Maanantaita!
Suukkis *Nostaa rillit nenälle ja selaa muistiinpanoja* ...
http://www.minisun.fi/saantisuositus.html Tossa yks vastaava, kaikilla niillä sivuilla oli samat
numerot ja ne ei oo maksimeita vaan ne mitä pitäisi saada päivän aikana, enemmänkin voi saada, kunhan ei yli 50myygrammaa. Mutta aika monella sivulla huomasin (googlasin d-vitamiinin yliannostus) että pitää mennä yli 120myygramman päiväannostuksella monta kuukautta että tulisi oireita, mm. huonoa oloa ja sen sellaista, että tuskin se 12,5myygrammaa niin paha on. Varsinkaan kun minullekkin lääkäri määräsi sen annostukseksi. Koska vaikka sen 12,5 vetääkin nappuloista, niin se kaikki ei imeydy.
Hmm.. olikohan siinä nyt selitystä tarpeeksi poliittisen epäselvästi?
Tähän väliin on ihan pakko sanoa että voi jessus te akat juoruutte paljon, ja mä en oo ollu poissa edes koko vuorokautta.
SunRise :hug: Jos nyt meet, niin toivottavast tuut pian takaisin meidän joukkoon
Mullekkin ne puhu vaikka mistä keskenmenosta ja tuulimunasta, mutta eipäs ollutkaan, toivotaan silti loppuun asti.
ElinaMaria Normaalisti syömällä, ja muutamalla hedelmällä päivässä ei kyllä saa tarpeeksi d-vitamiinia. Nykyistäkin saantisuositusta ollaan nostamassa, eikä ne oo tähänkän päivään mennessä täyttyneet normaali ruualla.
Raffel & La Bebe Itse en raskaudesta kertoisi ennenkuin olen vakkari, ihan vain sillä, että jos on koeajalla, niin kyllä ne keksii syyn olla jatkamatta sopimusta, kun kuulevat raskaudesta, vaikka siitä miten ilmottaisi.
LaBebe Se vuoto voi olla limakalvoiltakin, tai jotain tihkua istukan pienistä ja hennoista suonista. Mutta se nyt ei muuten ollu mun asia sulle vaan se että mullakaan ei kerenny tulla luomuja ollenkaan. Mä unohdan aika näpsäkän nopsaan mitä oon sanomassa ja kenellekin
Zoe ja Öttiäinen 17+3
:heart: