Apina25, hyvä ja huono että menkat tuli. :hug: Itse toivon tietty plussaa, mut jos sitä ei vielä tule niin menkkoja mahdollisimman pian! Mikä kp sulla olikaan, kun testasit perjantaina? En jotenkin nyt jaksa kaivella sitä tietoa aiemmilta sivuilta..
Mun
uusi vuosi menee töiden merkeissä. Lauantaina ilta 11-21 ja sunnuntaina aamu 7-15. Ei ainakaan tarvihe keksiä selityksiä alkottomuudelle
Isäntä on kotopuolessaan loppuviikon.
Kerronpahan kuulumisia minäkin. Eli siis nyt kp30, jos käyttäisin vielä pillereitä niin eilen olisi pitäny alkaa menkat. Nyt jännittelen. Ekan testin tein lauantaina, odotetusti negaa näytti kun menkkojen ei olisi pitänyt edes alkaa. Ajattelin kuitenkin varulta testata, jos näkyis jotain. Varovasti otin pari lasia viiniä joulun aikaan.
Joulu meni ihanasti. Olin pe-la yön töissä ja sitten syötiin ja kuunneltiin musiikkia. Käytiin mun vanhempien luona "pukkia" kahtomassa ja istumassa iltaa, sitten kotiin ja joulusauna. :heart:
Mahakipua on ollut vaihtelevasti jo parin viikon ajan. Oikeastaan viime viikolla tuli voimakkaampana, nippailee ja välillä oli useita tunteja jomotusta. Eilen tuntui jo töissä vaikealta, tuli siinä sitten kerrottua projektista kahdelle hyvälle työkaverille kun ihmettelivät mun olotilaa. Illan makasin kaksin kerroin sohvalla kun mahaa väänti. En tiedä, osittain oli menkkamaista kipua ja osittain tuntui niinkuin ummettaisi
Ota nyt selvää sitten, koskaan ei ole kyllä mitään ummetusta ollut! Ja edelleen ovis -testi näyttää negaa, nyt en ole enää jaksanut testatakkaan kovin aktiivisesti...
Stressaavaa aikaa, pitäis olla ajattelematta kun tunnetusti stressi jätättää menkkoja ja raskautumistakin. :ashamed: Yks hyvä juttu on se, että näillä näkymin mun työt jatkuu samassa paikassa
Sijaisuutta teen, 31.1. piti loppua mut jatkavat vissiin. Ainut mietintä on, että kun plussa joskus tulee niin pitääkö vaihtaa työpaikkaa. Työskentelen akuuttipsykiatrisella osastolla, missä on mahdollista joutua väkivallan kohteeksikin (ei tosin kovin suuri mahdollisuus, vielä en ole kertaakaan joutunut edes vakaviin tilanteisiin). Haluan sitten suojata vauvaa ja itseäni, eikös työnantajan velvollisuus ole etsiä sopiva työpiste jos nykyinen ei sovellu
No mutta tuokin asia sitten vasta kun se plussa tulee..
Meidän pitäisi muuten alkaa kehitellä uutta termiä "
plussatuulille" ja "
tarrasukille"