Esikoista yrittämään 2011 vol3

puuhis vielä tuo päättäminen auttaa! kyllä se nyt kestää sen 9 kk, piste. :D
:kiss: ihanaa kun ne viivaset vahvistuu!

hennu voi kauhee miten tuolleen voikaan käydä niinkuin teidän naapurille kävi :( todella kamalaa! sitä ei kyllä koskaan tiiä milloin ne omat päivät on luetut :(..

miekin pidän siulle hennu nyt peukkuja että ovis aikaistuisi :)

on
hih mä en enää malttanut olla tekemättä tuota cb digi ovistestii kun ne tuolla kaapissa kummittelee :D.. negaahan se näytti! mutta ainakin ne testit toimii, eli toivoo on että oikein näyttää kun/jos (mieluummin kun) se ovis tulee!

Pamsku Hyvän viestin laitoit naapureille. :LOL: Ei kyllä jaksais jatkuvasti tollasta kuunnella.

puuhis Hyvältä vaikuttaa tilanne! :heart: Jos se päättäminen nyt auttoi! :D Hyvä tuo siiderihuijaus. Pitäis varmaan alkaa säästää tyhjiä pulloja ettei sitten tarvii kaadella siideriä viemäristä alas huijauksen takia. :LOL:

Hennu Jospa se ovis pian ilmaantuisi. Ei vielä kannata luovuttaa! Jos sulla kierrotkin on vaan menny parempaan päin koko ajan. =)

ON Vähän rauhallisemmilla fiiliksillä taas. Alkukierto menee kyllä paljon nopeammin. Vajaa viikko enää ovikseen. :) Taidan keskiviikkona aloittaa tikutuksen kun viimeks oli ovis perjantaina. Ei ainakaan menis ohi. Kyllähän nää tuntemukset vaihtelee kierron aikana tosi paljon ja välillä iskee kieltämättä hirveä epätoivo. Varsinkin kun mulla näyttäis olevan kaikki kunnossa eikä silti tuu tulosta. Vaikea kuvitella että plussa vois edes tulla kun on niin monta kertaa joutunut pettymään. Mutta ei vielä luovuteta! Jos ei syksyyn mennessä tärppää niin sitten tutkimuksiin.

Crystal83 Jospa kevät tai viimeistään kevät toisi teillekin plussan :) Kuten on toitotettu, niin keväällä ja kesällä käy tärppejä kaikista eniten :) Mutta ymmärrän kyllä ton sun epätoivon. Mulla nyt on kierrot temppuillu ja se tuotti omat masiskaudet, mut nyt ku kroppa alkaa pelittää ja jos tärppiä ei tule sittenkään, niin sitten alkaa tosissaan masentamaan...

ON: Täällä ovistestiin huomattavasti vahvempi viiva ku esim. kp 5. Kyllä oon nyt sitä mieltä, että ovis vois tulla jo viikon sisällä tuntemuksista päätellen. Huomenna täytyy tuo isäntä kyllä jo kellistää ja ottaa "löysät pois". En vaan tykkää, jos ovis sattuu arkipäiville, kun me ollaan silloin tosi väsyneitä eikä kumpaakaan oikein toi seksi innostais...

Sunnuntai 8.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............32/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............29/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............26/30-35....................?

Pionia................31............10.............25/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............22/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............21/28........................15.4.

lenkkari..............27........... 8..............20/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............20/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............20/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............19/35-44......................?
another..............25............5.............14/28?...................25.4.
Crystal83............28............9.............10/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............9/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo12..................
puuhis...............dpo12...................8.4.
jenni-noora.......dpo7..................15.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Crystal ja Hennu toivottavasti ovikset kurvailee kylään ensi viikolla!! :heart:

Pionia huomennakos testailet? Toivotaan kahta viivaa sinnekin :kiss:

Tein Pregcheck-liuskan aamulla, kyllähän siinä haamulainen seisoo. Ei oo viiva vahvistunut eilispäivästä. Mut joo, jouduin kyl käymään kaks kertaa yöllä vessassa, ettei näytekään ollut mistään vahvimmasta päästä. Silti vähän pelkään, ettei hormonit nouse tarpeeksi nopeasti ja tää on joku helvetin kohdunulkoinen.. Sattuu niin kovasti välillä vatsaan. :ashamed:
Mikä hitto siinä on, et ensi odotat vuoden plussaa ja ku se viimein tulee, niin pelkää vaan joka sekuntti, että koska se raskaus päättyykin?

puuhis kulta..ei kannata pelätä.. mullakin ollut viikon tosi kamalia kohtukramppeja öisin.. ja edelleen ollaan raskaana (vamistelutestien viivat vahvenee) viime yö oli éka kun en herännyt kaameaan kipuun.. siellä rakennetaan pesää vaan niin innolla ettei huomata varoa miltä mammasta tuntuu:heart:

• Tykkää
Reactions: puuhis25
puuhis hienostihan se on vahvistunut, kun eikös tuo hormooni tuplaannu joka toinen (tai kolmas) päivä! :) Testailehan vaikka tiistaina seuraavan kerran. ;)
Kyllä siellä joku taitaa itselleen pesää rakentaa - pikkuinen pääsiäistipunen! :heart:

puuhis oon kyllä samaa mieltä kuin pamsku ja muuta että nytten vain vähennät stressaamista! kyllä ne siitä vahvistuu ne viivaset! joskus sitä aikaa tarvii vain vähän pidempään ;)
milloin ajattelit testata viikkodigillä?

crystal
ja hennu ovisplussatuulia nyt teille ensi viikolle :)
ootpas sie hennu aloittannu tikuttelun jo varhain jos jos kp5 lähtien. eipä ainakaan mene huippu ohite ;) hih..

Moikka!

Nyt on pakko tulla tänne ihmettelemään... Rinnat ovat olleet nyt viikon kipeänä ja ajettelin aamulla tehdä testin ihan huvin vuoksi.. noh, sieltähän pilkisti haalea viiva jo 3 minuutin jälkeen (pregent stick). Testiaikahan tuossa on 3-5min. No olin aivan äimänä ja näytin miehelle, joka myös viivan näki selvästi. Viiva tummui vielä tuon 3minuutin jälkeen vähän, mutta lopputuloksena kuitenkin haaleampi viiva kuin kontrolli. En uskalla iloita ollenkaan, koska lueskelin tosta testistä niin paljon negatiivista... Noh, huomenna uusi testaus... Pitäkää peukkuja! :heart: ja hitto, tiistaina vasta saa kunnon testit apteekista....

• Tykkää
Reactions: Hennu86
onnea Liv :heart: Mikäs yk sulla olikaan menossa?

Kiitos tsempeistä. On vaan semmone olo, että vuoto kurvaa paikalle any minute :stick: Toivottavasti oon ihan hiton väärässä.. Teen huomenna apteekin oman. Sitä on sit hyvä verrata eiliseen apteekin testiin. Jos viiva on vahvistunut, uskallan ehkä hakee digin apteekista tiistaina :)

puuhis Eihän toisilla tuossa vaiheessa välttämättä vielä edes näy mitään! Eli aika hyvältä vaikuttaa nuo haamut. :)

Liv Onnea! Itse en oo ikinä saanut mihinkään testiin edes haamuja.

Täälläkin on muuten nyt Royal gelee käytössä sekä miehellä että mulla. :D

• Tykkää
Reactions: Miramei
Mä kävin vaan suoraan kirjoittelemaan omiani, enkä siis huomannut, että puuhis on täällä myös haamuillut! Varovaiset onnittelut! Mä pidän peukkuja, että kyytiläinen pysyy matkassa ja viivat vahvistuvat! :heart:

Mulla siis menossa yk11 ilmeisesti... En oo enää hirveesti niitä mietiskellyt. Mä en kyllä jotenkaan pysty uskomaan tohon plussaan... Mut huomenna testaan viel tolla toisella ja tiistaina haen apteekista jonkun kunnollisen...

Ambrosia No huvittavintahan täs on et se lekuri on takuulla nähnyt koneelta (jos on vaivautunu kattomaan) et mulle oli 2pv siellä käynnin jälkeen ollu aika tk:s ja määrätty tyroksiini, ylläriylläri lapsettomuuspolin tekemien labrojen perusteella mitä tk-lekuri vertas ite teettämiinsä (2kk vanhat oli siin kohti). Tääl pitää vaan antaa lääkärille lupa et saa kattoa toisten polien tekemät labrat, omalääkärille aina sanon et kato ite, sitten se printtaa ne tulokset ja selittää mikä niis mättää :D Ei kukaan muu vaivaudu, tuo lekuri tietää et jos ei selitä mä kaivan sen tiedon netistä (ja sitten mun mielipiteet voi olla hyvinkin sen mielipiteitä vastaan).

