Mä olen ihan sekaisin . En tossa aamulla osannut kirjoittaa muuta kun tuon lyhyen viestin. Nyt vähän tarkemmin:
Siis se mun edellinen kiertohan kesti 39 päivää, kun kaikki aiemmat oli olleet tasan 33. Sen takia otettiin tuo varaslähtökin sitten kun ei jouluun varmoja päiviä oikein pystynyt laskemaan.
Testasin negan jouluaattona kp 30 (joka tietty kaikin puolin oli liian aikaisin), ja sitten odottelin vaan menkkoja. Olen elellyt ihan normaalisti, uutena vuotenakin otin muutaman kaljan. Koko ajan joulusta lähtien ollut sellainen olo että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä. ei käynyt mielessäkään että olisin raskaana.
Tänään oli sitten suunniteltu yhden kaverin kanssa, että lähdetään istumaan iltaa ja ottamaan kuppia yhdessä. Ostin eilen testin ja ajattelin nyt aamulla sen kanssa poissulkea raskauden, että voin sitten ilman pelkoa ottaa illalla. Tänään siis menossa laskujeni mukaan kp 42.
Aamupissassa otin testin ja pesin siinä hampaita samalla kun katsoin miten se viiva siihen saman tien piirtyi. Meinasin tukehtua hammasharjaani
Ja sitten menin herättämään miehen joka ei eka tajunnut ollenkaan mistä puhuin vaikka tiesi että aion testin tehdä. Raukka oli ihan kuutamolla.
Siinä sitten hetki sulateltiin ja päätettiin että huomenna tai maanantaina viimeistään teen vielä toisen testin (varmaan sen cb digin, jossa lukee selvällä suomen kielellä tulos että sitten varmana uskon
), ja sitten pitääkin varmaan soittaa sinne lääkäriin.
Mä olen osittain kauhuissani, osittain paniikissa ja sitten kuintekin ihan sairaan onnellinen. En ihan vieläkän tätä usko, mutta kyllä se niin selkeä viiva oli siinä testissä että totta tämä taitaa olla...kunhan ei mene kesken.
Olin aiemmin ihan varma että sitten kun plussa tulee, itken varmaan hysteerisenä, mutta nyt oli vaan jotenkin niin hämmentynyt olo ettei tajunnut edes pillittää
Nyt kun mietin niin olen koko tämän viikon vetänyt ihan hirveät määrät meetvurstia, jota en yleensä voi sietää. Pari päivää on ollut vähän etova olo aina välillä, mutta senkin ajattelin johtuvan nälästä tai ähkystä kun tässä on vähän syöty miten sattuu. Mitään muuta oiretta, näiden jatkuvien "menkkaoireiden" lisäksi en ole keksinyt.
Toivon sormet ristissä että moni muukin tästä nyt lähtis mun "peesiin" ja saataisiin hyvä alkurykäisy vuodelle. Tsemppiä kaikille :heart: