Esikoista yrittämään 2011 vol3

sinika ei sun olis mahdollista pitää töistä esim. talvilomaa, varhennettua kesälomaa, ylityövapaita tai jotain? Ettei tarvitsisi siihen asti jaksaa, kun joku paikka hajoaa? :)

miramei
minäkään en osaa tuosta vuotohommasta mitään sanoa. Itselläni ei mitään tiputteluja ole esiintynyt, vain kuukautiset (jotka toki tulee sillon kun haluavat!) mutta ei sen kummempia.

Täällä alkaa PMS jo puskee päälle, alkaa meinaan vitutus nostaa päätään ilman syytä. Ja usko raskauteen = nolla, kun se vielä eilen oli ties mitä.. Ehkä se täti sieltä siis muutaman päivän päästä kurvailee paikalle.. Byhyy :(
 
puuhis mä oon tällä hetkellä saikulla, tän viikon tosin vaan. talvilomakin on tulossa, mutta ei ne oikeen riitä pituudeltaan poistaan tätä oloa... pitää vaan toivoo, että menis ohi nopeeta nää olot...

mulla on ollu välivuotoja ja tiputtelua aina siitä asti kun menkat alkanu. en oikeen tiiä mistä ne johtuu ja nyt vissiin alkamassa uudelleen kun luulin menkkojen alkaneen, mut ei alkanutkaan... mulle saa siis päivittää sittenkin kp 37/30-37 yk 3 tiputtelutkin loppunu täysin, ei tuu enää mitää :O
 
Viimeksi muokattu:
Hennu katos vaan, sattuuhan näitä ;). Jos vielä tänään pystyt muokkaamaan, niin mulla on kp 7.

Sinika Tiedän ton sun tunteen. Jotenkin pitäisi olla enemmän lomia töistä, voisi käyttää just silloin kun itse tuntee tarvitsevansa.

Miramei juu ei kipsin kanssa herkkua ole. Mitä vähemmän tekee, sen vähemmän se häiritsee :headwall:
Jos tuota vuotoa ei enemmän tule, ni sit luulen et on vaan "seinämille" jäänyttä. Olin joskus gynellä viikko menkkojen jälkeen ja kysy oliko just menkat loppunut, kai siellä jotain sitte vielä näkyi.

Puuhis ei me nyt hyväksytä PMS ollenkaan, jos onki vaan mielialanvaihteluita, ootellaan..
 
höpsis Puuhis äläpäs nyt vielä ota pms oireita, ota rauhallisesti..mua ainaki hetkittäin vitutti itteki noilla dpoilla..siiinä kohtaa tulee epäusko ja halu tiputtaa ittensä maan tasalle ettei mahd. tipu kovin korkeelta..lohdutukseksi:kiss:

halit muillekin nupuille:hug:

ja kysymys: kuinka tummaksi pregentin ovistikku voi tulla, tein varmistusta plussasta töiden jälkeen ja se tuli paljon kontrollia tummemmaks, lähes musta kapea raita reunalla ja loppuosa tummanpunainen (vahvempi kuin kontrolli yleensä).. en o käyttänyt näitä paljoa joten kiinnostas kuulla mielipiteitä..
 
oma täällä kauvan odotettu ovis lähenee (ehkä) mutta ukko kun ei kotona ole ja auton heilutus parkkipaikalla tuskin mahdollista on kun mies lähtee 8päivän leirille ...helvetin intti sanon minä :stick: ellei sit kierto veny samaan kun viimeksi niin sit voi olla vielä mahodollista... mutta huomenna pitäs ovulaatiotikkujen olla postilaatikossa joten ainakin pääsen katsoon ovuloinko ollenkaan pitkinä kiertoina.. ja jos ovuloin pääsen vähänä jyvälle että koska se sit tapahtuu seuraavaa kiertoa ajatellen =)
 
Perjantai 27.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............63/28..................24.12
anfia..................23............4..............52/30........................?
Nasulais.............30............-..............36/28....................?
Sinika................30............3..............38/30-36.................?

millimolli.............26............18...........33/24-30................?
Puuhis25............25............6.............24/29-38..............31.1.
Ambrosia85.........26..........13..............22/26-30..................?
another..............25............4.............21/28?....................?

bonus87.............24............2............21/35-44.................22.2
lenkkari..............27........... 6..............19/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......16/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............15/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............10/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............10/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............10/33-41....................?

