Esikoista yrittämään 2012!

  • Viestiketjun aloittaja Sennay
  • Ensimmäinen viesti
Vitsi tänne ketjuunhan suorastaan ropisee noita plussauutisia! Huhhuh, onnea nyt viimeisimpänä plussanneelle Cattibriellekin! :)

Ninkku: Sinuna en olisi vielä huolissani, vaikka menkat sieltä jo tulisivatkin. Tai jos jotain muuta tiputteluvuotoa ilmaantuu. Onhan siinä kropalla oma hommansa herätellä omaa hormonitoimintaa. Jos kierto noin lyhyeksi ihan pitkäksi aikaa sitten jämähtäisi, niin eihän se raskautumisen kannalta niin kauhean hyvä ole. Jos nyt oikein muistan niin lyhyt kierto vaikuttaa siihen, ettei munasolu ehtisi kiinnittyä. Voi olla, että ulkomuistista heitän nyt väärinkin.

Täytyy kyllä myöntää, että olin itsekin vähän ihmeissäni, kun viime kierrossa menkat alkoivatkin tiputteluvuodolla jo 3-4pv etuajassa. Koskaan ennen tämän n. 6 vuoden yhtäjaksoisen pilleriurani aikana ei tuollaista ole käynyt.
 
Hyvää sunnuntai-iltaa naikkoset ja onnea kaikille plussanneille :heart: Onpa meillä paljon plussanneita, vaikka elellään vasta maaliskuuta :) Kerrassaan ihanaa! Ja minä sain kuulla kahden päivän aikana kaksi vauvauutista lähipiiristä, pieni kateuden katkera fiilis.

Täällä kp55. Oireita on ollut jos jonkinmoisia, vaikken ole niitä mitenkään kirjannut.. Mahakipua lievempänä kuin menkka-aikaan ollut oikeastaan päivittäin tiistaista alkaen, välillä kovemmin ja välillä ei ollenkaan. Nännit oli kipeät ja kutisivat muutaman päivän, nyt helpottanut. Torstaina ja perjantaina etova olo, nyt sekin loppunut :D Torstaina on 2 vko olettamastani oviksesta, perjantaina varmaankin testaan ihan digillä että saa varman vastauksen. Jos ei näytä mitään, soitan seuraavana maanantaina lääkäriajan. Suunnitelma selvänä siltä osin.
 
Hei vaan!

Mulla alko eilen menkat!!! Ihan mahtavaa! Minä toimin!! Ei tarvikkaan alottaa teroja (ainakaan vielä). Aika valjut vaan nää ekat luomu menkat, pari pikkuhousunsuojaa rusehtavaa limaa tullu, ei enempää. Ja kivut ei ollu eilen illalla yhtään niin pahat kuin pelkäsin. Nuorempana kivut oli jotain ihan järkyttävää, mut nyt pystyin yhden panadolin turvin nukahtamaan.

Olisko sullaki ninkku ekat menkat sitten tosi mitäänsanomattomat. Tai sulla vois olla kyllä sitä kuuluisaa kinnittymisvuotoakin?! Olis heti tärpänny! :)

Nallukan Suunnitelmat kuulostaa hyvältä! :) Nyt en yhtään muista sun kiertoa enkä jaksanu alkaa ettiin et onko se aina noin pitkä vai? Mulla on ens viikolla prolaktiini+FSH+verenkuva labrat just ton pitkän kierron takia. Tai nyt siis kp 1 pitkän 53 kiertopäivää kestäneen kierron jälkeen. huh. Voi kun tää kierto nyt tasaantus!! Mulla ei oo kyllä koskaan ollu tasanen kierto paitsi tietenki pillereitten kans...

Mukavaa sunnuntai-iltaa tytsyt!
 
