Esikoista yrittämään 2011 vol3

juuh täällä on tupu testattu heti aamu pissistä eikä piirtynyt kuin yksi viiva... : /

missä helvetti mättää kun ei kuukautisiakaan näytä tulevan :mad: ikinä ei ole näin pitkä kierto ollu.. hmmm miks heti mulle käy näin kun pitäs vaaveja alkaa hankkimaana että kierrot alkaa venyyn.. kuinkakohan luotettavia nuo mun testit Sofi One Step liuskat on ylipäätään meinaten halvimmat liuskatestit mitä netistä saa..

Hellurei Tupu! Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Toivottavasti ehdit käydä täällä taas useammin :) On kyllä niin lupaavia oviksen jälkeisiä tuntemuksia sulla, että saas nähdä siirrytkö plussanneiden ketjuun kohtapuolin :heart:

Bonus voi kurjuus, taas nega :( En tiedä noista Sofin testeistä sanoa, itse käytän Wondfon one step -liuskoja, ovat ainakin hyvin toimineet.
Anteeksi, kun en nyt muista ulkoa, mutta olitkos käyttänyt e-pillereitä tai muuta hormonaalista ehkäisyä ennen yrityksen aloitusta? Jos et, niin onhan tuo kierron venyminen kummallista.. :eek:

tupu meillä on kyllä mukavasti taas melko samat päivät, toivottavasti molemmilla käy tuuri tässä kierrossa=)

bonus jos sulla on vielä niitä testejä niin koitappa pinnata päivällä 2-3 tuntia ja testata sitten..joillakin aamupisu toimii huonommin, vaikka pitäis olla näytteen oton kannalta paras.. miltä susta itsestä tuntuu niin sen mukaan..

oma:olen nukkunut yli 10 h, haluan nukkua lisää..ehtosella lämmöt 37.41 ja aamulämmöt normissa 36.92 (heräsin kuuden maissa ja mittasin ennenkuin jatkoin uniani)..mullakin olllut tupun kanssa samoja juilintoja silloin tällöin,vaikka päivien puolesta ei sais innostua..tai ehkä nyt seuraavista jo uskaltais:D dpo siis 6-7..eilen oli todellla härö tuntemus, ihan kuin koko kohtua olisi ravistellut elohiiri muutaman sekunnin ajan..sen jälkeen täysi hiljaisuus..

Toivotaan että bonuksen testit vaan temppuilee.. Epätietoisuus on se inhottavin, mun mielestä.

Melassi aloitinkin nyt tässä kierrossa (tosin vähän myöhässä, alussa en jaksanut) tuon lämmön mittailun, ja tänään olikin jonkinmoinen tiputus, tai ainakin alhaisempi lämpö kuin eilen. Tosin mittasin neljä kertaa ja joka kerralla näytti vähän eri.. Sullakin hyvältä kuulostavat oireet, samoin kuin Tupulla. :)

NOH, se lämpöhän sitten vahvisti uskomukseni, eli tänään kaksi samanvahvuista viivaa ovistestissä! :) :) jos jostakin on ilo revittävä irti, niin revin sitten tästä. :D yritetään nyt vaan käyttää tää hyväksi, eilen on peittoja heiluteltu, ja pitää viimestään huomenna taas, kun tänään ei ehkä kerkee kun tulee vieraita. Mutta nuo eiliset tavarathan varmaan siellä toivottavasti säilyy apajilla jos sisällä tapahtuu jotain jo seuraavan 24 tunnin aikana. Noh, ihan kuinka vaan, nyt mä voin ainakin laskea sitten noita dpo-päiviä, kerranki varman päälle! Eli tänään kai sitten dpo 0. :) (vai lasketaankohan se vasta huomenna...)

Whiii, kivaa viikonloppua naiset!

• Tykkää
Reactions: another
puuhis25 olen syönyt pillereitä kun olin 15 ja lopetin kun täytin 18 ja syynä lopetukseen oli se että mielialani heitteli koko ajan,enkä sit viitsinyt vaihtaa merkkiä..silloin söin melianeja, joten tuskin se vaikuttaa kun aikaa on jo 6 vuotta lopetuksesta. juuh todellakin ihmetten kierron venymistä, ellei sit veny sen takia että jännittää koko ajan että tuleekohan se plussa vai ei : /

