Esikoista yrittämään 2011 vol3

another seitsemän vaavia tälle vuotta? Ymmärrettävää, jos tuntuu vähä kipeältä :kiss: Vielä se on teidänkin vuoro!! :heart:

jenni_noora jos sulla tulee esim. papan tai muun takia gynekäyntiä eteen, niin sitten toki kantsii mainita tuosta asiasta samantien. Toivotaan, että ne menkat sieltä saapuis itsestään ja päästäis sut piinasta.

Bonus höh, nega :( Todellakin on vielä toivoa! Oviksen ajankohta voi heitellä paljonkin, joten toivo elää ehdottomasti!! :)
 
puuhis kyllä, 7 vauvaa syntyy tämän vuoden aikana! uskomatonta, tästä tuli semmoinen vauvojen vuosi kyllä sitten että huhhuh.. (lähimmät lasketut ajat tais olla nyt tammikuun lopussa, ja myöhäisimmät heinäkuun lopussa, eli saapi paljon massujen kasvuja seurailla)
.. noh mutta jospa tuo sama onni toisi tosiaan lisäonnea myös meillekin ;)
 
another siis 7 vaavia, voi että ja mua himpan ahdisti ko tiän että yhelle tulee ja toinen yrittää..ja minä tietenkin joukon jatkona...mutta seittemän.. toisivatpa teillekin onnea siinä samalla:heart:

bonukselle ja jenni_nooralle tsemppiä jatkoon:kiss: toivon mukaan pian selkee parhain päin

puuhis:kiss: ihan muuten vaan olet niin ihana tukija täällä etten varmaankaan muista aina kiittää sinua..olet monesti tuonut hymyn riehakkailla kommenteillasi..

on: olen taas hyvällä päällä, palelen ja röyhtäilen kuin pikku possu..ja olen tajuttoman hellyyden kipeä..tässä jo riskillä laskin alustavasti koska sais jäädä lomalle jos tärppäis..tiedän ettei sais nostaa itteään liian korkealle koska pohjamutiin on pitkä matka..en vain malttanut mieltäni.. halusin hetken uskotella itselleni että tämä kierto tuo onnen..
 
bonus, pahoittelut negasta, mutta toivo ei oo vielä mennyt ;)

melassi voihan se olla niin, että tuliski ovulaatio ihmisen aikoihin, mutta kävin pissaamas tikulle alkuillasta ja ei ollu ees lähellekkään kontrolliviivan vahvuinen :( mulla alkoi nyt tänään sellanen laiharikuuri, että kesään mennessä pakko olla 30 kiloa pois :D mulla on muuten samoja ajatuksia, oon laskenut joka kierrossa nyt koska sais lomalle jäädä. Mutta lähinnä sen takia, että oon tosi väsynyt työssäni...
 
melassi niinpä, alunperin muakin ahdisti jo se kun sai tietää että ystävätkin yrittää.... nooh toiset saa tuloksiakin nopeammin! yhden parin noista tiiän kyllä että ovat pidempään jo odottaneet perheenlisäystä, yksillä toisilla kävi tuuri ekalla yrittämällä.
mie yritän nyt vain vakuutella itselleni että toisille ihmisille annetaan enemmän kannettavaa kuin toisille, mutta kukaan ei kuitenkaan saa enempää lastia kuin mitä jaksaa kantaa. eli kyllä tämä tästä. meidänkin aika tulee vielä!

ja ps. saa sitä vähän haaveillakin, silleen vähän vain, että milloin ois la yms ;) kyllä me sen verran ollaan ansaittu melassi :D ei pidetä silti odotuksii liian korkealla, vähän sentin verran ylempänä vain!


jenni_noora odottavan aika on pitkä! ja sitä odotteluu on vielä paljon eessä meillä kaikilla :D mutta jospa tuo siun kierto palautuisi äkkiä, niin alkaisi se toisenlainen odottelu ;)
 
Tiistai 03.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............1............40/35-38.................?
jenni_noora.........27........... 1............39/28..................24.12
Destello..............23............7...........37/29-33................?

~Vivianne~........29...........12.............36/25-54................?
Lillimuks.............25............1............34/28-...................?
anfia..................23............4..............28/30........................?

lenkkari..............27........... 5..............28/32-33...............12.1.
Ambrosia85.........26..........12..............26/26-..................?
another..............25............3.............24/28-....................?

