Esikoista yrittämään -pinosta plussanneet 2011 ja 2012

Epalle onnea!! Ei montaa tuntia eroa meidän pikkusilla :) Nopeasti kirjottelen että huomenna me todennäkösesti kotiudutaan jolloin kirjottelen mun synnytyskertomuksen. Ja tosiaan pistän sen ainoastaan kerhon puolelle koska sillon mun ei tarvitse miettiä erikseen että voinko näin kirjottaa julkisesti. Niin paljon on mennyt mielestäni täällä asiat väärin että mietin kyllä minne menis synnyttää sen pikku kakkosen sitten.
 
Paljon onnea Epa pikku prinssistä :flower:

Emby täällä on myöskin nivuskipuja, liian pitkään kun on jalkeilla niin johan alkaa tuntua.

Hei, miten sinne kerhon puolelle pääsikään? Tulisin mielelläni lukemaan sinnekin teidän juttuja :)

Sindi ja Iipu 31+3
 
Heipähei vaan tasapuolisesti kaikille! :)

Olen viime syksystä asti lukenut vain vauvakuume-puolen keskusteluja ja plussattuani liityin lokakuisiin tänä vuonna. Siellä tuntuu kuitenkin olevan paljon toisen tai kolmannen jo saaneita ja haluaisinkin vertaistukea myös pelkästään esikoisen saavilta :) Itselle siis ensimmäinen, ikää 23v ja viikkoja 12+5 (tai 13+1, niinkuin neuvolassa todettiin etä on 3 päivää vanhempi). LA kun pysyy samana niin vanhoilla viikoilla lasketaan :)

Lukaisinkin tuossa tähän mennessä kirjoitetut jutut ja mukavaa kun on niin eri vaiheessa porukka, saa käsitystä vähän eri vaiheista raskaudessa. Itse sorruin eilen ostamaan ensimmäiset vauvanvaatteet :D Mitään se loppuraskaus on nyt kun nyt jo hamstraan! Np-ultrassa siis kaikki oli OK ja laskettu aika on 11.10 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Bubble89
Tervetuloa Little precius ja melassi, mukava huomata, ettei pino ole täysin kuihtumassa, vaikka monet aika loppusuoralla jo ovatkin.

Onnea Bubble ja Epa, perässä tullaan.

Kristiina84: Joko jännittää? Sitähän ne kaikki kyselee. En ole vielä keksinyt, mihin sen jännittäminen auttaa, joten olen tyytynyt odottelemaan, että pääsee tapaamaan tuota uutta persoonaa ihan kasvokkain. :) Tänään äitipolille katsomaan vauvaa ultralla. Mulla tuo käynti korvaa vikan lääkärineuvolan, kun narahdin noissa sokerirasitustesteissä useassa arvossa (sen jälkeen ei ole ollut mitään ongelmia sokerien kanssa). Tänään siis kuitenkin katsotaan minkä kokoinen mukula tuolla mahassa piileskelee.
 
Onnea Epalle myöskin pienestä!! :)

Tervetuloa uusille, kiva saada lisää pieniä vauvoja maailmaan! :)
Little Precious minä huomaan nyt, että hamstrasin ihan liikaa vauvanvaatteita raskausaikana, kaikkia ei kerkiä edes käyttää päällä kun ne on jo pieniä. :D Kiertelin kaikki mahdolliset kirpparit ja melkein joka vaatteen kohdalla totesin, että tämä on ihana, tämän minä haluan :D

tsude ja tytsy ens viikolla 6kk
 
Tervetuloa uusille!

Sindi, niinku Eltsu ehtikin jo sanoa, niin oon hyväksynyt sut kerhoon. Olisko ollut viime viikolla...? Mun mielestä helpoin tapa löytää kerhoon on se, että kerhossa käydessään lisää sen seurattaviin kerhoihin (kerhon työkaluista löytyy se) ja sen jälkeen se löytyykin aina omalta Asetukset -sivulta. (Jos jollakulla on järkevämpiä vinkkejä, niin otan toki itsekin ne iloisena vastaan!)
 
tsude Mie niiiin tiedän,että siinä käy itsellenikin niin, varsinkin kun vanhemmat ja sukulaiset tuputtaa senkin edestä niitä vaatteita, mut kun haluan itsekin valkata omaan makuun sopivia! ;) Onpahan seuraavalle tallessa sitten.. ;)

Kiva kuulla, että joukkoon jännäämään vielä mahtuu ja tää alkuraskauden edustuskin kasvaa! :) Voitte konkarit kertoa sitten vinkkejä :D

Niin ja listalle jos pääsisin niin tässä ois päivitystiedot:

Little Precious, laskettu aika 11.10,ikä 23 ja synnäri PKKS
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea Bubble ja Epa!

Onnea Little precious ja erityisesti melassi! Ihanaa, että pääsit siirtymään kans tänne. :)

Me nyt sitten kuitenkin mennään sinne varhaisultraan torstaina, se olikin täällä pikku paikkakunnalla aika halpa niin samapa se on sitten käydä kattomassa että kaikki on paikoillaan (ja onko siellä yks vai kaks... ;) ), mulla suvussa aika paljon kaksosia.
nyt sitten viikonloppuna pitäis kertoa omille vanhemmille. :) ja pahoinvointi jatkuu, tosin siihen alkaa jo vähän tottumaan, osaa jo hieman asennoitua vaikkei se kivaa ookaan.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Onnea Epa!

Ja uusille tervetuloa, tää on kiva ketju ja on mukavaa että se pysyy jatkossakin pystyssä kun tulee uusia plussanneita :)

Meidän poju on keksinyt että ääntä voi muutella, nykyään meillä vaan kiljahdellaan ja uusimpana on raakkuminen! Osaa sillain kähisemällä kiekua ja iltaa kohden on aina ääni painuksissa :D

Susimieli ja E 3,5kk
 
Tervetuloa joukkoon mukaan Little precious ja melassi , lisäsin teidät tuonne listalle. melassi ilmoittele tarkempia tietoja, jos haluat, niin päivitän :)
Kiva, että tänne tulee lisää porukkaa, niin saadaan pino pysymään pystyssä! Ja little precious meillä onkin sama synnäri, niin voidaan vaihtaa kokemuksia :)

Tiipula ja Eltsu, kiitokset. Jotain viime viikolla sähläsin, kun yritin päästä siihen kerhon puolelle, näköjään se sit onnistui :D joskus oon tyhmääkin tyhmempi näiden koneiden kanssa...

Barbababy onnea varhaisultraan, se on jännä paikka! Jaksamista pahoinvoinnin kanssa, toivottavasti se loppuis pian.

Sindi ja Iipu 31+3
 
heips,

ikä 29v, laskettu aika 15.12 jatketaan matkan varrella sittn päivittelyä:heart:

barbababy..:kiss: koitin tulla mahd nopeasti perässä, toivon mukaan moni seuraa nyt minua:D

ja kiitos kaikille tevetulotoivotuksista:heart:
 
Ihanaa, että tänne on tullut myös uusia! Lämpimästi tervetuloa Little precious ja melassi! Ja onnea plussauksesta :) Pino siis jatkuu, vaikka tässä moni onkin jo loppusuoralla, kiva juttu!

Tuanni Joo tuota jännittämistä kyllä jokainen tällä hetkellä kysyy. Mulla oli tuossa jokunen viikko sitten oma etsikkoaikani ja paniikki kaikkea tulevaa kohtaan: valvoin yöt ja mietin etten koskaan tule selviytymään synnytyksestä, vauvan hoidosta enkä yhtään mistään. Johtui varmaan sillä hetkellä olleista perhe- ja synnytysvalmennuksista, joissa kaikki asiat oli pinnalla. Tällä hetkellä mieli on jotenkin hyvin levollinen, kovasti jo odotellaan pikkuista saapuvaksi ja vauvaan on joku jännä "yhteys" syntynyt nyt ihan lähiaikoina. Jotenkin vauva tuntuu "omalta ja jo oikealta vauvalta" :heart: Ja kaikki on vakuuttanut, että osaa sitä hoitaa, koska se on oma :) Että eiköhän tässä selvitä. Tsemppiä ja hyvää vointia loppuun! Mitäs ultra näytti?

Tajusin tänään, kun käytiin kävelemässä että mähän kävelen jo vaappuen kuin joku pingviini! Järkyttävää :D

Kristiina ja Onni 37+2
 
Niinpä muuten onkin sindi^^ =) Mukava että joku edes synnyttää samassa paikassa, tuntuu ettei täällä itäisessä suomessamme enää lisäännytä, kun niin vähän täältä meiltä päin porukkaa täällä :D Voit sitten kertoa kokemuksiasi paikasta ja kunhan mullakin h-hetki lähenee, koitan yrittää nauttia jokaisesta nykyhetkestä kasvavan massun kanssa ja olla ajattelematta liian pitkälle, sieltä ne asiat tulee kuitenkin ajankohtaiseksi ajallaan :)

Minä myös toivon mahdollisimman paljon seuraajia melassille, minulle ja monelle muulle uudelle! :heart:
 
Paljon onnea Bubblelle (sori, vähän myöhässä)!! :heart:
Epalle onnea täältäkin kautta! :heart:
Ja uusille tervetuloa, ihanaa saada uutta porukkaa tänne, vaikka vähän enää tulee käytyä täällä 2+:n puolella!

Aika kuluu niin äkkiä! Meidän tyttön syntymästä tulee perjantaina jo kuukausi! Ollaan ulkoiltu ahkerasti ja nautittu ihanasta keväästä! :) Meidän onneksi meitä ei oo kiusannu lumimyräkät sun muut, vaan ollaan tehty päivittäin pitkiä lenkkejä :) Jospa ne raskauskilotkin joskus lähtis! Ristiäisiä pitäis varmaan pikkuhiljaa ruveta stressaamaan, ne ois 22.4 :)
 

Yhteistyössä