Esikoista yrittämään 2011 vol3

ambro tää odottaminen on kyl piinallista ;)

lisäsin jenni_noora sutki jännäilemään ;)

Mun alavatsaa särkee helvetisti, koko ajan enemmän ja enemmän. Tää alkoi aamulla, ku tulin töihin ja vihlaisut vaan lisääntyy. Samoin on semmosta paineentunnetta. Ei nää kyl menkkakivuilta tunnu, ja yleensä mulla alkaa kivut yöllä, ja seuraavana aamuna hanat aukee. IIks, ku jännittää, mitä tää on!!!

• Tykkää
Reactions: jenni_noora
Perjantai 6.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............30/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............27/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............24/30-35....................?

Pionia................31............10.............23/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............20/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............19/28........................15.4.

lenkkari..............27........... 8..............18/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............18/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............18/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............17/35-44......................?
another..............25............5.............12/28?...................25.4.
Crystal83............28............9.............8/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............7/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo10..................
puuhis...............dpo10...................8.4.
jenni-noora.......dpo5..................15.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

puuhis voi että, noh, vieläkin on aikaa ;) ei me luovuteta vielä :)
mä voin kompata kyllä että mäkin testasin negan äsken, ei nimittäin vieläkään oo vahvistuneet nuo miun ovisviivat... noooh, onhan tässä vielä aikaa! sen on parempi näkyy ja vahvistuu nimittäin mä haluan kunnon kuukautiskierron!!

bongasitkos lenkkari jo oviksen tälle kierrolle?

lenkkari
öööh miusta se oli niin että ovis+ on -1 eli tänään nolla ja huomenna dpo1.
muistelen noin jonkun sanoneen täällä palstoilla..
mutta siis pääasia että ovisplussasit :kiss: nyt tsemppiä piinapäiville :)

puuhis okei, jospa jospa jospa miekin plussaisin!
mulla on vaan ollut nyt tosi outoja tuntemuksia, kun semmoinen menkkaolo että selkää vihloo esim imuroidessa ja nyt koko aamun on pistäny aika ajoin tietyissä liikkeissä mahaan, ja vähän on lämmötkin olleet kohoomassa (aamulämpöjä en ole mitannut tässä kierrossa, mutta äskenkin päivälämmön mittasin kun paleli niin paljon vaikka naama on ihan punainen ja poskia kuumottaa, niin oli 36,9 lämpöä)

ja ihanaa puuhis jos nyt jo viivanpaikkoja näkyy jo noilla dpoilla :heart: siitä se vahvistuu :kiss:

Lenkkari ovis+ seuraava pvä on dpo 0. Jos oikein muistan. Eli peitot heiluntaa vielä :)
Millimolli se on ilmeisesti tän elämän koetinkivi kun joutuu pienokaista odottelemaan. Kaikella on tarkoituksensa, mutta tää tarkoitus on vähän kettumaisempi juttu. Myönnän että alkaa itsekin pikkasen katkeroitumaan..

Mulle Hennu riittäisi kohta kans pari koiraa vallanhyvin. Alkaa jotenkin mielenkiinto loppumaan koko yritykseen. Eikä tuo isäntä helpota yhtään tätä touhuu kiukuttelemalla.

Puuhis nyt tänä aamuna oli 37.1 mutta luulen että raskas viikko ja eilen illalla siivosin koko talon vielä, niin olin aivan kuollut. Pakkorutistin ittestäni, et on kivempi tulla pyhien jlk kotiin!

Muuten ei ole oloja mitään, ihan pientä menkkasärkyä pienenhetken, mitä on siis ollu aina ennenkin. Vähän on vetämätön olo ja masistelu fiilis, ärsyttää toi ukkoperkele kun se on niin huonollatuulella kokoajan. Voi luoja!! Pitää olla taas puhumatta sille yhtään mitään koko pääsiäisenä. Eipähän ole aihetta jäkättää! Äijämenkoista ollaan siirretty äijävaihdevuosiin :LOL:

Puuhis mites se sun eilinen vattasärky? Joko helpotti? Toivottavasti siellä on joku pesänrakennus puuhissa :D

Paljon tsemppiä piinailijoille! :)

ON: Meillä on ihanan kamalat seinänaapurit. Jo neljättä päivää (ei tietenkään jatkuvalla syötöllä) kuunnellaan niiden petipuuhia - natisevaa sänkyä.. :popcorn: nooooot
On nimittäin pinna kireällä, kun natinaa kuuntelee sen puolikin tuntia. Toissailtana meni hermo niin, että koputtelin muutaman kerran seinään - natina loppui siihen. Mulla tuli kuitenkin niin paha mieli siitä, että olin häirinnyt naapureitani ja kävin viemässä heille pahoittelukirjeen ja toivotin munarikasta pääsiäistä. :LOL:

Ovis taisi olla nyt kp16, limailuja, nippailuja... Tästä se taas alkaa. Oireiden kyttäys. Pitää yrittää olla nyt miettimättä koko asiaa. Hyvin se on onnistunut nämä 18 päivääkin!
Meinaan menee aika nopsasti päivät, kun tekee jotakin muuta eikä mieti kiertoja, oireita, sekstailuiden kellottamista... aah.
Seksikin tuntuu niiiiin paljon paremmalta, kun ei ole se jälkikasvun tekeminen takaraivossa.

pamsku :LOL: kivoja naapureita teillä kyllä :D mutta ei sitä tarvii hävetä jos joutuu valittamaan, ei kukaan oikeesti jaksa aina kuunnella naapureiden puuhailuja! mutta tuo munarikas osuus taisi heidän kohdalla osua hyvin kohdalle :D

pionia hienon kuuloisii oireiluja siulla :heart: plussatuulia puuh puuh!!

on
on muuten outoja tuntemuksii ollut miulla nyt eilen ja tänään. uskomatonta kun ei plussaviivat edes ole vahvoja vaan vaatimattoman onnettomia ja silti koko ajan vain heikotuttaa ja tulee semmoisii oksetus-olo-kohtauksia. niin ja itkuherkkyys, huhhuh. meinasin itkee moneen otteeseen kun katsoin sitä hurja remontti -tv-ohjelmaa! uskomatonta :D oisko sitten clomit onnistuneet herättään ees jotain hormonaalisii tuntemuksii meikäläisessä, voi oispa oispa :)

Lauantai 7.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............31/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............28/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............25/30-35....................?

Pionia................31............10.............24/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............21/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............20/28........................15.4.

lenkkari..............27........... 8..............19/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............19/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............19/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............18/35-44......................?
another..............25............5.............13/28?...................25.4.
Crystal83............28............9.............9/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............8/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo11..................
puuhis...............dpo11...................8.4.
jenni-noora.......dpo6..................15.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

another eiköhän ne clomit tehoo, kun oireitakin on!! Nuo sivuvaikutukset ei kyl tee naisen oloo mitenkään erityisen hehkeeksi, ainakaan mulla ;)

pamsku mahtia, et oot pystynyt olla stressaamatta!! Osaispa ite saman :D Ja tsemppiä piinapäiville :)

ON tän aamun tuotoksia voi arvioida kuvia plussatesteistä-pinossa :)

Pamsku Onpa teillä aktiiviset naapurit :D Varmasti inhottavaa kuunnella tollasta päiväkausia....

Pionia Joo, täälläkin alkaa taas väsymys nostamaan päätään koko touhuun... Muut plussailee ympärillä ja itellä ei mitään. Ei edes haamuja ole koskaan tullut.

lenkkari Nyt tärppionnea sinne!! :)

puuhis Kyllähän sie haamuilet :kiss: :heart: Nyt toivotaan viivan vahvistumista!! :)

ON: Toivottavasti tämä kevät tois meillekin plussan, mihin en nyt ihan tällä hetkellä usko. Isännälle pääsiäinen on oluen juonnin kulta-aikaa, joten eiköhän ne siittiöt oo taas tuhoutun seuraavaks kolmeks kuukaudeks... Eilen just miehelle sanoin, et mie en jaksa uskoa tärppiin tämän(kään) vuoden puolella. Tuntuu niin helvetin kaukaselta ajatukselta, et meillekin se oma nyytti joskus suotais??

Yhdyn millimollin kommenttiin siinä mielessä, et mitä pahaa mie oon tät maailmaa vastaa tehny? Mie oon askeltanut kivisempää polkua ku moni muu esim. mun ystävistä. Oon saanu taistella itteäni ja muuta maailmaa vastaan, että oon nyt tässä missä oon. Ei mulle kaikki ole vain tipahtanut naaman eteen tyyliin: oleppa hyvä, tässä sulle tutkinto, oleppa hyvä, tässä sulle työpaikka, oleppa hyvä, sut on vakinaistettu. Näiden kaikkien eteen oon tehnyt saatanasti töitä itteni suhteen että ylipäänsä edes oon täällä maan päällä.

Alkaa taas tuntua siltä, et vittuuko tässä mistään lapsesta edes haaveilee.