Hennu86............25............9.............24/35-39................17.1.
Puuhis25............25............5.............23/29-38...........
Tupu_................26............5.............20/28-34................15.1.

melassi...............29...........8..............17/28-32............
-Liv-..................23............9..............17/40-55...............?
Sinika................30............3..............14/30-36.................?

Barbababy..........25............6.............12/25-29...............?
Nasulais.............30............-..............12/28....................?
pikkumy.............26............17...........10/25-28...............?
millimolli.............26............18...........9/24-30................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
hennu miten sinulla sen oviksen metsästys on sujunut? Onko alkanut tummumaan..vai näyttääkö hailakalta edelleen..

on. dpo 3-4. eilen ehtosella paleli ja hapan maku suussa aamulla kun heräsi..lämmöt olivat 36,81..tosin levoton yö takana vaikutti varmaan..loppuviikosta sais sitten tapahtuu kiinnittyminen jos sellaista tässä kierrossa tapahtuu..
 
bonus87 Negapahoittelut : / Onko oviksen ajankohta tiedossa?

another Huhheijaa, miten paljon tulossa vauvoja : / Mulla tällä hetkellä tiedossa VAIN kaksi; toisen laskettu aika tulevana sunnuntaina ja toisen helmikuun alussa. Lisäksi sain pari viikkoa sitten tietää, että eräs ystäväni yläasteajoilta yrittää eikä heilläkään ole ihan heti tärpännyt. Toinen ystäväni alkaa yrittämään keväämmällä pikkukakkosta. Mie varmaan yritän sitten edelleen vielä vuoden lopulla, kun näillä kahdella muulla on jo tärpännyt :heart:

melassi Ihanaa, kun sie pääset taas piinailemaan :) Vastatakseni kysymykseesi. Testit menevät niin, että 5 minuutin sisällä viivat ovat selvästi haaleampi, mutta testiajan jälkeen tummuvat milliä vaille plussiksi. Ei siis LH-huippua havaittavissa mitenkään päin : /

puuhis25 Toivottavasti sie nyt ovuloisit!!! :heart:

ON: Eilen tein päätöksen, että Terolutit tulee kehiin kp 30. Sen kauempaa en odottele. Mietin tässä, että edellisessä kierrossa ja sitä edellisessä kierrossa ovis tuli vähä niinku puskan takaa... Lokakuussa en edes tajunnut ovuloivani, kun oli Terolut-kuuri päällä. Viime kierrossa luulin oviksen jo menneen, kun pamahtikin todella nätti LH-huippu... Nyt kun osaan "odottaa" ovista, niin eihän se tietysti tule... Stressi näköjään vaikuttaa.

Nyt on tosin tisseissä pientä arkuutta havaittavissa ja nenä menossa lievästi tukkoon (kahden edellisen kierron oviksen jälkeiset tuntemukset), mutta lämmöt olivat aamulla 35.5 eli eivät ole nousseet.

Ovistestejä kulunut ihan tuhoton määrä tämän kierron aikana... : /
 
Viimeksi muokattu:
hennu osaapas olla nyt hankalaa, pitäisikö sinun harkita jotain muita apukeinoja terojen lisäksi tai poiketa lääkärille juttelemassa..toivoisin kyllä että teille se plussa siunaantuisi tässä heti keväällä..mitä pikemmin niin sen parempi..olisitt sen ansainnut ja kroppasi pitäisi jo herätä mukaan kiertoihin.. parempaa huomista toivotellen:kiss:

ja kiitos kannustuksesta...musta tuntuu ettei mulla muuta olekkaan ollut kuin piinapäiviä piinapäivien perään.. viimeksihän vuoto alkoi dpo10 paikkeilla ja siitä selvittyäni heti perään tämä digi=) (tai ainakin siltä tuntuu).. Näin jälkeen päin on hyvä todeta että ed plussa oli selkeä, mutta tämä viimeisin oli jo niin selkeä että sokea puluki olisi tajunnut homman..tein myös varmistuksena la digin joka ei enää hymyillyt ja su tavallisen tikun missä oli heikko viiva enää jäljellä..
 
melassi Syön nyt 3 kiertoa Teroluteja niin, että aloitan ne oviksen jälkeen (jos ovis edes tulee) ja tuetaan näin sitä omaa hormonituotantoa... Jos tärppi ei vieläkään käy, niin sitten Clomit kehiin. Eli kevään aikana on vielä toivoa :)

