NiQ Tiedän miten ressaavaa voi olla toi painosta murehtiminen.. Itellä menossa täällä samat kärvistelyt. Herkuttelen ihan liikaa ja tiedän sen itekin.. Mutta kun se on niin hyvää!
Huono omatunto kaikesta mitä syö,mutta syönpä silti. Oon koittanu aatella sen niin,että kun se on jo loppupuolella( missä siis juu,tulee varmasti eniten painoa) niin annan olla.. Jonain päivinä onnistuu olla miettimättä ja jonain päivinä itken,kun piti taas syödä se jäätelö,tai muu.. :/ Ei oo helppoo ei...Ja eihän sulla ole paljoa noussut kokonaisuudessaan.. (vaikka tiijän,että se vähänkin harmittaa) Ja synnytyksestä viel.. Uskon,että harmittaa,jos mies ei pääse mukaan!! Peukut pystyyn,että onnistuu
Itellä ei viel synnytys jännitä ja jostain syystä mä en edes tiijä haluanko miestä mukaan
nukkumisesta Herään yöllä ainakin kerran veskiin.. Asento on kylki-maha-asento.. Miten sen sanoo
Mutta siis hyvin saa nukuttua.. Unia ihan joka yö,mutta ehkä johtuu mun työstäkin,että oon niin totaalisen väsy,että pakkohan sitä joskus on nukkua
Ihmettelen vain,että oonko mä epänormaali,kun en vielkää oo heränny pojun potkuihin??!! Siis kun joillainhan se tuntuu niin lujasti jo varhaisemmilla viikoilla,että ne herää siihen.. Miks mä en herää
En siis muuten mieti,mutta aattelin,että se kuuluu asiaan
Päivänsäde Voooooi,siellä on vauva-arki pyörähtäny käyntiin.. On varmasti mukava ollu päästä kotiin tutustumaan omaan prinsessaan
Paljon tuntuu tissittelyä olevan.. Onkohan se sitten itelläkin noin.. No se näkee sitten kun alkuun pääsee
Onnea
keiju ja
namppis valmistumisen johdosta!!
Täällä ei mittään ihmeitä kummempaa.. Kotiin pääsen tänään äitin kans laulamaan karaokee
Tiistaina olis taas lääkärineuvola.. En tiedä kyllä miks se uudestaan on,mutta mennään nyt kun kerran aikakin on annettu
Olihan mulla paljon muutakin asiaa mutten taas muista.. No kerkeehän tuota.. Ainiin,uuden himon oon itelleni kehittäny.. Kala ja pommac!! Pakko saada kalaa aika useesti. (mutta ei haukia,en syö niitä,kun oon niin matokammonen
)
Missäs
otokka? Joko tullut lähtö synnyttämään?
Taiska ja napero *poks* 28+0