Karole: Komeat viivat oli sinun kuvassasi!!
Kyllä se taitaa ihan tosiraskaus olla, joten vielä kerran hirmusti onnea, tsemppiä ja jaksamista odotukseen.
Hox hox! Päivittelin tuon meidän etusivun ja tein sen plussanneiden ketjunkin. Tarkistelkaa taas välillä tietojanne, jos vaikka on tullut muutoksia ja päivitelkää tänne
punaisella, jos on jotain muutettavaa.
Miten teillä muilla kierrot? Joillakin tuntui olevan samaa ongelmaa kuin itselläni eli sitä venymistä.
Minulla kuukautiset oli ja meni ja jännäillen odottelen, josko tulisi tällä kertaa aikaisemmin kun viimeksi. Kierto kun siis venyi viimeksi sinne 52. päivään. : / Toivottavasti ei tarvitsisi alkaa Terolut-kuurilla säännöllistämään kiertoa, mutta pahalta näyttää taas. Kilpirauhasarvojakin taas seurailtu ja toiveikkaana odotan niiden tasapainoittumista, että saa alkaa sitten yrittämään vauvelia.
Istuimme tänään paljussa avokin vanhempien luona ja keskustelimme taas vaihteeksi vauvan ja häiden ajoittamisista. Toukokuu pitää vielä paikkaansa ja parin kuukauden päästä pitäisi raskausvitamiinit aloitella ja soitella gynekologille.
Hän nimittäin pyysi ottamaan yhteyttä ennen kuin aloitamme yrityksen, jotta voidaan tarkistaa PCO-tilanteeni ja kartoittaa mahdollinen lisähormonien tarve jo hyvissä ajoin.
Jotenkin nyt on hyvä mieli ja tuntuu, että eihän tässä enää kauan kestä, kun on jo vappu ja sitten kondomit nurkkaan ja peitot heilumaan.
Joku myös kyseli, että alammeko keksimään
kiertoilmaisuja "plussatuulia, vauvaliimaa ja tarrasukkia"-höpötyksille, mutta minusta ainakin riittää, että toivottaa onnea ja menestystä ja tsemppaa kovasti toista tämän kerrottua iloiset uutiset.
Onhan ne joillekin hyvin piristäviä ja kannustavia ilmaisuja, mutta ne ovat niin kuluneita, kliseisiä ja suurin osa taisikin pitää niitä ärsyttävinäkin.
Anteeksi kauhean innostunut sepustukseni.
Olen vain niin onnellinen ketjun ilouutisista. Tämän ketjun porukka vain tuntuu minulle hirveän tärkeältä ja toisten iloiset uutiset tekevät minutkin kovin iloiseksi. :heart: Täällä kun saa puhua omista tunnoistaan ja purkaa kiukkuaan ja sydäntään ilman, että kukaan tuomitsee.