Esikoista yrittämään 2011 vol3

OMAA Aamulämmöt oli dipanneet ja ovistesti oli nega, joten ajattelin oviksen olevan än yy tee nyt. Ja mitäs näinkään äskeisellä vessareissulla?? Helvetti vuodan ruskeeta verta!! Sitä ei ollut mikään pikku tippa vaan aika paljonkin!! mulla ei koskaan ole mitään välivuotoja tai tiputtelua, enkä ole koskaan myöskään oviksen vuoksi vuotanut. Tänään otin vasta vipan teron, ja menkat on aina alkaneet 2-4 pv terojen jälkeen aikaisintaan.
Mitä helvettiä tämä nyt sitten on?? En sitten vissiin olisi tarvinnut enää yhtään enempää kummallisuuksia tähän kiertoon!! :headwall: :mad:

melassi i feel you.. :heart: nyt on sun vuoro plussata.. :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: melassi
hennu86 yhdyn edelliin kirjottajiin että mitä vähemän sitä yrittää niin varmasti nappaa =) toivotaan että teidän kohdalla kävisi juuri näin :heart:

oma täällä ei edellekään tätiä näy (luojankiitos) vatsa on vähän sekaisin edelleen välillä ihan ruikulia ja välillä kivikova, sekä tissit hieman kipuilee,enemmän nännit. mies tokaisi eilen ehtoolla että *oho onpa sulla tissit turvonneen näköset ja kivi kovat...* itse en kyllä huomaa mitään turvotusta..tiedä sitten näkeekö tuo mies jo omiaan :D
 
ei saa puuhis herkistää..nyt mä aloin itkemään sun kommentista..eikä mua saa ylensä itkemään hevillä..nyt nyyhkin toimistossani ihan höpsönä..

teron vaikutuksista ei osaa sanoa mitään..voisko keho reagoida vaan joskus nopeemmin?

onko muuten keltanen hajuton valkovuoto normaalia välissä? tuli aamulla..ja sen perään normia valkovuotoa.. ei kirvele, ahdista,kipuile eikä muutakaan ylimäärästä.. mutta yleensä ei ole tullut näin keltaista..jossakin luki että johtuu keltarauhasen toiminnasta..mikä titenkin olisi hyvä asia tässä vaiheessa kun tärppiä odotellaan..
 
Viimeksi muokattu:
Helkkarin sähkökatkot kun ei pääse edes nettiin täällä umpikorvessa..
Jep, niinhän siinä kävi että tänne nappas plussan kun uudenvuoden aattona testin tein. :heart: Ilmeisesti ne unet olikin enneunia. Tosin aion kyllä tehdä vielä huomenna aamulla uudestaan ja varmistella että nöttönen on pysynyt matkassa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: melassi
Lillimuks onnittelut täältäkin :)

melassi voi älä muru itkemään ala :heart:
En tiedä tuosta keltaisesta v-vuodosta, kuvittelisin, että on ihan normaalia jos on hajutonta!!

Bonus joillain on ollut vatsa sekaisin ennen plussaa, toivotaan, että näin olis sullakin :) :)

Kyllä mä nyt vuodan jo kunnolla. En tiedä mitä tää nyt on, kun ei ole mitään kipuja eikä vuoto ole sellaista kuin mulla on yleensä kk-vuoto. Ihmeellistä. No katotaan huomenna, mikä tilanne vuodon + lämpöjen osalta. :whistle:
 
oiiii ihanaa lillimuks :heart: onnittelut täältäkin suunnalta!!

puuhis voi ei, oudon kuuloista vuotoa, toivotaan kovasti ettei se merkkaisi mitään huonoa!

melassille tsemppiä piinapäiviin :)

mitäs anfialle ja muillekin hiljentyneemmille muuten kuuluupi?
 
Näin se nyt vain on, että mulle voi päivittää huomenna torstaina kp2/29-38, yk6 ja terotauko. Vuoto alkaa olla menkkamaista ja on jatkunut koko päivän. Alkaapa tässä yrityskertojen kasvaessa paljastua sellainenkin maneeri, että ovuloimattomat kierrot = kivuttomat ja niukemmat menkat, ovuloinnin jälkeen kierrot alkaa mahakivuilla ja kuukautiset ovat runsaammat. Hohhoijjaa...
 
puuhis25 olen myös jostain lukenut että on ollut vatsa sekaisin ennen plussaa...
meinaatko tuolla edellisellä kirjotuksella että menisi niin, mitä kipeämmät menkat on alussa ja mitä runsaammat niin sitä varmemmin olisi ollut ovulaatio... nimittäin mulla on aina kuukautisten eka päivä ihan järkyttävän kivulias ja todella runsastakin vielä vuoto..eli jos pitäs paikkansa niin minä ainakin ovuloin joka kierrosta..ei yhtään hullumpi "teoria"..vai onko ihan fakta tieto tuo ?
 