Viimeksi muokattu:
Hennu voi sinua :kiss: Tuttuja tuntemuksia sulla.. Ihan varmasti tää kevät tuo sen plussan, ei voi enää kauempaa kestää!!!
Mikähän siinä onkin, että toisille tuntuu kaikki onnenaiheet vaan tipahtavan syliin. Toiset taas joutuu kulkemaan läpi paljon kivisemmän polun. Välillä sitä on itekki miettinyt, että onks mul joku tumma pilvi pään päällä, joka seuraa minne ikinä meen.. Itelle se oli päivänselvää, että en saa lastakaan helposti, kun en mitään muutakaan ole saanut. Ehkä tuuri vielä kääntyy :heart:
Ja tuosta vielä, et kalja tuhois siittiöt 3 kk:ksi. Paskat, mä en usko tuollaseen tippaakaan!! Ei meillä muuten olis maailmas alkkiksilla, huumehörhöillä ja muilla niin paljo muksuja.. Samoinku sit ei tapahtuis noita yhden illan vahinkoja.
Toivottavasti Hennu huomenna on jo parempi mieli :kiss:

Raskaanako?
Oli pakko sortua tekemään viel pregcheckin liuska äsken.. Siinä on samanlainen haamu ku eilisaamuisessa, vähän tummempikin. :heart:Ja siis päiväpissasta :) Oireina vois luetella hitonmoiset alavatsakivut, räjähdyspisteessä olevat boobsit, jatkuvan nälän ja aalloittain tulevan huonon olon.

puuhis Mie oon niin ilonen sun puolesta :) Ja pidit lupaukses: lupasit plussata pääsiäisenä :D :D Joo, eiköhän tää oma mieli tästä taas parane... Mieki tosiaan sanoin jo silloin, kun jätin pillerit pois (tietämättömänä vielä silloin mistään PCO:sta tms.), että tässä projektissa tulee kestämään. Jotenkin vain oli sellainen fiilis ja oikeassahan mie olin. Enkä miekää nyt tosissaan usko tohon alkoholijuttuun, mut tuskin se silti mikään hyväkään juttu on :D Mutta lisääntyyhän ne alkoholistitkin ja muut hörhöt...

ON: Täällä alkanut tänään valkkari pikkuhiljaa lisääntymään ja muniksia pakottaa. Näinkö ovis vois tulla tässä kierrossa vieläkin aikaisemmin? :) Pitäkäähän peukkuja.

Mielialaa on tänään laskenut se, että hyvä ystäväni ja meidän naapurimme menehtyi yllättäen nukkuessaan tasan kaksi vuotta sitten. Suremaan jäi avomiehen lisäksi kaksi pientä tyttöä, tuolloin 7- ja 9-vuotiaat :( Ikää tällä emännällä oli tuolloin 34 v. Huh, se oli rankka shokki minulle ja monille muille.

Hennu voi apua mikä kohtalo ystävällänne :hug:
Mut ovispeukutukset lähtee todellakin pääsiäisnoidan luudan kyytis sinne puolelle Suomee!! :wave:

Mä pelkään ihan sikana, että tääkin on vaan kemiallinen tai viel pahempaa, että menee vasta myöhemmin kesken. Ei saisi tämmöstä ajatella vaan pitäisi vaan olla onnellinen, kun siihen nyt on viimein syy annettu. Eipä sitä vaan osaa.. Jotenki se tumma pilvi tuolla auringon edessä mulle lällättää, että ootahan vaan, kun tuun vaihteeksi sun unelmien tielle :|

Olis pitäny tajunnut uhota, että plussaamisen lisäksi lupaan myös pysyä raskaana seuraavat 9kk!! No, mä päätän sen nyt, josko se sit viel ehtis ;)

Hennu voi apua mikä kohtalo ystävällänne :hug:
Mut ovispeukutukset lähtee todellakin pääsiäisnoidan luudan kyytis sinne puolelle Suomee!! :wave:

Mä pelkään ihan sikana, että tääkin on vaan kemiallinen tai viel pahempaa, että menee vasta myöhemmin kesken. Ei saisi tämmöstä ajatella vaan pitäisi vaan olla onnellinen, kun siihen nyt on viimein syy annettu. Eipä sitä vaan osaa.. Jotenki se tumma pilvi tuolla auringon edessä mulle lällättää, että ootahan vaan, kun tuun vaihteeksi sun unelmien tielle :|

Olis pitäny tajunnut uhota, että plussaamisen lisäksi lupaan myös pysyä raskaana seuraavat 9kk!! No, mä päätän sen nyt, josko se sit viel ehtis ;)

Yhteistyössä