Esikoista yrittämään 2011 vol3

Meillä isäntä kyllä ottaa yhden Multivita (tai -tabs) -pillerin aina aamuisin, mutta lisäks hän vois alkaa syömään myös ihan pelkkää D-vitamiinia :D Ite syön Multivitan Raskaus ja imetys - vitamiinei sekä lisäksi otan purkista D-vitamiinia.
 
Pionia, olen tässä taustalla päivittäin lueskellut teidän juttuja.. Tämä alkupuoli kierrosta on tätä odottelua. Lisäksi olen yrittänyt olla ressaamatta! Miettinyt, ettei sillä lapsella niin kiire ole, vaikka tietysti toivon plussaa. Kyllä minä täällä vielä olen :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia
Jahas, taitaa meilläkin isäntä lähteä d-vita-kuurille.. itsehän vedän jo hevosannoksen d-vitamiinia foolihappojen ja mammavitojen lisäksi..

Teropäivä 6 vaiko 7 menossa, joten viikonpäästä vois arvailla tädin kurvaavan pihalle ja sitten pääsenkin taas soittelemaan sairaalalle!

Tein ihan piruuttani kaapissa lojuneen cb:n + testin. Väitän saaneeni taas jonkun haamulaisen, ja vuorokausi testaamisen jälkeen on ihan erotettava haamu siinä.
En kyllä usko tippaakaan siihen testiin - en uskoisi vaikka toinen testi olisi yhtä epäilyttävä tai varma :)

Mä tosiaan taustailen täällä ja käyn teidän juttusia kuitenkin säännöllisesti lukemassa - on vaan jotenkin helpompi jos ei joka paikassa "höyryä" :) jotenkin nyt on vaan sellanen fiilis!

Aurinkoista keskiviikko-iltapäivää teille ja plussatuulia :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia ja Hennu86
Ihanaa, kun täällä on matkasuunnitelmia. Itse olin lokakuussa 2vko Thaimaassa (häämatkalla) ja tuntuu, et voisi lähteä jo johki uudestaan :|

Itse oon syönyt d-vitskua kans pidempään. Tällähetkellä 35 mikälie-mikrogrammaa. Lisäksi foolihappoa ja kalaöljyä tabuina. (poikkeuksena kalsium,pii, ym tabuja tän murtuman takia)
Justiinsa eilen luin, että miehenkin on hyvä syödä d ja foolihappoa. Mähän sille heitin kouraan samantein. Ja sitä macaa odotellessa (luulisi tulevan tänään), ei siitä taida tähän kiertoon enää hyötyä olla, mutta kokeillaan ainakin!

Se olis sitten helmikuu, eiköhän tässäkuussa avata Plussapino! :heart:
 
Ambrosia mullakin tuli samaisella testillä niin selkee haamuplussa toissapäivänä et kerkesin jo vähä innostua. Mikään muu testi ei oo sen jälkee näyttä mitään siihen viittaavaakaan :( Paska testi, en osta enää koskaa!

Mäki taidan alkaa syömää vitamiineja. Varmaan sitä calsipos-deetä ku en juo maitoakaan tai syö mitään maitotuotteita.
 
Sinika, mä tulin ihan samaan tulokseen jo pari kiertoa sitten kun tein vastaavan testin. Siitä sitten jäikin tämä kyseinen jäljelle - no nyt on sekin kulutettu pois niin voi jatkaa hyvällä mielellä :D

Ja mä oon tullut tulokseenettä tokkopa uskon mihkään testiin ennenkuin tulee ihan selkeät kaksi viivaa... en siis usko mihinkään mitä pitää tiirailla:D
 
Mun kaveri kans, joka on yrittänyt jo vuosia sanoi, että ei enää ees jaksa tihrustella niitä testejä, niinku mä teen. Sanoi, että uskoo heti kun sen saa lukee, ettei siinä mitään näy jos niin kerran on. Kai sen iteki jossain vaiheessa sisäistää, että se pitää kunnolla näkyä jos siellä jotain on tapahtunut. Siks se cb:n testi oliki niin masentava ku sitä ei tarvinnu mitenkää ees tihrustella.
 
