Esikoista yrittämään 2011 vol3

kiitos puuhis:kiss:

pikkumy
.. mulla meni nyt sitten reilu puolen vuotta tyroksiinin aloituksesta että tuli plussa..nämä ovat tapauskohtaisia ja toivon mukaan sinulla asia korjaantuu nopeammin:hug:

millimollille
iloisia istutushetkiä:kiss:
 
puuhis okei, kai se on suht sama mihin aikaan sitä testailee.

millimolli hassuja unia siulla :D se on kyllä hassuu miten joskus pitää asiat tarkistaa että eihän niin käynyt kuin miten unessa oli :D
ja stressistä kieltäytyminen on kyllä loisto juttu! joskus sitä pitää itteään vähän komentaa vähentämään kierroksia :D

ON:
tänään aloitin tikuttelun :D en kylläkään tehnyt kuin yhden tuossa puolilta päivin, selkeä nega, mutta siis kyllä siinä kaksi viivaa näkkyy.. mutta toinen on todella ohut ja haalea, liekkö se pirun pcos taas temputtelee..
jospa se joku päivä ois vahvempi ja vähintään tasavahva ;)
mutta minäkin yritän olla stressaamatta täällä! jotenkin onkin ollut vähän rauhallisempi olo tämän asian suhteen..
 
HIENOA MELASSI ONNEKSI OLKOON! :flower: En ollut uskoa silmiä kun kuvaa katsoin, miten ihmeessä noin vähillä dpoilla voi olla noin vahva viiva, siis ihan uskomatonta!! Noin sen just pitää mennäkkin!
Mut miten päädyit jo testaamaan? Oliko 'varma' tunne?

Noni flikat, tästä tää plussausputki aukee!
 
Voi Puuhis pientä, ei saa itkupotkuraivata nyt yhtään. :(

Another mä tuppaan aina aamulla testailee, tietää sitten isäntää ajoissa infota ;). Mut kyllä mä just viimeksi sain päiväpisusta digin :)

Tupuhan voisi ennen reissua jo meiän iloksi testailla, heh ;)

Noista raskausunista. Mä näin kanssa ihan kierron alussa jännäriunen jossa olin just plussannut kauheella kiireellä pakomatkan yhteydessä. Jospa nää oliski enneunia.
Noin muuten tän navan alle ei kuulu taas yhtään ei mitään. En ainakaan tällähetkellä usko mahiksiin. Pääsiäinenkin menee anoppilassa, että varmaan ma illalla pystyy vasta testiä tekemään. Toisaalta en haluaiskaan tietää ennen sukuloimista, kuitenkin uteliaita aina on (jos ei pokeri pitäisikään). Ois sitte vaikka kiva äitienpäivänä kertoa uutisia.
 
hurjasti onnea melassi :heart:

oma en ole kauheesti jaksanut käydä kirjotteleen tänne kun ei kauheesti mitään kuulumisia ole,taustalla joka päivä olen kuitenkin lueskellut teitä :) ajattelin tämän kierron olla ressaamatta ja olla ajattelematta koko vauva asiaa.. tulen toki heti kertomaan jos jotain tuntemuksia löytyy oviksen jälkeen, ja jos nyt mennään mun lyhyen kierron mukaan niin ovis kolkuttelee nyt pääsiäis pyhinä ovella :) ja mikä parasta mieskin tulee jo torstaina kotiin ja lähtee vasta maanantaina :p jospa tää olis nyt se meitin kierto, toive on korkealla ainakin !

"MUNA"RIKASTA PÄÄSIÄISTÄ ;) näin etukäteen jos musta ei kuulu taas vähään aikaan mitään =)

ja plussa tuulia kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Keskiviikko 4.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............28/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............25/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............22/30-35....................?

