Sylintäydeltä onnea Leeniliini ja Epa_88!:flower: Mitäs tietoja haluatte itsestänne listattavan, niin lisään teidät pinoon? Laskettu aika nyt ainakin, ja lisäksi ikä ja synnäri on useimmilla.
Halinille myös onnea ultrakuulumisista. Muuttuiko sun LA, kun muksu vastasikin isompia viikkoja?
(.) Itse kävin tänään kolmannen kerran neuvolassa. Ihan rutiiniltahan se alkaa jo tuntua. Kaikki muuten ok, mutta sitä raudan popsimista saan yhä jatkaa, koska hb oli vasta 116. Ihana oli kuulla sydänäänet! Paljon voimakkaammin kuuluivat kuin edellisellä käynnillä. Harmittelin terkalle, että kuvittelin jo tuntevani liikkeet, mutta nyt taas en tunne mitään. Hän pohti, että lapsi on vain luultavasti kääntänyt selän mahaan päin, eli potkii jonnekin mun sisäelimiin, ei vatsanpeitteisiin. Ja tosiaan se istukka on vaimentamassa muutenkin. Multakin otettiin ekan kerran se sf-mitta, ja se oli 17,5 cm.
Saman tien varailtiin seuraava neuvola-aika, lääkärineuvola ja sokerirasitus. Tuonne huhtikuun loppupuolelle asti saa ravata aivan yhtenään neuvolassa
Mitenkäs muilla
paino? Onko noussut ja stressaako teitä sen nousu ylipäätään? Mulla on tullut n. 3,5 kg lisää siihen, mitä painoin ennen plussaa. Eipä tuota olisi vielä tarvinnut kertyä näinkään paljon, kun oli hieman ylimääräistä jo ennestään. Syön kyllä mielestäni terveellisemmin kuin ennen, mutta ehkä välillä syön liikaakin. Alkuraskauden napostelutarve jäi päälle :/ Liikunta on vähentynyt varsinkin viime viikkoina, kun nuo perhanan pakkaset estää töihin kävelyn yms. hyötyliikunnan.
Pieni huolihan tuo toki on. Muutenkin saan tietysti olla iloinen, että kaikki on tähän asti sujunut näin vaivattomasti.
Liisakaisa ja Myyrä 19+4