Namppis no kuuluuhan ne päivät muuttaessakin
eltsu nyt alkaa jo pahin pettymys helpottaa, voihan se tilanne muuttua nopeastikkin sitten kun alkaa tapahtua. Onhan tässä vielä pari viikkoa laskettuun aikaan, sinne asti jaksan odottaa ihan hyvin, toivottavasti ei yli mee kauheesti.
Me ollaan tässä koitettu päättää pidetäänkö ristiäiset vai nimiäiset. Pähkäily jatkuu, onneksi nimi sentään on selvillä
Koita jaksaa unipulasta huolimatta, saat kyllä täydet sympatiat, itsekin tulee valvoskelutua lähes joka yö, ja vessassa laukkaan tunnin välein, mutta mun ei onneksi tarvi jaksaa hoitaa ketään päivisin. Ehkä teidän pikkukaveri kohta malttaa nukkua paremmin
Omaa napaa:
Nukuin viimeyönä ihmeen hyvin, juuri kun olin päättänyt etten enää yhtään yötä pyöri väkisin sängyssä vaan nousen katsomaan vaikka telkkaria sitten.
Käytinkin kyllä sitten samantien kaikki hyvin nukutun yön energiat, tein viikonloppua varten siivouksen tossa, ei tarvi sit tuhlata siihen aikaa kun ukko tulee koululta. Imurointi on ollut viimeviikot sen heiniä, mulla tuppaa selkä tuleen siitä vähän kipeäksi, mutta ajattelin nyt kokeilla jos se yhtenä "ässistä" vaikka jotain saisi aikaan
Tulipa ainakin itselle hyvä mieli kun sai jotain hyödyllistä tehtyä.
Mulle on tosiaan painoa tullut kuukauden aikana 4,5 kiloa, osa varmaan pojan kasvua, mutta osa on ihan mysteeri ollut että minne se menee. Valitettavasti syykin alkaa selvitä, nyt viikon verran on kihlasormus tuntunut kireämmältä sormessa ja tänään suihkun jälkeen huomasin että nilkoissa oli sukkien resorista painauma, eli en sitten kokonaan välttynyt turvotukselta, toivottavasti sitä ei kauheesti ehdi kertyä. Pitää muistaa juoda paljon vettä ja välttää puristavia vaatteita, lepoa ja kävelylenkkejä tulee onneksi tarpeeksi. Eipä tuota vastaan voi kauheasti taistella.
Voisi tuo vauva kohta syntyä, tahtoisin mykertää sen jo syliini ja haistella vauvantuoksua. :heart:
Susimieli ja Pieni 37+5
katso liitettä 14434