Pionia................31............8..............8/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............6/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............5/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
pionian ja sinikan tiedot päivitetty listalle!

melassi en osaa kyll pregentistä sanoa!! Mut mulla tulee oviksen aikaan pregcheckiin ihan mustantummana se ovisviiva. Että onneksi olkoon muruseni, sulla on just superovis päällä!! :kiss:

Bonus nyt vaan testailemaan sitä ovista, huono homma, ettei talletusten teko kuitenkaan onnistu. Toisaalta, ainakin voit tehdä tutkimusta oman kroppasi toiminnasta niillä testeillä! :)

ON dpo9 nega testattu aamulla. Teinpä sit huvikseni myös ovistestin (että sais ees jossain testissä nähdä kaks viivaa). No paskat, enhän mä saanu siihenkään kun kontrolliviivan :LOL: Tutut PMS-oireet puskee jo vahvempana. Kaikki ottaa päähän, tekis vaan mieli vaipua itsesääliin ja itkettääkin helpommin joka asia. Alan kyllä tuntemaan oman kroppani ja mieleni sen verran hyvin, että tiedän jo mihin tämä(kin) kierto vielä päättyy.
FF:n mukaan herkällä testillä pitäis näkyä dpo9 plussa 28 % varmuudella, että sen puoliin ei saisi heittää toivoa hukkaan. Lähinnä se on nää omat mielentilat, mitkä puna-armeijan saapumista ennustaa.. :(
 
puuhis :kiss: toivon totisesti ettei puna-armeija saavu pilaamaan mitään..mutta toisaalta pitää muistaa että kunnollinen ovulaatio ja tarpeeksi pitkä lutis ovat jo puoli voittoa..:heart:

bonus
voimia odotteluun, jossei tosiaan voi laittaa talletuksia niin ainakin voi tutkiskella omaa kiertoa=)

on: megahuippu taipunut, tänään talletellaan jos vielä keliä, mutta pitäis siellä olla jemmassa odottamassakin, niin ahkeria ollaan oltu.. nyt jääkin mietintään kuinka monta hyvää ovulaatiota tarvitaan tärppiin..
 
Vapaapäivän kunniaksi kerkeää taas palstailemaan.. Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :hug: Missä ne uuden vuoden plussat oikein viipyy?

puuhis: peukut pystyssä että siellä ois nyt tärpänny, olosuhteet on ainakin ollu kohdillaan! Dpo9 on niin aikasin testattu että älä vielä luovu toivosta! parin päivän päästä voisi jotain jo näkyäkin... :)

melassille onnittelut onnistuneesta ovulaatiosta! Tärppiä toivon myös sinne :) Mä vielä odottelen omaani... :ashamed:

sinikalle: toi tuhruttelun loppuhan voi merkitä oikein hyvää! Ootko meinannu testailla...? Jaksamisia sinne muutenkin :hug:

ON: Kuten aikasemmin jo mainitsinkin, meillä alkaa (tai alkoi jo!) myös hääsuunnittelu, ja vauva-asiat on jääny enempi taka-alalle. En kyllä haluaisi olla ihan viimeisilläni häissä, joten jos vauvan tulo lykkääntyy vielä pari kuukautta (kuten todennäköisesti käy) niin oikeastaan hyvä vaan, mutta jos nyt päättää kuitenkin tulla, niin ehkä siirretään juhlia vähän... Saa nähdä!

Mutta siis täällä mennään nyt enemmän TJOT meiningillä, enkä varmaan tule palstailemaan kovinkaan paljoa. Toivottavasti saan kuitenkin pysyä listalla mukana, kun on siitä niin helppo aina seuraa missä mennään, ja tulen tietysti seuraamaan teidän plussailua.
 
