Uusille tervetuloa
Mukava kun saadaan uusia kuumeilijoita joukkoon, toivon,että vierailu palstalla jää lyhyeksi
Sandri valiettavasti minulla ei ainakaan oo ehkäisyrenkaasta kokemusta,itse käytin ennen pillereitä ja ei koskaan niiden aikana eikä niiden lopettamisen jälkeen tullut tiputteluvuotoa,mutta kaveri on tuskastellut tiputteluvuodon kans joskus ja kertonu sen olevan "paksua tuhrua"..en sitte tiä onko normaali vai ei? Tietääkö joku muu
?
Tärppi onnea Fujin sullekkin..totta on,että piinailu alkaa tuntua jo turhauttavalta..Sanoinki miehelle, että jos tästä kierrosta raskaudun niin tuleva lapsi on kyllä oikee tekemällä tehty..En kyllä tiiä miten sitä taas jaksaa jos menkat parin viikon päästä taas tulee. Välillä sitä pelkää, että jos itessä on joku vika ja vuoden yrittämisen jälkeen selviääki,että kaikki on ollu turhaa,ettei voikkaan saada lapsia..No eipä sitä tuommosta kannata etukäteen ajatella ja pelätä
Mutta väkisinki tulee välillä mieleen kun on se lapsettomuus niin yleistä kuitenki..tunnen kolme itseäni vanhempaa naista, jotka eivät voi saada lasta :'(
No mutta jottei aivan negatiivis-sävytteinen tästä tekstistä tulisi niin, ajattelinpa vielä mainita sen,että tuumasin aloittaa kutoon pienet vauvan villasukat =) Onko kukaan muu neulonu tai ostanu mitään "varastoon hypisteltäväks" ?
Niin joo ja mulla on jo
KP 20 Dpo:sta en oo varma..oisko joko dpo 4 tai 5