Bonus ei se ihan niin yksiselitteistä ole :) Terveyskirjaston (=luotettava tiedonlähde) sivuilta luin, että ovuloimattomista kierroista ja pco:sta voi seurata niukentunutta kk-vuotoa. Kivuista ei siinä puhuta mitään. Toisaalta, runsaat kuukautiset eivät myöskään kerro suoraan ovuloinnista, eivätkä toisaalta mistään ongelmasta. Toisilla on aina niukat kuukautiset, joten silloin niistäkään ei voi päätellä mitään. Lähinnä se kertoo jotain, jos kk-vuoto ja kierron pituus vaihtelevat paljonkin, kuten esim. mulla nyt oon käynyt.
Eli lyhyesti, ota tästäkin nyt sitten selkoa :D

OMAA täällä vuotoa, mutta tosi minimaalista edelleen. Eiköhän tilanne selkene tässä viikonlopun aikana, aukeeko hanat vielä kunnolla vai onko nää nyt mun onnettomat menkat. Lämpö aamulla saman 36,4 kun yleensä, joten ovista ei ole tapahtunut tässä kohdin, kuten epäilinkin.
 
Torstai 05.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............1............42/35-38.................?
jenni_noora.........27........... 1............41/28..................24.12
Destello..............23............7...........39/29-33................?

~Vivianne~........29...........12.............38/25-54................?
anfia..................23............4..............30/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............30/32-33...............12.1.

Ambrosia85.........26..........12..............28/26-..................?
another..............25............3.............26/28-....................?
Hennu86............25............9.............26/35-39................17.1.

Tupu_................26............5.............22/28-34................15.1.
melassi...............29...........8..............19/28-32............
-Liv-..................23............9..............19/40-55...............?

Sinika................30............3..............16/30-36.................?

Barbababy..........25............6.............14/25-29...............?
Nasulais.............30............-..............14/28....................?
pikkumy.............26............17...........12/25-28...............?

millimolli.............26............18............11/24-30................?
Puuhis25............25............6.............2/29-38 (t-tauko)....



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...a-2011-2012-a/

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
puuhis25 niih totta ottaa nyt selvää sit ihmiskehosta mikä toimii jokaisella erilailla =) mutta ei kyllä hullumalta kuulostanut...harmin paikka tuollaiset tuhru vuodot :(

melassi kuulostaa lupaavalle =)

oma eilen töistä kotiin ajaessa tuli huono olo autossa :x ja ikinä ei ole mitään matkapahoinvointia ollut,TODELLA OMITUISTA! illalla töllöö katsellessa kova viiltävä kipu vasemmalla alaselässä joka meni heti ohi sekä ihme viiltaviä repäisyjä vasemmalla munasarjan tienoilla ja sama jatkuu nyt aamulla mutta vähän pienenpinä repäisyinä, mistäköhän moinen voisi johtua tässä vaiheessa kiertoo ? itsellä villi veikkaus että täti olisi huomenna kurvaamassa tuhatta ja sataa kylään, mutta jos ei ole niin huomenna tai lauantaina olisi testin teko... :p
 
Voi Onnea Lillimuks!! :)

Omaa: testasin tänään tässä kierrossa ekan kerran ovista (kun viime kierrossa aloitin sen näköjään liian aikaisin ja loppu sitten testitkin kesken ennen plussaa) JA nyt näkyi heti sitten hailakka viiva!! Ei ollut siis vielä yhtä vahva tai vahvempi kuin kontrolli, MUTTA eka kerta kun saan MITÄÄN reagointia mihinkään testiin! Toivottavasti siis esim. huomenna näyttäis testi vahvemman viivan.. Kiva, kiva. :) limat kyllä tukee tuota, lämmöt ei vielä niinkään, mutta ei kyllä pitäiskään.

Tuo nostatti vähän mieltä, kun uuden vuoden aattona kuulin, että kaveri odottaa. Heillä ilmeisesti tärpännyt ekasta. Hienoa. Tosin tuo ei oo mitään verrattuna siihen 7 vauvaan tän vuoden aikana, mutta silti tuntu pahalta kun toiset alottaa yrittämään myöhemmin ja onnistuu aikasemmin. Noh, that's life. Tähän loppuun vielä sitaatti eräästä voimablogista (joka ei ehkä ihan päde suoranaisesti lapsen saamiseen tai sen yrittämiseen, mutta vähintään siihen että pitää uskoa!):

Tärkeintä on vaihtaa ensin ajatus. Oma usko siihen, että onnistuu missä tahansa. Vaikka olisikin aikaisemmin monen yrittämisen jälkeen epäonnistunut. Mutta silloin ei vaan voi antaa periksi, vaan on tehtävä uusi suunnitelma ja uskottava sen toteutumiseen. Vilpittömästi. Se on vahvan ihmisen ponnistuslauta. Ajatus.
 
