Kiitos
kiharapää! Onpa ihanasti sulle potilas sanonu, tollanen kyllä lämmittää mieltä
Tituleena, piinaviikot on pahimmat, vielä pahempaa ku oviksen odottelu! Mitä pidemmällä kierto on, sitä höhlemmäksi mä ainakin tulen! Tulee puristeltua tissejä ja testattua hajuaistia ja miettittyä, että nyt kyllä etoo - ja sitten huomaa, että se olikin vain tuloillaan oleva röyhtäys
Pari viikkoa sitten töissäkin mua alko sattumaan mahaan ja ensimmäinen ajatus oli että nää on nytte niitä oviskipuja! Sitte tajusin, että eihän mulla oo niitä aikasemminkaan ollut, että todennäköisesti mulla onkin vaan ilmavaivoja..
Tosin myöhemmin samana iltana ne osoittautuki nimenomaan oviskivuiksi ja siitä kahden päivän päästä oli vielä pahemmat kivut.
Lisää noita kipuja, jotka muuten diagnosoin itse keltarauhaskivuiksi, oli eilen. Sain lähteä kaksinkerroin töistä ja olin illan ihan toimeton, kun panadolkaan ei auttanut. Ne kivut on selkeästi tossa sivulla, eikä kohdun kohdalla, joten en pelkää raskauden jatkumisen puolesta niinkään. Pissasin eilen tikkuun samanlaisen viivan kuin toissapäivänä. Mietin kyllä, ettei varmaan oo mitään järkeä päivittäin kuluttaa tikkuja, vaikka kuinka pelkäiskin kemiallista. Oon nyt siis julistautunut raskaana olevaksi, kunnes toisin todistetaan :saint: Maanantaina sitten teen varmistustestin ja soitan neuvolaan jos niikseen tulee!
Mikäs on
Fujinin ja
KITTYn tilanne?