~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Ny tuli nii paljo tekstiä, et en jaksa kommentoida. Mut kaikki tekstit kyl luin ajatuksen kanssa :)

Meil meni reissu kivasti, automatkatkin oikein upeasti ku olin pojan kans takana. Jottain kitinöitä ja itkuja ol, mut ei tarvinnu ku kerran pysähtyä tulomatkalla sillain ylimääräsesti. Menomatkal syötiin ni siin tuli pysähys. Ja toi matkahan on n.220km suuntaansa.

Menin baariin sillon la ja mies nukutti ekaa kertaa Aten iha kokonaa yksin. Sai sen unille 20.25 =) Meni suht hyvin yö siihi asti ku puol neljän mais tulin (soitin isukin hakeen tosin jo puol kolmen mais). Ja senki jälkee ja sillo toki mie hoidin eli loppuyön sit mie hoidin heräilyt. Mut oli kyllä ihanaa kerrankin tuulettuu kunnolla!! :heart:

Ja tännää sit poika söi kokonaisen purkillisen lihakasvissosetta sekä puuroa ison annoksen. MUTTA oksens sit kaarella.. Tais ahmia sen puuron perään liikaa maitoa rinnasta. Puuron siis söi n. tuntia ennen ilta/yöunillemenotissittelyä. Sit oksens sen jälkee pikkasen ku mies ol kallistanu sitä jotenkii ja osa meni miehen suupieleenki ( :D ). En tiiä et tuliks toi oksennus siis siittä, ku nii paljoo ahmi. Mut huomen meil ainaki on se lääkäri, ni tietää et onko mittää rakenteellista vikkaa. Siihe maidottomaan puuroon siirtymisen jälkee ei siis oo oksennellu ku ny vast.

Viime yö meni kivasti ku ol syöny suht ok kiinteitäkii. Nukku n. 1h, sit hyssyttelin, sit 4h ja söi. Sit taas 3h ja sen jälkee sit riekkukin tunnin. Mut sit taas sain nukutettuu kyl mahan päälle.

Saa nähä mite ny sit yö menis, toivot. hyvin! =)

Ja ihania kuvia olitto laittanu, tosi söpöjä vauvoja kaikki! Jospa miekii uskaltaudun laittaan :) Täs Atte on 5kk ja 10 pvää http://www.aijaa.com/v.php?i=5004104.jpg
 
Suukkis voi EI mikä ihana kuva!! :heart: kiva että teillä reissu sujui. tsemppiä lääkäriin.

HanTa voi munki pitäis ehtiä salille vähän peppua kiinteyttämään ;) joo panta löystyi siinä aamupäivän mittaan...

Sompio oleks kokeillu Nupulle jotain toista lelua tms niihin nukahtamishetkiin? mä kans alan kyllästyä tohon Minjan lakanan rapsutteluun, eilen laitoin sille tumput käteen ni ei saanu tutistakaan otetta.. :D auttoi..

meillä maistettiin tänään porkkanaa. tais olla tytsyn mieleen :heart: mut kiinteitä en saa edelleen menee tyttöön paljon yhtään... :/ hyvä saalis on semmone puolikas jääpalallinen.

Pirtsi joo heh kyl meki naurettiin sille miehen yölliselle mäkätykselle sitten aamulla. :D yritti väittää olleensa hereillä... no ehkä olikin, mut meil on kans ihan sama ku teilläki, mies nukahtaa paljon nopeammin, mun tarttee taas kuulla se et vauva rauhoittuu ja nukahtaa et itelle tulee uni uusiks... mulla ei kyllä muuten oo vaikeuksia nukkumisen suhteen, halit sulle :hug:

tää mamma on muuten aika kauhuissaan. ku Minja otti vähän spurttia ton kropan hallinnan suhteen ja oppi kääntyy mahalleen 1pv vaille 3kk ikäisenä. nyt on ikää 3,5kk ja arvatkaa mitä se nyt tekee. no kiskoo polvia mahansa alle!!!! ja aika kunnollakin... meil tulee pian kiirus asentamaan noita portteja rappusiin ja muutenkin tarkistamaan maailma vauvan tasolta että eliminoidaan vaaranpaikat.

kuka tippuu BB:stä tänään? toivoisin et esa j lähtis menee, ei jaks sen kiukutteluja enää...

Talvis ja Minjuska 3,5kk
 
Talvis kiitos :heart: Ja ohhoh!!! Kylläpäs teillä on hirmusen noppeesti kehittyvä vaavi! Taitaa aikamoinen menijä siittä tytöstä kyl tulla ku ny jo tommossii ossaa :LOL: :heart: Meil ei vielkään muuta ku sätkytellä paikallaan ja mennään akselin ympäri + ain masulleen ku pistää selälteen. Selällään ei juuri ennää viihdy ni ei oikeestaa nykysin käänny masulta selälleen. Tosin kyl pari kertaa on vahingos ku on nii kovasti ottanu vauhtia ku on kääntyny masulleen et onki mätkähtäny samointein sit selälleen takas :D
 
Voi Pirtsi, toivottavasti ensi yö menee Ellalla yhtä hyvin ja sinulla itselläsi paremmin :hug:

HanTa Jaksuja anopin ja miehen kanssa :hug:

Sannya Oletko saanut vuokranantajalta ne maalit? Vai mitä maalailet?

Kiitos onnitteluista :heart:

Talvis Vautsi tuota Minjan tahtia oppia uusia taitoja :heart:
On muutamaa muutakin lelua kokeiltu, mutta ei kelpaa. Puklurätti on vielä paras juttu, mutta sitten on iltoja, jolloin se ei riitä ja tarvitaan vielä se helistin. Saatiin lahjaksi sellainen uniriepu-lelukin, mutta se ei kiinnosta yhtään. Puklurätti sen olla pitää :D

Suukkis Ihana Atte :heart: Kiva, että kaikinpuolin mennyt asiat hyvin ja että lääkäri on jo huomenna.

Meillä nukahdettiin tänäänkin jo puol kympin maissa ja kohtuuhelpolla :heart: Mä olen hoitanut nukutuksen alusta loppuun nyt pari iltaa ja nämä illat on ollut helpompia. Onko sattumaa, vai nukahtaako Nuppu paremmin mun kuin isänsä kanssa :ashamed: On ollut vaan niin mukava kun isi on nukuttanut ja mä olen vain syöttänyt illalla. Mutta mieluummin mä sitten itse nukutan ja ilta on suhteellisen rauhallinen.

Päikkärit jäi lyhyeksi kun oltiin menossa koko päivä. Mulla menee hermot mun siskoihin ja äitiin :headwall: Porukoilla on oma firma ja tuurattiin niitä tänään kun olivat reissussa. Ja hemmetti mitä sähläämistä, kun siihen piti sotkea toinen sisko ja veli ja kaikki asiat oli ihan sekaisin ja jokainen hoitaa kaikkea ja kukaan ei tiedä loppujen lopuksi yhtään mitään mistään. Ja siskot tappelee keskenään ja molemmat valittaa mulle ja mikään ei oikeesti mennyt niinkuin piti :headwall:

Nupulla oli heti neljä nuorimmaista serkkua piirittämässä sitä kun mentiin porukoille. Yksi otti lakkia pois, toinen tumppuja, kolmas silittää poskea, neljäs avaa turvakaukaloa ja jokainen muisti olla hissukseen :D Noh, muisti olla hiljaa ehkä 2 min, mutta kuitenkin :heart:
 
voi elämä sentään tätä oloa...
saunan jälkeen iski taas kunnon päänsärky, olihan se siellä ohimolla jumitellut pari päivää... tuntui että toinen silmä tippuu päästä pian pois... noh enään on jäljellä tuskaisen huono ja oksettava olo :( ja pieni mies herännyt säryn kunniaksi 1½-2 h.n välein... nytkin juttelee tuolla sängyssään minkä ehtii.

sompio onhan tuo kahden minutin hilljaisuus parilta lapselta suuri saavutus ;)

talvis teidän pieni menee sitten liki samaa tahtia kuin tuo meidän poika... kumpi lähtee liikkeelle ensin???
meillä on nyt n. 1kk.n vedelty niitä polvia masun alle, ja nostettu kädet samalla ilmaan....
tai yritetty kiskoa itseä käsillä lattialla eteenpäin, ja nostettu jalat ilmaan...
odotan vain, että milloin keksii tehdä käsillä ja jaloilla yhteistyötä :D

suukkis onnea onnistuneessa tuuletuksesta ja reissusta...
ja mikäs sen ihanampaa, kuin onnistunut ruokailu, ilman tuota oksentamista.
mut hyvä et teil se lääkäri on jo :D
ja söpö on Attekin :D
 
HanTa Kiva, kun just migreeni olisi kiva saada nukkua rauhassa pois, että saisi ne kaikki jälkijomotukset pois :hug:
Oih, koska se Kimikin sitten liikkeelle lähtee? :heart:

Vauvahaaveita Ihana saunatonttu :heart:

Jaaha, meille pakerrettiin sitten kakka, tulen kohta jatkamaan. Toivottavasti ei ole mikään mega-kainalokakka, koska ehdin just 10 min sitten laittaa pyykkikoneen päälle :whistle:
 
Suukkis kiva et reissu meni hyvin! JA ihana kuva!! :)

Vauvis ihanainen saunatonttu! :heart:

Talvis hurjaa! :) VAro vaan, kohta se jo juoksee!

Me kokeiltiin eilen kaurapuuroa ja kylläpä uppos! Suu aukes niin isoks ku tuo tyttö vaan sen saa! :LOL: Otettiin tänään myös aamupuuro mukaan. Eli nyt on sit ilta- ja aamupuurot aina tytölle. :)

ei vielä kääntymistä eikä hampaita. Mä alan luovuttamaan niitten hamapitten suhteen. pirhana. Tulis jos on tullakseen. :headwall: Mut nyt tyttö roikkuu koko ajan varpaissaan ja on oppinu uusia ääniä! :D Nyt hymistään suu kiinni paljon ja ensimmäinen jokellustavukin tuli: pu. :D :D ja joskus se on py.

EM ja Myy pian 5 kk :heart:
 
SS ja vauvahaaveita ihania kuvia :heart:

SS Toivottavasti lääkärireissusta on hyötyä, et asiat lähtis selviämään :hug: ja kiva kun oot päässyt kunnolla tuulettuun :)

Talvis Kylläpäs Minja on innokas lähtemään liikkeelle :eek: Meillä kyl osaa kääntyä masulleen ja hiukan siinä yrittää polvia siirrellä jne mut kun ei hoksaa käsiä käyttää yhtään vielä apuna niin eipä siitä mihinkään päästä :D Ja minä oisin toivonu Markon lähtevän BB:stä :)

hitsi.. nyt alkoi neiti kiukutella.. pitää jatkaa kunhan saan sen päikyille
 
Meillä mentiinkin tässä välissä jo vaunuihinkin :heart: Ja se kakka oli sellainen megakakka. Muuten olisi vaatteet pysynyt puhtaana mutta kun äiti tumpuloi niin pyykkiin meni :D Tuleepahan vaihdettua sänkyyn lakanat, että saa toisen koneellisen pyykkiä. Se homma onkin pitänyt tehdä jo pari päivää :whistle:

Me mennään ensi kesänä U2:n keikalle :heart: Mies sai sinne liput aamulla =)

Viime yönä jostain syystä syötiin sitten kaksi kertaa, mutta muuten nukuttiin aika hyvin ilman ähinöitä. Tai sitten äiti oli niin väsynyt, että ei kuullut ähinöitä :D Aamulla olisi nukuttanut hyvin, mutta mies nousi seiskalta kun lähti jonottaan niitä lippuja ja heräsin siihen.

EM:lle onnea puuroista ja jokelluksista :heart:

*muoks* Mä muuten yöllä lähetin haleja kaikille, joilla syödään edelleen yöllä usein. En muistanutkaan kuinka rankkaa se 2 h:n välein syöminen on. Vaikka meillä nyt oli yksi yö, mutta olin kolmelta niin silmät ristissä kun nostin tytön toisen kerran tissille.
 
No niin josko sitä nyt kokeilis jatkaa..

Sompio Mä oon kyl kuullut ihan muiltakin, et vauva nukahtaa paremmin kun isi tai joku muu on sitä nukuttamassa :) vaikea toki sanoa oliko teillä sattumaa vaiko ei mut tällaista tosiaan oon kuullu :)

HanTa:lle :hug: kurjia varmasti noi migreenit, mulla ei sellaista oo koskaan ollu mut kuulemma ovat todella ikäviä :(

EM Vai tykättiin teillä kaurapuurosta, sehän on hieno homma :D Voi että se on niin helppoa syöttää kun neidillä vaan suu aukeaa isolle, et annahan lisää :) Ja toivottavasti ne hammaskitinät alkais jo helpottaa teillä! Me vielä niitä kauhulla odotellaan.. niin ja onnittelut jokelteluista, varmasti ihanan kuulosta :)

Mä joudun yrittään nukuttaa Ellaa pitkästä aikaa sisällä.. saas nähdä tuleeko mitään pitkistä päikyistä. Ulkona tekevät piharemppaa just meidän oven lähellä, joten neiti tuskin sais siellä juurikaan nukutuksi |O Tuohon keinuun sen muka laitoin nukkuun päivämaidon jälkeen.. ja pah, siinä se nyt vaan höpöttelee itsekseen :)

