Meidän
juhannukseen tuli pieni muutos tuon sään takia. En uskalla lähteä tänä iltana veneilemään, joten lähtö siirtyi huomisaamuksi. Toivottavasti tuo myrsky menee yön aikana ohi. Mäkin olen hamstrannut kaupasta vaikka mitä herkkuja mukaan
Myös Keijun mainitsemat herkkusienet pekonilla ja mustalla koskenlaskijalla kuuluu juhannusherkkuihin. Meillä on täällä yksi Turun alueen suosituimpia lihakauppoja ja minä fiksuna tyttönä menin sitten tänään siine vähän yli 10 ja arvatkaa oliko mua ennen jonossa 75 muuta lihansyöjää
Noh, tunti siinä vierähti, mutta nyt on sitten hyvät lihat lähdössä mukaan mökille.
Kestovaipoista mä voisin olla ehkä hiukan kiinnostunut, mutta kun tuo mies ei ole pätkän vertaa, niin taitaa jäädä meillä väliin
Kestoliivinsuojia tein itse 10 paria, toivottavasti niillä + äp:n suojilla pärjäis. Tietty reissun päällä tarvii olla kertiksiä, mutta noin muuten sitten ajattelin noilla kestoilla mennä.
Jomilla on vielä tuo niin ihanan jännä aika menossa. Itse kun vaan kokoajan odottaa, että milloin tää loppuu... Toisaalta, en mä vielä ole valmis synnyttämään ja luopumaan tästä mahasta
Mä uskallan luottaa kahteen
ultraan tuon sukupuolen kanssa. Ensimmäinen oli Tyksin ultra ja vaikka tyttöä veikkasivat, niin en oikein siihen luottanut. Toinen käytiin yksityisellä 4D:ssä ja lääkäri jopa kirjoitti paperille "tyttövauva", niin pakkohan sitä oli uskoa. Tuo lääkäri on kuulemma kerran erehtynyt sukupuolesta ja hänellä taitaa olla jo kymmenien vuosien kokemus tuosta hommasta.
Jos joku haluaa
FB-ryhmään, niin myös minulle voi laittaa yksärillä nimensä. Jos nimittäin sattuu niin että MJ pääsisi hakemaan nyyttiään
( . ) Tämä viikko on mennyt kyllä ehkä vähän liikaa touhutessa. On tullut juostua kaupoissa, kaupungilla ja vaikka missäm alkaa pikkuhiljaa ottaa voimille... Tänään oli kuitenkin siitä ihana päivä, että pääsin käymään agilityhallilla 1,5 kuukauden tauon jälkeen tuon meidän koiran kanssa. Koira on siis ollut saikulla, minähän olisin touhunnut sen kanssa vaikka vauvan syntymään asti
Oli ihana nähdä miten tuo nautti siitä tekemisestä. Eipä se nyt mitään ihmeellistä vielä saa tehdä, mutta saipahan vähän juosta siivekkeiden välistä ja putkia. Nyt se sitten makaa reporankana omassa punkassaan
Oikein ihanaa Juhannusta kaikille! (me lähdetään heti aamusta liikenteeseen, mutta puhelimen kautta käyn kuitenkin seurailemassa tilannetta)
HennaN & Onerva 36+6 (huomenna täysaikainen :heart