Esikoista yrittämään 2011 vol3

Taitaapa kaikki olla viikonloppuja viettelemässä ja ne onkin viikon parasta aikaa. Nyt kun on noin ihanan kauniit pakkaspäivätkin. :)

Vivianne hyvä että lekuri oli nyt hyvä, ne ei edes tajuu miten paljon positiivinen asenne vaikuttaa potilaaseen.

Puuhis älähän nyt vielä hermoile ;) kyllä siellä kerkee viivat vahvistumaan!

Tupulle paljon hyvää mieltä häiden suunnitteluun! Ja onnea, on se vaan niin ihana päivä, mutta paljon stressiä. Muista vaan nauttia, se menee niin nopeasti ohi!

Another :hug:

Hennu kyllä uusi tukka piristää, itse leikkasin syksyllä uuden ja mies ei ollut tuntea vaimoansa enää :D

Bonus Eihän sitä lapsille tarvii kertoa missä on alkunsa saanut. Oon pari kertaa kuullut kun keinohedelmöityksenä on muksu saanut alkunsa ja vanhemmat miettineet, että pitääkö kertoa että hän on koeputkilapsi. Mun mielestä sillä ei ole merkitystä, tosin sitte jos heille ei lapsia kuulu, niin voi alkaa selventämään asioita.
Meitä on 3 tyttöä ja 1 poika ja poikaa on kuulemma tehty kirves sängyn alla :LOL:

Omaa täälläkin on "kasvukipua" ollut paripvää, ehkä aloitan huomenna tikuttelun. Jotenkin nuo on niin kalliita, ettei haluisi liian aikaisin alkaa tikuttamaan, koskaan kun ei tiedä. Tai ellei pian tärppää, niin voisi rinnalle ostaa noita halvempia testejä ja vertailla.

Eli meillä on kohta monta piinailijaa täällä :p
 
melassi ei pääse portin ulkopuolelle mutta se sotku jossa saa käydä vierailulla jokapäivä on portin ulkopuolella mutta kovin pieni on vaan parkkipaikka :D onneksin on farmari auto ja todella tummat takalasit hih joten ei huolta että sinne näkisi..ainoo vaan se auton heiluminen :LOL: hahah kiitos onnenkantamoisista ! ( toivottavasti se inva wc löytyisi, ettei pakarat jäätyisi )

pionia juu ei sitä tarvitsekkaan kertoa..enkä todellakaan kertoisi jos nyt alkunsa saisi =) olen myös kuullut tuon kirves sängyn alla homman...näinköös pitää taikausko paikkansa :p
 
Bonus ei vitsi, vähä repeilin :LOL: Jännityksellä odotellaan, kuin kävi :D :D Jäittekö kiinni? Parempi tulla tulosta tuosta touhusta!! :D

pionia tsemppiä oviksenmetsästykseen!

melassi :kiss:

ON huomenna seuraava negatesti.. Huvinsa kullakin, kun pitää päivätolkulla pissiä rahaa roskiin :LOL: Menkkoja edeltävää itkuisuutta ja raivokohtauksia ei oo viel tullut, eikä ees turvota niinku yleensä jo tässä kohtaa. Väsynyt ja kylmissäni oon kyl jatkuvasti (no, onko ihme näillä pakkasilla). Menkkojen pitäisi alkaa tiistaina, ihan viimeistään keskiviikkona. Mun lutis on yleensä 12pv, joskus 13pv.
 
puuhis25 ei jääty kiinni (vaikka sillä heilutuksella olis voinut ihan hyvin jäädä ) mutta lähellä oli JÄÄTYÄ kiinni toisiimme :LOL: ei löytyny inva vessaa, joten autossahan se oli tehtävä parkkipaikan reunimmaisessa ruudussa :D ja ahdasta oli...persposket lasissa liiskana siä hommailtiin..luojan kiitos sille kuka keksi tummennukset autoon :whistle: nyt vain odotteleen tulosta :popcorn:

ps. oli muuten todella jännittävä kokemus ;) suosittelen vaikka kylmä oli =)
 
bonus voi apua! Mä en kyl tollaseen kykenis :D Ensinnäkään en mahtuis mun miehen kaa takapenkille ja toiseks en usko et kumpikaan pystyis keskittymään :D Saitko ovisplussan siis? Mulla tulee se hailakka toinen viiva joka kerta kun sen testin teen riippumatta kierron vaiheesta. Kerran on tullu tumma viiva joka alkoi hailenemaan joka päivä kun testailin. Sillon ehkä ois voinu olla ovulaatio sitä edeltävinä päivinä. Tai sitten ei...

melassi tuliko tehtyä hyvät talletukset ;) Nyt sit jännäillään. :)

puuhis joko testasit? Tsemppiä!