Ella ei ilmeisesti tykännyt banaanista.. sitä kokeeksi tänään annoin, mut nyt sit on aamun sen jälkeen kitissyt ja puklaillut normaalia enemmän.. taidan jättää banaanikokeilut myöhemmälle. Olikin eka maku joka ei ole neidille sopinut ja melko paljon eri makuja on jo kokeiltukin.. Perunaporkkanasose on sen lemppari, sille suu aukeaa niin nätisti - niin ja tietty kaikki päärynä- ja kuningatarsoseet ym.. :) Aika nopeasti on tosiaan lisäilty makuja kun ei aiemmista ole mitään oireita ilmaantunut, paitti nyt tuosta banaanista.. Maissia ois tarkoitus alkaa uudelleen kokeileen, vellissä se tosin kovetti mahaa niin täytyy kokeilla onko vieläkin sama homma.

Vellit me jätetään nyt vähäks aikaa pois.. ei mitään vaikutusta yöuniin antoi velliä sitten vaiko ei. Kaipa me siirrytään jonkin ajan päästä suoraan puuroihin ellei sit jotain riisivelliä sitä ennen kokeilla.

Viime yö oli meillä ihan hyvä.. neiti nukahti klo 20 tietämillä (oli kyl taas yliväsyny eikä meinannu millään rauhoittua syömään iltavellään) ja heräs syömään 2 ja 6 aikaan.. jatkoi sit uniaan vielä 7.50 saakka, mikä on kyl todellakin ennätys siinä lajissa.. normaalisti nukkuu tuon klo 6 maidon jälkeen korkeintaan 7 saakka.. no, nyt kerkes äippäkin nukahtaa vielä uudelleen =)

Mitähän tuon neidin kans tekis, ei näytä nukahtavan keinuun ei sit millään.. :headwall: kauhea selitys vaan kuuluu, no jospa se ei vielä olekaan tarpeeks väsynyt.. ei oikein tiiä taas miten rytmittää päivää kun otti ja nukkui niin pitkään :LOL:
 
Chamorphis
Suukkis kiva ku reissu meni hyvin! Ihana suklaasilmä toi teidän Atte! :D
vauvis kiva saunatonttu! :LOL:
Hanta jaksuja pään kanssa! :hug: Ei oo mitään kivaa kun särkee päätä...
Talvis onnittelut uudesta taidosta!
Pirtsi kiva että teilläkin ruvennu noi yöt sujumaan paremmin! =)

Meillä... Gaviscon lopetettiin lauantaina, kun ei sopinu. Poika oksensi lauantaina megasuuresti kax kertaa ja se riitti mulle. Eilen oksensi saman verran. Tänään ei ole oksentanu eli Gavisconin vaikutus varmaan lakannu. Huono puoli täs on se et nyt taas polttaa ruokatorvee enemmän. Tosin saatiin tänään resepti PrePulsid lääkkeeseen. Toivottavasti ehtii tulla huomiseksi jo se lääke ja et se sitten myös toimiis! Hirvittää vaan antaa sitä, kun se on vedetty markkinoilta jo vuonna 2000 ja sitä saa vaan erityisluvalla, koska aiheuttanu rytmihäiriöitä! Mut hyvin yleisesti käytetään et pakko luottaa siihen et lääkärit tietää mitä tekee... Meillä on varattuna jo aika sydänfilmiin sitten kun on viikko lääkettä käytetty. Tutkitaan et onko tullu muutoksia siihen lääkkeen takia..
Yöt meinaa olla taas vähän hankalia.. Viimesen kolmen yön aikana joka yö valvonu vähintään tunnin... :( Ja äiti meinaa olla väsy... :ashamed: Mut päästiin onneksi launtaina illalla miehen kans syömään, kun mummi oli meillä yötä. Oli kivaa vaihtelua olla muutama tunti pois kotoa ja miehen kans ihan kahdestaan. :heart:

Huolestunut Cham ja suloistakin suloisempi poika 8 kk+ :heart:
 
Päiviä!

Suukkis Ihanaa kuulla,että matka meni hyvin.Ja siekin pääsit tuulettuu kunnolla :p

Voi Talvis siitä se lähtee :D Jotkut aikasemmin,jotkut vaavit myöhemmin :heart: Ihanaa

Sompio Joo maalit sain.Vuokranantaja tuli ja toi maalit :D Ja nyt kysyn kyllä vielä,että oisko mahdotonta maalata nuo ovetkin samantien.Ku näyttää aika tyhmälle,ku karmit valkeet ja ovet kulahtaneet.
Harmi toi tuuraus keikka sulla :(

HanTalle voimia päänsäryn kanssa :hug:

vauvis Ai vitsi mikä ihana saunatonttu teillä onkaan :heart: Voih,mäkin haluun tänne lunta! :D

EM Onnea jokellustavusta :heart: :D

Pirtsi Meillä ei tykätä porsaasta :D Yökkäili vaan ku laitoin vähän suuhun. Banaania ei olla viel kokeiltu.Sitä vois kyllä kokeilla :) Ja onnea hyvästä yöstä :heart:

Tänne ei kummosia.Tytön äsken sain nukahtamaan,mut sit kun vein sänkyynsä.Niin kääntyi mahalleen,ja nyt kiljahtelee tuol.Hmmph. Pitää yrittää saada nukkumaan vähäksi aikaa.

Tääl sataa vettä.Tuntuu että kello ois ainaskii yli klo15. Mut ei. Kauheen synkkä ilma.Tulis jo lunta.

Maria 5kk 1vk 2pvä :heart:
 
Sompio Sori.. mulla oli näköjään lukihäiriö tänä aamuna :ashamed: :whistle:

Cham Kylläpä on kurjaa, kun sitä sopivaa lääkettä ei tahdo löytyä :( :hug: toivottavasti tää uus sit jo vihdoin toimis!

Täällä on sadellut lunta aamuyöstä lähtien, ihan reilusti kertynyt jo tähän mennessä.. Neidin päikkärit jäi näköjään aika lyhyiksi, tiedossa varmaan kiukkuinen neiti kunhan iltaan päästään :(
 
Täällä on eilen palattu kotiin reissuilta =) mukavaa oli ja kaikki meni hyvin loppujen lopuks. Välil piti mutsin kaa tapelle sen juomis asioiden kaa mut yllättävän hyvin se zemppas sen kaa. Oli mukavaa saada levätä ku oli monta sylittäjää tytöllä.

Ja hyviä uutisia, mennää miehen kaa kahtoo keskiviikkona uutta isompaa kämppää ja vuokrakin on kohillaa =) ootan niin et päästäs tästä pienestä asunnosta poijes. Liikaa tavaraa ja liian vähän tilaa :headwall:

Tänää alotettii tytöllä uudestaan d-tipat. Ostin ihan "Deetippa" nimistä lääkettä, saa nähä miten masu käyttäytyy.

Suukkis ihanat ruskeet simmut Atella, ja on kyllä ihan äitisä näkönen poika ;) ! Toivotaan et lääkärissä ois kaikki hyvin!
Vauvis ihania sauna kuvii :D miekin ootan niin et pääsen joksus viemää tytön saunaan.

Hei muuten, joku oli käyttäny vauvaasa suihkussa? Miten totuttelitte siihen ja minkä ikäsenä veitte suihkuu? Mie ajattelin viiä Saanan suihkuun jokupäivä kylvyn sijasta =)

Cham todella kurjaa että lääke ei sopinu :( ja kuulostaa kyllä hurjalta noi toisen lääkkeen sivuovaikutukset, toivotaan et lääkkeestä ois apua eikä rytmihäiriöitä tulis. Paljon voimia sinne :hug:
Talvis teijän neitilähän on kiire :D se on kohta mamma ihmeissää ku saat juosta perässä ku Minja rupee touhuumaa. Millon sie muutes alotit koulun uudestaa?
EM teillä kyllä sujuu hirmu hyvin noi kiinteet ja muut evästen syönnit =) hieno homma! Osaapa hamaat olla tiukassa jos vieläkin Myytä vaivaa :/ toivotaan et naskalit nousis pian ja tyttö pääsis kokeilee uusii hampaita :D
Hanta jo oli anoppi :eek: todellinen hienohelma jos ei kestä pientä vauvan kuolaa..ja toi on muute kumma miten jotkut mummot ei kestä sitä et niitä sanottas mummoks, vissiin niille tulee siitä niin vanha olo et sana "mummo" on ku punanen vaate niille.
 
Meijän tytöllä oli vissiin isiä ikävä kun nukahti eilen 20:30 yöunille isin syliin :eek: =) siis Saanahan nukahtaa yleensä siinä 22:30 ja herää ylös 7-9 aikaa..yöllä herätään 2-4krt tissille. Eilen ekaa kertaa kerettii miehen kaa "hoitaa" parisuhdettakin ;) :whistle: ehkä en ookkaan niin kylmä akka enää :LOL:

Itelläni on selkä kipeenä tuosta tytön kantamisesta :/ iskiasta vetää ja lihakset on jumissa, kokoajan saa olla panadolia vetää ja siitä kun ei kunnon apua oo näihin miu selkävaivohin.

missähän Nibbler ja BabyB luuraa :wave: kertokaahan työkin kuulumisia!

Tyty ja Saana kohta 2kk =)
 
Pirtsi Ei haittaa. Mäkin kävin eka kattomassa että mitähän mä itse olin mahtanut kirjoittaa :D

Tyty Kiva kuulla, että reissu meni hyvin ja äitis kanssakin meni suhteellisen hyvin :heart: Onnea asunnonhakuun.

Mä en osaa taas mitään järkevää alkaa tekemään, kun Nuppu nukkuu pitkiä unia :/ Odotan vaan koko ajan, että koska se herää.
 
Suukkis: Pakko kommentoida, teidän Atte on ihan Aten näköinen! Siis ihan on nimensä nököinen, suloinen poika!

Täällä odotellaan malttamattomana synnytystä. Huoh, pääsisi jo tositoimiin...

DsariaL ja Möykky 38+4
 
Tyty Kyllä varmasti teki hyvää parisuhteelle pieni ero toisista, niin jaksaa taas paremmin. Ja tottahan Saanallakin ikävä on ollut :heart:
Mä otan kyllä kovaan särkyyn välillä Buranaa kun Panadol ei auta. Synnärilläkin ne toi mulle kipuihin Buranaa, kun valitin että Panadol ei auta.
 
Sompio joo miekin sain siihen sektio haavan hoitoon buranaa ja söinkii sitä pitkää..oonki miettiny et pitäskö ottaa buranaa viel täs joku pv ku ei tuo panadol auta.. :headwall: oon vaa yrittäny olla edelleen pelkällä panadol linjalla.
 
hampaista... joo en tiiä enää ees et onks ne tulossa. :) Vaik en kyl usko että niin väärin voin lukea lastani mut voihan se olla et se on kitissy jotain muutakin. Ja kun ne kyllä kuultaa siitä ikenien läpi... Ei se koko aikaa kitise, joinain päivinä enemmän ja joinain vähemmän. Nyt on ollu pari päivää ku enkeli, saas nähä mitä on tulossa.... :whistle: Kiitos tsempityksistä kaikille! :heart:

tyty joo siinä ei kyl oo mitään valittamista, tuo neiti on ollut aina hyvä syömään. Nyt on välillä vähän leikkimistä sen maitopullon kanssa kun sitä pureksitaan ja muuta. :) Kokeilin taikamukiakin mut ei se sitä viel tajuu, treenataan sitäkin pikkuhiljaa. :D Mullakin on selkävaivoja mut en oo niihin mitää lääkeitä popsinu.

siis eiks buranaa sais syödä jos imettää? Kyllä mulle ainakin silloin annettiin ku sairaalasta kotiuduin nii sen leikkaushaavan kipuihin.... vai onks se vaan se et buranasta voi tulla masuvaivoja vauvalle? Ja sairaalassakin söin buranaa ja panadolia. Mulla ei kans se panadol auta ellei oo kunnon satsi, eli esim. 1g.

cham voi harmi!!! Toivottavasti uus lääke auttaa. :(

Pirtsi voi ihanaa lunta! :D Paitsi sais kyl vielä hetken aikaa olla ihan rehellinen syksy. Jos vaikka kuukauden pääst tulis lumet. :p

Nii missäs on nibbler ja babyB???

Tuo saunakuva on niin ihana... missäs vaiheessa sen lapsen saikaan viedä löylyihin? Oliks se puolvuotiaana vai vasta lähempänä 1 vuotta? :)

 
Cham Voih :( Toivottavasti se uus lääke auttaa. Haleja ja voimia :hug:

Pirtsi Mie käytän tyttöö suihkus välillä.Ihanaa käydä kahestaan :heart: Mie taisin viedä 3kk ikäsenä ekan kerran.Mut luulisin että aikasemminkin saa viedä. Mie totuttelin silleen,että loruttelin esim.jaloille ja pepulle vettä siit suihkusta,ja sit pikku hiljaa mentiin suihkun alle.On tykännyt :heart:
 

Yhteistyössä