Kiitos päivityksestä puuhis! Vieläkun jaksais päivittää nää päivät omaan kalenteriin :D Huomasin nimittäin toissapäivänä, että sen jälkeen kun tulin tänne, en oo omaan kalenteriin merkannu kiertoja, pitääki ottaa se työn alle nyt :)

tupu mä testasin toissapäivänä kun se tiputtelu alkoi loppumaan ja yksi viiva vain tuli :( Mulla on gynelle aika onneks parin viikon päästä, niin voin siellä kertoa näistä tiputteluista ja vauvahaaveista.
 
Tupu_ Ilman muuta saat hengailla taustajoukoissa meitä tukemassa, vaikket niin paljon jaksaisi kirjotella/kommentoida :)

melassi On tainnut sulla todellakin olla kunnon mega LH-huippu! :) Ei ole kokemusta kyseisistä ovistesteistä, mutta Pregcheckillä mulla oli sen yhen ainoan kerran, ku oon LH-huipun saanu paikannettuu, niin testiviiva paljon tummempi ku kontrolli :)

puuhis25 Älä vielä masennu negasta :) Testailet taas parin päivän päästä uudestaan :) Täällä pidetään peukkuja :kiss:

Pionia Tekevälle sattuu :) Siitä ei pääse yli eikä ympäri :)

Sinika Toivottavast saisit selvyyden sun kiertoihin :) Ni oliko sulla oviksen ajankohdasta mitään hajua?

ON: Ai että, mie kävin eilen päivittämässä hiustyylin ja nyt on kyllä niin kivat hiukset. Töissäki tullu paljon kehuja :) Noin muuten, täällä menossa siis kp 6 ja menkat alkaa olemaan loppusuoralla. Ihan pikkusen vielä tuhruttelee, pikkuhousunsuojalla pärjää. Nyt sitten odotellaan ovista 3-4 viikkoa. Voi jösses. No, enää tää yk 10 ja sit yk 11 ja saan Clomit käyttöön. Jo luulis oviksen aikaistuvan! En nimittäin jaksa uskoa, että ennen niitä raskautuisin. Lisäks täytyy seuraavalla gynekäynnillä kysellä, että koskahan tässä mahdollisesti pääsis jatkotutkimuksiin (verikokeet, miehen simppatestit jne.).

Heräsin viime yönä klo 3 enkä saanu enää unta. Siinä tuli sit mietittyy kaiken näköstä. Päällimmäisenä lähinnä pyöri, että eikö meille suoda lasta sen takia, että a) ei olla naimisissa vai b) ei sovita yhteen? Tosin onhan se kohtalo antanut todella epäsopivillekin pareille niitä lapsia, niin miksei sitten meille? Vai enkö mie alitajusest halua tän miehen kanssa sitä lasta? Mulla taas vaihteeks tää identiteettikriisi päällä... Tulee säännöllisin väliajoin.
 
voi hennu :hug:
sinänsä lohdullista kuulla muidenkin ajattelevan samoin kuin mitä itse on ajatellut viime aikoina (että missä on vika kun vauvaa ei meille suoda ja toiset niitä saa niin helpolla).. en tiiä onko tuosta yliajattelusta vain haittaa, ainakin omassa tapauksessani, mutta kun ei osaa olla ajattelemattakaan :D

mutta hei tsemppiä nyt kaikille tasapuolisesti :)

(minulla itselläni ei ole toivoakaan tässä kierrossa.. lämmöt eivät nousseet vaan ovat heitelleet sinne sun tänne edelleen.. noooh sitä lääkärille kutsua odotellessa, huoh..)
 
