Hei!
On ollut aika paljon taas kaikkea. Omenoiden keruuta olisi niin paljon kuin vain jaksaisi.
Mä en jaksanut kuin pääpiirteittäin lukea sieltä täältä mitä olitte kirjoitelleet.
Nykyään tulee oltua niin vähän koneella. Just ja just sähköpostin välillä luen ja laskut maksan.
Pyysin mun tunnuksetkin poistettavaksi, muttei niitä ole poistettu.
Jotenkin tuntuu ettei tää paikka o mua varten.
Siis tarkoitan yleisesti 2+:aa, ja tietokoneella olemista, en tätä pinoa, te ootte ihania
Roni kehittyy niin että hurina käy.
Eilen tuli ensimmäinen hammas. Alas eteen oikealle. Ja tänään vasemman puoleisen etuhampaan ikenessä on viiru, joten siitäkin varmaan lähipäivinä putkahtaa uusi hammas.
Kummepia oireita ei ollut kuin se että tuttia tartti koko ajan ja vähän nihkeemmin kävi nukkumaan päikkäreitä ja yöunia.
Liikkuminen on vikkelää vaikken osaa oikein sanoa mitä se on. Konttas/karhunkävely asennosta Roni lösähtää eteenpäin ja taas uudestaan ja uudestaan.
Roni on alkanut puhaltelemaan koko ajan, liekö hampaat ärsyttävät vai mikä.
Tutti on nyt koko ajan suussa, koska muuten siellä olisi koko ajan sormet.
Ronilla on vähän ihottumaa, jonka epäiltiin neuvolassa johtuvan kaurasta. Ilman kauraa on nyt viikon oltu, mutta jalkojenkin iho on muuttun karkeaksi joten suht samaan aikaan aloitettu mangokin jätettiin pois.
Hampaita alettiin pesemään aamuin illoin toissa päivänä ja se käy helposti. Roni avaa suun ja antaa harjata oikein hienosti. Välillä "auttaa" itsekin ottamalla harjasta kiinni
Yksi ongelma nyt joka huolettaa todella paljon on pään kallistelu puolelta toiselle. Syytä en tiedä ja sitä pitää neuvolan mukaan seurata. Ei siis tee sitä koko ajan, mutta esimerkiksi silloin kun Roni katsoo erittäin tarkasti jotain niin kallistelee. Mahtaisiko johtua näön "kääntymisestä", sitä en tiedä.
Suukkis Toivottavast Atel ei ole mitään vakavaa :hug: Ihanan kuvan olit laittanut :heart:
Ihania kuvia muutkin laittaneet pikkuisistaan :heart:
Zoe ja Roni 6kk 2vko 2pv :heart: