Esikoista yrittämään 2011 vol3

millimolli Kiva kuulla sinusta :) Hienoa, että kuitenkin ovuloit, mutta varmasti masentavaa, kun silti ei ole tärppiä tullut :( Tollainhan se varmasti turhauttavinta on, kun paikat on kunnossa, mutta vauva ei vaan saa alkuaan. Sie oot siis pitän kunnon kuntokuurin :) Paljonko lähti kiloja? Ymmärrän kyllä ton sun luovuttamisasenteen... Mitä kauemmin yrittää ihan turhaan, sitä vaikeampaa se on... Eikä asiaa auta, että ympärillä muut raskautuu tosta noin vaan... Toivottavasti kuitenkin tärppäisi ennen syksyä :)

Crystal83 Perkeleen negat :( Miks tässä täytyy olla niin malttamaton, et pitää testailla ennen aikojaan?? Nimim. tänään myöskin nega saatu... Toivottavasti menkat ei alkais ja tuhru olis jotain harmitonta.

Pionia Mahtavia uutisia gyneltä!! Nyt kaikki peukut ja varpaat pystyyn, että raskaus sais alkunsa :)

ON: Kyllä ihminen tarttuu kaikkeen. Oon miettin, et jos kiinnittyminen on ollu esim dpo 7-8 (su tai ma), niin eihän se testissä vielä näkyiskään, eihän?

Oireet, jotka herättää toiveet:

- sunnuntaina aamuyöstä ihme nippasu kohdun tietämillä. Ihan ku joku olis puukolla tuikkassu. Kesti hetken ja meni ohi.

- mun maha! Eilen ja toissapäivänä vaivannu ihan uskomaton turvotus! Oon yrittän juoda paljon vettä ja syödä terveellisesti, mut maha vaan turpoaa. Eilen iltapäivällä oikein säikähdin, et mikä helvetti mun mahassa on?? Ei muuta kuin mittanauha käteen ja 10 cm oli vyötärönympärys kasvanu hetkessä! Näytin siltä, et olisin pidemmälläkin raskaana. Lievempää turvotusta on myös yleensä ennen menkkoja ja pahin turvotus sitten ihan ekoilla kiertopäivillä.

- tissit. Ne ovat tosiaan kunnolla kipeytyneet vasta sunnuntaista eteenpäin. Tällee päivällä ei ole mitään, kun pitää rintsikoita ja varoo heiluttelemasta ylimääräistä, mutta esim. yöt on nukuttava myös rintsikat päällä, koska muuten herään aina siihen, kun käännän kylkeä tms. Tosin tissit kipeyty edellisessäkin kierrossa tosi kipeiksi noin 4 päivää ennen menkkoja.

- nivusia jomottaa

- parina yönä ollu ihan helvetin kuuma, vaikka oon nukkun ihan vaan pikkarit ja rintsikat päällä. Makuuhuoneen lämpötilaakin oon laskenu entisestää (meillä talvellakin oli +17 astetta). Normaalisti nuo yökuumotukset tulee vasta menkkojen jälkeen.

Mutta mutta... Yritettävä niin pitää jalat maassa... Ainakin luteelivaihe alkaa olla kohta tarpeeksi pitkä ilman tuhruvuotoja. Eilen tosin oli olo, että menkat alkais hetkenä minä hyvänsä --> normi tunne noin viikkoa ennen menkkoja... Ärsyttävää tää spekulointi :D Miksei vaan ole kärsivällinen ja odota, että tuleeko sieltä menkat vai eikö tule. Toisaalta, haluaisin nähä raskaustestissä edes sen haamun, vaikka olis kemiallinen... Näkisin, että edes jotain tuolla yrittää tapahtua.

Eilen jo isännälle kerroin, että seuraava ovis on näillä näkymin joskus huhtikuun lopussa, joten silloin oltava taas skarppina ja kärppänä hommissa :D
 
Viimeksi muokattu:
ON ei olleet lämmöt nousseet. En tiedä siis, onko ovulaatio tapahtunut vai skippaantunut kokonaan. Toivottavasti nousee vaan hitaasti lämmöt. Haluan uskoa, että on tapahtunut. Ovista tukee nännien kipeytyminen ja turvotuksen lakkaaminen, jotka on mulla aina ovulaatioon liittyviä oireita. Tai siis turvotus kun lakkaa ovulaation tapahduttua, niin nännit kipeytyy oviksen jälkeen..

pionia ihan mahtavia gynekuulumisia!! Siis tosi helppo nyt rentoutuu, kun tietää kaiken olevan OK!! :heart:

crystal negapahoittelut :hug: Ihan hiton epistä!! :mad:

Hennu hiemanko sulla on lupaavankuulosia oireita!!! Voi taivas varjele, mikä plussa-aalto tänne vielä tuleekaan :heart::heart:

millimolli kiva kuulla sinustakin! :) Hyvä ett kierrot pelaa. Eikö siitä uskomuksesta nyt lähetä, että tärppi käy tässä kevään aikana! :)
 
Viimeksi muokattu:
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
pikaiset omanapapäivitykset : voi perskuta, pitää se varmaan sittenkin kaivaa ne jämätikut tuolta laatikonpohjalta ja alkaa tikuttamaan koska johtofollikkeli oli 21-22mm :O
Ensiviikolla sitten labroihin katsomaan että tapahtuko ovista vaiko eikö..

oireet siis enteili hyvää vaikkei niitä ihan mahdottomasti ollutkaan :)

Harmi vaan ettei tästä kierrosta tärppiä tule kuin pyhällä hengellä, sillä isäntä on sen verta kipeänä ettei siitä kyllä siittäjäksi ole |O
 
Ambrosia Voi harmi että mies on kipeänä just tärkeällä hetkellä!

Hennu Hyvältä kuulostaa oireet! ;)

puuhis Toivottavasti on ovis tapahtunut. Että voikin olla vaikeaa sen bongaus.

ON Menetin jo toivoni tän kierron suhteen. Tänään on jo vuotanut vähän enemmän. Mut eiköhän se kp1 mene perjantaille. Kohdunnapukkakaan ei tunnu yhtään kovalta. Eilen oli huono päivä, mut nyt oon taas alistunut kohtalooni. Onneks on ihana mies joka jaksaa lohduttaa. Ja sitten vaan uutta yritystä... : /
 
Tylsä juttu Crystal ja Hennu noista negoista. :(

Puuhis ei mullakaan ollu aamulla vielä lämmöt nousseet, kaipa ne sieltä hilautuu..

Hennulla ainakin oireita sulla on, jospa jospa...
Mä en kanssa tajua, kun saa oikeesti käskyttää tuota miestä kammarin puolelle. Luulisi että olisi päinvastoin. Lääkärikin kysyi että miksi niin vähän..no siihen kaksi tarvitaan. Sitte mä aina laitan viestillä että nyt on tärppi päivät ja että peitot heilummaa, ni ei siltikään muka mene jakeluun. Silti saa olla pyytämässä, että tulisitko.. Tässäkun tätä kaikkea yhtäkkiä olikin (lisään vielä koirankin sairastumisen) pientä stressiä, niin mulla ei paljon fiilistä ollut, kun tuntui että sain painostuksella äijän hommiin. No en nyt vaatinut, mut kyllä mua harmittaa jos toinen on sillee et puh, nytkö.
No enpä pode yhtään huonoa omaatuntoa jos pikkuinen meille tulee ja luonnollisesti isännän huomio jää vähemmälle ;). Täs yrittämisessä ei olisi mitään ongelmaa, jos peitot vaan iloisesti heiluu käskemättä! (ja niin ne ukot kylillä huutaa, kun ei emännät anna tarpeeksi, no ei ainakaan meillä..!) (sori, piti vähän avautuu)
Jos tästä kierrosta raskaudun, niin se kumoaa taas tuon liika yrittämisen ja stressin. Sitä tää oli nyt kirjaimellisesti!

).( Oikealla oli johtofolli 22mm. Mitä tarkoittaa 'endo kaunis kolmikaikuinen 9mm'? Muutakin lukuja tuossa on, mutta en ole jaksanut selvittää noita lyhenteitä vielä. Mutta gyne oli tosi ripeä ja tiesi mitä tehdä ja ystävällinen. (jes, kerrankin) Lähdin niin hyvillä mielin (ja 178€ köyhempänä, huh). Seuraava olis miehen simppatesti, mut en edes ehdota (hällä yksi lapsi nuoruuden vuosista on..). Laitetaan sille nyt terveellisemmät elämäntavat ja sitte syksyllä voisin ehdottaa, jos ei sitä ennen mittää kuulu.
Niukoista menkoista ei tarvitse olla huolissaan! (jee, saa kerrankin nauttii, kun ei vuoda älypaljon) ja papaa ei tarvittu. Eli nyt pitäis tuo vanha äijän retkale saada kuntoon ja jos samalla tulis vähän viriilimmäksi :)laugh:).

MUTTA TSEMPPIÄ JA VOIMIA KAIKILLE OMANAPAILUUN!
 
on niiiiiiiiiiiiiiin mahtavan hienoo kuulla että ambrolla meni folliultra ihan nappiin!! voi että, eipähän ainakaan tarvii sulla annostusta clomeissa nostaa jos noin hyvä on vaste jo ekalla kerralla!!
ja toki ostat niitä tikkuja niin pääset kattoon mille päivälle ovis asettuupi!! ja ties vaikka se siun mieheskin ehtisi paranemaan vielä siihen mennessä ;)

ja totta, ei se haittaa jos ei ekalla kerralla onnistu, jostain palstalta joku oli kertonut että raskautumisen mahdollisuus clomeja yms lääkkeitä käyttäessä on vain 10 % / kierto kun tavallisella terveellä ihmisellä on sen 20% mahdollisuus raskautua!

voi crystal :( harmi puolestaan kuulla siun menettänees toiveesi tämän kierron onnistumiseen. onneksi tässä touhussa ei kuitenkaan yksin olla, vain on nuo miehet kuvioissa mukana! nyt ajatukset teilläkin vain kohti uutta kiertoa sitten ;)!

puuuh puuh plussatuulia ja oikeanlaista lämmön nousua puuhikselle!!

ja voi että nuo hennun oireilut kuulostaa kyllä niin lupaaville!! plussatuulia nyt sinnekin!!

ON:
pitäisköhän kerrankin määrittää itsellenikin tuo jännäpäivä. hmm, olisikohan alustavasti sopiva vaikkapa tuo 25.4. , sitähän voi sitten muutella jos sattuisi bongailemaan sen oviksen ekan kerran eläissäni.

pionia uuuh mahtavan hieno lääkärikäynti siullakin takana ja hieno folli siellä kypsymässä!! kävit yksityisellä varmaan kun nuin hinnakas oli pieni käynti?
heh joo, tuo on niin totta että ei noi miehet aina jaksa innostuu sänkypuuhista, mutta jotenkin silti tuntuu että keskenään höpisevät siitä miten ois kiva harrastella enempi! :D
 
Viimeksi muokattu:
Pionialla sisarusfolli mun follille :D tärppituulia sinne!
Aika hintaisa käynti - toisaalta mitäpä sitä ei tekisi jos kukkaron nyörit antaa periksi ;)

Mä tässä laskeskelin että melkein mut vois laittaa jännälistallekin eli 16.4
KP30 on jokatapauksessa testipäivä jossei vuoto ala :)
Toki ens viikon labra-aika voi vesittää nämä jos tuloksena on ettei ovista ole tapahtunut.
Vaikka kovin vahvoin fiiliksin en tuohon jännäpäivään tule asennoitumaan juurikin tämän sairastelun takia. Vaan eipä sitä voi tietää; siittiöt kuitenkin elää sen muutaman päivän ja on tälle viikolle ehtinyt jo touhuilla kuitenkin :) Ei siis saa heittää kirvestä kaivoon :D