Et tuos kun 2,5kk päästä pitää mennä lapsettomuuspolin mielestä ENSIMMÄISEEN tarkistuslabraan, minkä perusteella ehkä pitäisi tai sitten ei määrätä lääkitys, mä oon menossa jo toiseen lääkityksen alotuksen (ja nostojen) seurantalabraan :D

Siinähän lapsettomuuspoli yrittää juoksuttaa, tai viivästyttää, musta vaan tuntuu et ne ei pysy ite peräs kohta. Nyt yrittävät viivästyttää tällä kun eivät mtt:n kautta saaneet viivytettyä. Psykiatrikin nappas mut pikakeskusteluun kun olin menos psykologille et nyt on tullu tällänen kysely. Eihän sillä mitää estettä ollut antaa (edes mun lääkityksien osalta, tuo tuleva lääkitysmalli on hyväksytty jo yli vuos sitten), totes vaan et järkätään sit tarvittavat tukitoimet ajois.

another ja hennu Jos mä oon täs oravanpyöräs nimeltä sairaalabyrokratia juossu jostain 14v:stä asti suht aktiivisesti (sitäkin ennen kun aina ollut allerginen atoopikko, mut tuollon räjähti tilanne kiitos homekoulun) niin sitä oppii olemaan sinnikäs. Ja kun elämä potkii tarpeeksi päähän niin kyllä sitä jostain aina positiivisuutta löytyy. Ja tää byrokratia pyörii viel suht helpolla täl hetkel. Ei takkua kovin pahasti, tosin mulle paha takkuaminen merkitsee sitten jo kusipäistä lekuria joka tekee kaikkensa sen eteen ettei ois edes paranemismahdollisuuksia mikä nyt onkin pahin ongelma.

Mä en ny hirveästi jaksa kommentoida teidän juttuja :ashamed: Pikasesti vaan aina välillä käyn.

Maanantai 9.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Puuhis25............26............8...............30/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............27/30-35....................?
Pionia................31............10.............26/27-31...................13.4.

Ambrosia85.........26..........15..............23/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............22/28........................15.4.
lenkkari..............27........... 8..............21/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............21/28-52....................?

pikkumy.............26...........19.............21/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............20/35-44......................?
another..............25............5.............15/28?...................25.4.

Crystal83............28............9.............11/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............10/33......................4.5.
Tupu_................27............9...............5/27-30.................3.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo13..................
puuhis...............dpo13...................8.4.
jenni-noora.......dpo8..................15.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
puuhis miusta tuo viiva on kyllä hitusen vahvempi kuin tuo vanhempi.
mutta kannattaa se digi hakee vaikka se niin pelottavaan sen tuloksen ilmaiseekin :/
kyllä me silti uskotaan sen näyttävän että raskaana :hug: on se pakko! tää oli sovittu juttu että pääsiäisenä tulee se plussa!

on:
ei tuu ovisplussaa vieläkään :( nyt alkaa jo vähän huolettaa..
mulla ei oo tikkujakaan enää jäljellä kuin 2 eli kp17 saakka. sittenpähän loppuu testailu.

mie en ees muista mones dpo mulla on.. :D eli helppo olla jännäämättä.. mut talletettu on, ihan muidenkin edestä.. joten sietäs tärppi tulla..

eilen tuli ihan kamala itkupotkuraivari.. sen jälkee itekki olin et "oho.."

another ja tupu kiitos tsempeistä :heart:

another ompa perseestä, jos ei vieläkään tuu ovisplussaa :mad: No, se voi sieltä ihan puskista sitten hyökätä! Käy huomenna hakemas kaupasta lisää testejä? Pregcheck-liuskat maksaa 7kpl n. 10e! Ja ovis+tuulia paljon sinne :whistle: :heart:

Tupu pahoittelut uudesta kierrosta :hug: Mutta hyvä, jos oot jo pahimman yli päässyt. :kiss:

Hain vielä yhden apteekin oman ja sit sen viikkonäytöllisen.. Katotaan nyt, koska uskaltais testailla ja millä seuraavan kerran.

puuhis niinpä, vähän kahden vaiheilla oon et oisko vielä pitäny nettikaupoistanoita wondfoja tilailla, oisivat kuitenkin vähän edullisempii vielä kuin pregcheck. kun jos ois nopee toimitus niin ehtisi vielä tähän kiertoon ;)
ja kiitos plussapuhalluksista :D saa puhallella vielä lisää, ei me vielä luovuteta, kyllä sen plussan on tultava!

tupu_
pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! parhempaa onnea seuraavaan :heart: mutta eikös kevät vauva oiskin ihanempi vuoden alkuun kuin loppu vuoteen ;) hih...

Lenkkari
heh, nuo itkupotkuraivarit joskus pelottaa ihan itseäänkin kun tajuaa niin tehneensä :D ja sehän on vain huippua olla stressamatta :) *plussatuulia*

on:
joo ei tullut plussaa tänäänkään :( ehkä huomenna? olin katsovinaan että tuoncb digin viivaset ois ehkä hitusen vahvistuneet tässä edellisistä päivistä, mutta preg check viivat ei kyllä oo vahvistuneet :(

puuhis mie tilasin ensi kiertoon ovistestejä lisää amazon.co.uk:sta, tulevat vasta ensi viikolla, joten eivät kyllä tähän kiertoon ehdi.. elätellään nyt toiveita että se ovis tulis mulla nyt tässä parissa päivässä mihin tikut riittää ;)

Yhteistyössä