..

Mutta nyt syömään aamupalaa ja viettämään aikaa miehen kanssa ennenkuin tarvii töihin lähteä..

KP

kasvihuoneilmiö: Niin, toisaalta tuntuis kyllä aika teennäiselle mennä kirkossa naimisiin, kun ei kummatkaan oikeen uskovaisia olla... lähinnä sillon tulee vaan käytyä kirkossa, kun on "pakko". Että ehkä se tosiaan ei olis sitten se juttu.. Toi olis ihan kiva idea, että maistraattiin vaan todistajien kanssa ja sitten pitäis juhlat jossain kivassa paikassa.. vaikka jossain vanhalla kylätuvalla tms.!:heart:

koiramamma: Täällä jossain vaiheessa oli se lista, mutta sit se lopahti. Ja mä en ainaskaan osaa sitä tehdä... oishan se kiva, ni ois just helpompi vähän seurailla missä mennään. Mä en ees tiiä mikä kp mulla on, varmaan joku 15.. Ja eilen mulla juili tosi kipeesti tosta vasemmalta puolelta vatsaa, muita oireita ei oikeestaan oo ollu..paitsi halukkuus. :D

19.11.2007

Napakettu.............21v..........................aloitus:2008
Pearl84.................23v...........................aloitus:2008
Färbö....................19v...........................alotus:?
Kiharapää.............24v............................
Toivo79.................28v...........................aloitus:2008
kuumeilija..............
Rouvakarhu...........23v
Rypäle...................21v
Kasvihuoneilmiö....26v
Amy86...................21v...........................aloitus:3/2008
Nauruprinsesssa...25v...........................aloitus:2008
Laala.....................23v...........................aloitus:8/2008
Anniia....................20v............................aloitus:?
Heksamiina...........30v............................aloitus:2008
Koiramamma..........22v............................aloitus: 12/07

Tälläinen löytyi... Voisi päivittää tarpeen mukaan

19.11.2007

Pearl84.................23v......kp 15/ ?.......... aloitus:4/08
Talvicci....................19v...........................alotus:?
kuumeilija..............
Rouvakarhu...........23v
Kasvihuoneilmiö....26v

Heippa kaikille!

Täällä ois yks uus kuumeilija, joka haluais liittyä joukkoonne!

Oon vuosimallia -87 ja tammikuussa 21 vuotta tulee plakkariin. Vauvakuume kasvaa koko ajan mutta yritys poikaystävän kans alotetaan vasta ens vuoden alkupuolella.. luultavasti maaliskuussa. Muutama kuukausihan siihen vielä on.. Mitenkäs sitä jaksais enää odottaa..?

Nyt täytyy jättää eka viesti lyhyeksi, sillä lähtö Playa del Inglesiin viikoksi on muutaman tunnin päästä ja vähän pakkaaminen on vielä kesken. Joten ensi viikolla enemmän asiaa!

meillä häät oli sellaiset että vuokrasimme sellainen matkailukeskuksen joka oli ihana maalais miljöö... sinne sitten pappi ja vihkiminen oli vanhassa hirsituvassa. Juhlat ja jatkot samaan paikkaan eri rakennuksiin ja avot! saimme "ei niin muodolliset" juhlat. Vieraille maksoimme majoituksen ja kovasti on jälkeen päin kehuja saanut meidän "rennot" häät... Meillä oli paljon kaukaa tulevia vieraita mm. lapista joten päätimme yhdistää koko päivän samaan paikkaan. Vieraita oli suurin piirtein reilu 40. Vaihtoehtoja siis on! :D

Ovis taisi olla tiistaina.. Ihan varma en tästä ole mutta sellainen tulos on nyt aikaan saatu. Tästä laskeskelin että kierto on noin 25-29 päivää, ei sekään kovin paha siis. Nyt mennään kp 17/?...

Täälläpä ei kummempia. Töitä tehdessä, kissoja kasvattaessa ja menkkoja odotellessa. Saas nähdä kuinka pitkälle venyy että toiset luomumenkat alkaa, vielä ei merkkejä.

).(=omaa napaa. Aika pillereiden jälkeen on ollut sellaista että valkovuoto on ollut tosi runsasta ja naama kukkii ja tukka rasvottuu nopeemmin pillereiden lopettamisen jälkeen. Odotan joulua. Saas nähdä miten farmaseuttien lakko venyy kun mulla ois koko jouluviikko vapaata mut jos huonosti käy ja lakko venyy niin sit on vaan mentävä töihin. Nyt me tekniset tehdään lakon ajan poikkeavia työvuoroja.

koiramamma: teidän häät kuulostivat todella mukavilta.. Sellaisesta mäkin voisin pitää..

OM: menkat alkoi tänään.. Toisaalta yllättäen, kun piti eilen alkaa.. Ja olin jo vähän sellaisessa fiiliksessä, että nyt ne ei tule..
Ehkä pitäisi aloittaa taas se järkevä elämä ja ruveta yrittämään laihista..
Mutta nyt miehen seuraan kun hain sen juuri töistä..

KP

kasvihuoneilmiö
Tuo oli hyvä tuo koiramamman linkki. Noilla tiedoilla pääsee jo pitkälle.

Kiharapäälle lohdutuskukkasia :flower: Kyllä se vauva teille vielä löytää.
Toisaalta ehkä hyväkin, jos se tulee sitten kun yhdessä haluatte?

Haluaa ja haluaa, voi että. Kunpa sitä vois vaan heittäytyä ja perustaa perheen. Jäädä hoivailemaan pientä ja ehkä kohta toistakin... Mutta ei sitä sitten vielä voikaan. Täytyy kai vaan malttaa. Onhan tämä elämä näinkin hienoa, ehkä tätä vapautta sitten joskus vanhempana kaipailee, en tiedä....

Keskustelimme jälleen näistä vauvajutuista ja mies oli kuitenkin ihan avoin asioiden suhteen..
Ehkä vähän mietti onko liian aikaista, mutta eipä ole mitään tehnyt sen eteen ettei vauva voisi tulla..
Onkohan tajunnut, ettei se välttämättä tule kovin helposti vaikka jättäisi ehkäisyn pois..
Nyt suihkuun ja töihin..

KP

~28.11~

Pearl84.................23v......kp 24/ ?.......... aloitus:4-5/08
Talvicci....................19v...........................alotus:?
kuumeilija..............
Rouvakarhu...........23v
Kasvihuoneilmiö....26v

Yhteistyössä