Esikoista kuumeilevien :))

Audree: toivotaan sitä kuuluisaa vauvaliimaa =)
Toivottavasti kaikki jotka tässä pinossa ovat saavat joskus oman nyytin..
Kyllä sitä aina välillä miettii onko itsestä äidiksi..

Mulle yksi potilas sanoi, että minusta tulisi ihana äiti :)
Lämmitti kyllä mieltä :)
 
Kyllä nää surullisenkuuluisat piinaviikot on kamalaa aikaa... :( ei millään malttais odottaa että pääsee testaileen... :D Ja seki vielä että yrittää näin varhases vaihees oikeen kuulostelemalla kuulostella omaa kroppaa, että josko jotain "oireita" jo tulis :D Oivoi, toiveajattelua vielä täs vaiheessa. Mutta kuinkas Audree, onkos siellä tullut oloon muutoksia? :) Ja Myy, ootko testaillu? :)
 
Kiitos kiharapää! Onpa ihanasti sulle potilas sanonu, tollanen kyllä lämmittää mieltä :)

Tituleena, piinaviikot on pahimmat, vielä pahempaa ku oviksen odottelu! Mitä pidemmällä kierto on, sitä höhlemmäksi mä ainakin tulen! Tulee puristeltua tissejä ja testattua hajuaistia ja miettittyä, että nyt kyllä etoo - ja sitten huomaa, että se olikin vain tuloillaan oleva röyhtäys :LOL: Pari viikkoa sitten töissäkin mua alko sattumaan mahaan ja ensimmäinen ajatus oli että nää on nytte niitä oviskipuja! Sitte tajusin, että eihän mulla oo niitä aikasemminkaan ollut, että todennäköisesti mulla onkin vaan ilmavaivoja.. :rolleyes: Tosin myöhemmin samana iltana ne osoittautuki nimenomaan oviskivuiksi ja siitä kahden päivän päästä oli vielä pahemmat kivut.

Lisää noita kipuja, jotka muuten diagnosoin itse keltarauhaskivuiksi, oli eilen. Sain lähteä kaksinkerroin töistä ja olin illan ihan toimeton, kun panadolkaan ei auttanut. Ne kivut on selkeästi tossa sivulla, eikä kohdun kohdalla, joten en pelkää raskauden jatkumisen puolesta niinkään. Pissasin eilen tikkuun samanlaisen viivan kuin toissapäivänä. Mietin kyllä, ettei varmaan oo mitään järkeä päivittäin kuluttaa tikkuja, vaikka kuinka pelkäiskin kemiallista. Oon nyt siis julistautunut raskaana olevaksi, kunnes toisin todistetaan :saint: Maanantaina sitten teen varmistustestin ja soitan neuvolaan jos niikseen tulee!

Mikäs on Fujinin ja KITTYn tilanne? :confused:
 
  • Tykkää
Reactions: Tyttönen93
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**



>> PERJANTAI 5.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v53/28YK 2, YA 3/13
audree 23 v33/32YK 2, YA 5/13
Fujin 24 v32/26-32
-KITTY- 21 v28/28YK 14
Myy87 26 v24/28YK 3
Paloma84 28 v19/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v17/21-37
Tituleena 22 v17/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v3/28-35


















PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**



>> LAUANTAI 6.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
audree 23 v34/32YK 2, YA 5/13
Fujin 24 v33/26-32
-KITTY- 21 v29/28YK 14
Myy87 26 v25/28YK 3
Paloma84 28 v20/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v18/21-37
Tituleena 22 v18/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v4/28-35


















PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree
 
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**



>> SUNNUNTAI 7.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
audree 23 v35/32YK 2, YA 5/13
Fujin 24 v34/26-32
-KITTY- 21 v30/28YK 14
Myy87 26 v26/28YK 3
Paloma84 28 v21/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v19/21-37
Tituleena 22 v19/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v5/28-35


















PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree
 
Hei :) Tänää aamulla testailin cb digillä negan :( Ollaan menossa kylpylään p
ariks päivää ja ennen sitä halusin testata. Fiilis on melko
pettynyt ja kyllä tuntu kurjalta ko mieskin oli ihan yllättyny ja pettyny kun ei tärpänny.. ei auta ko mennä kohti uutta kiertoa..tätiä odotellessa siis :/

