Musta tuntuu myös, että se rento meininki vaikuttaa paljon.
Tietty on ihan luonnollistakin toki että stressi iskee jos kuume on ihan älytön ja yritystä on takana kauankin jo.
Jotenkin sitä ehkä kuitenkin pitäisi osata, tai opetella, elämään asian kanssa niin että antaisi luonnon tehdä tehtävänsä.
Jokainen toki tekee tavallaan. Ja musta tuntuu että melkein jokainen kuumeileva nainen laskee kiertopäiviään ainakin jossain määrin ja tutkailee kroppaansa ovulaation merkkejä huomatakseen. Se on kuitenkin aika "viatonta" loppu peleissä.
En tiedä mitään tilastoja,mutta mututuntumalla olen käsittänyt että suurin osa yrittää useamman kierron ennen kuin nappaa. Ei siis pidä myöskään vaipua epätoivoon ja paniikkiin heti jos ekalla, tokalla tai kolmannellakaan yrityskierrolla ei tärppää.
Mun on tietty vähän paha tulla tänne nyt näistä asioista puhumaan ja sanomaan teille että ottakaan vaan ihan iisisti, kun itse pääsi asiasta aika helpolla :ashamed:...
Mutta näin mä ajattelin myös ennen omaa plussaa. En sitten tiedä kuinka monta kiertoa olisin jaksanut rennosti ottaa jos ei tuolla "hälläväliä" kierrolla olisi tärpännyt.
Toisaalta mun mies on sellainen että se varmaan olisi puhunut mulle järkeä ja saanut mut rentoutumaan
Minkä verran juttelette muuten miestenne kanssa yrittämiseen liittyvistä asioista?
Omassa kaveripiirissä on ihan tosi laidasta laitaan olevia pareja. Joistakin tuntuu että nainen on yrittämässä lasta ihan "yksin", joissakin taas mies on ihan tosi innolla mukana ja tietää naisensa kropan toiminnasta vähintään yhtä paljon kuin tämä nainen itse
.
Meillä mies on ollut aika paljon kiinnostunut ovulaatioista, kirtopäivistä ym. En olis uskonut että sitä niin paljon kiinnostaa. Nyt raskaana ollessani jutellaan paljon paitsi tämän hetken tilanteesta, myös tulevaisuudesta. Ollaan aina oltu todella avoimia toisillemme ja pystytty keskustelemaan kaikesta, mutta tuntuu että sen jälkeen kun lopetin pillerit ja päätettiin aloittaa tämä "seikkailu", on meidän suhde muuttunut ja keskustellaan entistäkin enemmän.