Mulla ei tietoa vieläkään menkoista. Testin tein torstaina ja se oli nega. Ei minkäänlaista tunnetta tai toivoa, että nyt ois tärpänny. Pettynyt olo vaan siitä, että kierto venyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.... Onneks on lääkäri parin viikon päästä. Mä oon ollu kuumeessa 4 päivää, pitää tässä yrittää nousta sohvan pohjalta pikkuhiljaa kun eka aamu ilman kuumetta tänään...
 
  • Tykkää
Reactions: bonus87
~Vivianne~ Ihana kuulla, että teidän lääkärikäynti oli menny hyvin :) Jos sulla ei verikokeissakaan ollut mitään häikkää, niin eiköhän teillä pikkuinen saa kevään aikana alkunsa :)

melassi Tsemppiä piinapäiviin! :)

puuhis25 Ei vielä lannistuta :kiss:

bonus87 Vau, rohkea veto :D Voisin sanoa, että itestäni ei tommoseen olis :D Oon sen verta mukavuudenhalunen :D Sais kyllä ovikset mennä ohi ihan rauhassa siinä tapauksessa, jos mies olis intissä tms. ;)

Kopsailen omanapailun toisesta pinosta:

Pikkuhousunsuojasta sai luopua kokonaan perjantai-iltana ja sen jälkeen on pikkuhiljaa alkanut kosteus lisääntymään ja eilen oli jo nippailuja munasarjoissa. Josko siellä alkais kaverit kasvamaan hyvissä ajoin! Tänään aamulla eka ovistesti ja haaleaa viivaa vielä näytti :)

Juttelin pitkästä aikaa serkkuni kanssa lauantaina ja heillä on 3 tyttöä, jotka ovat syntyneet aika tiuhaan tahtiin eli hedelmällisyyttä riittää. Lonkeropäissäni erehdyin hänelle kertomaan, että mekin yritetään ja mulla myös ovistikut käytössä. Idiootti olen minä! :headwall: Sieltä alkoi heti "saarna", että ovistikut pitäis jättää heti pois ja antaa mennä vaan fiiliksen mukaan. Ehkä se niin olis parempi, mutta mun tää kroppa toimii näköjään sillee, että esim. seksiä tekee mieli ihan väärinä ajankohtina verrattuna siihen, koska taas ovuloin. Ja pitäisi tosiaan ne Terolutkin osata aloittaa vasta oviksen jälkeen... Masensi ehkä hetkeks noi kommentit taas, mutta olkoon. Ei tätä pysty superhedelmälliset ihmiset käsittämään, millasta tää on... Toiset stressaa enemmän, toiset vähemmän ja jokaisella on omat keinonsa käytössä.

Ei tälläistä piinaa toivo kenelläkään, mutta joskus ilkeässä pienessä mielessäni ajattelen, että serkkuni kaltaisille ihmisille tekis niin hyvää joutua kokemaan tää sama... Sittepähän tietäisivät ja osaisivat pitää päänsä kiinni!
 
  • Tykkää
Reactions: bonus87
Maanantai 30.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............66/28..................24.12
anfia..................23............4..............55/30........................?
Sinika................30............3..............41/30-36.................?

Nasulais.............30............-..............39/28....................?
millimolli.............26............18...........36/24-30................?
Puuhis25............25............6.............27/29-38..............31.1.

Ambrosia85.........26..........13..............25/26-30..................?
another..............25............4.............24/28?....................?
bonus87.............24............2............24/35-44.................22.2

lenkkari..............27........... 6..............22/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......19/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............18/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............13/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............13/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............13/33-41....................?

Pionia................31............8..............11/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............9/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............8/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Me ollaan käytetty autoa välissä tuolloin nuorempana, ja silloin oli kyllä 3 ovinen pikkukaara kyseessä..tuskin enää taipuis silti..:D tsemmpii jatkoon bonus

Hennulle voimia jatkoon:kiss:

Sinika
ollaan talleteltu kassit tyhjäks asti, joten siitä ei ainakaan voi jäädä kiinni, voimia sullekin jatkoon..toivon mukaan lääkärissä selviia asiat..=)

muillekin voimia omien kiertojensa kanssa:kiss:


dpo3..en ottanut aamlämpöä, koska oli niin levoton yö..kylmänväreit' silti mennyt aamusta alkaen.. vasen puoli todella kipeä, toivon mukaan keltarauhanen toimii hyvin..
 
  • Tykkää
Reactions: bonus87
Mä en kanssa Bonus pystyisi tuohon, hyvä veto, toivottavasti tuottaisi hedelmää =) (toivottavasti ei tule pissitulehdusta, kun oli niin kylmä)

Hennu itse en ymmärrä myöskään, miksi joitakin stressaisi oviksen tikuttelu?! Meille se on juuri päinvastoin; jokatoinen pvä pakkopuuhailu tuo paljon enemmän stressiä ja porua suhteeseen. Kumpikaan meistä ei olla mitään pupuilijoita. Ja todellakaan ne jotka nopeasti raskautuu, ei ole mitään hajua mikä stressaa mikä ei!! :mad:

Tietääköhän moni, että tsänssit on vain 2pvänä kk. Tai en tiedä kuinka paljon ihmiset "opiskelee" lapsentekoa, mutta mulle tuli yllätyksenä että VAIN 2pvää. En koskaan ole edes ajatellut, miten oikeeseen aikaan vaan pitää osua, tai no supersiittiöillähän sitä ei tarvitse ajoittaa..

Anyway, aloitin tänään tikuttamaan CBllä ja O sieltä tuli, mut katoin kuiteski niitä viivoja, niin viivanpaikka siellä jo näkyi. Uskon että tällävkolla :). Ootellaan ootellaan.

Noo Puuhis testailitko tänään?
 
  • Tykkää
Reactions: bonus87
pionia en mä sitä ees testaillut. Nyt tein sitten ovistestin kun on niin ihmeellisiä tunteita mahassa ja tuli melkeen kontrolliviivan paksuinen. Tuli sitten mieleen se mahdollisuus jos se näyttäis raskautta ja tietty innokkaana ajoin apteekkiin hakeen testin. Ostin clear bluen sen mihin tulee sininen plussa. Sain heti näkyviin oikeen megahaamun tai viivanpaikan ja innostuin... kunnes luin palstoja et se vissiin näyttää niitä haamuja ihan turhaan. En kyl koskaan enää osta sellasta. Sit sain aikaseks riidan mun miehen kaa kun se ei suostunu myöntään, että siinä näkyy se viiva vaikka näin sen ihan selvästi :D Se ei halu et petyn tai sit sil on huono näkö :D (siis selvästi tarkottaa, että ei tarvii siristellä, mutta se on just ja just sellanen et näkyy)
 
Sinika tunnetusti nuo miehet ovat siniviher-sokeita :kieh:
Hö, oisit ostanut sen digi testin, ne ei jätä arvailujen varaan. Outo juttu tuo siun tapaus. Ei se auta kun odotella, joko tätiä tai plussaa. Varmasti on hermoja raastavaa, koita pysyä järjissä ja tsemppiä! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mun Pregcheckin testi näytti jotain tänään.. Nähtäväksi jää, mitä se jotain oli.
Huomenna pitäis kuukautisten alkaa. Eiköhän viimeistään to-pe ole selvillä, mistä tässä on kyse :)

Tsemppiä kaikille kiertoihin!
Anteeksi, kun en kummemmin jaksa kommentoida. Oon ihan rättipoikki koko ajan. :(

sinikalle pahoittelut surkeista testeistä! Saa nähdä, onko meitä kaksi, vai mikä toi mun testin toinen viivanen/viivanpaikka on.
 
sinikalle ja puuhikselle nyt todellakin pidetään kaikki sormet ja varpaat ylhäällä ja toivotaan niitä tän vuoden ensimmäisiä plussia tällä palstalla :heart: ei ole tainnut kukaan tänä vuonna vielä plussata tän palstan kävijöistä ? tai sit mulla on mennyt ohi :)

omaa ja kaikille muille katsotaan jos itse pääsis helmikuun plussa uutisiin :p ja myös muutki :kiss:
 
Tiistai 31.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............67/28..................24.12
anfia..................23............4..............56/30........................?
Sinika................30............3..............42/30-36.................?

Nasulais.............30............-..............40/28....................?
millimolli.............26............18...........37/24-30................?
Puuhis25............25............6.............28/29-38..............31.1.

Ambrosia85.........26..........13..............26/26-30..................?
another..............25............4.............25/28?....................?
bonus87.............24............2............25/35-44.................22.2

lenkkari..............27........... 6..............23/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......20/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............19/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............14/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............14/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............14/33-41....................?

Pionia................31............8..............12/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............10/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............9/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
sinika Pregcheckin liuskatestillä tein. Siinä oli sunnuntaina viivanpaikka/aavistus väriä. Eilen sekä aamu- että iltatestissä selvä vaaleanpunainen viiva.
MUTTA
Digi ilmoitti tänään INTE GRAVID. Pregcheckissä on samanlainen haamu edelleen, ei ole vahvistunut muttei mennyt poiskaan. Menkkojen piti alkaa tänään. Joten kai tää on nyt sellainen kemiallinen raskaus sitten. Digin ohjeissa sanotaan, että 98% varma tulos, jos tekee sinä päivänä, kun kuukautisten pitäis alkaa.
Eli, en ole taasKAAN raskaana, vaikka muuta annettiin jo ymmärtää :(
 
Älä heitä puuhis kirvestä kaivoon. Eikai siihen niitä värejä tulos jos ei jotain olis siellä tapahtumassa? Voihan se toki olla kemiallinenkin, mutta myös se oikea :) Nyt tsemppiä sinne odotteluun!

