Esikoista yrittämään 2011 vol3

ambro kyl mulla tulee niitä kuumia aaltoja ovikseen asti, valitettavasti :stick: Onneks oviksen jälkeen ne loppuu ja alkaa tää palelu. Tää on paljo mukavampaa!:)

Oon ollu tänään niin pahalla päällä koko päivän, että vois kuvitella tädin kurvailevan kylään hetkellä minä hyvänsä.. Vaan eipä pitäis menkkojen alkaa kuin viikon päästä vasta. Ehkä oon siis vaan heränny väärällä jalalla tai jotain :D

Maanantai 2.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............26/27-30..................6.4.
melassi..............29...........11..............25/28........................?
Puuhis25............26............8...............23/29-38....................8.4.

Mirumaru............29... ......12.............20/30-35....................?
Pionia................31............10.............19/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............16/26-30....................16.4.

jenni_noora.........27...........3...............15/28........................?
lenkkari..............27........... 8..............14/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............14/28-52....................?

pikkumy.............26...........19.............14/28. ..tähdenlennon jälkeen
bonus87.............24............4.............13/35-44......................?
another..............25............5.............8/28?.........................25.4.

Crystal83............28............9.............4/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............3/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

melassi.............dpo8..................
pionia...............dpo6..................
puuhis...............dpo6...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
Lasketaankos todentuntuiset raskausunet raskausoireeksi? ;) Näin jo toista yötä peräkkäin unta, että synnytin =) Tällä kertaa olin kuitenkin The Huono Äiti, ku lähdin heti synnytystä seuraavana päivänä vaellusretkelle ja jätin vauvelin siskon hoteisiin :D

HAHAA!!

EI ole paljoa pelkoa, että tässä kuussa raskautuis. Laskeskelin nääs piinapäivän ja arvatkaas ko se o perjantai 13 !! :)

Sain ison projektin valmiiks ja myin auton jne. eli stressitason ois pitäny laskea, kuitenkin huomaan hyperventiloivani täällä. Ja mietin mikä menee seuraavaksi päin vittua. Olen vähän epäileväisellä kannalla, että asiat muka järjestyisi. EI ne ole koskaan menny niinku Strömsössä, ainakaan kovin pitkäksi aikaa. Mies lohdutti, että noo hänen auto pitää katsastaa ja varmaa siihen menee rahaa sitte paljonki. Nii ja eilen kokeilin startata sitä, nii ei startannu. Vähäsen helpotti, eli se o se asia mikä menee päin honkia.

Ajattelin, nyt kevään kunniaksi alkaa laukkomaan tuolla pihalla ja yritän tosissani keksiä jonku keinon hävittää stressi, lopullisesti.

Kävin perjantaina viihteelläkin. Teki oikeasti hyvää tuulettaa aivoja ja olla suoraan sanottuna kännissä. Päätin joku aika sitten, että en enää kertaakaan jätä illanviettoja väliin mahdollisen raskatumisen vuoksi, koska olen sitä yli 1,5 vuotta tehnyt. Ja voin sanoa, että on ollu elämän paskinta aikaa.

Sitten aloin myös miettimään mikä voisi mennä pahemmin päin vittua, ko viime vuonna. Niin ei kovin moni asia. Nyt en ole raskaana, että voisin saada keskenmenon niinku viime vuonna. Ei ole työpaikkaa mistä saada potkut. Jne. Jne. ELi josko ne asiat kerranki järjestyis? Mitä luulette onko se paskan määrä tosiaan vakio vai paistaako se päivä risukasaan?

Tuo oli aika shokki, että siittiöt tuhoutuis kolmeks kuukaudeks ryyppyreissun vuoksi.. Eli se meinaa sitä, että en tule koskaan tulemaan raskaaksi. Miehellä, kun joka viikonloppu tai ainakin joka toinen on ryyppyiltama. Olen kyllä nalkuttanut tietokoneen pitämisestä sylissä.( Sillee söpösti eli todella marttyyrimaisesti :) )

Pitänee pitää sille, kunnon luento asiasta alkoholi. Mulla oli varmaan se ovis sillo viime viikolla, kun piti välillä olla melkein kaksinkerroin ko tuikki mahaan niin ikävästi. Tuikkii kyllä edelleenki välillä. Sitten mulla turpos ikenet viikonloppuna ja googlasin mikä mahollinen iensairaus, joka tuhoaa mun hampaat lopullisesti mulla on. No, ilmeisesti voi olla raskauden oire tai johtua tuosta clomifen lääkityksestäkin. ( olin aikas yllättynyt tälläisesta)