Vici mulla on nyt toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen. Ensimmäinen kierto oli 42 päiväinen, joten osasin odottaa vähintään samanlaista. Luulin oviksen olleen aiemmin, mutta kp 45 tuli wc-asioinnin yhteydessä limaklöntti (ihanata :D) joten kai se oli silloin, mahakipeää ym oli myös samoihin aikoihin. Ja taidettiinpa sinä päivänä pupuilla. Nyt en siis tiedä mitä odottaa :D
 
nallukkan: Toivottavasti on tärpännyt ;)
Vici: Oletko varma että vuotosi oli ihan menkat? Itse nyt ajattelin kuitenkin että eilinen oli kp 18 eikä kp 1, koska olen lukenut, että vasta kunnon vuoto otetaan huomioon :confused:
Verna: Nyt kun olen vähän lueskellut tuosta lyhyestä kierrosta, niin taitaapa tosiaan olla huonoksi raskautumisessa. Menin kauheaan panikkiin tuhrun ilmaannuttua, koska neljä vuotta sitten ennen pillereitä minulla oli todella lyhyt kierto, mutta ajattelin sen johtuneen siitä että olin tuolloin vasta parantumassa anoreksiasta ja amenorreasta. Gyne sanoi minulle aikaisemmin, että nyt kun kehoni on kunnossa niin vuotohäiriöiden ei pitäisi jatkua kun lopetan pillerit.

Minulla siis tosiaan tuli eilen aapumäivän aikana vähän ruskeaa pikkuhousunsuojaan, jonka jälkeen loppupäivän tuli todella vaaleanruskeaa jälkeä pyyhkiessä. Tänään on aamusta asti kaikki ollut kirkasta. Mietin myös, että kyseessä voisi olla ovulaatiovuto, ja sitä edeltänyt vasemman puolen nipistely olisi ollut jotain kypsymiskipua. Maha on kyllä tosi turvonnut... voi tätä luomuilua.
 
Ninkku samaa toivon itsekin, nyt tosin on navasta alaspäin ihan kooma-olo eli kaippa ne menkat tekee tuloaan :/

Mites muiden viikonloppu sujui? Myö oltiin anoppilassa, eilen käytiin shoppailemassa ja minä eksyin hypistelemään vauvanuttuja (piiossa anopilta tottakai :D). Huomenna taas töihin, jatkoivat peräti kahdella viikolla mun työsopimusta. On tämä ihmehommaa kun pätkiä pätkän perään annetaan, vaikka sijaispula on ilmeinen.
 
Sennay
Cattibrie: Onnitteluhalit plussauksen johdosta! :hug:

Luna85: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :)

Koko viikonlopun ollut niin paljon menoa, että ei ehtinyt kuin vasta nyt koneelle. Oli taas mukava päivitellä plussauutisia. :)
 
Nyt ei oo varmaan neljän jälkeen tullu mitään vuotoa taas. Voi tätä ihmettelyä! :) Ei nää kyllä sittenkään menkoilta vaikuta... toisaalta höh, toisaalta jes! Testiä viikon päästä jos vuoto ei tästä lisäänny!

Minulla alko loma, ihan mahtavaa. Oonki ihan loman tarpeessa. Huomenna avaan hiihtokauteni, luvattu hienoja kelejä!
 
Vici
Ihmeitähän nämä luomumnekat on täynnä :) Itselläni tänään oli aamusta sellaista kummallista kipua tossa oikeella lähellä nivusta, sellanen vihlova kipu mikä jatkui jonkin aikaa. Sitten alkoivat menkkakivut ja tättärää. Jumankauta kun teki kipeetä! Olin niin varma että menkat alkaa että popsin paremman puutteessa yhden buranan mikä toikin sitten helpotuksen. Ja menkkakipuihinhan auttoi myös touhuilut ukkelin kanssa ;) No joo. Tilanne nyt se, että ei satu enää mihinkään muualle kun noihin nänneihin eikä vuodosta ole mitään tietoa. Puntaroin tässä että mikäli vuoto ei ala, niin teenkö rtestin huomenna vai ylihuomenna aamusta. Alkuinnon laannuttua alan kallistumaan ylihuomiseen.