melassi aih tuommoista en ole kuullukkaan ettei kaikille ole paras aika aamu pisu. mulla on yksi Clearblue digitaalinen kaapissa siltä varalta että olisi liuskaan tullut haamu ja sitten olisin tolla digillä testannut viikot :) mutta liuskat loppu joten kai se on vaan testattava tänään illalla tuolla digillä varmuudeksi vielä..
tuossa kun mainitsit että olet nukkunut 10h niin mulla sama homma koko viime viikko pakko oli päästä nukkuun jo aikasin ehtoolla kun yleensä valvon tuonne 12-1 yöllä kun olen iltavuorossa varsinkin ja heräilen ainakin 2 kertaa yössä ja olen nähnyt jo 2vko selviä unia..tiedä sit mistä johtuu

barbababyeikös se ole niin että tasavahvat -1dpo, seur pv 0dpo ja vasta sitten 1dpo. minä lasken kahta koska viivat pe päivällä eli -1, mutta ovis tapahtui yöllä joten la joko 0dpo tai 1dpo, mutta su varmasti 1dpo..näin ollen minulla dpo6-7, koska en ole satavarma onko 6 vai 7..

bonus jos käytät digin niin yritä olla vähällä juomalla 3 tuntia ainakin ennen testausta..jotta reagoi paremmin..sehän on 25 vahvunen joten reagoi herkkää heikommin..vai oliko sulla nuo muut herkkiä?.en lupaa parempaa tulosta, mutta toivon sitä:kiss: jos olet tehnyt dippailemalla aiemmat niin pystyt näkemään pissin väristäkin vaikuttako vahvalta vai onko liian laimean oloista..ja näin ollen kannattako testata..

melassi mun mielestä noi oli herkimpiä liuska testejä..mutta muilta palstoilta tänään lukenut että on kuulemma todella surkeita ollut..tiedä sitten..
ajattelin että tänään illalla kokeilen digiä ja jos näyttää ei raskaana niin sit alan vaan odottaan menkkoja... : / aamulla oli ainakin pissa todella tumman keltaista..tiedä sit oliko liiaan vahvaa et olisiko pitänyt vedellä hieman laimentaa.. *huokas* on tämä kanssa yhtä piina prkl

Onpas palstalla ollut sähäkkä aamu! Meitsi käy lenkillä niin kommentteja on ripakopallinen odottamassa :D

melassi hyvänen aika sentään noita sinun oireita!! Tuo kohdun ravistelu mikä lie kuulostaa niin vahvasti kiinnittymiselle, ettei oo tosikaan!! Hitto vieköön, mun pitääkin ottaa joku vitsinmoinen spurtti, teikäläinenhän saattaa päästä pian plussanneisiin ja mä tahdon mukaan!! :heart: Ihanaa, jännitän sun puolesta :kiss:

Bonus tuuhan sit kertoileen, kuin kävi. Kaikillahan välistä kierrot venyy mutta todella outoa sun kohdalla, jos on tuntemuksiakin, eikä voi ees pillereiden lopettamista ajatella syyksi. Hmm, jänskät paikat :heart:

Barban ovisplussalle iso JEE!!! Eiliset simpat riittää varmasti hyvin, huomenna sit vielä varmistelette!! :kiss:

lillimuks ONNEA!!!!!! :)

jenni_noora mulla tuli kerran ihan kauheita viiltokipuja munasarjaan tasan viikko ennen kuukautisia. Uskon, että oli jotain keltarauhashormonijuttua. Olin just sillon jättäny pillerit ja oli eka kierto.

melassi etkö oo vielä testaillu? Mulla tulee aika usein noita elohiiriä alamahaan. Tuntuu niinku joku kävelis mahan sisällä. Joku pienijalkainen :D

Mä oon vähä pihalla kun mulla on ollu kone jumissa. Mies onneks tänään aamulla korjas tän! Mulla on menossa täs kihlajaisten järjestelyt, niin tulin vaan pikaseen lukeen, en oikeen ajatuksella kerenny selaan montaa sivua :)

sinikalle onnea kihlautumisen johdosta, en yhtään muista olenko onnitellut joten annetaan nyt koko sylin täydeltä:flower:

omaa: mulla ei ole koskaan aiemmin ollut elohiirtä, joten en osaa suhtautua siihen onko normia vai ei.. en ole tesaillut vielä, en tiedä koska uskaltaisin..

Kiitos melassi! Sulla oliki kierto ehkä vähä liian aikaisessa testailuun. Olin jotenki kuvitellu et oli pidemmällä. Ite varmaan oisin jo testaillu noiden oireiden jälkeen :D

Mä en tiiä pitäskö mun varmuudeks testata huomenna aamulla ennenku alan juomaan??? Tulee kuitenki huomenna juotua ku muutki...

Miks muuten aamupissas olis enemmän hormonia kun päivä tai ilta? Erittyykö sitä sillon enemmän? Ku mietin sitä, että jos sitä aina erittyy enemmän niin eihän se vaikuta mitenkään siihen määrään vaikka se makais rakos kuinka kauan? Vai oonko väärässä? Jos testataan esim. virtsatieinfektioo niin sillonhan on eri, koska sillon sen pitää alkaa kasvattamaan bakteereita niissä virtsateissä ja niitä ei saa huuhtoa, eli sen takia sitä pitää pitää mahdollisimman kauan rakos...

Oih, onnittelut jenni_noora haamulaisesta, toivotaan parasta!

Bonus negapahoittelut :hug: Ikävää tuollanen piinailu.. toivottavasti tulee pian ratkaisuja suuntaan tai toiseen.

Barbababy onnittelut ovisplussasta! Ajoitus ainakin osui kohdalleen, joten toivotaan että nyt tärppää!

Sinika mullakin oli tainnut mennä kihlajaisuutiset ihan ohi, lämpimät onnittelut siis täältäkin ja mukavia juhlia! :) Ihmettelin kun mietit pitäisikö testata? mitä siis testaisit? En nyt muista oletko oviksen bongannut koska, mutta ei kait r-testit voi noilla kp:llä vielä näyttää mitään..? Ja vaikka pieni olisikin jo mukana, niin ei alkoholista ole vielä haittaa noin alkuvaiheessa, joten nauti nyt vaan juhlista miten parhaalta tuntuu! :)

melassi mulla on ihan päinvastoin kun sulla, en saa nukuttua millään! Viikonloppunakin nyt kun sais nukkua pitkään niin ei, vaikka yleensä uni kyllä maistuu paremmin kuin hyvin.
Toivotaan että se oli kiinnittyminen mikä siellä mahassa vispasi. Mäkin odottelen niin jännityksellä näitä paria päivää, tapahtuuko mitään. Testailla uskallan varmaan vasta viikonpäästä.

• Tykkää
Reactions: jenni_noora
Lauantai 07.01.2012

Omaa nyyttiä toivovat:

nimim....................ikä.......YK...............KP............JÄNNÄPV

bonus87.............24............1............44/35-38.................?
jenni_noora.........27........... 1............43/28..................24.12
Destello..............23............7...........41/29-33................?

~Vivianne~........29...........12.............40/25-54................?
anfia..................23............4..............32/30........................?
lenkkari..............27........... 5..............32/32-33...............12.1.

Ambrosia85.........26..........12..............30/26-..................?
Hennu86............25............9.............28/35-39................17.1.
Tupu_................26............5....... ......24/28-34................15.1.

melassi...............29...........8..............21/28-32............
-Liv-..................23............9..............21/40-55...............?
Sinika................30............3..............18/30-36.................?

Barbababy..........25............6.............16/25-29...............?
Nasulais.............30............-..............16/28....................?
pikkumy.............26............17...........14/25-28...............?

millimolli.............26............18...........13/24-30................?
Puuhis25............25............6.............4/29-38 (t-tauko)....
another..............25............4.............1/28?....................?

:heart:Plussanneet 2011:heart:
nimim.......................ikä..........plussa........LA.........monennesta tärppäsi

Madde84...........27............6.10...........13.6................YK 1
Poikkka.............21............13.10.........26.6................YK 14
Manda86...........25............25.10...............................YK 11
Tuikkiva............27............2.11.................................YK 4
Tuttava1985......26............12.11...............................YK 4
Esikko83...........28.............13.11...............................YK 4
Santski............. 28...........19.11................................YK 7
Selia.................25............3.12.................................YK 5
Lillimuks.............25............31.12................................YK1

Plussanneet vol1 & vol2
Tiipula, lumityttö78, Liisakaisa, Nannie, Popsis, ulleli83, Sassy, Lunea, jeeni, kais-a, Halin, Eireann, tsude, Tine, eltsu81,
Leeniliini, köppiäinen, Susimieli, milizza, jjuuli, LeenaT, {Anskutin}, namppis88, Heddy81, Line, MM-11, Kirskis, Bubble89, Epa_88, Kristiina84, Tuanni, Eskapismi, Suppis, Mehiläinen83, sindi^^, Juliane

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2078803-esikoista-yrittamaaan-pinosta-plussanneet-2011-ja-2012-a/#post25375286

Kadonneet
Ninja09, Mustika, Eris, Lilly

Kaikki päivityspyynnöt punaisella, kiitos.

:attn: Jos kiertosi venyy yli tuplaten sen mitä pitäisi olla (tai ylittää 60pv) pyydä ystävällisesti tekemään kohdallesi erityismerkintä ettei sinua poisteta listasta. Näin vältyt listalta tippumiselta emmekä vahingossa erehdy sinun jättäneen listan.

Listan päivittäminen onnistuu "lainaa"-napin avulla Poista "quote" viestin alusta ja lopusta.

Viimeksi muokattu:
tupu kato ei järki oo mukana näissä jutuissa :D enhän mä oos ovista bongannu. Mut tässä mä istun r-testin kanssa ja mietin kuinka nolo taas olin :D Totta, eihän täs vaihees mitään näy kun ei oo ees ovulaatioo ollu. Voi ku mä oon nolo! No, yks viiva tässä vaan oli. Sanoin miehellekki niin se vaan tokas "ootko yllättynyt" :D Ja kiitos onnitteluista. En vissiin oo täällä sitä ees sanonu et mentiin kihloihin :O

kiitos kaunis kaikille jotka ovat tsempanneet minua :heart:

sinikalle suuret onnittelut kihlautumisesta :hug:

oma en sitten uskaltanut eilen digiä tehdä kun suuri pelko että tulee nega kuitenkin... olenko ihan säälittävä :ashamed: ajattelin että tänään illalla ehkä sitten jos rohkenen niin teen testin.

jenni_noora onnittelut vuoden ekasta haamusta, toivottavasti tummenee viivat

bonus
ehkä sun kannattaa se digi kuitenkin tehdä aamulla, jos meinaat tehdä..tosin jos olet raskaana niin kiertosi pitäisi olla jo niin pitkällä että näkyisi mihin aikaan tahansa..toinen mahdollisuus on että oviksesi onkin ollut myöhemmin..nämä o hankalia asioita, mutta ei kannata pelätä negaa..tulos ei aina ole toivottu, mutta eihän se sinulta henkeä vie..mahdoton stressaaminen voi pitkittää kiertoa turhaan..tiedän miten hankalaa tälläiset asiat ovat.... en muista nyt olitko varma oviksen ajnakohdasta? oletko yhtään katsonut aamulämpöjä? oletko harkinnut gynellä käymistä jos kiertosi venyy vielä pitkään ilman syytä? itse olen käynyt pari kertaa ja on kyllä selventänyt tilannetta..

kaikkea hyvää toivoen:kiss:

tupuhassua että toinen vaan nukkus ja toista valvottaa, olen taass nukkunu yli 10 h ja voisin men takaisin nukkumaan..vaikuttaako kuu sinuun? sehän on nyt miltei kokonainen..itse nukun aina paremmin täyden kuun aikaan mutta toisia se valvottaa..voimia sinulle piinaan:kiss:

omaa: aamulämpö 37.01, nukuttu yli 10 h ja voisin jatkaa unia..kaunis talviaamu aukeemassa..olotilat aika rauhallisia, eilen kirveli alhaalta oikealta aika kovaa, mutta kaipa sekin oli vain jotain epämäärästä..

• Tykkää
Reactions: jenni_noora
melassi olin melkein varma oviksesta (limaa enemmän kuni muulloin) ja pupuiltiinkin oikein huolella niihin aikoihin. en ole gyneä vielä miettinyt kun tosiaan vasta yk 1 menossa.. luulenpa että tressaa liikaa asian suhteen niin sen takia kierto temppuilee..

oma tänään aamulla pissalla käydessä ei mitään tietoa vuodosta mutta kun menin tunnin päästä käymään vessassa jäi paperiin todella vähän punaista limaa/tuhrua... noh hetki sitten kävin uudestaan ja ei ollut siteeseen tullut mitään eikä jäänyt paperiikaan enään jälkiä.. mistä hemmetistä on kyse..onko tää nyt sitä että menkat alkaa ? tuskin.... koska yleensä on kovat kivut heti aamusta jos mankat alkaa ja nyt ei ole mitään kipuja : /

tupu vaihdatko miulle tälle päivälle yk 4 ja kp1/28? , kiitos! :)

pikaisesti omaa:

elikkäs täällä lähdettiin tänään (tai oikeastaan jo eilen kun oli tippa-päivä) taas uuteen kiertoon (jonka päiviä ei voi tietenkään ennustaa että alkaisiko tuossa 28 päivässä pysyä), nyt on siis terotauko-kierto eessä, eli pitäisi sitten nähdä tuleeko tuloksia teroista vai ei, epäilen jälkimmäistä.. :/ pessimisti.

tsemppiä nyt kaikille, etenkin piinailijoille ;)

Viimeksi muokattu:
bonus..saattaapi olla myös kiinnittymisestä, jos meinaan ei tule enää enempää..nyt jäitä hattuun ja odottelet 3-4 pv..jos ei vuotoa tule lisää ja oireet jatkuvat niin sitten vasta digittelet:=)

another tsempit uuteen kiertoon

Yhteistyössä