Hennu thank goodness sullakin häämöttää clomikierto jo melkein näköpiirissä!! Yhtä mietteliäissä tunnelmissa ollaan näemmä vietetty viime yötä..
Tietenkään teidän raskautuminen ei ole kiinni parisuhteestanne!! Jos olisi, niin suomalaiset kuolisivat sukupuuttoon hyvinkin pian!! Taitaa olla jo enemmistö ne tapaukset, jotka eivät ole naimisissa ennen raskautta. Monilla on myös lapsia useamman kumppanin kanssa. Ymmärrän, että sulle tulee noita mietintöjä, mutta eihän ne paikkansa pidä!!
Itekin mietin taas yöllä/aamulla kun heräsin, että en plussaa koska en ansaitse sitä. Teenhän kaiken väärin.. juon paljon kahvia, viikoittain viiniä, en nuku tarpeeksi, teen stressaavaa työtä. En siis ansaitse sitä lasta!!
Sit yritän taas ravistella tervettä järkeä päähäni. Saahan kaikki helvetin huumehörhöt ja sossupummitkin lapsia. Ei sillä taida siis oikeasti olla mitään merkitystä miten elää ja mitä tekee. Kaikki riippuu vaan fysiikasta ja onnea tietenkin tarvitaan.
Toivottavasti Hennu jostain löydät taas uskoa tähän hommaan. Itselleni toivon toki samaa :) Hyvää viikonloppua siis, ja oikein isot onnittelut uudesta tukasta :) :heart:
 
Tupu mukava kuulla kuulumiaisa, muistathan silti käydä joskus juttelemassa meidän kaa vaikka keksittyisistkin muihin asoihin enmmän..ja oikein paljon onne tulevista häistä:heart:

hennuvoimia jatkoon:kiss: (ps. mulla ei o koskaan ollut noin räikeää testiviivaa verrattuna kontrolliin, vaikka selviä plussia nähty aiemminkin..)

ja muillekin nupuille voimia kierroissaan..
 
puuhis25 Miten sie jaksat olla noin kannustava? :kiss: Mullakin käyny välillä mielessä, että ei mulle anneta lasta sen takia ku poltan, juon, syön joskus miten sattuu, oon luonteeltani yks kiukkuperse (toisinaan sitten taas helvetin ihana), mutta monet kuitenkin sanovat, että musta tulee hyvä äiti. Kai mulla on ne perusarvot kohdallaan? Ja puuhis25, tottakai sieki ansaitset lapsen :) Ilmeisest kohtalolla on meidän varalle jotain suunnitelmia, kun antaa meidän odotuttaa? (Jumalaa en sotke tähän asiaan, koska olen ateisti) Meistä tiiätkö tulee niin hyviä äitejä, ettet usko :)

Hyviä äitejä tulee meistä kaikista, jotka täällä tuskissaan odottavat sitä plussaa raskaustestiin! :kiss:
 
Hennu Tottakai mä haluan yrittää kannustaa niitä, jotka muakin aina jaksaa nostella ylös tuolta syvimmistä epätoivon syövereistä :kiss: Meistä tulee ihan pirun hyviä äitejä sitten, kun sinne asti joskus päästään, se on aivan varma!! :heart: Olis tietty ihan kiva, ettei sitä omaa hyvyyttään tarvitsis tässä vuosikausia todistella herralle nimeltä Kohtalon Iva (ei tämäkään rouva sen kummempiin yliluonnollisiin systeemeihin pysty uskomaan, mut kohtalolla saattaa ollakin sormensa pelissä.. :) )
 
  • Tykkää
Reactions: melassi
melassi ja puuhis25 todellakin aijon ottaa selvää että ovuloinko laisinkaan ja pidemmällä tähtäimellä sit tosiaan tietää suunnilleen koska ovuloi.. :)

oma tänään tuli ovistikut ja ajattelin sitten heti kokeilla kun toisiaan omat aavistukset lähenevästä oviksesta voisi olla..ja HITTO tein sen testin ja meni noin puoli minuuttia ja tuli hailakka punainen viiva ! mitäs jos olenkin ovuloinut esim jo tossa 1-2 päivää sitten kunnolla niin että maanantain talletukset olisikin tullut tarpeen...tai sitten hailakka viiva tarkoittaa sitä että lähenee vasta ovis huippua...
mut jos on ollut jo ovis niin voiko se muutaman päivän esim näyttää vielä hailakkaa viivaa ? tulikohan vähän sekava teksti :D ? mutta niin onnellin kun sain haalean viivan ovis tikkuun :p WIPII !!!
 