Tästä kuumeilusta sen verran, että multa jää huominen tentti väliin vauvakuumeen takia! Matksua ois pitäny lukea satoja sivuja mut ei, mulla pyörii vaan vauvat mielessä :) Lohduttaudun sillä, että mulla on jo korkeakoulututkinko ja nää nykyiset opinnot on vaan lisäks siihen päälle jos huvittaa (eli siis ei huvita). Tai huvittihan ne siihen asti kun lopetin pillerit. HUominen työpäiväkin menee varmaan työkaverin kanssa vauvakuumeillessa, tosin hän on jo tärpit ottanut joulukuussa..

Tänään oli muuten Sydänäänissä todella surullinen jakso, tuli pieni tippa linssiin itsellekin sitä katsoessa ja veti mieheni myös hiljaiseksi. Osanotot heille.
 
Itsellä ollut ovis bongattuna 17.2 ja siitä lähtien on oireita ollut. Ehkä vain toiveajattelua. Nyt dpo 15. Ei merkkiäkään menkoista. Mahaa turvottaa aiemmin kun on luullut olevansa raskaana niin ollut samanlaista mutta ohimenevänä. Nyt on jatkuvasti. Mahassa tuntuu painetta ja vähän kiristää. Välillä tuntuu niin kun alavatsassa olis pienen pieni elohiiri.

Viime yönä näin jo untakin että olin just synnyttäny :D
Alkaakohan taas lipsua kaasu liikaa näissä rullaavissa ajatuksissa. En ole nyt uskaltanut testata vielä. Ehkä lähipäivinä.
 
Luna85 Mulla tuli sillon noin kp 21 kauheet menkkamaiset kivut ja olin varma et menkat alkaa mut ei, tein testejä sitten parin viikon aikana melko monta enkä ollu raskaana. En sitte tiiä mikä se oli. Nyt sitte samalaiset kipuilut plus vuoto että aika ihmeissään tässä ollaan...Täälläki kyllä kauhee vauvakuume, Ymmärrän sua niin!! Mulla ollu tässä jonku verran nyt tenttejä ja motivaatio ollu kyllä aika heikkoa. aina kun ois pitäny alkaa lukemaan niin jotenki se luku aika on aina uponno vauvahaaveiluun netissä :D

pinna Mun mies oli nähny viime yönä unta että meillä oli vauva!! <3 kyllä seki taitaa kuumeilla vaikka ei niin sitä näytäkkään kuin minä.

voi että, haluan ison mahan! :) Aloin kutomaan vauvanmyssyä kaverin vauvalle, pitää harjotella että osaa omalle sitten tehdä :) Ei väsytä yhtään....
 
Paljon onnea kaikille plussanneille!! :)

Minäkin täällä ihmettelen ja odottelen ensimmäisiä mahdollisia luomumenkkoja. Mikäli ovat tullakseen. Nyt siis kp 16. Ovis varmaan aika ovella, ellei jo mennytkin, mikäli mahdollisiin "oireisiin" on uskominen. :D

Vähän harmittaa, kun eilen jouduin melkoisen pakon edessä kertomaan yhdelle työkaverilleni vauvahaaveista. Olen siis hoitoalalla ja eteen tuli tilanne, johon en voinut mennä. Sillä jos ovis on jo mennyt ja olenkin raskaana, niin en voinut sellaista riskiä ottaa... :/ Ja ihan ärsytti vielä paljastaa kenellekään koko asiaa :D koska nyt on vasta ensimmäinen yrityskerta meneillään, ja kiertokin siinä vaiheessa, ettei voi vielä edes testailla...

Mites te muut, ootteko avoimesti puhuneet lähipiirillenne vauvakuumeilusta ja yrityksestä?

