Esikoista kuumeilevien :))

Kiitos Myy87 ja audree! :heart:

...ja tähän väliin anteeksi jo etukäteen VAHVASTA omanapailusta ja hehkutuksesta :saint:

Viivoille kuuluu -onneksi!- hyvää :)

Kuvassa ylhäältä alaspäin dpo14, dpo15, dpo16 ja dpo17 eli tänään.

Viimeinkin One Step alkaa antaa myös ihan kivanväristä viivaa, kun edellispäiväkin on vielä aika hailu. Eikä dpo11 testissä näkynyt yhtään mitään, se oli täysin blanco. Täällä on nautittu alavatsanippailuista, "krampeista", lievästä aamupahoinvoinnista ja järjettömistä syömähimoista jotka liittyvät pahoinvointiin - tulee huono olo jos nälkä pääsee yllättämään. Väsymys iskee vasta iltapäivällä :) Mutta kuten sanottua, nautin joka hetkestä enkä aio ruikuttaa vastaisuudessakaan, oireet kertovat että siellä pieni tekee itselleen mukavat oltavat.

Ironisinta on ehkä se, että ollaan oltu jonossa lapsettomuuspolille melkein jo hoitotakuun ajan ja kun sunnuntaina plussasin, posti toi maanantaina ajan ensikäynnille :LOL: Soitin sinne tänään ja peruin ajan ja sain iloiseksi yllätyksekseni ajan alkuraskauden ultraan, joka on nyt siis 18.7. Ei edes kauhean pitkä enää! :heart: Nyt aion vain nauttia ja toivon että kaikki menisi hyvin!

• Tykkää
Reactions: audree
**ESIKOISTA KUUMEILEVAT**

>> TORSTAI 27.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v45/28YK2, YA3/13
Mayinka 30 v34/??YK3, YA9/2011
maamis 21v232/??YK3, YA3/2013
Kiharapää 29 v26/28-35
audree 23 v25/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v24/26-32
-KITTY- 21 v20/28YK14
Myy87 26 v16/28YK3
Paloma84 28 v11/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v9/21-37

PLUSSANNEET :heart:
Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy

KIRJOITATHAN LISTAAN TULEVAT MUUTOKSET KOROSTETUSTI, KIITOS! :kiss:

Päivittänyt: audree

Onnea Mayinkalle plussasta! Tosi hieno juttu :D

Tänne ei kuulu mitään erikoista. Neljän viikon kesäloma alkaa ensi ma ja sen jälkeen pidänkin varmaan tällä palstalla pidemmän hiljaiselon, kun muille maille lähden reissaamaan pariksi viikoksi. Ovis sattuu varmaankin nyt tuonne reissulle, joten ihan hyvä juttu näin!

Tuun sit loman jälkeen informoiman teitä tämän kuukauden tuloksesta. Toivotaan oikein paljon plussakesätuulia kaikille! Ja tietty käyn täällä seuraamassa ja kirjoittelemassa lomallakin, jos vaan pääsen ulkomailla tietsikalle ja lomatouhuilta ehdin.

hellureeeei :wave:

Täällähän ollaan plussattu:heart: Onnea mayinka

Olen pitänyt hiljaiseloa hieman kun ollaan pidetty vähän taukoa vauva hommailusta :)
nyt tosin jännäpäivä menoillaan!! Ovista en tikuttanut mutta vahvasti sen usko olleen lauantaina! :)

Tupakkalakko on ja pysyy! reilu 2 kk ilman tupakkia ;)
ja olen alkanut kiinnostua tuosta bikinifittness jutusta ja olen tilannut ison kasan lisäravinteita ja muita hömpäkkeitä! Nyt aijon hankkia lihaksia ! mutta ainoa huoli on se että mites niiden proteiinijuomien käy jos plussa sattuu vahingossa eksyä tännne? tietääkö kukaan? :confused:

heips kaikki ! en oo kerenny yhtään kirjotella, lueskellu oon aina ko oon ehtiny. tänään nautin vapaapäivästä :)

tulin myös tänne omanapailemaan, pahoittelen jo etukäteen varsinkin kun en oo muuta kirjottanu hetkeen. mutta, meillä on plussattu <3 ensimmäistä kertaa keskiviikkoiltapäivällä PC antoi kaks viivaa. Oli pakko tehdä toinen heti torstaiaamulla että varmistuu. Ja kaks viivaa sieltä tuli sillonkin. Tänään aamulla sitten CB:n digi ilmoitti "Raskaana 2-3". <3 Alussa siis ollaan vielä, mutta ollaan kuitenkin. :)

Muoks. Huimia plussapuhureita kaikille !!!! ++++++++++++++++++

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mayinka ja audree
Hilda-Maarialle oikein hyvää kesälomaa ja reissua! :wave: Toivottavasti töistä irtautuminen ja rentoutuminen auttaa myöskin sut tähän plussa-aaltoon!

KITTYlle tsemppiä jännäilyyn! Toivottavasti simpat löysi tiensä perille :)
Ja hieno saavutus toi tupakkalakko! :flower: Ite oon kanssa ollu puolitoista kuukautta savuton, että perässä tullaan!
Lihasten hankkiminen kuulostaa hyvältä! Munkin pitäis noita selkälihaksia vielä kehittää, että pysyy sitten se raskauden aikana kunnossa :) Lisäravinnehommeleissa yleensä lukee, jos ne ei sovellu raskaana oleville. Se sopimattomuus johtuu pääosin kaiketi makeutusaineista ja joistain muista aineista, joiden turvallisuutta raskaana oleville ei oo testattu. Proteiinia ja hiilariahan, mitä palkkareissa ja latareissa on, tulee ihmisen syötyä muutenkin, joten ne ei sinällään oo mitenkää vaarallisia. Tommoset lisäravinteet kyllä noin muuten menee raskausaikaa ajatellen varmaan aika lailla samaan kategoriaan kuin luontaistuotteet.

Onnea maamis! :heart: Kiva, että ehit kuitenkin tulla kertomaan ilouutiset! Ihan uteliaisuudesta, mikä kp ja dpo plussasit? Siirrän sut ja Mayinkan plussanneisiin, jee! :heart:

Omaa napaa sen verran et tänään on vauhditeltu huvipuistossa. Tissit on vaihtelevasti kipeet mut maha ei kyllä tykänny ollenkaan vauhdin hurmasta :LOL: Sanoinkin miehelle et nyt jos menkat alkaa ni se miniherne on siellä kyllä varmaan päättäny et tälläseen kyytiin en kyllä jää! Eli vähän jännitti että voiko mennä laitteisiin ja miten se vaikuttaa, mutta lääkärikin on kyllä sanonu ettei sitä raskautta voi ravistaa pois, että ei tässä vaiheessa kyllä voi itse keskenmenoon tai raskauden jatkumiseen oikein vaikuttaa. Toivotaan siis parasta ja ihan hyviä merkkejähän kai noi tissikivut, kuvotukset, pissihädät ja menkkamaiset tuntemukset on, kun menkkojen oletettu alkupäivä on vasta ensi viikon puolessa välissä.

>> TORSTAI 27.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v46/28YK2, YA3/13
Kiharapää 29 v27/28-35
audree 23 v26/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v25/26-32
-KITTY- 21 v21/28YK14
Myy87 26 v17/28YK3
Paloma84 28 v12/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v10/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

audree, lupaavilta kyllä tosiaan kuulostaa sun oireet. mulla ei oo vieläkään oikeen mitään oireita, ehkä vessassa tulee käytyä aikaisempaa useammin. ja sillon tällön nippasee.
kp31 plussasin iltapäivällä, edellinen kierto 35 päivää. kierto ei vielä pillerien jäljiltä ehtiny sen enempää vakaantua, ni en osaa sanoa miten aikasin tai myöhään toi sit on. dpo:sta en oo varma, kun en ovista ollenkaan tikutellut, mutta oletetun oviksen perusteella dpo ois 13-16 välillä. testasin juhannusaattona negan, mutta sen jälkeen testasinkin uudelleen sitten vasta keskiviikkona. en tiä oisko välillä jo näkyny.

>> LAUANTAI 28.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v47/28YK2, YA3/13
Kiharapää 29 v28/28-35
audree 23 v27/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v26/26-32
-KITTY- 21 v22/28YK14
Myy87 26 v18/28YK3
Paloma84 28 v13/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v11/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

>> LAUANTAI 28.6.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v48/28YK2, YA3/13
Kiharapää 29 v29/28-35
audree 23 v28/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v27/26-32
-KITTY- 21 v23/28YK14
Myy87 26 v19/28YK3
Paloma84 28 v14/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v12/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

>> MAANANTAI 1.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v49/28YK2, YA3/13
Kiharapää 29 v30/28-35
audree 23 v29/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v28/26-32
-KITTY- 21 v24/28YK14
Myy87 26 v20/28YK3
Paloma84 28 v15/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v13/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

>> TIISTAI 2.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v50/28YK2, YA3/13
Kiharapää 29 v31/28-35
audree 23 v30/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v29/26-32
-KITTY- 21 v25/28YK14
Myy87 26 v21/28YK3
Paloma84 28 v16/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v14/21-37

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

Heips! Mitäs muille piinailijoille kuuluu? Ketju on hiljentynyt niin kovin, kun ennestäänkin vähäisestä määrästä on kahmaissut plussa-aalto mukaansa monta! Miettikää, mikä plussausprosentti meidän piskuisessa ketjussa onkaan! :D Eli jos nyt siellä joku esikoista kuumeileva lukee tätä ketjua ja miettii, että uskaltaako tulla mukaan, niin lämpimästi tervetuloa!

Aamusella kolahti raskauskeijun paketti postiluukusta. Vaikka olin tietysti virittänyt korvani jo illalla siihen tilaan, että herään heti postiluukun kolahdukseen, heräsin vasta postimiehen juoksuaskeliin ja luulin näkeväni unta, sillä minkä valtakunnan postimies käy jo puoli kymmeneltä aamulla?! Ei ainakaan Hämeessä. Näinpä siis päättelin postimiehen ymmärtäneen, että audree siellä pidättelee pissaa ja odottelee testitikkuja heti aamutuimaan, joten sinne on kurvattava ensinnä!
Tietysti heti unenpöpperöstä ja paketin ovensuusta napattuani hyppäsin testaamaan, kp 30/32 ja dpo varmaankin 11-13 välillä (Luulen kyllä, että oikea luku on 12 tai 13). Testinä olivat davidin herkät liuskat, joista en ole kuullut paljon hyvää sanottavaa, eikä kyllä tämänaamuisen rupeaman jälkeen minullakaan ole. Ohuenlaiseen testiin piirtyi jonkinlainen viivanpaikka, jossa aluksi luulin näkeväni väriä, mutta testiajan jälkeen ei kyllä näy värin häivähdystäkään.
Tunnin kärvistelyn jälkeen en voinut enää hillitä itseäni, vaan tein pregcheckin. Siihenkin tuli aivan selvästi erotettava viivanen, ja siinä olin jopa näkevinäni häiväyhdyksen haamusta, mutta kuivumisen ja testiajan jälkeen on vaikea enää sanoa, että oliko se punainen vaan mun ruusunpunaisissa silmälaseissa :rolleyes: Viivanpaikka on kuitenkin selvästi erotettavissa ollut ihan koko ajan.
Joka tapauksessa, väriä tai ei, testailut davidilla jatkuu huomenissa ja varmaankin torstaina sitten koetan toisen pregcheckin - ellei sitten täti tule vierailulle sillä välin. Tosin minkäänlaisia menkkaoloja ei ole, eikä oikein mikään muukaan vaivaa, paitsi outo tunne alavatsalla, joka on kestänyt viikon päivät. Menkkoja tosiaankin odottelin perjantaina saapuviksi, joten testailutkin aloitin näemmä hyvissä ajoin !

Tämän romaanin myötä toivon paljon omanapailua myöskin muilta, sillä minua ainakin kiinnostaa kuulla teidän muiden fiiliksiä ja höpötyksiä!

Hei :) Joo ketju on tosiaan kovasti hiljentyny tässä viime viikkoina :D Mukava oli lukea sun postaus audree, ja ihan jännittää sun puolesta,että josko sinne tikkuun ilmestyis se viiva :heart: Mulla itellä on nyt tästä kierrosta vähän skeptinen tunne kun en oikee tiä menikö nuo päivät kohilleen, kun oletettuna ovis päivänä ei normioloja ollut vaan pari päivää myöhemmin vasta..no nyt on sitte dpo mikä lie ja ei oikee mitään erikoista tunnu ja on varmaan liian aikasta muutenki sellaseen..ainoa,että väsyttää kauhiasti ja pitää rampata pissalla koko ajan :D
No katsellaan rauhassa vielä pari viikkoa jos vaikka se täti jättäis tulematta ;)
Peukkuja kaikkille jännäilijöille! Ilmotelkaa itestänne jos ja kun kerkeette :)

Kiva kun juttua taas piisaa! Mietinkin jo että poistuukohan kaikki tästä ketjusta plussanneiden puolelle ennen kun mä plussaan :( mä oon kesälomalla mikä on tosi ihanaa. Mua kyllä jännittää audreun puolesta tosi paljon! Tule heti ilmoittelemaan lisää kun tiedät. Täällä ei mitään uutta.. Ovista odotan viikon sisällä. Nyt ei pitäs olla samoja ongelmia sen hyödyntämisen suhteen kun aiemmissa kierroissa ;) ja mun puolesta kaikki saa kertoa omia kuulumisiaan ihan rauhassa ja vapaasti ilman anteeksipyyntöä "omanapailusta" kuten palstaslangissa sanotaan. Mua ainakin kiinnostaa enemmän teidän omat oikeat kuulumiset kun mitkään yleiset höpinät. En ymmärrä miks tällä palstalla pyydetään aina anteeksi kun kerrotaan omia juttuja.. Eikö se ole tän idea.. Vai onko muut ihmetellet samaa? :)

>> KESKIVIIKKO 3.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v51/28YK2, YA3/13
audree 23 v31/32YK2, YA 5/13
Fujin 24 v30/26-32
-KITTY- 21 v26/28YK14
Myy87 26 v22/28YK3
Paloma84 28 v17/30-35YK4, YA2/13
Hilda-Maaria 27 v15/21-37
Kiharapää 29 v1/28-35

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

Halaus ja tsempit kiharapäälle uuteen kiertoon! :hug:

Hilda-Maaria, höpsis! Oon kyllä ilonen sun puolesta (ja ehkä vähän kateellinen, tahtoisin itekin lomalle jo!), että saat olla oviksen aikaan miehen kanssa reissussa! Sitä ajankohtaa ei sitten pomon soitot tai miehen terassiriennot tai muut vastaavat häiritse ;) Tai vieraat! Ja jep, oon ihmetelly samaa ja ei tunnu omalta sellanen, että tänne tullaan vaan vähän kohteliaisuudesta toivottelemaan plussatuulia ja vahvistumisia, vaikka nekin on olennainen osa tietysti tällästä yhteisöllisyyttä. Pelkästään niistä ei kuitenkaan mun mielestä voi kovin tiivistä yhteisöä syntyä, vaan pitää kaikkien antaa itsestäänkin jotain, ja sitä ei mun mielestä tarvii eikä pidä pyydellä anteeksi!

Myy, älä suotta sen takia menetä fiiliksiä, jos ei menny ovikset kohdalleen. Ne siittiöt on kuitenki aika veijareita ja selviää siellä alhaalla hengissä aika pitkään. Mullakin tais olla ovis niin, että pariin päivään ei oltu miehen kanssa nähtykään kun meni juhannus ja työt vähän eri tahtiin meillä ja oltiin eri kaupungeissa just ne h-hetket. Eli oviksen molemmin puolin oli kaks päivää täysin toimetonta makuuhuoneosastolla, kun olin lisäks oviksesta niin kipeänä.

Tänne kuuluu sellaista, että kaipa se on uskottava, että raskaushommeleista nämä minunkin oireeni johtuvat. Nimittäin tuolla kohdussa tuntuu ihan siltä että siellä pyörisi joku pulloharjan kanssa :LOL: Tissit ei oo juurikaan kipeet eikä turvonneet, mutta huimaa tosi helposti ja pissittää tietysti. Laitoinkin jo tonne himohousuihin nää kuvat, eilenhän viivan just ja just erotti silmällä, ja kamera vei loput, tänään sai kamerallakin jo kuvan viivasta :> mnH9qu - Image - Aijaa.com

• Tykkää
Reactions: kiharapää
Täällä olis yks kuumeilija, jos joukkoon vielä sopii :) Ikää on 22v ja KP15/??, YK1, YA7/13 :) Olo on uskomattoman uskomaton, meidän piti alottaa yritys vasta ens kesänä, mutta ukko muuttiki mielensä. :) Oon lueskellu tätä ketjua jo hetken, tosi moni on plussannu, ONNITTELUT!! Ja lykkyä pyttyyn meille jännäilijöille :) Ompas erikoista tää kirjottaminen tänne ku on oman tekstin seas kaikenmaailman koodeja :O No, kaippa tähän kohta oppii... :>

Tervetuloa Tituleena mukaan :)
Audree minäkin nään selkeän viivan sun testissä, joten on varmasti onnittelun paikka plussaamisesta:heart: ja kiitos tsemppaavista sanoista, täälä muka tänää tuntu jotain nippailua tuolla alavatsassa :D Kiharapäälle tsemppiä uuteen kiertoon.
Täällä ketjussa on aikaisemminki keskusteltu siitä, että miltä mahdollinen raskautuminen tuntuu..ahdistaako, jännittääkö, miettiikö onko valmis äidiks jne. Mites teillä muilla on?
Itestä aina välillä tuntuu,että voi kauhia onko sitä vielä valmis..ja miettii ja pyörittää asiaa päässään..mutta sitte taas ainaku täti on tullu vieraileen niin on tullut niin suuri pettymys :'( ,että siitä viimeistään tajuaa sen,että äidiks tuleminen on just se mitä haluaa ja kaipaa..elämäntilanne on muutenki nyt juuri sellainen kun oon joskus haaveillu,etä sen "pitäisi" olla vauvaa varten.. :D ja yks kaveri sanoikin hyvin,että eihän sitä koskaan varmasti täysin valmis oo äidiks, mutta sitte ku se onni tulee omalle kohdalle niin siihen vaan jotenki kasvaa :heart: ja kaikki se tuntuu vaan niin luonnolliselta :) Joo tämmöstä tänää :)
Perinteiset plussatuuli terveiset teille kaikille <3

Kyllä mulla tuli ensin riemunkiljahdukset ku sain kuulla et nyt sais vauva tulla, mut sitte tuli epämääräsiä epäilyksiä ja paniikkia ja kaikkee mahdollista siltä väliltä, mut nyt alkaa mieli taas rauhottuun..
Tottahan nää kaikki tunteet varmasti käydään taas uudestaan läpi KUN se plussa pärähtää tikkuun, mut kyllä tästä on niin kauan haaveillu ja tästä on kuitenki sen verran "kauan" keskusteltu, että eiköhän täs kuitenki edes jollain tasolla olla "valmiita" tähän tulevaan elämänmuutokseen :)
Mistäspäin maailmaa te muut kuumeilijat ootte? :) Ite oon Kankaanpäästä, Satakunnasta.

>> TORSTAI 4.7.2013 <<

NIMIMERKKI JA IKÄKPYK/YA
Pirpana2013 23v52/28YK 2, YA 3/13
audree 23 v32/32YK 2, YA 5/13
Fujin 24 v31/26-32
-KITTY- 21 v27/28YK 14
Myy87 26 v23/28YK 3
Paloma84 28 v18/30-35YK 4, YA 2/13
Hilda-Maaria 27 v16/21-37
Tituleena 22 v16/??YK 1, YA 7/13
Kiharapää 29 v2/28-35

Myyttynen
Mary866
Mijau
Miss_Piggy
Mayinka
maamis

Heh no, odotellaan nyt vielä vähän, että toi viiva tosta vahvistuu, kun onhan sekin ihan realistista, ettei se miniherne siellä ole tarrannutkaan kunnolla kiinni. Tai ainakin kolme testiä vielä tulossa huomisen postissa, niin testaillaan ne ainakin pois :D CB:n digiä en kyllä saanu, kun ne oli raskauskeijusta loppu ja jonkilainen mielenhäiriö ilmeisesti esti mua tilaamasta mistään muusta nettikaupasta :LOL: Siellä on muuten ainakin ihania bola-koruja, joihin aattelin hurahtaa sitten joskus kun se on ajankohtaista! Ja en kyllä malta oottaa, että voi hurahtaa täysillä kaikkeen muuhunkin, mutta siihen on vielä aikaa..

Tervetuloa mukaan Tituleena! Lisäsinkin sinut jo listaan, päivitin sen huomista varten jo valmiiksi, että pääsit heti mukaan :D

Meillä on puhuttu kanssa jonkin verran siitä, että ollaanko valmiita vanhemmiksi, ollaan kuitenkin suht nuoria eikä oo ne klassiset edellytykset kyllä vielä ihan hanskassa. Keskustelujen lopputulos on kuitenkin se, että nyt on se paras sauma hankkia ainakin esikoinen, koska parin vuoden päästä (joka oli alkuperäinen suunnitelma) on taas ihan eri tilanne ja omat hankaluutensa. Henkisestä puolesta ollaan kyllä ajateltu, että vanhemmiksi kasvetaan. Ei kai kukaan voi olla vanhempi, jos ei ole sitä lasta ensin!

Meillä ei ainakaan mitään paniikkia olla pissitikkujen tuloksista koettu, vaikka kyllä mä muutaman kyyneleen tirautin kun miehelle kerroin. Se puolestaan sanoi, että "tätä mä vähän pelkäsinkin kun pyysit tuomaan kaupasta pullaa, että nyt on pullat uunissa" :LOL: Kuvastaa kyllä vähän näitä ilon ja pelon sekaisia tunteita, kun ei oikein tiedä, mitä on tapahtumassa. Mikään tunne ei ole vielä kyllä ollut sellainen, että tässä oltais tekemässä virhettä, vaikka niitäkin tunteita varmaankin tulee ja sekin on ihan luonnollista :) Mitään en kyllä enempää toivo kuin sitä, että pikkuinen nyt pysyisi kyydissä loppuun asti! :heart:

Yhteistyössä