Kyllä se siitä Sinika sullekin tulee ihan selkeä ja oikea plussa joskus :hug:

Vaan kyllä tiedän kuinka se lyö maihin.. ku lyö jo jokainen kierto maihin.. siinä vaiheessa kun vielä jaksaa uskoa että ois tsäänssit raskautua..
Mä itse oon jo vaipunut sellaseen tilaan etten paljoa jaksa innostella.. odottelen lähinnä että hoidot saadaan käyntiin.. eiköhän sitä sitten reipastu itsekin ja ala taas toivomaan ja kuuntelemaan kroppaansa jos lääkäriltä joku parannus löytyis :)
Ja voihan se olla toki niinkin, että mitään vikaa ei ole - ei vaan ole tärpännyt.. ken näistä tietää :)
 
Kiitos Ambrosia, mulla on jo nyt tässä vaiheessa niin varmaa, että tästä ei helppoa projektia tuu kun mulla on aina ollu kierto niin sekava, välivuotoja ja runsaat kuukautiset. Lisäks tää ylipaino ja äitikään ei ollut tullut raskaaksi kun vasta viis vuotta sen jälkeen ku oli alottaneet yrittämisen. Tuntuu niin epikseltä, kun itellä ois jo kaikki valmiina ja pystyisin tarjoamaan lapselle hyvän kodin.
Toisaalta oon miettinyt myös sitä, että onko mun tarkoitettu adoptoida joku raukka, jolla ei oo vanhempia tai tulevaisuutta, koska multa riittää rakkautta vaikka se ei oma olisikaan :heart: Mun mies ei vaan oo siihen ajatukseen lämmennyt ja yksin sitä ei voi tehdä. Yhdessäkin pitää ilmeisesti olla ollu jo monta vuotta kun sellaseen projektiin voi edes lähteä mukaan.
Kuulostaa varmaan vähä ärsyttävältä tälläsen yk3-naisen suusta (näppikseltä) mutta mulla vaan on tää tunne ollu jo monta vuotta, että näin se tulee menemään...
 
Sinika, eipä sillä yrityskerran määrällä ole paljoakaan väliä - jokaisella on kuitenkin oikeus tunteisiinsa ja jos tuntuu pahalta niin ei sitä kukaan sais lähteä tuomitsemaankaan.

Ja tiedän mistä puhut kun sanot "tietäväsi" ettei projekti tuu olemaan helppo.
Tiesin itsekin omalla kohdalla. Tiesin sen jo ennenkuin aloitettiin yritys. Jotenkin vain tiesin. Siltikään en uskaltanut ajatella että se nk maaginen vuosi tulisi täyteen ja lähdetään hoitoihin.
No niin kävi ja eipä tälle minkään voi :) Ehkä se on just se, että on pettyny niin monta kertaa, niin on alkanut suhtautumaan hirmu skepitsesti noihin viivoihin mitä testeihin tulee. Vähä niinkuin mies kotona sanoo, niin kyllä se plussa oikeasti näkyisi jos olisi sen aihetta. Turhaa tihrustan ja arvon :) Vaan on se niin paljon helpommin sanottu kuin tehty :LOL:

muoks. ja tosiaan, toivon että jokainen jolla on tuo tietämystunne ei tunne kroppaansa niin hyvin kuin minä, ja plussaa ennenkuin tulee mikään "vuosiraja" vastaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Aivan sille ei voi mitään jos näin käy (siis, että yrittäminen jatkuu kauemmin kuin on toivonut) tai on jo käynyt teillä tai muilla, jotka kauan yrittäneet. Loppujen lopuks meiän pelata kuitenki niillä korteilla mitkä ollaan saatu. Ottamalla kuitenki mahdollinen apua ja vaihtoehdot huomioon. Itse sitten joutuu varmasti tekemään oman asenteensa kanssa töitä ja miten suhtautuu elämään, jossa kaikki ei nyt tullutkaan niinkuin olis itselle paremmin sopinut.

Mä oon tässä tehnyt parin viikon sisällä aika radikaaleja päätösiä liittyen mun työpaikkaan. Oon punninnu mielessäni mikä on mulle oikeesti tärkeintä. Se ei oo urakehitys vaan se, että jaksan nauttia vapaa-ajasta ja läheisistä ihmisistä. Jostain joutuu luopumaan tässäkin asiassa. Kaikkea ei voinut nyt saada...Tällästä tää elämä aina välillä näyttää olevan.
 
Torstai 02.02.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............69/28..................24.12
anfia..................23............4..............58/30........................?
Sinika................30............3..............44/30-36.................?

Nasulais.............30............-..............42/28....................?
millimolli.............26............18...........39/24-30................?
Puuhis25............25............6.............30/29-38..............dpo15

Ambrosia85.........26..........13..............28/26-30..................?
another..............25............4.............27/28?....................?
bonus87.............24............2............27/35-44.................22.2

lenkkari..............27........... 6..............25/32-33...............?
Tupu_................26............6....... ......22/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............21/28...................