Tulin myös siihen tulokseen että en tähän kiertoon niitä testejä hankkimalla lähde hankkimaan - ensi kiertoon voin sitten jo ehkä sellaiset tilata samalla kun tilailen noita r-testejä.
Tähän kiertoon toki ehdin tuhlata noita muutamia hajakappaleita joita tuolta kaapin pohjalta löytynee ;)
 
ambrollahan siellä poksuu follit paraikaa!! Ihan huippu-uutinen!! :heart: Sit vaan kipeen miehen kellistämiseen, onnistuhan tuo pionialtakin :D

crystal voi pee, älä ihan viel luovuta. Tilastoja kun rakastan, niin tässäpä yksi lohduttava: jopa 1/3 alkuraskauksista liittyy vuotoa :) Eli sen mukaan toivoo vielä on ;)

pionia voi miehet! :| Kyllä se täälläkin taas semmoiseksikin pakkojyystöks meni, että hohhoijaa :D Samapa tuo, kunhan tulosta tulee :D

another ihanaa, että säki pääset viimein tosissaan jännäilemään :) :heart: Miltäs ne clomit ny vaikuttaa? ;)

On päivälämmöt suht ylhäällä, vaikkei ne nyt mitään meinaakaan. Ja tein varmistus-ovistestin, joka oli negatiivinen.. Päiväpissistä tosin, mut anyway. Mä ny päätin, että tänään on dpo1 ja sillä selvä :D
 
puuhis dpo1 kuulostaa hyvälle ;) välillä sitä onnea pitää kovistella :D
noh, miulla ei taida ihan yhtä hyvin mennä noitten clomien kanssa kuin esim ambrolla.. ei siis minkään sortin oireita! eli liekkö tuo ees vaikuttaa minulla :( vähän tuntuu et semmoinen vetämätön olo on, ja pikkaisen ehkä äksympi kuin ennen, mutta en osaa eritellä että liekkö se lääkkeestä johtuu vai menkoista :D

ON:
oon sitten vähän masistellut taas tänään, sekä tuon oireettomuuden että vauvauutisten takia. kuulin siis tänäänkin taas KOLME uutta raskautumista. en mä enää kärryillä pysy et kuinka monta niitä yhteensä on, oisko joku 10-11. älytön vauvavuosi! miksen miekiiiiii saisi omaa pientä nyyttiä!
 
another ei siihen oireita tarvita ;) Olihan mullaki eka clomikierto hyvin vähäoireinen, ja ne alkoi vasta n.3 pillerin jälkeen ne vähätkin hikoilut. Ovista vaan testailet sit kp10 lähtien suunnilleen, kun ei sulla oo sitä seurantaa! Tsemppiä ja hermoja raastavaan odotteluun!!

pionialle unohtu kommentoida tosta 9mm endosta. Eli sun kohdun limakalvo on ihanteellisen kolmikaikuinen ja hyvä paksuus tuo 9mm!! Siihen on hyvä pikkuisen tarrautua kiinni :)
 
niinpä, on tosi hyvä pesä pionialla sinne kehittynyt kun noin hyvä!
pitäisi itsekin alkaa juua sitä greippimehua (en tiiä joitko sie sitä pionia?), ostinkin jo, mutta ajattelin et joisin ennemmin sen näin illalla kun aamulla vitamiinien kanssa, etteivät haittaa toisiaan. en mä siis ees tiiä voiko ne toisiaan haitata.

puuhis joo ei pitäis vielä heittää kirvestä kaivoon kun ihan eka kierto lääkkeillä vasta, mutta jotenkin sitä aina vertaa itseään/omia oireitaan muihin vaikka ei pitäis. miekin mietin et pitää varmaan tikuttelu aloittaa silloin kp10 viimeistään, ajattelin kuitenkin testata vain kerran päivässä (hillitsen himoni, tai ainakin yritän :D).. mä en tiiä siitä seksikieltojutusta, se mua vähän mietityttää että oliko tuossa nyt jotkut päivät jolloin ei kannata puuhastella että monisikiöriski on isompi tai jotain semmoista. muistatko siekään?
 