Minusta on hienoa, että sun ovikset alkavat olemaan noin selkeitä :) Ei tartte kohta tikuttamista tai digitestejä enää olleskaan :)
 
vomia jatkoon ja ihanaa toiveikasta kevättä.. olet oikeassa siinäkin että pitäisi osata iloita paremmin näistä selkeytyneistä ovisajoista..selkeät ovikset antavat aina paremman mahdollisuuden raskautua..toivon mukaan saan tulla kertomaan teille iloisia uutisia viikon päästä=) ja jos ei tällä kertaa tärppää niin seuraavalla on taas hitusen paremmat mahkut kun kerran kiertokin alkaa tasaantumaan=)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
melassi kiitos, kun sanoit noin nätisti! :) Tuli tosi hyvä mieli!! Mä koen itse saavani täältä varsinkin sulta ja muutamalta muulta niin paljon tsempityksiä ja apua jaksamiseen, että haluan olla muille samanlainen! Se tässä on hassua, kun mä oikeasti oon ihan täpinöissäni teidän muidenkin onnistumisen puolesta!! Jos tiedän,että sulla on ollut selvä ovis, niin en malta odottaa, että pääset testailemaan!! Ja näin silti, vaikka "ventovieraita" ollaankin :) Hassua, mutta kivaa =)

Hennu voi kökkö mikä tilanne. Ehkä se tosiaan on stressi, mikä sitä ovista nyt viivästyttää. Hitsi, ku alkoi jo näyttää niin hyvältä. Ehkä se nyt tulee, kun oot tehnyt periaatepäätöksen noiden terojen aloittamisesta :D On tää välillä sellasta soutamista ja huopaamista, ettei oo tosikaan. Mä puhaltelen sullekin täältä kasan ovista stimuloivaa henkäystä :LOL: Josko se sieltä puskista vielä saapuisi teillekin :kiss:

sinika millä sä testaat tuota ovulaatiota? Kun jotkut testit on vähän sellaisia, ettei niihin saa kunnon viivaa, vaikka ovis oliskin päällä. Toivotaan nyt, että se sullekin sieltä vielä pärähtää. Ja jaksamisia töihin :kiss:

Täytyy kyl tunnustaa, että itekin kesästä asti salaa haaveilin myös äitiyslomasta. Olin ihan fiiliksissä siitä ajatuksesta, että josko saiskin ens kesän jo olla kotona. Kuinka saisin parkkeerata takamukseni terassituoliin ja jämähtää siihen kuukaudeksi.. Oi että.. No, haaveeksi jäi, tarkeneehan täällä konttorituolissakin paistatella :)

another toivotaan kovasti, että säkin pääset tuon 7 vauvelin jatkoksi tämän vuoden puolella :) Vielähän siihen on mahdollisuus, kun tammikuun alku vasta menossa!!

Sitten omaa. APUA KAIPAILISIN KINKKISEEN TILANTEESEEN.
Sain siinä sitten tänään, kp23, selvän ovisplussan. Ihan puskista tuli myös tuo oviksenaikainen kosteus ym. ovismerkit. MUTTA KUN mulla on jo 9. teropäivä menossa. Mitä ihmettä mä nyt teen?? Jos ovuloinkin huomenna, ja otan samana päivänä viimeisen terolutin, niin eihän tässä ole mitään käytännön tsänssejä raskautua, vai?? Voisiko siitä olla jotain hyötyä, että jatkaisinkin terolutin syöntiä yli tuon 10 päivän..? Jos ovis olis esim. huomenna, niin lämpöjen pitäis vahvistaa oviksen sitten ekana terottomana päivänä.. HMM..
On tää taas niin kummallista, että ei kyllä nuppi pysy välillä yhtään mukana, mitä tää mun kroppa duunaa.