~Vivianne~.........29..........14.............16/25-54..................?
Barbababy..........25............7.............16/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............16/33-41....................?

Pionia................31............8..............14/24-31.................20.2.
Hennu86............25...........10.............12/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............11/25-28................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
dpo15 todella ahdistava tilanne mulla. Eilen päiväpissasta testasin vesiselvän negan Pregcheckillä. Ei minkään valtakunnan viivanpaikkaa tullut näkyviin edes tuntikausia testiajan jälkeen. No, etten sekoaisi vielä enemmän, niin samainen testi oli taas haamulainen aamulla. Tuli ihan testiajalla näkyviin. Vuoto on nyt 2-3pv myöhässä, lämmöt ylhäällä, mutta viiva se vaan ei vahvistu. Samanlaisen sain jo maanantaina kuin tänään, tiistaina oli se inte gravid ja eilen päivällä nega. On tää yhtä hulluutta!!
 
puuhis25 Voi helvetti, mikä tilanne sulla nyt on :( Mie niin olisin toivonu, että sulla olis nyt viivat lähten vahvistuu ihan oikeaoppisesti ja raskaus olis alkanut kunnolla... :( Ootko muita testejä kokeillut?

Ambro ja Sinika On tää naisen vaisto ihmeellinen. Mie vielä miehelle sanoin, ku pillerit jätettiin pois, että varmana tää projekti tulee kestämään ja niinhän siinä on käynyt. Meilläkin kaikki puitteet valmiina: on työpaikat, omakotitalo, autot, suhde hyvällä pohjalla ym., mutta ilmeisesti ei olla kuitenkaan lasta vielä ansaittu? Ollaan kaikki muu saatu suht helpolla, vaikka molempien on kyllä täytynyt kasvaa henkisesti todella paljon meidän suhteen aikana... Mutta, elämä on tämmöstä.

Pidemmän kaavan ON (pahoitteluni tästä):

Tänään aamulla ovistestiin todella haalea viiva. Tässä on siis nyt kaksi vaihtoehtoa, joista kallistun vaihtoehto kakkoseen:

1) joko kunnon LH-huippu on ollut tiistai-iltapäivänä, jolloin en testannut
2) tässä toistuu sama, mikä joka kierrossa eli tässä vaiheessa kiertoa testit antaa suht vahvaa viivaa, haalistuvat taas olemattomiin, kunnes taas vahvistuvat jossain vaiheessa. Lämpöjä yritän nyt seurata ahkerasti, koska niiden nousemisesta tietää ovulaation tapahtuneen.

Muuten mulla ollu lämmöt nyt alkukierrosta 35.7 - 36.0, mutta tänään aamulla 35.4. Jostain olen lukenut, että oviksen aikana tai ennen ovista lämpö vähän laskee, kunnes sitten lähtee nousemaan munasolun irtoamisen jälkeen. Näistä nyt ei sitten taas tiedä...

Hm. Tässä sitten kuitenkin mietin, että JOS LH-huippu on ollut toissapäivänä, eilen hommailtiin kuukauden tauon jälkeen ja tänään olis mahdollisesti ovis, niin aika heikot on mahikset. Ei oo siittiöt pelikuntosia.

Silti veikkaan, että tämä oli väärä hälytys ja ovis tulee myöhemmin. Näin se on menny joka kierrossa, mitä oon ovistikkuja käyttäny.

Lisäksi kun katselen kuvaa ovistesteistä marraskuulta, niin tämmöinen samantyylinen tilanne oli siinä kp 16 tietämillä ja kunnon ovisplussa pärähti sitten kp 22. ELI, tähän jos nojaa, niin ovisplussa voisi tulla ensi viikolla. Saas nähä, kuin tässä käy.

Lisäksi oon säästäny marraskuisen ovisplussan, joten siihen on hyvä verrata näitä testejä :) Vielä olisi todella ihanaa, että kierto olisi säännöllinen. Ei olisi tällaista arpapeliä, että missä vaiheessa ovis tulee seuraavan 3 viikon sisään. Tosiaan ku niitä peittoja ei jakseta joka toinen päivä heilutella montaa viikkoa. Kyllä tää on vaikeaa, ei voi muuta sanoa.
 
Viimeksi muokattu:
Hennu onpas kinkkinen tilanne sulla! Ite kallistuisin kanssa tuon vaihtoehdon puolelle, että ovis on vasta tuloillaan. Noin ne viivaset on mullakin käyttäytyneet pitkissä kierroissa, kun ovis tullut vasta kp20 jälkeen. Toivottavasti näin olis, koska talletukset tosiaan vähän heikommanpuoleiset :hug:
Mutta muista, teidänkään yrityksen venyminen ei ole kiinni ansaitsemisesta!
Ymmärrän tuon tunteen, tällä hetkellä itekin vaan mietin, miks mun piti tämäkin kokea, ja enkö olisi ansainnut selvää raskautta. Mies oli sitä mieltä, että meitä vahvoja koetellaan enemmän, kun tietää, että kestää rankemmankin kasan paskaa. Ei luhistuta vielä :heart:

Mä en oo kokeillut muita testejä nyt enää. Sillo tiistaina aamulla se cb:n digi. Ehkä huomenaamulla teen sen apteekin oman, jos ei tää siihen mennessä selkiä tää tilanne. Ahdistaa kyl pirusti tällä hetkellä! Ei voi tehdä mitään, kuin odottaa. Ei tunnu yhtään että vuoto alkais. Toisaalta, raskausoireetkin ovat kadonneet.
 
Voi pahna sentään Puuhis. Jos kuulutkin vain niihin, että plussan saa paljon myöhemmin, pidetään nyt paljon peukkuja viivan vahvistumiselle ja että kyytiläinen siellä matkassa on. :hug: Hermoja raastavaa tuollainen, mäki kiroilin täällä kun luin viestisi!

Hennu ostappa kuule digin hymynaama- testi rinnalle. Kun sulle tulee tollainen epävarma tilanne, niin sitte varmistelet sen digillä. Se ei valehtele!

Tuosta yrityksen kestosta (itse en suostu puhumaan lapsettomuudesta, ennen kuin toisin todistetaan). Meille jokaiselle lyödään koetinkiviä tässä elämässä, joillekkin enemmän, joillekkin vähemmän. Mitä paremmin me niistä selviydytään, sen parempi meillä on sen jälkeen olla. Eli ajatelkaa niin, että tämä asia pitää kohdata ja saa surra, mutta pitää myöskin osata kaivautua joskus sieltä ylös. Sinne ei saa flikat jäädä! Oma tahto on voimakas asia!

Omaa: :) pärähti tänään testiin ja tuli onneksi pari pvää aikaisemmin, mitä jo ajattelin. Eli kierto jää 29-30 pvään. Kyllä oikeasti ton plussan saaminen ovistestiinkin on jo puolivoittoa!! Eli kyllä ne kasvukipuja on tuolla vattassa ollu kohta viikon.
Ti päästiin ottamaan 'löysät' pois ja uskoisin että ny siel olis parempia uimareita, toivotaan. Maca jauhe tuli eilen ja on se aika voimakkaan makuinen. Alettiin nyt ottaa sitä 1tl, ei se ehdi vaikuttaa vielä, foolihappoa otin vielä lisäksi. Siitä en näköjään pysty luopumaan.

Ja vaistoista, mä luulen oikeasti että tää on 'The kierto'. Jännittää valmiiksi ihan sikana (nyt jäitä kypärään). On hyvät limat, mitä ei ole aikaisemmissa ollut ja ihan oikeaoppinen kierto (huippu kp 14) ja yleensä luteiini (eikumite?) vaihe ollut sen 14-15pvä.
Nyt vaan isäntäkin hyvälle mielelle ja peitot heillummaa, niin eiköhän plussatili avata! Ja tää koskee kaikkia!! :D:heart::D
 
oma tänään aamulla menkkamaista juilintaa ja finnejä tullut leukaan kahden päivän aikana... yleensä tulevat 1-2 päivää ennen menkkoja.. nyt on kuitenkin oletettuihin menkkoihin aikaa vielä noin 11 päivää : / aamu lämmöt pysyneet 39.9-37.00 kainalosta mitattuna mutta tänään oli 37.3 ja samaan aikaan olen lämmön mitannut heti herättyä.. tänään koko päivä vasemmalla puolen alamahassa sellaista lievää "nyppimisen" tunnetta tai sellasta jomotusta, tissi arat, KAMALA SUOLAKURKUN HIMO ja koko ajan hirmuinen nälkä, suu kuivaa koko ajan..edellisenä yönä heräsin juomaan 4 kertaa ! joko tää on sitä mitä mä luulen tai sit olen päästäni vinksahtanut..:p
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia
miramei tän lupaavampia oireita saa kyllä mun kehosta hakea... tää on nyt jotain sellasta mitä mulla ei ole koskaan aikasemmin ollut.. tai sitten mieli tekee tosi pahoja kepposia : / jotenkin on vahva olo raskautumisesta mutta sitten taas jossain takaraivossa on että tulen pettymään kuintenkin..
 
