Limis surkea 3 mm ja loput varmaan arvaattekin.
Lääkäri kysyi, että meneekö jo hermot ja suositteli, että jos jaksaisin vielä odottaa noin kp 40 asti ja aloittaisin sitten terot vuodon aikaansaamiseksi. Sanoi, että voin aloittaa hetikin, mutta suositteli sinne asti odottamista, jos vaikka menkat alkaiskin itsekseen, niin saadaan lisää tietoa mun kierroista. Sanoi myös, että terot voi haitata onnistumista seuraavassa kierrossa näin kuuriluontoisesti käytettynä, koska voivat sotkea kehon luonnollista toimintaa. Päätin, että odottelen sitten kp 40 asti.
Sanoi, että voitais kyllä vielä tähän kiertoon pistoksia kokeilla, mutta koska mun munasarjat näyttää niin aktiivisilta (rakkuloita on siis paljon), niin luultavasti folleja vois pian tulla liikaa. Pistoksilla on myös hintaa huomattavasti enemmän.
Anazolit todistettavasti toimi viime kierrossa, mutta koska plussa tuli vasta myöhäisillä kiertopäivillä (kp 19), niin annos on luultavasti siinä rajalla. Joten ens kiertoon tuplataan annos, 2 tbl/vrk kp 3-7. Folliultraan menen sittenkin taas aikasempaan (kp13-15), koska isompi annos voi aikaistaa ovista. Tikuttelut aloitan kp 12.
Lääkärin mielestä oli myös loistava juttu, että kävin prog-kokeessa vuodosta huolimatta, koska arvo oli hyvä ja se varmistaa ovulaation tapahtuneen. Sanoi, että harkitaan lugeja vielä uudestaan, koska piti mun 11 päivän lutista vielä ihan hyvänä. Sanoi, että ei mielellään määrää lugeja, vaan enemmänkin pyrkii lääkityksellä saamaan kunnon ovulaation aikaiseksi, koska kunnon ovulaatiosta seuraa kyllä sitten myös hyvä keltarauhanenkin. Piti myös loppukierron seuraamista tärkeänä, että saadaan kierrosta ja lutiksen pituudesta lisää tietoa, ja lugethan voivat vaikuttaa tähän luonnolliseen kiertoon.
Tällä kertaa pystyin olemaan itkemättä ja luulen selviäväni tästä päivästä, kunhan en asiaa liikaa ajattele.
Lääkäri epäili, että viime kierron välivuoto olisi voinut olla epäonnistunut kiinnittymisyritys.