Tulihan taas tekstiä, täytyisköhän jo harkita alanvaihtoa kirjailijaksi. Esikoisromaanin aiheena vois olla "pohdintoja ovulaatiosta" ja romaanille saattais tulla mittaa joku 700 sivua...
 
puuhis25, melassi, sinika kiitos kovasti tsempeistä ja toiveitten elättelystä!
ainoo vaan ettei mitään oireiluja ole muuta kuin tissi kipuilu sekä kovasti pierettää ja vatta sekaisin...on siinä miehellä kestämistä :LOL:

hennu86 en tikutellut ovista mutta yleensä on ollut suht säännölinen kierto joten laskin sen silleen et oletetuihin menkkojen alkuun on 14-10 vuorokautta, ja limoista päättelin myös..


om menkkoja ei vaan kuulu täällä :| ei ole yhtään sellainen olokaan että olisi alkamassa..yleensä tulee noin 4-2 päivää aikasemmin muutama finni mutta ei ole näppyjäkään näkynyt... ajattelin testailla vasta perjantaina jospa sit testi näyttäs jotain jos menkat ei ole alkanu ennen sitä. niin se vielä unohtui että kainalot on koko ajan ihan märkänä vaikka palelisin


TSEMPPIÄ KAIKILLE NETTI YSTÄVILLE TÄÄLLÄ :heart:
 
bonus87 Toivottavasti sieltä se plussa pärähtäisi :)

puuhis25 Onnea kunnon ovisplussasta! =) Voisithan sie kokeilla, että söisit edelleen teroja? Nehän tukis sitä sun omaa keltarauhashormonituotantoa ja mahdollisesti tukis alkavaa raskautta ;) Sullahan kävi nyt niinku mulla toissakierrossa eli ovuloin silloin kun Terolut-kuuri oli loppusuoralla :) En vain itte älynny ovuloivani :D Mulla muuten on kanssa ollut hetkittäin tässä kuivempaa ja sit taas lorahtelee valkkaria. Kuten juurikin tällä hetkellä... Ja tässähän tulee sun tapauksessa tod.näk. taas todistettua se, että Terolutit eivät estä ovulaatiota. Ilmoittelehan jos/kun lämmöt lähtevät nousuun :)

melassi Kiitos kannustuksesta :kiss: Todellakin parempaa kevättä toivotaan, minulle sekä teille kaikille muille :)
 
bonus87 Toivottavasti sieltä se plussa pärähtäisi :)

puuhis25 Onnea kunnon ovisplussasta! =) Voisithan sie kokeilla, että söisit edelleen teroja? Nehän tukis sitä sun omaa keltarauhashormonituotantoa ja mahdollisesti tukis alkavaa raskautta ;) Sullahan kävi nyt niinku mulla toissakierrossa eli ovuloin silloin kun Terolut-kuuri oli loppusuoralla :) En vain itte älynny ovuloivani :D Mulla muuten on kanssa ollut hetkittäin tässä kuivempaa ja sit taas lorahtelee valkkaria. Kuten juurikin tällä hetkellä... Ja tässähän tulee sun tapauksessa tod.näk. taas todistettua se, että Terolutit eivät estä ovulaatiota. Ilmoittelehan jos/kun lämmöt lähtevät nousuun :)

melassi Kiitos kannustuksesta :kiss: Todellakin parempaa kevättä toivotaan, minulle sekä teille kaikille muille :)
 
hennu joo, noh mie taidan kanssa pitää siulle seuraa ;)!! kyllä se meidänkin vuoro vielä tulee!

puuhis25sehän se vasta hassua onkin että vuosi on vasta aluillaan ja noin paljon jo vaaveleita tiiossa..noooh, vielä on aikaa meillekin, etenkin jos helmikuun lopussa sinne oikeelle lääkärille pääsisi..
mutta hei, onnittelut hienosta ovisplussasta :D harmi vain että se näin myöhässä tulee.. miekin luulisin että jos siulla niitä teroja vielä kaapissa on niin suosittelisin ehkä jatkaan niitä ainakin pari päivää! (miulla esim tuo ei kävis kun ei enää teroja ole kuin yksi tuolla kaapissa)
nyt onnenpuhalluksia siulle :heart:

bonus oireilut kuulostaa jo lupaaville ;) niin kauan kunnes täti tulee käymään on toivoa, ja joskus sen aikanakin ;D oi, jännää, ootellaan innolla täällä suunnalla siunkin tuloksia :)
 
Keskiviikko 04.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............1............41/35-38.................?
jenni_noora.........27........... 1............40/28..................24.12
Destello..............23............7...........38/29-33................?

~Vivianne~........29...........12.............37/25-54................?
Lillimuks.............25............1............35/28-...................?
anfia..................23............4..............29/30........................?

lenkkari..............27........... 5..............29/32-33...............12.1.
Ambrosia85.........26..........12..............27/26-..................?
another..............25............3.............25/28-....................?

Hennu86............25............9.............25/35-39................17.1.
Puuhis25............25............5.............24/29-38...........
Tupu_................26............5.............21/28-34................15.1.

melassi...............29...........8..............18/28-32............
-Liv-..................23............9..............18/40-55...............?
Sinika................30............3..............15/30-36.................?

Barbababy..........25............6.............13/25-29...............?
Nasulais.............30............-..............13/28....................?
pikkumy.............26............17...........11/25-28...............?
millimolli.............26............18..........10/24-30................?


:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Täällä napattiin eilen ensimmäinen Terolut kp:n ollessa 24. Hermo meni. Ovistestien viivat taas tooodella haaleat eilen, joten LH-ryöppyä ei näillä näkymin ole tulossa. Keho kyllä on yrittänyt kovasti, mutta ei. Vahvimmat viivat oon saanu kp 18 ja viime sunnuntaina kp 22, mutta oikeita plussia ne eivät kyllä olleet ja lämmöt on edelleen alhaalla.

Muutenkin nyt päätin, että tää projekti saa olla jäissä siihen asti, kunnes saan clomit käyttöön. Aloitan Terolutit kp 24, ovis tulee siihen mennessä tai ei tule. Näin saa pidettyä kierron edes kohtuullisissa pituuksissa. Ovistikut saa taas jäädä, samoin seksiä harrastetaan vain silloin, kun oikeasti tekee mieli eli harvemmin kuin nyt... Tehköön ne hedelmälliset ihmiset lapsensa. Me odotetaan ja toivotaan, että saataisiin edes se yksi lapsi, joskus.

Palstaa en kuitenkaan hylkää, vaan olen teitä täällä tsemppaamassa :) :heart:

Toivon teille niin kovasti plussia, ettette uskokaan!!! :kiss: :heart:
 
Voi Hennu-rakas :hug:Ymmärrän ihan täysin, milta tuntuu! Kun on jo vuosi takana, ja kaikista yrityksistä huolimatta ei onnistu. Tekee varmasti nyt sulle (ja miehelle) hyvää pitää pieni tauko täysillä yrittämisestä. Oviksen testaaminen varsinkin on aika masentavaa puuhaa, jos ei ota onnistuakseen. Ihanaa, että jatkat kuitenkin palstailua! :heart: Toivon niin kovasti, että tämä pieni hellittäminen asian suhteen toisi sitten sen toivotun tuloksen, niinhän on kuulemma monelle käynyt. Kun heittää hanskat tiskiin, niin raskaana ollaan hyvinkin pian. Onneksi lääkärisi kanssa olette jo sopineet jatkosta, niin on helpompi antaa itselleen nyt hetkeksi vähän etäisyyttä asiasta. Jaksamisia :kiss:

).( Mulla oli lämmöt tänään 36,3 eli pieni dippi normaalista. Tästä vois päätellä, että ovis on käsillä nyt. Tein ovistestin aamulla, ei ollut lähellekään plussa enää. Jos huomenna ei ole lämmöt nousseet, niin sitten en ole ovuloinut ja voin odottaa kuukautisia alkavaksi viikonloppuna. Ei toisaalta edes haittaisi kovin, jos ovista ei tule. Olin jo asennoitunut tädin vierailuun, joten tulkoon jos on tullakseen. Uus kierto, uudet kujeet mielessä ;)
 
hennu voimia jatkoon..toivottavasti pienen tauon aikana palaset loksahtavat paikoilleen ja saatte kaua odotettuja ja ansaittuja tuloksia..:heart:

puuhis huomenissa sitten nähdään alkavatko piinapäivät sinullakin:)toivon että ovulaatio tapahtuisi..mutta kuten sanoit uusi kierto ja uudet kujeetkin odottavat..


).( lämmöt 36.91 ja levoton yö takana. dpo 4-5. Tissejä hieman pigottaa ja aristaa, mutta ei kipuja.. valkkarin määrä on alkanut lisääntyä..eilen vilhlaisi niin lujaa kohdun seuduilta että jos päiviä olisi enemmän niin voisi helposti kuvitella johtuvan kiinnittymisestä..kipu oli niin terävä että silmissä sumeni..
 

Yhteistyössä