Esikoista yrittämään 2011 vol3

Heips!

Hehee, eilen ukko tuli kotiin ja sanoin, että hei. No se sitte kysy, että jokos sie olet koko päivä ootellu siementäjää täällä. Repesin.
Ei kuitenkaan eilen harrasteltu mitään. Ei oikein inspannu.

Tänään olis taas iltasella puhetta.
Ambrosia Mulla oli lekurin kanssa puhetta, että kp 14 eli tänää tapahtuis ovis. Ja hieman veikkaisin, että on meneillään ku on maha nii pirun kipeä. Tuikkii julmetun kovaa oikealle puolelle ja välillä tuota vasentakin nippailee. Välillä pitää mennä kaksinkerroin makoilemaan.

( en edelleenkää tiiä montako munaa siellä o mulla korissa ja minkä kokosia ne o) Viime kuussa oli kuites kolme päivää ennen ovista 19 kokonen ( en uskalla sanoa millejä, koska eikse oo jo aika iso???, eli mittayksiköt hakusessa)

No paino ei taia takas tulla. Sen verta kivasti stressaan, että kulutan ainakin sen 3000 kaloria pelkästään sillä :)

Listalla voisin olla vielä taustatoimittajana, niin ei tuu paineita :)
 
Varmasti miehilläkin on paineita yrityksestä ja sekin saa pahalle tuulelle. Meilläkin oli yritys välillä aika pakkopullaa. Tässä kierrossa aloitettiin tiheämpi yritys vähän myöhemmin niin ei väsynyt alkuunsa. Hyvä nyt kun tietää suunnilleen oviksen ajankohdan niin voi kohdistaa yritykset siihen.

ON: Pientä vuotoa tullut tänäänkin, mutta huomenna pitäis vasta kunnon vuoto alkaa. Meinasin kuitenkin aamulla testailla. Ois illanvietto tiedossa ja menkat saattaa alkaa vasta illemmalla niin hyvä varmistaa tilanne ajoissa. Muuten oisin varmaan rauhassa odotellu alkaako vuoto vai ei.
 
en tiiä oisko täälläkin nyt ollu ovis? Tänään iltapäivästä ollu tuiketta ja tunnetta kovin :)
Lämmöt nyt sahaa kokoajan ees taas ja veto ihan veke. Vissiin miehen flunssa tarttunu nyt muhunkin :kieh:

Istun siis mittari kainalossa melkein kokoajan kun aina kipeenä kyttään kuumetta ?

Noh,. katotaan saako ton miehen innostumaan tänään =)
Vaikka taitaa olla jo myöhästä :)

Kuitenkin hyvä juttu se, että clomit toimii (oletettavasti ovuloinkin) niin on saanu ihan uutta intoa itse tähän hommaan ;)
 
heippa, tsempit kaikille..täällä ollaan niin väsyksissä ettei jaksa vastailla kullekin erikseen..aamun lämpö somat 36,9 ja aamulla pirteenä kuin peipponen, mutta iltapäivällä alkaa väsytys joka on päätä huimaavaa..tahtos vaan mennä oikoselleen heti kun pääsee kotia..mulla ei olekaan testipäivää, mennään mututuntumalla ja testataan kun uskaltaa..
 
Millimolli oot joo muuten hyvin saanut kiloja pois. On varmaan kiva fiilis!
Niinhän se menee, että ensin vingutaan ja kun tehtävä onnistunut laitetaan jalat ristiin ja mitään ei heru ;)

Crystal Tee testi vaan aamulla ja sitte voit laatia suunnitelmia.. Pidetään peukkuja!

Ambro Kannatta varmistella, jos vielä jaksaa.
Ite olen välillä kans niin kokovattaturpeinen oviksen aikaan, että ihmettelen millä ilveellä luontoäiti niin on tarkoittanut, kun rentoutumisesta ei tule yhtään mitään. Tyyliin kamat sisälle hetipian ja that's it!
 
Ihanaa Melassi...niin jännää ja niin lupaavan kuuloista :). Just mietinkin sua, energiaa puhaltelen sulle~~~~~:whistle:. Mullakin päivälämpö 36.9, katotaan mitä se aamulla on!

Hiukan mua on häirinnyt tää kellojen siirto, en vaan pääse rytmiin :|, onneksi huomenna jo perjantai :D

Mitenkäs Tupun jännäilyt menee?
 
Joo paino o tippunut hyvin, mutta pituutta o se päälle 180 nii se ei missää näy :)
Meillä ei ole missää kuussa ees vielä yrittämällä yritetty. Nyt veetään nää vimpat siihe malliin vaikka veret suussa, nii tietää yrittäneensä kaikkensa.

Meillä, kun yritys loppuu elokuussa ja sillo alan syömää vaikka pillereitä. Mutten enää jaksa kolmatta vuotta tätä soppa..

