Onnea plussanneille! Niiiin jännittävät ajat täällä ketjussa menossa. Ihana jakaa niitä teidän kanssa. :heart:
Päivittelenpä kuulumisia välillä itsekin. Uusi kierto alkoi tänään. Taas teki mieli pistää pienet bileet pystyyn menkkojen kunniaksi.
Toisen luomukierron pituudeksi tuli tällä kertaa 28 päivää.
En vaan voi uskoa tätä, että oikeasti kroppa toimii näin hyvin! Ei ollut edes pettynyt tunnelma, kuitenkin vasta toinen luomukierto. Tosin nämä krampit on ajoittain jotain aivan järkyttävää, mutta ei se lopunperin niin haittaa. Buranaa vaan kitusiin.
Olen miettinyt myös paljon missä vaiheessa sitä muille kertoisi, jos plussa testiin pärähtää. Yrittämisestä en ole kertonut kuin kahdelle lähimmälle ystävälle. Toiselle näistä kerron varmaan samana päivänä ja toisellekin hyvin pian. Muuten toivoisin, että pystyttäisiin pitämään asia omana tietonamme ainakin ensimmäiseen ultraan asti. Miehelle vitsailin, että omalle äidilleni asiasta saa kertoa aikaisintaan, kun lapsi on 15-vuotias. On sen verran kova hössöttäjä luonne ja kova aina kaikessa neuvomaan, että hermo meinaa välillä mennä.
Töissä varmaan kerron siinä vaiheessa, kun alkaa näkyä ulospäin. Vierastan aikaisin kertomista eniten sen takia, että jos sitten tuleekin keskenmeno niin en halua mitään ylimääräisiä säälipahoitteluja asiasta. Vierastan sellaista kovasti...
Olen myös miettinyt miten mahdollisesta plussasta kerron miehelle. Todennäköisesti kerron jo etukäteen testaamisesta, joten jos olemme silloin kotona niin samalla hänkin asian tietoonsa saa. Olen ajatellut, että sitten kun testailun aika tulee, niin aion käyttää noita CB:n viikkonäytöllisiä digitestejä. Jos mies ei ole kotosalla testailun aikana, niin jätän sitten plussa testin johonkin näkyville hänen löydettäväksi ja odottelen sitten reaktiota, kun sen huomaa.