another mä olin ihan varma ettei tää 1 tabletti riittäis minkäänlaiseen muutokseen vaikka oireita niukasti olikin mutta kuinkas kävikään :)
Onneks on toi folliultra, niin tietää et toimiiko vai ei. Ois ihan hirveetä epätietosena syödä ehkä turhan pienellä annoksella monta kiertoa!
 
ambro, niinpä, ei tää epätietoisuus mukavaa kyllä ole tai tule olemaankaan. tästä tulee minulle hyyyvin pitkä kuukausi ;)...noh, katsoo milloin lähettävät kunnalliselta uuden ajan että ajoittuisko se tuohon toukokuun alkuun niin ei tarviis kovin pitkään sitten kärvistellä.. mulla lääkäri yksityisellä siis sanoi ettei ultraa tarvita ellen itse varta vasten halua (vähän semmonen tiukkis täti joka kovaan painotti ettei tässä clomien alussa mitenkään heti raskauduta) niin ajattelin sitten etten nyt tähän ekaan kiertoon mee ultraan vaan vasta seuraavaan että saan ne terotkin sitten samalla jos vuotoa ei kuulu tämän jälkeen taaskaan. we'll see.. odottavan aika tosiaan on pitkä!
 
Hennu - 9kiloa katos, mutta tässä para-aikaa istun sohvalla en yhden, en kahden vaan KOLMEN maraboun suklaalevyn kanssa. ( Oli joku spesiaalitarjous..)

Ambrosia
Sieki olet saanut clomit?? Ja mie luin netistä, että olis niinku yleinen käytäntö, että niitä sitten ultrattas välillä ko käyttää. No arvatkaapas kolme kertaa ( nams, sattumalta sama määrä ko mun suklaalevyjä..), että ollaanko mulle mitää seurantaultria tekemässä. verikokeet vaa, et miten ovi tapahtuu.

Ja sehä tapahtuu ilmanki clomeja, että en tiiä kuinka realistisesti noitten kanssa kannattaa elätellä toiveita.

Eilen mies tuli puol ykstoista illallalla kotiiin ja se ois halunnu kattoa Helsingin herran koneelta. No minä itkukiristin seksiä, oikein marttyyrina. " No ei mun varmaa kannate syyä noita, jossei me koskaa harrasteta oikeaa aikaan.." Meinas, että onko hän vain siitosori nyt mulle. Ja sitte mie pimahin. Kaikki hyvin loppujen lopuksi. Tehtiin temput ja katottii yhessä koneelta se Helsingin herra, minä makoillen jalat katossa kiinni. ( Pääteltiin, että tuskin siitä apua on, mutta sama nyt kerran kaikki vippaskonstit kokeilla)

Jaa mutta näin se ukko kohta taas tulee, pitänee alkaa jotakin vähä hemaisevampaa kampetta kiskomaan ylle, jos tänää ois vähä sillee romanttisempaa toimintaa :)
 
Torstai 29.03.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Mirumaru............29... ......11.............43/30-35....................?
Hennu86............26...........11..............32/33-37...................31.3.
Crystal83............28............8..............28/27-30.................30.3.

Tupu_................27............8...............22/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............21/28........................?
Puuhis25............26............8...............19/29-38....................8.4.

Pionia................31............10.............15/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............12/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............11/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............10/32-33.....................?

Pamsku..............21............5...............10/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............10/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............9/35-44......................?
another..............25............5.............4/28?.........................25.4.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

Crystal..............dpo13.................
Hennu...............dpo11(-13)...............31.3.
melassi.............dpo4..................
pionia...............dpo2..................
puuhis...............dpo2...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/


Taustalla[/COLOR]
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
mirumarua huutelen taas :wave:
Tuntuu kadonneen, siirretään kadonneisiin jos ei pian tuu kertoilemaan (plussa?)uutisia :)

millimolli mahtavasti oot saanu tiputettuu painoo, wow!! Ja hyvä, että miehenkaato onnistui lopulta =)

another ei sitä monikkoriskiä voi tietää/todistaa muutenku ultralla. Jos siellä olis liikaa niit rakkuloita kypsynyt, niin sitten vaa täytyisi pidättäytyä seksistä ovulaation aikaan. Mut toivotaan nyt, että siel tulee vaan 1, max. 2 rakkulaa!
Testaile ovista tosiaan vasta kp10 lähtien, ettei clomit vaikuta ainakaan tulokseen.. En tiiä siis, että voiko ne aiheuttaa muutoksia ovistesteihin jos testaa jo clomien aikana, mut eiköpä se kp10 lähtien riitä ;)

ON lämmöt oli nousseet, joten tänään on tosiaan dpo2! jej!! Vähänkö ihanaa päästä piinailemaan ;)
 
millimolli Vau, -9 kg!! Todella hieno suoritus kuukaudessa! Toivottavast kilot myös pysyy pois ja joskus pitääkin herkutella :) Jos liikaa kieltäytyy, niin sit menee jossain vaiheessa överiks... Jospa tää nyt olis kuitenkin sitten teidän kierto ;) Ei anneta sen kaks vuotta täyttyä, eihän? Mites, haluatko sie takas listalle vai taustailetko vain?

Crystal83 Voi että :( Mie toivon, ettei huomenna todellakaan ole kp 1! Meinaatko vielä testailla?

Pionia Juu, näin minäki ymmärtäisin, että sun limis on just passeli ottamaan mahdollisesti hedelmöittyvän alkion vastaan :)

puuhis Ihanaa positiivisuutta sulla!! :) :kiss: Mut tästä kierrostahan sie tuut raskaaksi ja plussaat pääsiäisenä :)

another Voi herranjumala, miten sie oot saanu kuulla vauvauutisia : / Voimia!! Jaksamista muutenkin tähän kiertoon.

ON: Viime yönä verta nenästä (mitäs pitää ronkkia unissaa :D), en kyllä muista koska viimeks olis verta tullu. Eilen illalla taas ihan järkyttävä turvotus! Jösses sentään. Yön hikoilin taas ja kurkussa tuntuu sellain palan tunne. Eilen jumpan jälkeen tiedosti kohdun aika hyvin, samoin parasta aikaa nipistelee. Ei kuitenkaan tunnu menkkamaisilta, mutta mikäpä asia mun kohdalla menis täsmälleen samoin kuin edellisissä kierroissa?

Herkkä r-testi kuitenkin nega aamulla. Ihana kiduttaa itteää :D :D Kyllä ne menkat nimittäin alkaa viikonloppuna. Tekis melkein pitää jalat ristissä, ettei tuolta alkais mikään vuoto :D Mutta, onneksi tuhruvuotoa ei ole näkynyt, edelleenkään! :) Jokainen tuhruton dpo on erävoitto :)

Ehkäpä viimeistään kesällä on meidän vuoro, kun näyttää nää kierrot lyhentyneen ja menneen parempaan suuntaan? :)
 
hennu niinpä, kesällä on hyvä plussailla ;) hih mieluusti toki aiemminkin!
voi että, kumpa noita "erävoittoja" tulis siulle nyt tarpeeksi monta eikä täti tulisikaan paikalle!!
voi että, nenä verenvuodot on kyllä kauheita :/ mutta ei sais tosiaan itse niitä sorkkia niin sillä sen välttäis (paraskin puhumaan :D hah)

puuhis totta, ei sitä varmasti oikein muuten tiiä, mutta mietinkin siis että oliko joku päivä ettei kannattais harrastaa, kun ihanku se lääkäri ois jotain sanonu et kp10 eteenpäin harrastatte joka toinen päivä :D mä en nimittäin kyllä niin pitkään jaksa ootella! onneks tuo vuoto on jo loppumassa ettei tarvitsis montaa päivää kärvistellä enää puutteessa :D

mutta ihanaa puuhis kun teillä on dpo2 jo menossa! tää on kyllä niin tietin kierto :heart:
 
another joo mullakin varmaan siks oli itsestään selvyys toi folliultra kun on selkee pco ja suvussa kaksosuutta :)

millimolli, juu clomit sain ja näillä mennään!
Meillei myöskään mies toimi kellon lyömällä ja eipä häntä voi syyttää.
petielämä meillä normaalisti vilkasta, mutta nyt kun kipeillään niin ei oo touhuiltu. Ens kierrossa varmaan parempi pitää vaan turpa rullalla kaikista oireista ja tuntemuksista ettei tuu miehelle mitään suorituspaineita :)
Mahtava toi sun painonpudotus!

).( Täällä mä odottelen vieläkin niitä oviskipuja joista lääkärikin sanoi.. oviksen pitäisi tuntua? Limat on joten vieläköhän se tuolla kasvaa? Toivotaan! Josko ton miehen sais tänään kellistettyä?
Ja ihan siksi että tekee mieli :whistle:
 
ambro niinpä, ei jääny miullakaan epäilykselle enää varaa noissa ultrissa, se on selkeä helminauhaisuus yms (eli siis pcos)... meilläkin on suvussa kaksosia, muttei miusta siitä ees kysytty mitään :D hmm oiskohan se voinu muuttaa tilannetta! noooh, tulkoot vaikka kolmoset kunhan tulis ees yks :D
hihi ihanaa jos ootte jo terveempii, ehdottomasti kellistät sen miehesi sitten illemmalla :D
 
Ambro juuh, huikeet sisarusfollit (Puuhiksella kans), joko sulla lähtenyt lämmöt nousuun?

Another Voi miten paljon raskausuutisia olet joutunut kestämään! Siis miten voi.. :(
En muuten juo greippimehua, kokeilin sillon sitä Lidlin ja Valion ja päätin etten käytä. Jää jotenkin polttava tunne pitkään siitä. No en olisi tarvinnutkaan, ettei olis gelee royalilla osutta asiaan!? Ja sitten oli myös maininta, että on hyvät limat. Itse en niitä pysty seuraamaan, kun alas tulee niin vähän ja pysyköökin (onko tää ees sana!?) ylhäällä ;)!!

Mutta kiitos kommenteista ja hyvä että tarkoitti hyvää! (onnellinen) Jotenkin sitä tietoa pelkäs, koska joskus ehkä lukenut, että hoikkuus voi olla huono juttu tai jotain.

Puuhis Onnea lämmöistä. Samoilla mennään ;). Pitäiskö mun laittaa sama testipvä kun siullakin ;).
Pakkojyystö on just sopiva sana. Mäkin olen enemmän fiilispohjalla tuon asian suhteen, oon jo tottunut tohon isännän laiskuuteen. Siltikin se nyppii ku se kiukuttelee, kun ei kummastakaan ole kiva väkisin jyystää. Mut on se silti kivaa, niin miksi sitä ei voi pitää kivana, se ei mene mun kaaliin!!
Sillä on muutenkin varmaan 'äijämenkat' menossa, se loukkaantuu ihan pikkuasioista. En tajua mitä se nyt kiukuttelee kokoajan!! (tai sitten se kun tajusi, ettei ainakaan mussa ole 'vika' vaan katse siirtyy enemmän häneen.. En todellakaan ole syyttänyt tai mitään ja homma on kuitenkin niin monen asian summa, mut jos hänen miehisyys sai kolauksen). No mutta parempi etten puhu hänelle pariinpvään suurempia, niin ei ainakaan pysty väkisin haastamaan riitaa. Hyväksi todettu juttu :LOL:.

).( Lämmöt nousi täälläkin ja 'nöpöt töttöröllä' ;) Tästä on hyvä jatkaa!
Ainiin lekuri oli kirjoittanut myös, että lievä akne (nyt se siis on totta, kiitos pillereiden :headwall:)
 

Yhteistyössä