Pionia................31............10.............21/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............18/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............17/28........................?

lenkkari..............27........... 8..............16/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............16/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............16/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............15/35-44......................?
another..............25............5.............10/28?...................25.4.
Crystal83............28............9.............6/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............5/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo8..................
puuhis...............dpo8...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
another se on ihan normaalia, että tulee toinenki viiva ovistestiin! Niin tapahtuu monilla, ei siis pelkästään pco:sta kärsivillä :) Mutta jos viivat on jatkuvasti lähes tasavahvat, niin se on sit jo pcon metkuja.. Esim. mulla oli koko yk5 milliä vaille tasavahvat viivat, ja siinä kierrossa ei sit ovulaatiosta ollut toivookaan.
Toivottavasti sulla nyt lähtis nätisti viivat vahvistuun! =) :kiss:

pionia sähän voisit testailla jo ennen pääsiäisen viettoon lähtöä ;)

ON lämmöt oli jo tipahtaneet 37sta takaisin 36,7, näinköhän mun luteraalivaihe alkaa lyhentyä ja menkat lähestyä nyt jo? Menkkamaista jomotteluakin havaittu.. Huoh....
 
niin kai se on normaalia puuhis että ne viivat jonkun vahvuisena näkyy ovistestissä aina. voi kun saiskin r-testiin ees tuommosii haamuja jonain päivänä ;)

puuhis jospa tuo siun lämpöjen pieni heitto ei vielä sitä tätin tuloa tarkoittaisi! ei uskota siihen ainakaan ;)

on:
haaleita on kyllä minun viivaset näillä kp:illä vielä, jospa vahvistuisivat vielä ennen ensi viikkoa. on se kyllä hassuu jos se ovis osuisi just krapulapäivälle :D sunnuntaina on siis melkolailla varmasti täällä suunnalla darrapäivä..
mä ajattelin nyt tänä aamuna vaihtaa tuon testin teko ajan aamuksi, heri herättyä.. jospa ne viivat silti oikeita näyttäisi jos aihetta niihin on!
 
Puuhikselle lämmön nousuja ja anotherille ovisplussaa!

ON: kanssa ollu eilen ja tänään taas muniksissa ihme tuntemuksia.. mitä lie?
Lämmöt edelleen aavistuksen koholla, eilen oli 36,84..

Mutta; tänään ei ole enää kovinkaan kipeä olo; vähän nuha, mutta ei kurkkukipua, eikä kovinkaan pahaa väsymystä :)
Nukuin kun pieni lapsi ja aamulla pelottavan pirteenä kävin verikokeissa heittämässä huonoa läppää sairaanhoitajalle :LOL:

Aamulla siis käyty labroissa jotta saadaan selvyys että tapahtuiko ovulaatio tässä kierrossa.. oiskohan kohta noi labrat vähäks aikaa juostu? Juoksisin mielummin vaikka ultrissa :D
 
voi ambro, kyllä meistä kaikki varmasti ennemmin ultrissa juoksis kun labroissa verikokeissa! :D meneekös siinä kauan että saat tulokset sieltä? onpas kyllä jännää, etenkin kun siulla noita tuntemuksiikin on ollut :heart:

ja kiitos, miulle tuli jotenkin nyt semmoinen "tää voisi olla meidän kierto"-fiilis, koska ovis voisi myös sattua sellaiselle päivälle mistä vauvan nimestä unta jo ennalta näin (jotain vuosi sitten)! se nimi piirtyi miun mieleen ja vähän voisin kuvitella että se oli merkki jostain tulevasta ;) oooh olispa se ihanaa :heart: eli korkealta ja kovaa tipun jos sitä ovista ei tule ollenkaan edes clomienkaan avustuksella :(

sain muuten eilen kirjeenä uuden ajanvarauksen kunnalliselle gynelle toukokuulle. mun pitää kyllä sitä aikaa siirrättää (taas kerran) kun se ajoittuisi mahdollisesti kp:iltään yli viidentoista (jos tämän kierron laskisi noin 28-30 pituiseksi jos onnistuupi vain kierto). en vain millään kehtais soittaa sinne taas ja vaihdattaa ja ronkua uutta aikaa :(
 
puuhis mullakin oli aamulämpö pikkasen notkahtanut tänään.. mut päivälämpö vielä 37. Jää nähtäväksi joo.. en mä kyllä vielä testaile, maanantai iltaan ootan.

another siulle megaovikset kehiin! Ja kuule sitte heiluttelette peittoja yöllä kun tulette kotiin, niin ovat monet raskautuneet baari-illan päätteeksi ;)
Mä pitäisin tuon gyneajan, se saattaa ollakkin ihan hyvään aikaan.

ambro kerro sitte tulokset kun saat.