Puhuttii, että sitten kolmekymppisenä kokeillaa uusiks taas, vaikka tuskimpa se sillonkaa vaikuttaa :D
 
^ Hurja pituus sulla :O wau!! No on niillä simpoilla pitkämatka uidakkin ;) :LOL:
Onkos miehesi kanssa pitkä? Vähän teiän lapsistakin tulee pitkiä :heart:
Äh, älä enää mitään hormoonia ota tai muutakaan ehkäisyä. Päätätte että yritys loppuu ja vedätte ihan luomuna fiilispohjalla. Koska ei se lapsi kuitenkaan vahinko ole, jos yritystä on joskus ollut päällä!

(siis toivottu yllätys varmasti olisi, jos yriyrityksen päätätte lopettaa)
 
Viimeksi muokattu:
millimollihan on pitkä nainen, wau!


Väittäisin että ovis oli tosiaan eilen... nyt on nimittäin lämmöt aavistuksen nousussa ja mehustelu loppunut.. Aamulämpö on sitä mitä normaalisti mulla päivälämpö? Nippaili myös enemmän kun tässäkierrossa aikaisemmin (ja tässä kierrossa onkin nippaillut enemmän kuin monissa muissa kierroissa - kiitos clomien tuoman follien kasvun!)

Mieskin eilen intoutui illalla jumppaamaan ja vielä kuiskaili korvaan että ehkä se ei vielä ollut nytkään myöhäistä? :heart:

No keskiviikkona labrat niin näkee onko mitään sittenkään tapahtunut ja 16päivä ens kuuta näillä näkymin jännäpv kun silloin pitäisi jokatapauksessa testata että voi terot aloittaa =)
 
Perjantai 30.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Hennu86............26...........11..............33/33-37...................31.3.
Tupu_................27............8...............23/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............22/28........................?

Puuhis25............26............8...............20/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............17/30-35....................?
Pionia................31............10.............16/27-31...................13.4.

Ambrosia85.........26..........15..............13/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............12/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............11/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............11/28-52....................?

pikkumy.............26...........19.............11/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............10/35-44......................?
another..............25............5.............5/28?.........................25.4.
Crystal83............28............9..............1/27-30.................27.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Hennu...............dpo12(-14)...............31.3.
melassi.............dpo5..................
pionia...............dpo3..................
puuhis...............dpo3...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Viimeksi muokattu:
ambro ja pionia, onnea oviksista!!! :) :) Nyt vaan jänskäillään kimpassa!! :)

Hennu tuo tuhrun pois pysyminen on kyl ihan mielettömän hyvä uutinen!! Mul on silti semmonen kutina, että sä oot nyt raskaana ;) Hormonit vaan nousee hitaasti eikä siks näy testis vielä :) Kun tuntuu aika oudolta, että jos sul on tuhrutellu kierrosta toiseen, mihin se nyt yhtäkkiä olis muuten hävinny ilman mitään apuja? :)

Crystal toivottavasti vuoto ei ole runsastunut! Tuuhan äkkii kertomaan, mitä testi näytti ;) :heart:

millimollihan on todella pitkä :D Meikäläinen on ihan vaan tällänen perus 165-senttinen, joten tuntuu hurrrrjalta pituudelta tuo ;)

another jokos oot päässy "nauttimaan" clomioireista? :)

ON Fertilityfriend väittää et mulla olis jo dpo4. Voi kyl hyvin ollakkin, että ovis tapahtui samana päivänä kun sain ovisplussan. Sehän tietää vaan sitä, että voi alkaa testailla ennemmin :D Tilasin nääs eilen "muutaman" r-testin.. ihan vaan semmosen 25kappaleen perhepakkauksen eBaysta :LOL:
Kohdun tienoilla tuntuu menkkamaisia jomotteluja.. Ei muuten, mutta kemiallisessa kierrossa tuntui kans tämmösiä tosi aikaisil dpoilla. En ymmärrä, miten ne vois raskauteen liittyä kun ei kiinnittyminenkää oo voinut vielä tapahtua :) Mut tämmönen nyt vaan tuli huomattuu.. :)
 
Pionia Meilläki oli miehellä äijäkuukautiset viime viikolla :D Oli suuttun mulle jostain ja to-illasta lauantai-iltaan ei puhuttu oikeastaan yhtään mitään. Perjantai-illan vietin evakossa meidän porukoilla ja lauantaipäivän hän oli omilla porukoillaan. Yöt se nukku sohvalla ja mie sängyllä.

