Hei vaan kaikille, uusille ja vanhoille
Olen pitänyt täältä hieman hiljaiseloa, kun tuntuu siltä, että tämä homma ei etene ollenkaan. Turhautuminen meinaa iskeä päälle ja tuntuu siltä, että ne lapsettomuuspelot olisivat käymässä toteen.. Vaikka ymmärrän, että ei mitään lapsettomia vielä ollakaan! Kaikilla muilla se vain tuntuu sujuvan niin helposti ja sutjakkaasti. Meillä on nyt aluillaan (kp 7/25-29) yrityskierto 7 ja aika hyvin ollaan joka kierrossa onnistuttu pupuilut ajoittamaan. Ovistesteillä olen saanut oviksen bongattua, joten siinä mielessä menee ihan hyvin. Sain kuitenkin gyne ajan ensi viikon maanantaille, joten jossain määrin toivon sieltä jotain "selitystä" tähän tilanteeseen. Se osuu vieläpä todella hyvään aikaan, koska silloin pitäisi joko olla ovulaatio juuri tapahtunut tai tapahtumassa. Gyne näkee sitten ultralla senkin tilanteen, tämä kyseinen gyne kun on herkkä ultraamaan... Nyt vain tuskailen sen kanssa, että ostanko ovistestejä lisää kun pääsivät viime kierrossa loppumaan. Saisi näkökulmaa siihenkin sitten. Toisaalta olen pyrkinyt välttämään koko raskautumisasian ajattelua, joten siinä mielessä en haluaisi testailla.. huoh.
Yleisesti ottaen, miten yritetään lasta ilman, että sitä yritetään?? Paljon saa lukea juttuja, että kun lopetetaan yrittäminen niin sitten napsahtaa. Niin miten se sitten lopetetaan? Ilmeisesti täytyisi olla jokin muu asia, joka veisi kaiken huomion, mutta kun ei ole. Tai jos onkin, niin mikään ei tällä hetkellä tunnu vauvakuumetta tärkeämmältä
Voi että, tulipa ahdistuneen tuntuista tekstiä
en nyt kuitenkaan ole ihan maatani myynyt tämän asian kanssa, koska ymmärrän, että on monia pieniä asioita joiden täytyy osua täysin nappiin raskautumisen onnistumiseksi. Harmittaa vain, että olen ollut syvällä sisimmässäni vauvakuumeinen jo pari vuotta ja nyt kun annoin itselleni luvan täysimittaiseen kuumeiluun niin sitten se ei tuota tulosta :headwall:
Osallistun paremmin keskusteluun seuraavissa viesteissä kun pääsen jyvälle teidän muiden jutuista
nyt olen vielä liikaa kiinni omassa turhautumisessani!