Hoi!!
Kotona taas ja huomista neuvolaa odotellessa,jonka jälkeen taas reissuun!!
NiQ Täällä toinen itkijä. Itken millon mistäkin.. Tai siis huonona päivänä kaikki pistää itkettään ja sit kun on hyvä päivä,niin fiilis on ihan toisenlainen..
Hyppy ihan superpaljon voimia loppuodottamiseen!! Ei varmasti paljoa sanat lohduta,mutta toivon,että kaikki vielä menisi parhainpäin!! :/
Lare Juu,se sokerirasitus ei oo mikää mukava,mutta jos ekasta selviät,niin voisin kuvitella,ettei sun tarvii mennä toiseen?? Puhuttiinko toisesta mitään? Siis itehän kävin,mutta mulla tota painoo on siis ihan reippaasti yli sallitun.. Mutta molemmista onneks selvisin puhtain paperein... Mua säikäyttää joka kerta toi sun lääkäriaika,kun menee tajuntaan,että mun pitäis elokuussa mennä synnytään.. Alkaa liikaa jännittää
ON: Täällä tosiaan reissusta palattu ja ei ollu niin ihana paluu kun luulin.. Kissa kadoksissa ja se aiheutti harmaita hiuksia ja supistuksia kun ei kissaa missään ja minä vain vollotan ja vollotan!! No sit kävin lenkillä katteleen ja tulin kotiin.. Huusin kissaa takaovelta ja sit alko aaaaaaaivan älytön marina!! Mä luulin,että se on joko naapurin kissa,tai sitten meijän kissalla on joku niin hätä,että ei pääse kulkemaan.. Anoppi onneks tuli pelastamaan mut ja käytiin joen toisella puolella kysymässä,että saako kulkee joenrantaa pitkin,kun sieltä se ääni kuulu.. Siellähän se meijän karvainen herra sitten oli täysissä sielun ja ruumiin voimissaa,loukkaantunu vai siitä,kun on jätetty kotia anopin hoitoon.. Kivi putos sydämeltä,kun mun karvanen poika onkin kunnossa <3
Anteeks,tää ei edelleenkään oo eläinpalsta,mutta tämmösiä kuulumisia tälle päivälle. Ja olo on huojentunut!!
Taiska ja napero