Itsestäni tuntuu, että haluan asian jakaa muiden kanssa vasta sitten kun se "maaginen" kolmen kuukauden raja on ylitetty. Siihen asti asia saa pysyä mun ja mun miehen yhteisenä salaisuutena ;) (ja tän mun työkaverin :D)

Mutta siis ensin tosiaan odotellaan nyt vaan sitä plussaa! :D
 
Mikä siinä on ku sillon ku oli menossa naimisiin ni tuntu että joka paikka oli vaan täynnä häähumua ja nyt kun on vauvakuume niin JOKA paikka on täynnä vauvoja!! Jossakin sisustusohjelmassa joku oli raskaana, ruotsin miljonääriäideissä joku suunniiteli äitiysvaatteita, kadulla joka toisella on rattaat ja tutuilta kuulee vauva uutisia jatkuvasti!! rasittavaa :D

Pepsimax86 Mekään ei haluta kertoa kellekään ennen kun raskaus on vähän edennyt. En varmaan malta ihan sinne viikolle 12 pitää suutani kiinni mutta edes jonkin aikaa. Muutamalle hyvälle ystävälle oon kertonu, en muille. Minäkin oon hoitoalalla ja vähän just pelottaa et jos joutuu tässä yrityksen aikana johonki tilanteeseen missä pitää kertoa. Ei oo onneksi kovin paljon mitään sädetyhommia nyt!

Mulla tuli tänään taas pikku tippa vuotoa ja pää ollu koko päivän kipeä. Jännää odottaa että alkaako ne menkat vai ei. Mennään viikonlopuksi miehen vanhempien luo ja siellä on aina viiniä ruuan kanssa ja saunaoluet yms eli pakko kieltäytyä. Anoppi arvaa ihan varmana mistä on kyse :D
 
Itsellä kans en halua puhua kenellekään. Mies on sitä kunnioittanut. Yhdelle työkaverille kertonut lähestulkoon kaiken meidän talkoista kun hän yritti itse aikoinaan aika kauan. En halua keltään vanhigossa raskautuneilta kuulla mitään "tsemppiä" tms. Ei sellaset ymmärrä millasia tunteita todellinen yritys herättää. En edes läheiselle siskolleni ole puhunut paljon mitään.

Ollaan yritetty nyt puoli vuotta. Tänään tein apteekin testillä viivanpaikan. Iltäpäivällä. Täytyy siis edelleen odottaa että voi saada varmemman tuloksen.
 
Tuskinpa tulee täälläkään kerrottua kovin monelle ainakaan ennen kuin riskiaika on eletty. Parhaalle ystävälle kerron varmastikin, ja ehkä muutamalle muullekin. Mutta omat ja miehen vanhemmat ei todennäköisesti kuule ennen rv12. :) Yrityksestäkään ei tiedä kuin meidän pari läheisintä ystävää. Vähemmän paineita, kun mahdollisimman harva tietää.

Oletteko miettiny, miten kerrotte miehellenne kun plussa pärähtää ruutuun? Mun pitäis keksiä jotain tyylilleni uskollista, eli humoristista ;)

Vaikka menkat nyt alkaisivatkin lähipäivinä niin hakeudun kyllä lääkäriin tutkittavaksi. Ei nämä säryt ole lainkaan inhimillisiä :( Mikähän tuo on tuo pieni kova alue navan ja alapään välissä? Eipä vain ole ennen tuntunut. Housut puristaa ja pitää istua mahdollisimman löhö-asennossa ettei satu. Huoh
 
Pinna Mulla ihan samat fiilikset ton kertomisen suhteen vaikka ei olla tässä oltu ilman ehkäsyä ku vasta 2 kk. En halua että kukaan tulee kyselemään ja tsemppaamaan. Ärsyttää jo ajatuskin. Ihmiset on erilaisia tässäki asiassa, mulla on yks kaveri joka hehkuttaa kaikille että nyt ne alottaa vauvanteon! :D

Nallukan Mitä kipuja sulla on? Voi ei, toivottavasti selviää :hug: Tuskimpa mitään vakavaa.

Mulla lähtee järki, napsahtelen koko ajan jostaki. Tunti sitten oli ihan huipputuulella, nyt ottaa päästä niin paljon että tekis mieli räjäyttä koko talo!!!!! :D Suutuin miehelle ihan ylidramaattisen verisesti kun se huomatti kavereiden kanssa lautapeliä pelatassemme jostain säännöstä mitä en muistanu :D ihan siis pikku juttu ja vedin hirveet hermoilut :D huuhuh.
 
