Lämpimästi onnea myös
Epalle ja koko perheelle! :heart::flower: Arvasin että nyytti on jo syntynyt, kun ei ole kuulunut mitään
Ja arvatkaa vaan kuka olis sitten seuraavana vuorossa..? Tosin
Tuanni on melkein samoissa, joten ei voi tietää kumpi kerkee ensin
Barbababy Tsemppiä ja jaksamista pahoinvoinnin kanssa! Toivottavasti ei kestä pitkään. Itselläni oli n. viikoilla 7-14 todella kovaa pahoinvointia ympäri vuorokauden ja oksensin aika paljon. Siitä jäi kieltämättä vähän kammo ja edelleen se pahoinvointi jakso tuntuu mielessä. Mut toisaalta kun se meni ohi ja siitä selvisi, niin sen jälkeen olen voinut tosi hyvin
Ei voi tietää miksi joillekin tulee pahoinvointia ja joillekin ei, ja myös raskaudet voi samalla odottajalla olla ihan erilaisia. Ihme juttu. Mut ainakin tiesin todella olevani raskaana
ON: Täällä neuvolakäynnilla kaikki ok, kesti about 15 minuuttia. Sitä kun käy kerran viikossa ja jos kaikki on kunnossa, niin mitäpä siellä toisaalta kauempaa. Sijainen oli ja jännitin että millanen, mutta ihan kiva oli. Aika monta sijaista on kerennyt olla, mut kaikki on ollu kivoja. Sitä vaan tottuu siihen omaan vakkariin ja heti kun on joku muu, niin tulee vähän sellainen epäluottamus. Vaikka ei ole mitään syytä. Nyt vaan odotellaan vauvaa, ei kait tässä muutakaan osaa
Sitä se sano, että lähiaikoina pitäis mahan laskeutua, kai kaikille niin käy? Pää alaspäin se siellä kelluu ja aika alhaalla, muttei ole vielä kiinnittynyt. Voi että kun ei menis paljoa yli! Mammalomalle oon yrittänyt keksiä kaikenmaailman tekemistä, mutta heti kun on vähän vilkkaampi päivä niin illalla sen kyllä tuntee
Että ei sitä ihan elämänsä kunnossa enää ole (jos oon ikinä ollutkaan
)
Hyviä vointeja kaikille!
Kristiina ja Onni 37+1