  • Tykkää
Reactions: melassi
Onnea melassi oviksesta! Eikös se niin mene, että yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolliviiva tarkoittaa positiivista tulosta!

Mäkin pääsen kohta pissaamaan tikkuihin. Meillä on nyt menossa tutkimukset tässä kierrossa. Oon käyny jo verikokokeissa ja tänään oli kp10 ultra-aika. Verikokeiden tulokset oli kunnossa, ja tästä käynnistä jäi hyvä mieli. Toisella puolella oli johtofollikkeli kypsymässä ja kohta alan bongailla ovista. Mieskin on käynyt purkkivisiitillä. Nyt on pitkästä aikaa sellainen olo, että elämä ehkä pikkuisen hymyilee, ja ehkä meilläkin alkaa asiat joskus järjestymään. Vähän jännittää vielä lopulliset tulokset, mutta nyt on toivoa että oma kroppa toimii. Ensikäynnillä oli eri lääkäri ja hän väläytti mulle PCOn mahdollisuutta. No ei oo sitä mulla!

Positiivisia puhureita naiset! Ihanaa viikonloppua teille kaikille! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86 ja melassi
Lauantai 28.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............64/28..................24.12
anfia..................23............4..............53/30........................?
Sinika................30............3..............39/30-36.................?
Nasulais.............30............-..............37/28....................?

millimolli.............26............18...........34/24-30................?
Puuhis25............25............6.............25/29-38..............31.1.
Ambrosia85.........26..........13..............23/26-30..................?
another..............25............4.............22/28?....................?

bonus87.............24............2............22/35-44.................22.2
lenkkari..............27........... 6..............20/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......17/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............16/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............11/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............11/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............11/33-41....................?

Pionia................31............8..............9/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............7/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............6/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Sunnuntai 29.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............65/28..................24.12
anfia..................23............4..............54/30........................?
Sinika................30............3..............40/30-36.................?
Nasulais.............30............-..............38/28....................?

millimolli.............26............18...........35/24-30................?
Puuhis25............25............6.............26/29-38..............31.1.
Ambrosia85.........26..........13..............24/26-30..................?
another..............25............4.............23/28?....................?

bonus87.............24............2............23/35-44.................22.2
lenkkari..............27........... 6..............21/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......18/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............17/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............12/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............12/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............12/33-41....................?

Pionia................31............8..............10/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............8/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............7/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
melassille piinailu onnea =) ja puuhis25 voi harmi..mutta vielä ei kannata heittää kirvestä kaivoon =) ZEMPPIÄ NAISET

oma mulla oli eilen maha tämän tuosta kipeänä ja ihan järkyttävästi ilmaa mahassa ollut muutaman päivän, mistä lie sitten johtuu : / tänään aamulla sellaista vähän kun "kuplisi" mahassa ja vasemmalla puolella ja hetkittäin oikealla puolella muna sarjan kohdalla sellasta jomottavaa tunnetta..taitaa olla ovis siis tänään mutta en ovis tikkua tehnyt heti aamusta.. pitää odottaa muutama tunti juomatta mitään ja tehdä se.. jos sattuis oleen oikein otollinen hetki niin sit lähden pakoputki punasena ehtoolla käväseen miestä moikkaan inttiin :LOL: vaikka sitten autossa jos ei inva vessaa löydetä ;) (jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi tuskin lapsi saisi koskaan teitää missä alkunsa sai) :LOL: hieman noloo ja epätoivosta touhua täällä meillä :D mutta kaikki keinot on sallittuja vai mitä ?
 
sotkun vessat on yleensä sen verran tilavia että sinne vaan pikaselle..tosin kaikuu helposti joten ei kannata kauaa hinkkailla, ellei mies pääse hetkeks portin ulkopuollel ettei autoa voi mennä höyryttämään..:LOL: onnekantamoisia bonukselle

mulla dpo2, vasen puoli juimii kipeästi, eli keltarauhanen alkanut toimimaan..aamulämmöt 36,9..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä