En ole siis ainut,joka nukkuu niin ettei potkuihin herää.. Kait se sitten on sekin yksilöllistä..
MJ Harmi jos et pääse synnyttämään alakautta.. Toivotaan,että poju käännöksen jälkeen pysyis oikeinpäin... Ja että sen saa käännettyä oikeinpäin
Imetysliivit ostin,kun tissit alko vuotamaan öisin niin paljon,että jotain on pakko olla.. Joten kaarituettomat liivit,joiden kanssa on helppo nukkua.. Ja ne oli niin halvat (12e) keskisellä,niin ajattelin,että sama kait se on ostaa nyt,vaikka joutuiskin ostaa uudet.. Mutta noi tuntuu ihan tukevilta ja hyviltä vaikka ei ihan pienet rinnat olekaan.. (D-kuppi täälläkin)
Petivaatteet Sain kaverilta kaks peittoa eli,mulla siis kolme,oma äitiyspakkauksesta saatu ja kaksi äitiyspakkauksesta saatua,mutta siis ne kaverin vanhoja. Ja lakanoita ja pussilakanoita sain kans.. Niillä lakanoilla pärjään varmasti,mutta jos vaihtoväli tulee olemaan tiuhempi,niin sitten pitää jostain hommailla pari lisää,en oo kovin ahkera pyykinpesijä.. Kait sekin pitää opetella,että pesis joka päivä
(pyykit siis)
ON: Nyt se kamala pelko ajatus on iskeny. En tiedä johtuuko se väsymyksestä vai mistä,mutta aina aamuisin,kun menen töihin,alan miettimään (typerää kyllä) että MILLÄ MÄ SINNE SAIRAALAAN MENEN.. Ukko voi olla töissä,eli ei kerkee viemään (välimatka 700km) ja entäs jos menee taksilla ja vedet menis vaik taksissa? Ambulanssi mua hirvittää ihan siitä tyhmästä syystä,että jos siellä on se yks tuttu mies töissä,niin en halua sille jalkojani levitellä.. Vaikka työtäänhän se vain tekee.. Mut silti.. Synnytys on vielä suhteellisen kaukana,mutta silti jo mietin kaikkia näitä. Että se siitä stressittömyydestä. Toki mulla voi väsymys aiheuttaa stressiä,että sitten kun pääsen lomalle,niin voi olla,että en niin paljoa edes murehdi
Väsymyksestä vielä sen verta,että tietääkö kukaan voiko hempan lasku 20 vaikuttaa siihen,että väsyttää? Mulla siis normisti hb on jotain 140 ja nyt neuvolassa ollu sen 123-128.. Mut silti on sanottu,ettei vielä tarvii lisärautaa.. Mut mua väsyttää!! Nukkuisin koko ajan ja sit en jaksa tehä mitään kotiaskareita.. Multa puuttu kokonaan tää energinen keskiraskaus,kun nythän oon jo viimesellä kolmanneksella..
Ja otokkaa taas huhuilen ??
Lisää iloisia uutisia?
Taiska ja napero 29+2