Feliana: Kyllä on mietiskelty vaihtoehtona sitäkin, että kirkossa ja pienet häät. Nykysin vaan tuntuu, että ihmiset oottaa vähintään 200 hengen häitä, jos on kirkossa. Mutta me ei jotenkin jakseta sellasta turhaa hössötystä, ihan lähimmät sukulaiset ja ystävät...ehkä korkeintaan joku 60 henkeä olis sopivat. Ja tuleehan ne tosi kalliikskin. Ja pääasiahan siinä on itse se naimisiinmeno. Minkaslaiset häät teillä sitten on ollut?
koiramamma: Juu, huomasinkin, että aika samassa aikataulussa mennään! Mulla tänään kp12! Täytys perehtyä vaikka googlesta paremmin tohon ovikseen!
Oikeesti, mistä sitä nyt voi muistaa, mitä minkalaisia tuntemuksia pitäis olla, kun kuitenkin 6v syöny pillereitä!
Taidankin heti lähteä googlettamaan.....
Niin ja onnea vaan yrityksen aloitukseen! Mulla kanssa tää vauvakuume vetää semmosilla kierroksilla, että hankalalta tuntuu vielä puoli vuotta odotella. Aiemmin sitä tuli mietiskeltyä kaikkea negatiivistakin, mitä vauva tuo tullessaan, mutta enää mä en jaksa miettiä mitään! On tässä jo kohta 3 vuotta tullu kuumeiltua, että onneks sitä melki kohta pääsee tositoimiin! Asiasta kukkaruukkuun...Vähän muuten nuo kumit on äkistään ällöjä, hyiii, en tykkää yhtään!! :ashamed:
Käytiin eilen kattomassa se Paksuna-leffa! Oli ihan hyvä, mieskin jopa tykkäs!