Miten mullakin välillä tuo vasen puoli tuikkii. Johtofolli oli kuitenkin oikealla, eikö samanpuolen keltsi pitäisi nippailla? aina vasurilla enemmän tuntemuksia..
parempi vaan olla kuuntelematta nippailuja, osaiski olla ;)
 
Tänään ei voinu kuin nauraa. Tuli niin koomista postia lapsettomuuspuolelta. Ilmottivat et papakoe puhdas JA että mun pitää noin 3kk päästä mennä tk:hen pyytämään tarkistuslabrat kilppariarvoista (eli ilmesesti tän nyt "määrätyn" labran mukaan pitäs päättää lääkityksen tarve). Tää jälkimmäinen oli kyllä paras. Ne arvot meni niin rajusti 2kk aikajanalla alas et kyl mulla se autoimmunitulehdus on, etenkin kun siellä meni muitakin arvoja sekaisin. Sellaisia minkä seurauksena ois voinu kierto venyä kuukausiin. Onpahan sillä lekuril ihmettelemistä kun tyroksiinit on alotettu ja vajaa kk tarkistuslabra nro1:seen et miten paljon annosta nostetaan.

Et kyl tästä toivutaan. Tästäkin. Ei oo eka dg. Eikä päässy liian pahaksi tilanne kun on fiksu tk-lekuri. Jaksaa jopa mun omapäisyyden, en oo aina se helpoin potilas kun joutunu aikanaan ottamaan kaikesta ite selvää. Ja tärkeintähän täs on et tuo omalääkäri pysyy samana, ettei tartte monen lääkärin mielipiteen kans vängätä (etenkin kun on vielä tämä oma mielipide päälle). Jalat maassa ja seuraavan labran tuloksia sitten ihmetellen, eiköhän niistäkin jo alustavia toipumisen suuntaviivoja näe.
 
pionia muistin laskelmani väärin, eli siis kp21-23 tulis oleen silloin lääkärin aikaan. eli on sitä kyllä pakko aikaistaa jos meinaisi nähdä tapahtuuko tuolla ovista..
hmm, vai näkeekö ne sitä jälkikäteen? vai nähdäänkö se jälkikäteen vain verikokeella, ei ultralla?

miten mä muistelen kuulleeni/lukeneeni jostain että niitä ei voisi erotella että kummalla puolen munista juilii, että se voisi jotenkin heijastuu samanlaisesti kun hammassärkykin. mutta en sitten tiiä, muistanko omiani.

pikkumy mukavaa positiivista ajattelua siulla kyllä on :) voi noitten lääkäreitten ja epikriisien kanssa, joskus niille saa vain nauraa :D
 
Pionia muistan jostain lukeneeni että saattaa tuikkia heijastaen eli vastakkaiselta puolelta.
Mullakin esim tuikki vastakkaiselta puolelta vaikka ultran mukaan tää vastakkainen puoli joka tuikki oli täysin "kuollut" :D
Eli oikealla oli komea johtofolli (ja sisarusfolli) mutta vain ja ainoastaan vasenpuoli ilmoitti itsestään :)


pikkumy joo kyllähän noi kunnallisella juoksuttaa, mutta pitää yrittää ottaa asia niin että mitä enemmän tutkivat niin sen parempi. Kyllähän muakin ketutti juosta sokereita mittaamassa varsinkin kun ne oli juuri pari kk:tta sitten otettu.. ei riittäny se että oli tk lääkäri laittanu alkulabrat, vaan piti kaivaa samat kokeet vielä eritavalla :)
Tsemppiä kuitenkin epikriiseilyyn ja tohtorointiin!



Täällä: Noista tuloksista en kuulema erikseen saa tietoa, ellei niissä ole jotain vikaa, joten toivotaan ettei tartte teillekään tulla kertomaan :LOL:

Eilen oli vatsa jotenkin tosi hämmentävästi kipeä.. särki oikeastaan koko vatsaa ja nippaili vasemmallapuolella kovin.
Rinnat on tosi arat (esim suihkussa kun eilen kävi niin en tiennyt itkeäkkö vai nauraa?)
 
another Mieki eilen kp 5 dippasin jo ekan ovistestin ja haalean haalea viiva siihenkin ilmestyi :) Halusin tarkastaa, että eihän näytä suht vahvaa viivaa näin alkukierrosta, kun ei kuuluis vielä näyttää :D Mulla marraskuussa gyne näki ultrassa, että ovis oli tapahtun pari päivää aikasemmin; vatsaontelossa pientä verenvuotoa ja oikealla puolella tyhjä munarakkula (?).