Nallukkan: Minä ainakin olen miettinyt paljon sitä, kun kerron itse kullekkin raskaudesta. Varmaan jotenkin arkisesti yritän asian heittää, niin saan sellaisia kivan hämmentyneitä reaktioita aikaan :D Ekan kolmannbeksen aikana en tosiaan kertois kun miehelle, äidille ja siskolle.

Vici: Täällä on kans itkuherkkyys ollut ihan omaa luokkaansa viime viikkoina. Eiköhän se tästä pikkuhiljaa tasoitu, kun oma kierto tasoittuu.

Kävin eilen gynellä, kun huolestutti niin se neljän vuoden takainen väliseinämäepäily. Lääkäri oli todella vähäsanainen ja jotenkin kauhean tympeä :( Kysyin häneltä esim. että mitäköhän se lauantainen tuhruttelu oli, niin vastaukseksi sain vain kaksi hiljaisesti mumistua sanaa: "en tiedä" :O. Odotin jotenkin, että hän olisi voinut vaikka kertoa noin yleensäottaen välivuodoista ja mistä ne voi johtua tms. (kun hintaa käynnillä kuitenkin se 170€). Noh, selvisi että väliseinämästä ei tietoakaan, mutta ylläripylläri kun minun tuurilla taas mennään: siellä on myooma. Gyne ei selittänyt minulle mikä se on/mihin se vaikuttaa, joten minun piti googlata asiasta kotona. Itkeskelin sitten illan, ja nyt pelottaa aika kauheasti. Kellään kokemuksia myoomasta?

Mitenkäs teillä muilla on kohdun limakalvo käyttäytynyt pillereiden lopetuksen jälkeen? Minulla nyt kolme viikkoa yhdistelmäehkäisyn lopetuksesta, ja limakalvo 1mm :( Onkohan vika ihan minussa, vai onko normaaliakin pillerien jälkeen? Gyne ei tosiaan sanonut taas kun "en tiedä" :ashamed:
 
Päivitystä. Kp1. Eikä päivääkään myöhässä. Tätä se viivanpaikkakin halusi sanoa. Voihan v***n v****.. Anteeksi. Mut en kyllä riemastunut. Tämä kierto kestänyt lähes 60päivää. On aika hidasta tämä ovulaatioiden metsästys jne...
 
Ninkku Voi kuinka voi olla ärsyttäviä lääkäreitä!! Karvat nousi pystyyn ku luki tuota, huhhuh. Inhottavaa kun menee asiantuntijan luo ja on epätietoinen ja huolissaan itsestä niin saa vastaukseksi jotain noin välinpitämätöntä. Mulla oli 6 viikon kohdalla renkaan lopetuksesta normaalin paksunen limakalvo ja ovulaatio tapahtunu eli odottele vaan, kyllä se sieltä varmasti kasvaa. En usko että sinussa on mitään vikaa :) Ja myomaat on tosi tavallisia ihan harmittomia lihaskyhmyjä.

Pinna Harmin paikka ne menkat! uuteen nousuun! :)

Mulla taas pientä tiputtelua pikkareihin tänään. Saa nähä muuttuuko nää loppuviikosta menkoiksi vai pääseekö testaileen! Pitäkää peukkuja!

Plussan kertomisesta Tehdään varmaan miehen kanssa yhdessä seuraava testi. Jospa sieltä plussa pärähtäis ni ei tartte miettiä miten kertoo. Mut jos tekisin yksin plussan ni kertosin miehelle varmaan jotenki tyyliin halaisin ja kuiskaisin että mitäs tulevalle isälle kuuluu? :D
 
inq
Ninkku voi höh, toi on todella ärsyttävää kun saa oikeen lypsää vastauksia "asiantuntijalta", eikä silti oikeen tunnu selkiivän :/ Miten se limakalvon paksuus siis vaikuttaa, eikö edes ovulaatiota tapahdu jos limakalvo on kovin ohut? kyselee tyhmä ja tietämätön..

Itellä menossa nyt kp22 ja tavallaan odottelen menkkoja, ois kiva tietää että oma keho toimii normaalisti. Koska jos niitä ei ala kuulua tossa viikon päästä ni hypin varmasti seinille, varsinkin kun on tämän ekan luomukierron aikana ollut kaikenlaista kipua ja nippailua :D Niin ja nyt tuli sitten virtsatietulehduskin pitkästä aikaa. Kiva.

Kertoisin varmaan plussasta miehelle hysteerisesti itkien ja täristen..sitten tekisin kasapäin testejä ennen kuin uskoisin koko juttua ;)
 
Vici: Joo häiden alla joka paikka oli täynnä hääjuttuja ja vauvakuumeillessa näkee joka paikassa vaan pallomahoja jne. Kait se on vaan se, mihin huomionsa kiinnittää. :D

Ninkku: No jo on ollut aivan käsittämättömän paska gynekologi!!! :mad: Aivan suututtaa lukea tuollaista, eikä voi ymmärtää miten edes kehtaa noilla hinnoilla käyttäytyä noin, oli sitten kuinka huono päivä tahansa tai mikä nyt taustalla on ollutkaan. Alkaa jo kuulostaa joltain valelääkäriltä, kun sanoo vain ettei tiedä. :$ Omakohtaista kokemusta myoomista ei ole, mutta sehän on kohdun hyvänlaatuinen lihaskasvain. Tuota kasvain-sanaa ei kannata yhtään säikähtää. Periaatteessa tuo on vain niinkuin joku liikakasvanut patti siellä. Ja jos se ei mikään äärimmäisen massiivikokoinen ole, niin ei sillä raskauden kannalta ole mitään vaikutusta. Joskus oon nähnyt, että loppuraskaudesta esim. ylävatsalla on pullottanut siitä normaalista kohdun rajasta yli isohko patti, kun on ollut isoa myoomaa juuri etuseinämässä. Mutta niissä on ollut jo kyse sangen isosta. Ja nuo myoomat tulevat sitä tavallisemmiksi, mitä vanhempi on. Esiintymishuippu lienee jossain 40-50-vuotiailla.

Ja tuohon vauvakuumeiluun tai moisesta kertomiseen pitää kommentoida. Nyt alan ymmärtää mitä se tarkoittaa, kun ihmisiä ärsyttää nuo lisääntymisutelut. Tulee vähän kiusallinen olo tutumpienkin seurassa (siis sukulaisten, kaverien kanssa nyt voi vapaasti puhua asiasta), saatika sitten jos työpaikalla esim. joku opiskelija kysyä paukauttaa. :O Töissä tuntuu muutenkin olevan tulijoita ja tekijöitä enemmän kuin on töitä tarjolla, niin en todellakaan alkaisi siellä lörpöttelemään heti ensimmäisenä suunnitelmista ja siten mahdollisesti heikentämään työmahdollisuuksiani (kun pessimistinä ajattelen, että se lapsen saaminenhan voi olla vuosienkin projekti). Ja varsinkin näin kun et tiedä itsekään, että millainen olo sulla on, niin mitä siihen pitäisi vastata?! Aina aiemmin ajatellut, että paukkasen kyselijöille jauhot suuhun, mutta tähän mennessä minä olen kyllä ollut se jauhosuu ja mutissut vaivaantuneena jotain, että katellaan nyt millon sitä... Ja sitten vaikka tietäisitkin vähän ajankohtaa, niin et kait sä joillekin puolitutuille tai sitäkin vieraammille mene mitään sanomaan, että joo tuossa syyskuussa vuonna 2013 ajateltiin antaa vauvalle lupa tulla tms. :D
 
pinna: Toivottavasti alkava kiertosi on lyhyempi, tai better yet; plussallinen. Ihan niinkun normaalipituisenkin kierron kanssa ei olisi tarpeeksi piinaavaa. Ja varsinkin nyt kun tuntuu vauvapäätöksen jälkeen siltä että ei elämän opettama kärsivällisyys päde näihin asioihin :whistle:

inq: Mulla on kans kp 22 (ja tosiaan myös eka luomukierto). Nippailujen, mahan turvotuksen ja yhtäkkiä alkaneen huippailun perusteella odottelisin jo jännityksellä, että olisikohan mahdollista plussata pian, mutta nyt kun selvisi tuo limakalvon paksuus, niin ei ole sitä "vaaraa" ihan heti. Ja itsekin olen vähän epätietoinen tuosta limakalvosta, mutta käsittääkseni se ei saisi olla näin ohut kun ehkä heti vuodon päätyttyä. Hedelmöittyä varmaan voi ihan normaalisti, mutta kiinnittyminen ei onnistuisi. Jos joku on viisaampi niin saa korjata :p

Sen verran kauhugyne ultratessaan sanoi, että "vasemmalla saattaisi olla kehittymässä follikkeli". Eikun vaan odottelemaan ovista ja toivomaan limakalvon paksuuntumista.

Kyselin tässä mieheltä eräs päivä, että kun hän ajattelee esikoistamme, kumpana vauva hänen ajatuksissaan esiintyy, tyttönä vai poikana? Vastasi herkemmin ajattelevansa pikkuisen poikana. Minä taas selvästi havahdun aina miettimään tyttöjen nimiä ja tyttöjen vaatteita, vaikka voin vilpittömästi sanoa, että kumpikin olisi yhtä toivottu. Mitenkäs teillä, esiintyykö kuvitelmissanne useammin tyttö vai poika?
 
Ninkku Kuvittelin myös olevani erittäin kärsivällinen ihminen, mutta nyt tuntuu, että tämä jatkuva odotus (ei se oikeanlainen odotus...) on todella sietämätöntä! Yhdessä blogissa tätä kertailtiinkin. Ensin odotetaan, että menkat loppuu, sitten sitä, että saa alkaa testaamaan ovista, sitten itse ovista, ja sitten se odotus vasta alkaakin! Ja ensi kuussa taas uudestaan... Toivottavasti kauhugyne-kokemuksesi ei vienyt kaikkea uskoa kyseiseen ammattiin! Itse sain kohdalleni aivan upean miesgynen vasta pari vuotta sitten ja sen jälkeen ne käynnit ovat olleet jopa kivoja! Vaiteliaat ja vähäsanaiset lääkärit ovat kyllä turhauttavia :headwall:

Kertoilen taas lisää outoja kokemuksiani pillereiden lopettamisen jälkeen :D tai outoja ja outoja, jopa noloja... Olen huomannut, että nyt tuo pupuilu maistuu jälleen todella paljon mieluummin :heart: Se on siis hyvä juttu. Kuin myös se, että ollaan voitu luopua kokonaan liukkareista kun paikat on todella paljon kosteampia nykyään. Kokonaisuudessaan vällyjen välissä menee siis paremmin kuin aikoihin. Mutta. Eilen peittojen heiluttelun saavutettua huippunsa sattui jotain todella outoa. Miehen "helpottunut" ilme oli mielestäni jotenkin huvittava ja aloin nauramaan. Ja siitä naurusta ei meinannut tulla loppua ollenkaan! Hirnuin sängyssä kuin mielipuoli ja en pystynyt lopettamaan. Siis näin: :LOL: Toisessa luomukierrossa kävi vähän vastaavasti, mutta silloin purskahdin itkuun ja siitä taas ei meinannut tulla loppua! Mun mies pitää mua kohta ihan pipipäänä tätä menoa... Onneksi olemme tottuneet kaikkeen puolin ja toisin suhteessamme, mutta tämä eilinen veti kyllä pohjat vähään aikaan.
 
Voi että kun menkkoja saa nyt odottaa :/ kp 36 ja ikinä oo ollu näin pitkää kiertoo.. :eek: maanantaina tuli tosi vähän jotain erilaista vuotoa kun pyyhki.. Onkohan joku nyt vialla :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä