Jeps, näin on ollut ajatuksena, että kortsuilla mentäis sitten pillereitten lopettamisen jälkeen, kunnes kierto normaali. "Uskaltais" vaan lopettaa ne pillerit nyt, kun mieskin siihen suostuvainen. Toisaalta ois kyllä hyvä sauma sitten, kun tää resepti menee marraskuussa vanhaksi ja enää nämä muutama lista jäljellä. Mutta mutta...jotenki sitä vaan tosiaan empii, että onko tarpeeks valmis perheenlisäykseen. Vaikka en kyllä usko, että kukaan voi olla täysin valmis esikon kohdalla/ tietää mitä se arki on. Ja onhan siinä vielä se 9kk aikaa valmistautua tulevaan. Mutta ite kyllä uskon, että vaavi tois pelkästään ihanaa piristystä ja positiivista muutosta arkeen. :heart:
Toi sun teksti oli suoraan, kun mun kirjottama! Oon saanu kanssa ite kuulla kommentteja, että oletkohan nyt ihan valmis, kun tuollasia mietit ym. Mutta eiköhän tämä ihan normaalia ole...Kyllähän aina isojen päätösten edessä tulee vertailtua sekä negatiivisia että positiivisia puolia. Sitten on tullu kommettia, että kyllähän sinä vielä kerkiät, kun nuori olet jne. Mutta enpä kerkeä niitä kolmea lasta saada, jotka haluaisin, jos en kohta alota, äkkiä se 40v tulee vastaan.
Ja jokatapauksessa olisin ainakin sen 25v, kun esikon saisin, että eikös se olis aikas hyvä ikä saada eka lapsi, eikä liian aikaista! Ja tuntuu, että eipä noita lapsia ihan noin vaan tehdä. Taitaa suurimmalla osalla mennä useampi kuukausi, ennenku tärppää.
Oon töissä sellasella aika isolla pitkäaikaispotilaiden vuodeosastolla, missä on tosi raskaita/ huonokuntosia hoidettavia ja työt tehdään aina parin kanssa. Töissä meillä on n.30 ihmistä, että ois kiva aina selitellä alkuraskauden aikana erikseen ihmisille, että en nyt voiskaan tehdä tätä ja tätä, kun ei kuiteskaan sitä raskautta haluais paljastaa. Mutta voihan sitä vedota vaikka selkäsärkyyn.=) Kauheata kyllä, kun sais sitten jonkun keskenmenon töitten takia! :ashamed: No joo, taas turha miettiä etukäteen...
Tulee kyllä ihan liikaa istuttua täällä koneella, kun on nytte kesäloma meneillään
~Pearl