Oviskivut/munasarjojen juiliminen. Minäki oon lukenu, että oviskivut voivat olla esim. oikealla puolella, kun munasolu saattaakin sitten irrota vasemmalla puolelta?

pikkumy Ihanaa, kun jaksat olla noin sinnikäs :) Ja sinnikkyyttä nykyään tuntuu tarvitsevan noiden lääkäreiden kanssa : / Miks niin helvetin monen asian täytyy vaikuttaa negatiivisesti raskaaks tulemiseen??

millimolli Jospa teille se perjantai 13. päivä on onnen päivä ;) Oon kanssa miettiny, et jos nykysen avomieheni kanssa ei saada lapsia, niin sitten ei saada. Jatketaan eloa kahdestaan ja otetaan vaikka koira.

puuhis Ei sulla mitkään menkat ala, kun sie plussaat pääsiäisenä :kiss: :)

melassi Oon kyllä niin onnellinen sun puolesta :)

Ambro Toivottavasti labratulokset on mieluisat :)

ON: Täällä menkat loppusuoralla. Todella runsasta vuotoa ei ole ollut ollenkaan ja nyt kolmatta päivää pärjää pelkällä pikkuhousunsuojalla. Kipuja oli ainoastaan lauantaina :)

Tiistaina multa poistettiin viisaudenhammas. Onneks ei oo ovisaika, koska oon nyt kuuriluonteisest vetän buranaa nassuun :) Mut poisto oli 5 minuutissa ohi eikä jälkikäteen oo juurikaan tarvin kärsiä kivuista tai turvotuksesta :) Poisto oli aamulla ja jo iltapäivällä söin kiinteää ruokaa :)

Minut on nyt pitän kiireisenä työt ja uusi rakkauteni, liikunta :heart: Jos ei kerta vauvaa tule, niin kiinteytetään sitten kroppaa :)

Käyn täällä kyllä lueskelemassa, mutta saattaa mennä päiviä, kun en jaksa kirjoitella :)

Kovasti voimia ja jaksamista teille kaikille :heart: :kiss:

Ja oikein hyvää pääsiäistä!!!
 
UGH!!

pää sekoaa jo harvinaisen varhaisessa vaiheessa kiertoa. Olen nyt muutamana yönä nähny unta, että olen raskaana. Ja piilottelen sitä. Kerron vain muutamille unessa. Viime yönä oli taas sama homma.

Tänään menen hoitamaan aivan oikeaa vauvaa, 3kuukautta on ikää hällä. Ja se on aivan ihana vauva <3
Tein eilen kyseiselle vauvalle sellaisen pyöröneule villatakin. Että siitä tuli söpö. Ja väkisellä oli mielessä, kuinka olis ihanaa omalle vauvalle sellaisia tehdä.

Nyt alan tässä käveleskelemään labraan, että ne tuikkii taas ja kertoo onko siellä munasarjoissa jotakin tapahtunu tässä kuussa.. Melkein meinasin perua eilen illalla jo tämän homman, mutta päätin että haluan sittenkin tietää, koska kyseessä on oikean puolen tapaus, jota olen aina epäilly hyvin laiskaksi, että mitä se on tuuminu noista clomeista. ( Tosin molempiin puoliin mahaa vihloo, ja menkkaturvotus tuli viikkoa etuajassa)

Hennu Kyllä mulla eilen meinas vähä vituttaa taas, ko lueskeli, kuinka jotkut yk1 tai vahingossa raskautuu. Mietin vain, kuinka pahasti mie olen jotakin universumia kusettanu ja miten(??), ko meille ei tuu. Kun tietäis sen nii vois jotenki yrittää korjailla tilannetta. Tai ei kai se vituta, mutta kateus on valtava. Vaikka eihän se ole minulta pois. Haluais vaan ittelle sen lapsen niin yli kaiken. Nii tuntuu se ajatus siitä, ettei sitä ikinä saa aika kamalalta.
 
Torstai 5.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............29/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............26/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............23/30-35....................?

Pionia................31............10.............22/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............19/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............18/28........................15.4.

lenkkari..............27........... 8..............17/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............17/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............17/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............16/35-44......................?
another..............25............5.............11/28?...................25.4.
Crystal83............28............9.............7/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............6/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo9..................
puuhis...............dpo9...................8.4.
jenni-noora.......dpo4..................15.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
another mäkin oon ymmärtänyt, että ultralla voi nähdä ovulaation tapahtuneen. Ilmeisesti keltarauhasesta! :)

pikkumy voi elämän kevät noiden sun sattumusten kanssa!! ei todella mee asia teillä taas niinku pitäis!! Mut eikö ne vielä joku kaunis päivä järjesty :)

millimolli Tsemppiä labroihin!! Koskas saa tulokset tietää? Toivottavasti niihin ei kauaa mee, vaikka pääsiäinen onkin. Ihanaa, kun pääset hoitamaan pikkuista nyyttiä :heart:

Hennu ihana kuulla, että viisurinpoisto meni hyvin!! Jonotan ite paraikaa ko. toimenpiteeseen, ja pelkään sitä jo valmiiksi aivan helvetisti!! :)
Ja tosi hyvä kuulla, että sullakin ovistestit on selvää negaa, se lupaa hyvää se!! :) :kiss: Ja tuo liikuntainnostus on niin mahtava!! ite oon aina liikkunu suht paljon, mut näin kevääntullen meinaa taas innostus karata niin lapasesta, ettei malttais yhtään lepopäiviä pitää :)

another toivotaan tosiaan, että puhelinlangat ei ala laulaa ;) oireetkin kuulostais tosi lupaavilta!! :)

pionia miten tän aamun lämmöt ja olot?? Pidän dpo-kaimalle täällä peukkuja!! :heart:

ON testasin tänään negan. Tai siis vitivalkoisen viivanpaikan Pregcheckillä. Oli pakko, että tohtii juoda pari lasia viiniä illalla. Mennään ystävien kanssa istumaan iltaa, täytyy pikkasen uskaltautua maistamaan, ettei kaikki luule meillä viimein tärpänneen.
Lämmöt ylhäällä edelleen, mutta olivat korkeammalla alkuviikosta kuin nyt. Tuikkii kummasti alavatsaan, mut tää on varmaan joku suolistojuttu vaan. Tissit ei tunnu miltään, eikä muutenkaan oo oireita suuntaan eikä toiseen tällä hetkellä.
 
Viimeksi muokattu:
hennu heh hassua jos muutkin noin ajoissa tikuttelut aloittaa. mie aloitin tosiaan kp9 eikä oo kyllä viivat yhtään vahvistuneet vielä, ei oo toisaalta ei oo kyllä limatkaan miksikään muuttuneet ja vähäistä on, niin ihan hyvä ettei oo vielä ovisaika.

voi puuhis harmi että testasit negan :hug:... jospa se vielä plussaksi siitä muuttuisi ;) eikä se muutama viinilasi varmasti haittaa vaikka oiski tosi kyseessä!

millimolli oi vauvanvaatteiden teko itse on niin hienoa! itsekin oon vähän yrittänyt neuloa vauvan vaatteita mutta miulla niistä tulee niin outoja kun ei oikein osaa :D
mutta ihanaa että sie pääset tosiaan vauvaa nuuhkimaan ja halimaan :)

jenni_noora
sielläkö tuli kunnon ovisplussa löydettyä kun jännäpäivän saat tietoon laitettua ;) onnea matkaan piinapäiville :)
 
Ai nii..
Hormonaalisista myrskyistä..

Meillä ukkoki o hoksannu jo miten hommat etenee joka kuukausi sen kanssa..
Löysin kirpparilta Viivi ja Wagner mukin: Siinä lukee: SE AIKA KUUSTA..
Ja viivi märisee Byääh ja Wagner miettii, että kirotut hormonit.
Oli aivan pakko ostaa. Kuvaa nii hyvin tätä meä tilannetta. Ukkoki nauro sille.
Jostaki se o riemu revittävä näinä päivinä.

Kävin kävellen siellä labrassa. UGH mikä reissu. Koko matkan oksetti ja limaa tuli kurkusta. Nyt ko tulin kotiin taas nii käy mahaa aivan niinku olis menkat alkamassa. Voiko olla piru vie mahollista, että tuo clomifen lyhentää mun kierron nyt aivan olemattomiin !! :(
 

Yhteistyössä