Voi vitsi kun tämä luomuilu on mielenkiintoista! Nyt on ollut jo muutamana päivänä sellaisia alamahatuntemuksia, mitä ei kyllä koskaan pillerien kanssa ole ollut. Vissiin kroppa käynnistelemässä itseään. Yhtenä iltana nukkumaan mennessä oikein vihloi oikealta puolen. Onneksi umppari on multa jo aiemmin leikattu, muutenhan epäilisin koko ajan sitä.
Nyt eilen ja tänään (kp 13-14) huomannut myös melkoisen muutoksen valkovuodossa (jotka ei halua lukea eritejuttuja niin nyt on hyvä kohta hypätä yli
. Ei tässä oikein ilman pikkuhousunsuojaa pysty olemaan, kun on muuten todella inhottavan märkä olo housuissa. Vaikken kyllä noita suojiakaan tykkää käytellä. Olisi kyllä niin hienoa, jos kroppa lähtisi heti toimimaan, koska skeptisenä olen ajatellut kuuluvani siihen joukkoon, jotka saa odotella käynnistelyä sen puoli vuotta ainakin. Toki eihän nämä oireet nyt vielä kerro, että kroppa oikeasti toimisi. Ja ihmettelen jos oikeasti ovuloisin tähän aikaan, koska edellisellä pillerittömällä kaudella kierrot oli jotain 33pv muistaakseni.
Mä en ainakaan suoraan sanottuna tiedä, että minkälaisia ovisoireita kroppa voi lähetellä ilman ovulaatiotakin. Ainakin vatsakivut nyt voisi johtua ihan jostain kystistakin, mutta limoista en sitten tiedä. Muksuttaren tavoin vähän asiaa nyt tässä pohdiskelen. Toki sen tiedän, ettei yksittäisistä merkeistä voi mitenkään varmistua ovulaatiosta, vaan tosiaan joko ovulaatiotesti, verikokeet tai ultratutkimus sen voisi kertoa.
LittleOne: Voi kyllä olla, että sitten aikanaan ei malta odottaa sinne np-ultraan asti vaan pitää käydä varhaisultrassa. Koska onhan se tosi epävarmaa aikaa siinä alkuunsa, pahimmillaan pari kuukautta tosiaan saattaa olla siinä uskossa että on onnellisesti raskaana ja sitten voikin olla esim. tuulimuna vain. Mutta sen näkee sitten itse tilanteessa, että mitä haluaa tehdä.