Mä tein sen toisen cb:n testin. Taas tuli samanlainen haamu/viivanpaikka joka kuitenki haaleni sen 10 min jälkeen. Plääh...
 
puuhis25 Eipä vielä masennuta! Mikä dpo sulla oli menossa? Pidän täällä peukkuja, että olisit nyt raskaana! :)

melassi Kiitos kannustuksesta :kiss:

Sinika Ne CB:n puikkotestit on vissii aika onnettomia : / Ei muuta kuin Pregcheckii kehii :)

Pionia Nimenomaan mieki aattelen asian noin; ovistesteillä voi varmistella niitä hedelmällisempii päivii eikä tahkoa menkkojen loppumisesta seuraaviin menkkoihin asti joka toinen päivä -meiningillä, kun yksinkertasest meistä ei vaan ole siihen. Jo kahen viikon rynkytyssessiot alkaa viedä molemmilta mehut ja se alkaa tuntumaan niin pakkopullalta... Yritä siinä sitten rentoutua ja hedelmöittyä... Varsinkin kun itsellään ei ole mikään säännöllinen kierto vielä, niin ovis voi olla koska vaan.

ON: Ovistestiin tänään hieman tummempi viiva kuin eilen. Josko ne lähtisivät nyt tummumaan oikeaoppisesti ja oviksenkin voisi paikantaa mieluiten ennen Levi-reissua. Pidetään peukkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia
Yritän vielä räpiköidä pinnalla ja kuvitella raskauden olevan mahdollinen. vaikeaa tää itsensä huijaaminen kyllä on..
Mielialakin enteilee nyt vahvasti kuukautisia, tekis mieli itkeä vaan koko ajan (näin mulla aina ennen menkkoja, tällä kertaa siihen löytyy oikein syykin noista testeistä).
 
puuhis25 :hug: Mullaki menkkojen tulon ennustaa just tosta itkuherkkyydestä, mut toivottavast sulla enteilis parempaa ;)

bonus87 Ei ole vielä tästä pinosta kukaan plussannut tänä vuonna. Toivotaan siis nyt oikein plussa-aaltoa :)
 
puuhis toivotaan nyt että tuo olisi sitä kauan odotettua ihanuutta :heart: eikä testit huijaisi :mad:

hennu täällä pidetään peukkuja sulle :heart:

sinika onpa outoa, toivotaan että sullakin se testi vain kettuilee..niin olitko koittanut jo digitaalista testiä ? ei tarvisi arvuutella... zemppiä myös sinne :heart:


oma onkos teistä kukaan tarkkaillu lämpöjään aamusin ? itse piruuttani mittasin tänä aamuna kainalosta sekä "pimpusta":D < ---- lukemani mukaan on tarkempi alapäästä..(mittari on vanhan aikainen eli ei digitaalinen) tiedä sitten mutta kuitenkin normaali lämpöni on 36,2-36,5 ja tänään mitattu kaunalosta 36,9 ja alapäästä 37,3 joten huomenna aamulla taas mittailen ja katsotaan missä lukemissa lämmöt pysyy..eikös se meinaa sitä että jos on normaalia korkeammalla niin on ovulaatio tapahtunut ? hitto kun aloin vasta nyt mittaileen..pitää koittaa ensi kierrosta heti kuukautisten jälkeena alkaa jos ei nyt tärpännyt..jotenkin vaan on kovin vahva luottamus että nyt kävi tärppi =) se jää nähtäväksi :p
 
Nyt on dpo13 jo.. Digin pitäis kertoa raskaana 1-2 jo 3-4 pv ENNEN kuukautisten oletettua alkamispäivää. Näin lukee ihan siinä paketissa. Mulla tuo oletettu alkamispäivä on tänään.
Tää on kemiallinen raskaus, oon aika varma asiasta. Ei voi saada selvää haamua testiin ilman, että se tarkoittaa mitään. Mutta ei myöskään voi olla pysyvä raskaus kyseessä, jos ei kolmeen vuorokauteen raskaushormoni nouse eikä digi vahvista raskautta.
Yritän tässä siis järjellä ja faktalla tätä asiaa käydä läpi, ei voi täällä töissä ihan solkenaan vollottaakaan. En tee enää mitään testiä, kai ne menkat huomenna alkaa.
 

Yhteistyössä