Crystal83 Täytyy myöntää, et kyllä helpottaa kun tietää oviksen ajankohdan suunnilleen. Ei tuu annettuu kaikkesa viikkoa liian aikasin tai viikkoa liian myöhään. Ja kyllä tää yrittäminen aiheuttaa paineita miehellekin, vaikkei ne niistä tunteista puhu.

millimolli ja Ambro Onnittelut oviksista!! :)

melassille plussapuhureita :) Jospa kiinnittyminen tapahtuis lähipäivinä :)

ON: Täällä taitaa kp 1 olla tänään, viimeistään huomenna :) Eilen illalla rusehtavaa tuhrua ja sellainen paineentunne kohdussa, että limakalvo valmistautuu vuotamaan ulos. Tänään aamulla paperiin jäi jo vähän enemmän.

Mutta, ei masennuta. Onneks tein ne negatestit, niin tää vuoto ei tullut ihan "puun takaa". Positiivisia puolia: kierto on jäämässä 32-33 päivän mittaseks, oon ovuloinu ja luteaalivaihe näyttäis olevan ihan kohtuullinen. Lisäks menkkoja edeltävä viikon kestävä tuhruvuoto jäi tässä kierrossa pois :)

En siis tartte nyt pahoitteluja tms. :) Clomeja en ota vielä käyttöön. Mennää tää kevät ja kesä ihan luomuna, kun ei näyttäis tarvitsevan terojakaan enää :) Jos kerta kaikki toimii miehellä ja naisella ja siltiki on vaan 20-25 %:n mahdollisuus onnistua per kierto, niin puoli vuotta voidaan ihan surutta vielä yrittää...

Toivottavasti mun liikuntaharrastus nyt kestää, koska se tekee päälle ja tietysti kropalle tosi hyvää. :)
 
hennu hienoa että olet noin positiivisin mielin! kesän ajan tosiaan voi vielä hyvinkin yrittää ilman lääkkeitä, etenkin kun sulla nyt tosiaan näyttää käyneen niin hyvin että kierrot palautuvat kuin itsestään normaaleiksi! se on huippua!

puuhis ei vieläkään oireita täällä! uskomatonta! tai noh, vähän tänä aamuna tuntui selkä kipeämmälle, ikään kuin ois vain jumpannu liikaa tms (vaikka en olekaan).. nooh pittää vain ootella! tuskastuttavan pitkä aika on naisella aina tää kiertojen seuranta!

oon niin iloinen että mulla on kohtalotovereita teistä naisista joiden miehillä on myös äijämenkat! se on vain niin uskomatonta miten aikuinen mieskin voi kiukutella ihan turhasta :D hahhah.. voi vain kuvitella millainen itsekin joskus on kuukautisten lähestyessä :D
 
Mie yleensä yritän kertoa myös syyn, miks kiukuttelen tai miks mulla on paha olla. Lisäks pyydän myös käytöstäni anteeks. Avokiltani voin vain haaveilla sellaisesta kuin asioista puhumisesta. Huoh.

Onneks nyt tän viikkoa ollut rauha maassa. En olis muuten kotona kestän ollakaan.
 
Sori mä oon ollu vähän kasaamassa itteäni.
Nyt on tosiaan kp 17 ja yk12.

En kyllä tiedä onko kuinka hyödyllistä enää roikkua listoilla, koska noista simppatesteistä tuli aika ikävät uutiset. Ei varmaan tartte luomuplussaa kauheesti enää toivoa :'(
 
Mirumaru voi ei :'( Oon tosi pahoillani teidän puolesta!
Jos haluat, niin siirrän sut taustailemaan. Onko teillä millaisia hoitoja tms. suunnitteilla? Olisi kiva kuulla jotain päivitystä tilanteestanne, jos täällä vielä käyt lueskelemassa :hug:

äijämenkoista täytyy kyl olla nyt sit se poikkeus meillä.. Kun tuo mun ukko ei koskaan (koputtaa puuta!!!) pura mitään pahaa mieltään muhun, siis että kiukuttelis tms. Aluksi hän ei kyllä osannut kertoa jos joku asia painoi mieltä, nyt se on sentään jo parantunut. Jos häntä joku asia vaivaa tai ottaa päähän, hän on vain hiljaisempi. Mutta ei siis koskaan tinttaile mulle :) Täytyy olla kyllä erittäin tyytyväinen (ja hävetä samalla, kun itse tulee kyllä kiukuteltua miehelle syyttä suotta useinkin)

Hennu hyvä et oot noin ihanan positiivisel fiiliksellä!! :) Oot sä vaan sissi!! :)
Mut se on totta, et keväällä-kesällä saa suuri osa vauvoista alkunsa. Aurinko ja sen mukana d-vitsku parantaa etenkin pcosta johtuvaa lapsettomuutta :)
 
Voi Mirumaru :hug:

puuhis En halua nyt vaipua samanlaiseen masikseen kuin YK 11:n alkaessa... Ei olla hedelmällisempää sorttia kuin jotkut toiset, mutta ehkä meilleki se vauva joskus suodaan... Kun aattelee, että pillerit lopetettu 12/10 ja vauva syntyy ehkä vuonna 2013. On tässä odottamista...