hyviä sanoja Barbababy

jatka vain oviksen tikuttelua, varmaan saattaa innostua tummumaan..lämmöistä sen verran että notkahtaa ennen ovista ja sen jälkeen reipas nousu.. esim mulla normi aamulämpö 36,3-36,4..tippui oviksen mais 36,00 ja sen jälkeen kohosi 36,9 tienoille..eli kannattaa merkitä ylös lämpöjä niin helpompi myöhemminkin tulkita=)
 
Osaakohan kuka kertoa, että mikähän mua vaivaa? Tänään ollut koko päivän oikealla puolella alamahaa, (munasarjojen) kohdalla viiltävää kipua, varsinkin kun kumartuu sattuu tosi paljon :( Eikä nää mitää oviskipuja voi olla? On kuitenkin menossa jo kiertopäivä 41 :| Olen ihan kummissaan....
 
jenni_noora vaikea sanoa, ootko tehnyt ovistestiä? Voi olla myös keltarauhanen, joka siellä kipuilee.

Bonus ompa jänniä oireita, kuin maltat olla testaamatta?? :D Mullakin oli jossain kierrossa noita repäisykipuja, mutta ei valitettavasti mulla tarkoittaneet mitään. Toivottavasti sulla olis toisin :)

Barbababy osuvia sanoja, täytynee lukea tuota lausetta aina, kun alkaa usko mennä :heart: Toivottavasti onnistut bongaamaan oviksen tässä kierrossa! :)

Niin ja unohtu mainita omasta tilanteesta sen verran, että vuoto on runsastunut, eiköhän nämä ihan kuukautiset ole! Nyt vaan peukut pystyyn, että kierto pysyy aisoissa ilman teroja!
 
Viimeksi muokattu:
puuhis25 juuh ei ole moisia repäisy kipuja/viiltäviä ollut aikaisemmin..tai sitten en vain muista.. kovasti vaan kivut on muuttunut tänään päivän aikana menkkamaiseksi jomotukseksi :( näinköös kierto vaan venähtänyt sitten.. noh huomenna se selviää kun testailen ellei sit aamulla holahda täti pönttöön. mulla on enään yksi testi jäljellä joten olen säästelly varman päälle sitä,et jos menkat myöhässä reilusti jne... niin sit käytän viimeisen vasta :D
 
Perjantai 06.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............1............43/35-38.................?
jenni_noora.........27........... 1............42/28..................24.12
Destello..............23............7...........40/29-33................?

~Vivianne~........29...........12.............39/25-54................?
anfia..................23............4..............31/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............31/32-33...............12.1.

Ambrosia85.........26..........12..............29/26-..................?
another..............25............3.............27/28-....................?
Hennu86............25............9.............27/35-39................17.1.

Tupu_................26............5....... ......23/28-34................15.1.
melassi...............29...........8..............20/28-32............
-Liv-..................23............9..............20/40-55...............?

Sinika................30............3..............17/30-36.................?
Barbababy..........25............6.............15/25-29...............?
Nasulais.............30............-..............15/28....................?

pikkumy.............26............17...........13/25-28...............?
millimolli.............26............18............12/24-30................?
Puuhis25............25............6.............3/29-38 (t-tauko)....



:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1


Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286


Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.
 
Hellurei pitkästä aikaa! Olen ollu pitkälti reissun päällä pyhät eikä siksi ole palstalla näkynyt. Yritän nyt taas aktivoitua enempi.

Olihan täällä ilouutisiakin, isot plussaonnittelut Lillimuks!

puuhikselle pahoittelut yk6:sta, harmi että jouduit vielä uuteen kiertoon, mutta ei kai siinä auta kun tsempata taas...

Testailitko jo bonus tänään, tuliko tulosta...?

Kaikkea muuta tekstiäkin oli kauheesti tullu, tasapuoliset plussatsempit kaikille!

Oma tilanne on nyt se, että oviksen olin bongaavinani kp 18-19 paikkeille, vaikka en tässä kierrossa tikuttanu. Nyt menossa noin dpo 5 (eli mennään melko samoilla jännillä taas melassi!) ja viides tero tänään. Mielenkiintoista on seurata oireita, sillä oviksesta lähtien on ollut tissit arat, massussa juilintaa (eilen tuli illlalla ihan kunnon viiltävä kipu kun könysin sängyssä), välillä menkkamaista kipuakin. Lämmöt melko ylhäällä, vaikka en niitä nyt aktiivisesti seurailekaan. MUTTA eihän näillä päivillä olis edes tapahtunu mahdollista kiinnittymistä, joten yrittää nyt olla kuvittelematta liikoja vielä tässä vaiheessa.
 

Yhteistyössä