Perjantai 03.02.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

jenni_noora.........27........... 1............70/28..................24.12
anfia..................23............4..............59/30........................?
Sinika................30............3..............45/30-36.................?

Nasulais.............30............-..............43/28....................?
millimolli.............26............18...........40/24-30................?
Ambrosia85.........26..........13..............29/26-30..................?

another..............25............4.............28/28?....................?
bonus87.............24............2............28/35-44.................22.2
lenkkari..............27........... 6..............26/32-33...............?

Tupu_................26............6....... ......23/28-32................11.2.
melassi...............29...........9..............22/28...................
~Vivianne~.........29..........14.............17/25-54..................?

Barbababy..........25............7.............17/25-29....................?
Miramei..............24...........8..............17/33-41....................?
Pionia................31............8..............15/24-31.................20.2.

Hennu86............25...........10.............13/35-42.................27.2.
pikkumy.............26...........18............12/25-28................?
Puuhis25............25............7.............1/29-38..............ei jännitä


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
kp1, yk7 päivitetty itselle. :| Neljältä heräsin järkyttäviin mahakipuihin, ja nyt se kemiallinen on alkanut vuotaa pois. Kuukautiskivut potenssiin tuhat, aivan järkyttävä olo!! En voi mennä ees töihin!!
Onneksi osasin odottaa tätä, kun ei hormoni ollut ollenkaan nousussa. Kunpa nää kivut vaan ei kestäisi kauaa, asia on koko ajan mielessä niiden takia :(
 
Voi puuhis25 :hug: Oon niin pahoillani :( Mutta ainakin siellä oli jotain yritystä ollut... :( Tähän kiertoon puhallan paljon plussatuulia! :heart: Toivottavasti kivut helpottaisivat äkkiä, ettei niiden takia tarvitse kärsiä lisää :( :hug: :kiss:

bonus87 Sulla on tosi hyvät oviksen jälkeiset oireet! :) Mikäs dpo sulla on menossa?

Pionia Täytyy kyllä se digitesti hommata avuksi. Onnea ovisplussasta! Toivottavasti teillä nyt tärppäis!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pionia
Voi harmi Puuhis :'(. Eipä ollut kiva juttu tuo. :hug: Tsemppiä!

Mutta Bonus, jumankauta että kuulostaa lupaavalle! Niin mitkä dbot menossa? Kyl se auton renkutus kannatti ;)

Mihinkäs se Melassi hävis? Onx siellä mittää uutisia?

Onko täällä nuo tytöt taustalla, joilla kpt paukkuu hurjia, vai ovatko hävinneet johki?

Toivottavasti saat Hennu plussan pian, päästään yhessä jännäilee :D

Omaa uteliaisuuttani tein tänään vielä digin ja vielä näytti hymynaamaa. Eli oisko se nyt niin, että ovista ei vielä tapahtunut (lämmöt viel normy) eli sitte vois ajatella mulla olevan 3 hedelmällistä pvää?!? En tie taas yhtään, mut jotenkin jos pitäis lauantaina vielä varmistella, phuh, enpä usko. Eix 3x tällävkolla riitä, että 4 viä pitäis. Eihän siinä simpatkaan voi olla 3 peräkkäisinä päivinä mitään hyviä?! Nyt pitää vaan toivoa, et munis irtoisi tänpvän aikana ja illalla varmistelis. Tai sitte jos jättäis varmistelun la aamuksi. Tää on nyt plopleema. :attn:
Mites muilla, ootteko tikuttanut huipun jlk ja kuinka nopeasti viivat on haalistuneet ja miten tuon ajan olette hyödyntäneet??
 
Kiitos tsempeistä! Kyllä mä oon ny helpottunut, kun vuoto alkoi. Ja osaan jo katsoa asian positiivista puolta: miehen simpat on kunnossa, ja mun munasolut hedelmöittyvät!! :) Tuo on arvokas tieto jatkon kannalta!! :)

Pionia yrittäkää vielä tänään jaksaa talletella! Mäki saan yleensä 2-3 pv ovis+:n, luultavasti sulla on tänään dpo0 ja siksi oli vielä plussalla.

Bonus kuulostaa kyl lupaavalle :) :)

melassi palailee varmaan lähipäivinä palstalle ;) Voinkin keskittää kaiken intoni taas toisten tilanteiden jännäämiseen, kun ei tarvi omasta enää murehtia!! :heart:
 

Yhteistyössä