Mites audreen vointi? :) ja mitens teillä muilla menee? Palaan asiaan loman jälkeen,toivottavasti osaan nyt jättää tän kierron unholaan ja vaan nauttia lomasta :)
 
Tänne iski viime yönä kuume :( Ensimmäinen ajatus tietysti oli että nytkö se menee kesken, mutta mahakipua tai vuotoa ei vielä ole, toivottavasti ei tulekaan. Olo oli yöllä ihan supertuskainen, kuumetta oli 37,9 (normaalilämmöt mulla alle 36), nyt samat eikä oo läheskään niin huono olo. Mietin kyllä, että kuume saattaa johtua viisaudenhampaasta, joka ei oo päässyt puhkeamaan ja ien on ollut muutaman päivän aika turvonnut.. Raskausoireet ja vahva r-testiviiva kyllä tallella, eikai ne näin nopeasti edes katoaisikaan, vaikka olisikin mennyt kesken.

+ Neuvolasta vakuuteltiin, ettei ole mitään syytä huoleen, jos vuotoa ei näy. Raskaana ollessa kuulemma vastutuskyky laskee, ja tauditkin tarttuu helpommin. Säikähdin kyllä aika pahasti, nimittäin kuume ei taida olla mikään yleisin raskausoire mutta toisaalta ei kyllä keskenmeno-oirekaan. Onneksi panadolin kanssa olo ihan ok, vaikka sängyssä pitää maatakin.
 
Viimeksi muokattu:
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**



>> MAANANTAI 8.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
audree 23 v36/32YK 2, YA 5/13
Fujin 24 v35/26-32
-KITTY- 21 v31/28YK 14
Myy87 26 v27/28YK 3
Paloma84 28 v22/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v20/21-37
Tituleena 22 v20/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v6/28-35


















PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree
 
Viimeksi muokattu:
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**



>> TORSTAI 1.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Fujin 24 v4/26-32
-KITTY- 21 v34/28YK 14
Myy87 26 v30/28YK 3
Paloma84 28 v25/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v23/21-37
Tituleena 22 v23/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v69/28-35


















PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis
audree

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree
 
Ompas täällä hiljasta :eek:

Itse nautin kesälomasta ja yritän pitää pään kylmänä kaikista "raskausoireista" huolimatta.. :D Ajattelin malttaa jopa oikeen huomiseen asti ja tehdä ensimmäisen testin... :>
JÄNNITTÄÄ!
Mitäs muille kuumeilijoille kuuluu? :)

-Tituleena kp 24/28-29
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84
Onnea audreelle ja tsemppiä odotukseen, ehkä me muutkin täältä siirrytään pian (toivottavasti) odottajien puolelle.
Fujin tiiän tuon tunteen ja miten se ottaa päästä..:'( Tsemppiä sulle uuteen kiertoon.Mullakin on yleensä ollu se 28 pv kierto ja nyt oli 30 päivää ja taas tultiin lujaa alas ku menkat alkoki..tympii! Jotenki taas tuntuu,että ei jaksa taas alottaa tätä oviksen venttailua ja sen jälkeistä piinailua,että tuleeko ne menkat vai eikö ne tuu...hermot menee :D Sori tämä negatiivis-sävyttäinen tilitys :D
Mites Tituleenan testailut? Sulla on siellä jännät ajat :) Muistan itekki ku tein sen ekan testin..jännää ja ja ihanaa aikaa, vaikka välillä myös hieman raastavaa kun ei toivottua tulosta tuu.. Mä jotenki elin sellasessa haaveessa,että tuun raskaaks heti ku pillerit lopetan..No eipä se aina niin mee :p
Hirveesti plussatuulia kaikille, toivon,että meistä kaikki saa sen oman papusen :)

Myy87 3/28-30 YK4
 
Hellurei! mut voitte poistaa listoilta.. jatkan kyllä kuumeilua mutta en enää tätä jännäämistä joka kuukausi :'( ja tilannetta ei helpota yhtään että mies menee 5kk työn takia jonnekkin kurssille eri kaupunkiin ja on vaan satunnaisesti arki-iltoja ja viikonloput kotona.. Luen kyllä kirjotuksianne ja tulen kommailemaan tänne vielä :heart:

Onnea audreen!!!! <3 ja paljonpaaaljon ++++++++ tuulia muillekkin :kiss:
 
Voi ei Kitty :( toivottavasti teillä kuitenkin nappaa pian, eihän siihen välttämättä tarvita ku se tietty yksi ilta.. :)
Testasin tosiaan tänä aamuna ekan kerran... Ja oletetusti tuli nega, mut oon vaan niin malttamaton :D
Nyt aattelin etten testaa ennen keskiviikkoo, mut saas nähä kuinkas käy.. :D

Plussapuhureita kaikille!! :) ++++++++++++
 
-KITTY- en mäkään mitenkään ihan joka kuukausi kyttää kiertoa ja tärppipäiviä.. Mulla on jo kertaalleen yritys käynyt stressaavaksi, joten meillä ihan vain katsellaan tärppää jos tärppää..

Juuri viime ma kaveri sai vauvan ja täytyy myöntää, että itsekin olisin onnellinen saadessani olla kotona vauvan kanssa..
Olisi ihanaa tehdä lenkkejä vauvan ja koirien kanssa..
 
Tänne ei mitään uutta. Kp:t etenee jatkuvasti ja ehkä tässä kuussa tärppää... Vähän väsynyt fiilis koko babymakingiin, maaliskuinen kkm varmaan sotkee edelleen kiertoja ja uus raskaus vähän jännittääkin kun viimeksi meni niin huonosti.

Mutta toivotaan, toinen kerta toden sanoo?
 
Olipas omituinen aamu.. Heräämisen jälkeen kävin silmät ristissä pissimässä tikkuun ku en (tai siis mies ei :D) malttanu odottaa siihen keskiviikkoon, ku viimeyönä ravasin pissalla ja oli iha kauheeta menkkajuilintaa :eek: No, odotin hetken ja negatiivinenhan se oli ja halusin äkkiä takas nukkuun.. Mut sit mies tuli peräs makkariin ja kysy et mikäs tää on ja näytti kännykästä kuvaa minkä se oli ottanu testistä.. HAAMU!!! :) ? Toivottavasti vahvistuu ja pysyy kyyttissä :)

Paljonpaljon plussapuhureita myös muille!!!! :* +++++++++
 
hei taas pitkästä aikaa! Mäkin olen unohtanut käydä täällä. Se on kait tämä kesäaika, kun on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä pihalla, ettei meinaa ehtiä koneen ääreen istahtamaan.
Mulla menossa kp 31 / 30-35 ja ainakaan vielä ei ole menkat alkanut, vaikka alaselkä on kipeä ja päätä särkee.

Onnea plussanneille ja meille muille tsemppiä haikaranmetsästys puuhiin ;)
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa!
Tituleenalle onnittelut haamusta :) Toivotaan,että sulla hommat etenee niin,että pääset odottajien puolelle.
Tilasin eilen ovistikkuja huvikseni..joten saas nähä miten käy tällä kertaa. Odotukset ei oo korkeella..pessimisti ei koskaan pety vai miten se oli ;) Mites muut, otteko tikutellu?
Tsemppiä ja positiivisia tuulia meille kaikille yrittäjille :)
 
Kiitokset onnitteluista :wave:

Viivat on vahvistunu, maanantaista lähtien oon testaillu joka päivä :D Oman haasteensa testailuun tuo se, etten pysty pidättelen niin kauaa ku pitäis, jatkuvasti pitäis rampata vessas ja jos yöllä saaki nukuttua, nii sitte herään helv*******siin menkkajuilintoihin+kipuihin ja taas on pakko juosta veskis :LOL:
Nyt vasta pikkuhiljaa alkaa ymmärtään et oon oikeesti raskaana..:O Tai oireiden puolesta tietää heti, mutta jotenki on silti vähä epätodellinen olo..:whistle:

Aattelin hätähousuna soittaa jo tänään neuvolaan ja kysyä samalla varhaisultra-asiaa, kun nuo kovat kivut tuo vähä liikaa epävarmuutta nyt :|

Mutta superisti tärppionnea tänne kaikille!!! =) :heart:


Tituleena Rv 4+1 (kp30/29)
 
  • Tykkää
Reactions: Paloma84

Yhteistyössä