Mutta, nyt voin hyvällä omatunnolla ottaa vähä lonkeroa viikonloppuna!!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: puuhis25
puuhis25, Hennu86, No siis nyt parin kuukauden päästä uusintakokeeseen. Jos arvot eivät parane niin ainakaan inssiä ei kannata yrittää. Lohdullista kuitenkin että todennäköisesti ei pidä kuitenkaan lahjasoluihin kääntyä. Voin mä vielä roikkua tuolla listoilla ja toivoa sitä ylläriplussaa =)
Yhden näytteen tulos kun saattaa olla huonompi, kun mitä todellisuudessa onkaan. Nyt on mies vitskukuurilla, toivotaan että ne alkais heräilemään horroksesta.
 
Mulle voi päivittää: yk9 kp1/27-30 jännäpäivä 27.4. Ja tietenki poistaa piinailijoista. Aamulla vielä testasin negatiivisen ja menkatkin alkoi tuossa vähän aikaa sitten. Monta kiertoa jo takana, mutta ei se nyt auta kun vaan yrittää. Itkin jo tiistaina valmiiks kun testasin negan ja tuhrut alkoi, joten nyt on ihan ok fiilikset. Buranaa ja energiajuomaa nassuun ja kavereiden kans viihteelle! Kohtahan oon raskaana niin pitää nyt juhlia kun voi. :D

Mirumaru Voi harmi kun noin ikäviä uutisia tuli. Mutta onneks hoidot on olemassa. Pahimmassa tapauksessa kun vois olla siittiöt niin huonoja ettei hoidoillakaan kannata yrittää. Toivotaan että se oli vaan huono näyte ja vitamiinit auttaa. :)

Hennu Hienoa että kroppa toimii! Ollaan täällä taas piinailemassa ennen kuin huomataankaan. Jospa kevätaurinko tois niitä plussia. :)
 
Hei vaan leidit!

Tulin kommentoimaan tuohon miesten siittiö-asiaan. Itse yritysaikana luin, että sinkki parantaa siittiöitä ja viikonlopun mittainen ryyppyputki voi tuhota siittiöt jopa kolmeksi kuukaudeksi!! Jaettuani tiedon myös miehen kanssa hän harvensi entisestään satunnaisia saunakaljoja ja aloitti sinkkikuurin :)

Tänne kuuluu aivan mukavaa. Uskomatonta ja epätodellista, kun ei vielä "huomaa" olevansa raskaana. Tänään 8+0. Ensi viikolla uusintaultra.

Toivon teille plussatsunamia!! :heart:
 
Lauantai 31.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Hennu86............26...........11..............34/33-37...................31.3.
Tupu_................27............8...............24/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............23/28........................?

Puuhis25............26............8...............21/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............18/30-35....................?
Pionia................31............10.............17/27-31...................13.4.

Ambrosia85.........26..........15..............14/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............13/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............12/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............12/28-52....................?

pikkumy.............26...........19.............12/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............11/35-44......................?
another..............25............5.............6/28?.........................25.4.
Crystal83............28............9..............2/27-30.................27.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Hennu...............dpo13(-15)...............31.3.
melassi.............dpo6..................
pionia...............dpo4..................
puuhis...............dpo4...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
crystal :hug: Toivottavasti pettymys alkaa helpottamaan jo :kiss: Nyt ei auta kuin ottaa kaikki mahdolliset poppaskonstit käyttöön ja tehdä yk9:stä the kierto!

mirumaru toivotaan nyt oikein kovasti, että tuo tulos olis ollut vain yhden kerran tilanne ja ens kerralla simppoja olis enemmän!! Monet on kyl sanonut tuosta, että miestenkin pitäis niitä vitskuja vetää.. Mä sillon tällön yritän muistaa heittää tolle ukolle monivitamiinitabun suuhun =)

miramei vähänkö aika menee nopeeta, sullaki jo viikot yli kasin :heart:
 
Mirumarulle ihan hirmuisesti tsemppiä täältä uutisten sulatteluun:heart:


).( puhkeskohan mulla se toinen folli viimeyönä kun oli ihan samanlaisia kipuiluja kun torstaina-iltapäivästä paitsi huomattavasti voimakkaampia ?
Lämmöt edelleen aavistuksen koholla näin päivällä mitattuna (36,97)
ja tissit arkailee..

Mites puuhis sä kun oot noita clomeja syöny ja valitellu niistä kuumista aalloista niin jatkuuko ne sulla sitte koko loppukierron?
Mietin vaan kun mulla tulee ihan järjettömiä kuumuuskohtauksia et voiko johtua clomeista?
 

Yhteistyössä