Niin sanoinko, että viime kierrossa mun toinen tissi turposi, meni kovaksi ja sikakipeäksi. Mikäli en niin nyt tuli mainittua sekin. Ja sain ajan tissien ultraukseen. Torstaina meen sinne labraan niin ne tutkii mitä tuo oikea munasarja o tässä kuussa tehny. ( Se on se, mitä epäilin huonoksi joskus aiemmin)

Eli kaikkea tällaista tähän maanantaihin. Alan tässä kävelemään kaupunkiin, ko tosiaan ei ole enää sitä omaa autoa. ( päätös joka ihmetyttää ihmisiä suuresti, aivan ku ihminen ei tulis toimeen ilmanki. Varsinki ko suurin osa paikoista on 2-3 kilsan päässä ja kohta tulee kesä.)

ääääh tulis jo se ovisaika. vielä muutama päivä ennenkuin saa alkaa testaileen viivojen vahvuuksia. voi että, jospa nuo clomit toimisi minullakin..
oli muuten eka yö kun miekin kärsin hikoilusta, heräsin yöllä siis siihen kun samaan aikaan palelti ja olin ihan hiestä märkä :O outoa. voisikoolla sittenkin mahdollista että minullakin jotain pientä yrittäisi tuolla muniksissa tapahtua..

millimolli

kesällä kyllä pärjäisi hyvin ilman autoo, ellei olis yhtä laiska ihminen kun minä :D noh, ajattelin kyllä tänä kesänä ruveta pyöräileen enempi kun viime kesänä pyöräilyy taisi kertyy peräti kolme kertaa.

en minäkään kyllä halua uskoa tuohon että alkoholi nyt ihan noin pahasti vaikuttaisi hedelmällisyyteen. meilläkään ei nimittäin tärppiä kyllä tule jos noin on, sillä mieheni kyllä ottaa olutta ja väkevämpää muutaman kerran viikossa (yleensä siis viikonloppuisin), ei nyt mitään kännejä, mutta kuitenkin! kyllä se vähemmänkin saisi juoda, mutta tuskin tulee vähentämään. noh, olinpa itsekin viihteellä perjantaina! se oli semmonen ex temporee reissu :D

niin ja lisäksi nyt ens vkl on myös kaverin tuparit jossa todellakin juhlitaan molemmat mieheni kanssa :D vaikka se sattuukin mahdollisen oviksen aikoihin :/ jäiks, noh, eihän sitä ees tiedä tapahtuuko sitä ovista näitten clomien kanssakaan.. mutta pitää sitä silti joskus yrittää elää tätä elämääkin!

puuhis
uuh raskausunia :heart: jospa se oikeesti ois hyvä merkki!!

toiset näkee raskausunia niin mä nään mielihalu unia :LOL: viime yönä join mustaa kahvia jonne maidon sijasta kaadoin kokista :eek:

puuhiskiitos vastauksesta - odotteln itsekin että jos vähän rauhottuis tää kuumuus!Eilen oli jo helpompaa (aavistus kankkusta) ja tänään en oo ainakaan huomannut mitään kuumailua!

Vähän mietin kyllä että se toinenkin folli otti ja poksahti.. mutta siihen tuli ainakin hyödynnettyä!
Katsotaas nyt kuitenkin mitä lekurissa sanovat vai sanovatko mitään.
Aika kiva, 2 viikon päästä pääsis viimeistään testaamaan =)

Leppoisaa maanantaita teille! meillä töissä aika härdelli!

Ei kai se alkoholi voi niin paha olla siittiöille? Juopotkin lisääntyy vahingossa vähän väliä. :$ Itse oon aika vähän ottanut, mutta kyllä välillä tulee juotua. Nyt pari kiertoa oon vältellyt juomista oviksesta asti. Mut ihan hyvää vois toisaalta tehdä joku viinilasillinen. Rentoutuminenkaan ei ois pahaks. Kai se stressikin vähenis jos eläis ihan normaalia elämää eikä tämmöstä yritystä koko ajan...

puuhis Toivotaan että nuo unet tietää hyvää. ;) Itse oon ennen testausta nähnyt unia positiivisista testeistä, mutta aina vaan tulee negaa. :stick:

ON Yleensä menkkojen aikaan oon vähän rauhallisempi, mut nyt meinaa vauvakuume olla pinnalla koko ajan. Vaikuttaiskohan kevät?? Viime yönä näin unta et mulla oli vastasyntynyt vauva. Tulee kyllä tollaisista unista vaan paha mieli kun haluais oikeasti sen vauvan jo tähän. :|

oiiiiiii melassi :heart: sieltä se eka plussa tälle kuulle pärähti :heart: :kiss:
ihanaa!! onneksi olkoon!!

tupu_
kiitos, jospa tää tästä. kummallisesti alkoi sitten tänään tuikkia taas tuolta vasemmalta puolen alaselkää, jospa se oishyvä oire :)
en tiiä oisko jo aikainen kokeilija ja testais ekan ovistestin jo tänään ;)

melassille suurensuuret onnittelut!!! :heart::heart:
perästä tullaan ;)

millimolli mä haluan kovasti uskoo, että arska hemmottelee risukasaakin säännöllisesti. Toivottavasti nuo auto-ym. jutut on teillä nyt se, missä ongelmia, ja viimein alkais se raskaus!! En mä jaksa uskoo, että simpat olis tuhoon tuomittu 3kk yhden ryyppyillan saannoksena.. Ei täällä maailmas olis ristin sielua jos se noin olis. Tai ainakaan täällä kylmässä Pohjolassa :D

Tupu_ voi ie, sielläki jännät paikat!! Hauskaa pääsiäistä!! :wave: Toivottavasti päästään sit pyhien jälkeen lukemaan +++uutisia sunkin taholta :heart:

crystal ai hirvitys, että nuo vauvaunet ottaakin koville herätessä :hug: Toivottavasti pian muuttuis unet todeksi.. :heart:

ambro olispa mageeta, jos se toinenki folli on posahtanut!! Vähä niinku kaks yrityskiertoo yhdessä kuussa :D

Omapää mun on pakko plussata pääsiäisenä... Mä en jaksa, jos en saa tänäkään vuonna vauvaa syliin..

melassille onnittelut :heart::heart:
Alan kaipailemaan tarkkaa kerrontaa tästä kierrosta ja oviksen jälkeisistä vaiheista ;)

Täällä kuumat aallot ilmoitti taas itsestään ja kappas kun väskättää! Päivälämpö 37,4 muttei oo kyllä yhtään kipee olo?
Ei kai vielä näillä päivillä pitäis olla mitään ihmeempiä oireitakaan...
Oiskohan nyt dpo 3-5..riippuen vähän mistä poksumisesta laskee?

Mutta eikö se teoriassa ole mahdollista että kaks follia pamahtaa samoihin aikoihin?

Tupu_joo ensimmäinen clomikierto tosiaan menossa meillä nyt =)

Nyt tää lähtee korvapuusteja vääntämään ja seuraavaks kauppaan.
Illalla vielä telkkaria yms =)

mä jäin nyt vähän mietiskeleen että mihin aikaan mie oikein testailisin noita ovistikkuja? on sekä pregcheck että cb, cb:itä en kovin montaa haluaisi kierron aikaan käyttää kun ovat kuitenkin aika hinnakkaita.

viimeksi taisin testailla kahden aikaan päivällä.. onkohan se sopiva aika vai pitäiskö johonkin aikaan ottaa kaksi testii esim puolilta päivin ja illemmalla vaikka kuudelta?
miten te ootte tehny?

Pikanen tervehdys ku muistin täälläki tulla käymään. Vähän pätkiä luin sieltä täältä. Joku oli ajatellut että tää ois se meiän kierto et ois oikeasti toivoa, joo ei viel. Reilun parin viikon päästä vasta saan tietää onko tää tyroksiini tehonnut tällä annoksella tarpeeksi ja miten paljon mahdollisesti nostetaan, hormonitoiminta alkaa kyllä palailla mut en kyl ovuloi. Arvot meni kuitenkin aika pahasti sekasin 2kk aikajanalla, mitä labrojen välillä oli, et en mä nyt odota et ne kuukaudessa parantuis. Toki vois nopeammin korjailla noilla hormonihoidoilla mut ei oo viel tutkimukset lapsettomuuspuolella siinä vaiheessa et niitä määräilisivät. Tää on nyt vaan ajanjakso odottelua. Ja parempihan se on olla ite kunnossa sitten kun oikeasti hoidot alotetaan, ei kilpparin vajaatoiminta oo sikiöllekään turvallinen jos hoito on ihan vinksallaan ja arvot huitelee ihan väärässä ääripäässä siihen nähden mitä pitäs.

heippa,

iso rutistus kaikille..:heart: ja kiitos tuestanne..

digi sanoi että gravid 1-2

ja vastauksia joihinkin kysymyksiin..

limat loppuvat ennen ovista, jatkettiin silti..lämmöt pomppas tod korkeelle ja pysyivät koko ajan, ei dippauksia.. ollut jotenkin kostean tahmainen olo, mutta ei kuivaa eikä juoksevaa..ja ei ole syöty gelee van msm rikkitabletit hieman oviksen ylitse..

aamun virkku ja illan torkku:heart:

Pikkumy kyllä sun kilppari tokenee. Siihen menee vaan aikaa. Saat kaiken kuntoon niin kyllä teille se lapsonen tulee.

Mun äiti yritti 40sena vähä vajaa kaks vuotta ja sitten sainki pikkuvelun taas. Kyseinen herra o kohta kuus vee. Äitille tuli kilpirauhasen vajis aiemman synnytyksen aikaan.
Sit miehen sisko yritti 1,5 vee n. Ja nyt sillo 2kuukauden ikäinen suloisuus. Sillä epäiltii vielä sillo pcos:sääki, mutta se ei alkanu syömää lääkkeitä sen kanssa vaikka määrättiin.

Meillä mies masisteli eilen, että vika o varmaa hänessä. Sanoin, että ei välttämättä ole. Voi aivan hyvin olla siinäki, ettei vaa olla yritetty oikeaa aikaan. Tai molemmissa. Sillä ei ollakaan menossa sen kummenmpii tutkimuksiin enää.
Mulle on aivan yks hailee mikä o tuolla siittiöitten määrä tai onko se munasarjat tukossa. Haluan lapsen tuon yhden ainoan ihmisen kanssa. Ja jos en sitä saa niin, no aion silti jatkaa sen kanssa eloa.

Sitten se kyseli, että koska sen saa tietää taas. ( eli koska pitis menkkojen alkaa eli jossei alakaan nii..) Sanoin, että perjantai 13. päivä. Seki tuumas, että nii eli ne menkat alkaa sillo. Mieki, että joo sillo ne alkaa.

Stressistä: Päätin kieltäytyä siitä. JA yritän nyt tietoisesti rentoutua ja lopettaa stressaamisen. Koska jos stressaan nyt asioista joita ei ole tapahtunu ja sitten ko ne tapahtuu ni stressaan uusiksi. No minunki palikkamatematiikan taidoilla tajuan, että sillonha mie stressaan kahdesti saman asian.

Tänään taian istuttaa auringonkukkia joka paikkaan :D

Tiistai 3.4.2012

:heart:Omaa nyyttiä toivovat:heart:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

Tupu_................27............8...............27/27-30..................6.4.
Puuhis25............26............8...............24/29-38....................8.4.
Mirumaru............29... ......12.............21/30-35....................?

Pionia................31............10.............20/27-31...................13.4.
Ambrosia85.........26..........15..............17/26-30....................16.4.
jenni_noora.........27...........3...............16/28........................?

lenkkari..............27........... 8..............15/32-33.....................?
Pamsku..............21............5...............15/28-52....................?
pikkumy.............26...........19.............15/28. ..tähdenlennon jälkeen

bonus87.............24............4.............14/35-44......................?
another..............25............5.............9/28?.........................25.4.
Crystal83............28............9.............5/27-30.................27.4.
Hennu86............26...........12.............4/33......................4.5.

:heart:Piinailijat :heart:

nimim...................DPO......testaus

pionia...............dpo7..................
puuhis...............dpo7...................8.4.

:heart:Plussanneet 2012:heart:

nimim..............ikä..........plussa........LA........monennesta tärppäsi

Miramei.........24.............28.2..........?............YK 6
Barbababy.....25............17.3...........?............YK8
melassi....... ..29............2.4............?............YK11

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim....................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2115075-esikoista-yrittamaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/

Taustalla
sinika
~Vivianne~

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, anfia, Lilly,Nasulais, millimolli

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

melassi lisätty plussanneisiin eilisellä päivämäärällä!

another testailin yleensä vain aamuisin.. Sit saatoin testailla 2x päivässä, jos ei alkanut viivaa kuulua.. :)

ON eläköön pms-depressio.. :mad: Itkettää ihan koko ajan joku. :headwall::headwall:

Puuhis mieki kunnostaudun aina viikkoa ennen menkkoja märisemällä nurkassa, kuinka kaikki menee päin honkia. Tiimarin tasarahapäivämainoskin aiheuttaa valtavan masennuksen. Viime yönä näin unta, että sain kamalia pimahuskohtauksia ko mies muka söi mun lohen graavina vaikka olin tekemässä siitä ruokaa.

...

Nii ja aamulla piti käyä tarkistamassa oliko se lohi vielä siellä jääkaapissa :)

Yhteistyössä