´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe ei se mitn. :D

Suukkis voihan se olla et sä jotain tunsit... mut se voi olla vaikka ihan joku ilmakupla masussa tai sulen toimintaa. :) Mut ei välttämättä. Ennemmin mä kyllä uskoisin että ei se vielä ollut liike... jotkut veteraanisynnyttäjät tuntee kuulemma jo viikolla 13 mut mä en usko että esikoista oottavat... Noh... sit kun ne alkaa kunnolla tuntumaan niin voit pohtia että oliko se samanlainen liike jonka tunsit nyt. :p

(.) alko tekee mieli herkkuja.... nyt uunissa tuloillaan minttu-suklaapiparkakkuja....
:p Nii tässä se mun terveellinen ruokavalio sitten! :LOL:

 
Zoe-F
Haistapa Em Kakkeli noitten mielitekojes kanssa. Mä olen tänään pystynyt olemaan ostamatta namia ja toi ei ollut kyllä yhtän reilua :D Tosin aamulla söin muutaman namin töissä kun oli eilisestä jäänyt :D
 
La bebeä olen tainnut tässä tohinassa unohtaa onnitella, pahoittelut! Tervetuloa tänne :flower: Mikäs sulla on laskettu ja synnäri, jos laitan tuohon listaan?

Kuulumiset ä-polikäynniltä:
Kohdunsuu pehmentynyt ja sormelle auki. Kanavaa kuitenkin vielä yli kriittisen rajan, eli osastolle ei vielä tarvinnut jäädä. Lentääkin saan vielä, kun kysyin. Kontrolli 2 vkon päästä, jolloin tarkistetaan miten tilanne etenee. Neidin painoarvio on 1790g, vastasi kooltaan vkoja 31+5 (AC) - 32+4 (BDP). Ei meinannut millään uskoa että rv 30 tässä "vasta" mennään..

Kiitokset kaikille tsempityksistä ja kauniista sanoista :heart:

DD ja äitiään-säikyttelevä-kroonisesti hikoitteleva-potkurineiti 30+5 :heart:
 
DD, hienoa! Kute jo aiemmin laittelinkii siulle viestiä :heart:

EM nii no.. Voiha se toki olla mut kyl mä uskosin paljo enempi liikkeisiin kuin eksyneeseen pieruun tai suolen toimintaan :D Kummiskii niit tuntemuksii ny on tuntenu jo iät ja ajat ni luulis osaavan erottaa. Mut sittenhää sen tietää paremmin ko alkaa enempi liikkeitä tuntemaan =)
 
Anteeks kovasti johanna! Nyt olet listalla, onnittelut vielä :flower:

Sun Riselle ja miehelle sylintäydeltä voimia, asennoitumisesi on ihailtavan urhoollinen. Toivottavasti saamme pian toivottaa sinut tervetulleeksi takaisin joukkoomme, ja silloin et täältä enää pois pääse. :hug:
 
Zoe valmiita ovat... ;) Tuli aikas hyviä... :p

DD hyvä että tilanne varmistui. :hug: Kaikki menee varmasti ihan hyvin. :)

Suukkis joo älä anna mun skeptisyyden masentaa. :LOL: Mistäs sitä tietää, saattaapi ne ollakin liikkeitä. :) Sinä sen varmasti paremmin tiedät kun sen tunsitkin.... niin että hyvähän se on mun sanoa että ei ole liikkeitä kun sun masussas se Mytty melskaa!! :D
 
heippa hei tytsyt.. en oo hirveesti jaksanu kirjoitella ku on koko ajan kauhea väsymys ja heikko olo(pyörryttää :/) kaiken lisäks näytän ihan haamulta silmänaluset on ihan mustat ja olo tuntuukin ihan haamulta. välillä on niin kylmä et tuntuu et mikään maailman lämmin peitto ei auta.. mut nyt onneks sain voimia tehdä lettuja ja kinuskikastiketta :) nam :D nanakuu ja möhkylä 6+4
 
nanakuu Mä palelin kanssa pari viikkoa. Nyt onneksi helpottanut. Nukuin yöllä kahden peiton alla ja takkaa piti lämmittää joka ilta. Silti palelin :(

Nyt ei saa lämmittää enään ollenkaan ja peitonkin potkin yöllä usein pois. Mitä lie kuumia aaltoja :D
 
EM, en annakaan! :D Itse ku omat tuntemukseni tiedän :p :saint: Ja vaikka ensisynnyttäjä olenkin, ni enpä usko, että se niin ennenkuulumatonta on et ny jo tuntis hipasuja. Kummiskii o ollu muitakin, jotka o tuntenu :) Iha tuuristaha se on myös kiinni tunteeko, eli onko oikealla hetkellä rauhottunu yms. Mut kukin ajattelee tavallaan =)
 
Zoe-F: jep mullakin tosiaan ekasta kierrosta joka tuntuu ihan uskomattomalta, mutta vasta tosi myöhään tärppäsi olin ihan hermona kun kuukautiset ei alkanut, eli mulla hedelmöitys tapahtui vasta kp 35 -39...ja plussa tuli nyt kun kiertopäivä oli jo reippaasti yli 50...että sikäli hassua :xmas: Mutta taisi mun keho vaan heräillä hieman jälkijunassa...DaylightDancer kiitos onnitteluista =) Omien laskujen mukaan LA on 15 - 19.6. Selviää ultrassa vasta tarkemmin kun ei niitä luomuja kerinnyt tulla kertaakaan niin kierrosta ei ole mitään hajua. Tämä siis omien laskujen mukaan tällä hetkellä (luulisin laskeneeni jotakuinkin kyllä oikein että milloin se ovis ja hedelmöitys tapahtui)
 
suukkis hyvä! :D Kyllä mä uskon että ne saatto olla liikkeitäkin. :) Katotaan vaan niin neljän viikon päästä mäkin huutelen täällä että nyt ihan varmana tuntui... :LOL:

nanakuu no sitten pinaattikeittoa nassuun. :) Siinähän on rautaa runsaasti. Ja täysjyväviljaa, täysjyväpastaa, täysjyvämuroja ja -leipää. Palkokasvit eli pavut ja herneet... ja samaan aikaan kannattaa syödä c-vitamiinipitoista ruokaa niin se tehostaa raudan imeytymistä. Eli perunaa ja papuja nassuun.

(.) söin yhen piparin ja siihen se makeanhimo loppui!! :LOL: No nyt on piparipurkki täynnä... ja osan taikinasta pistin pakkaseen niin voi sitten joskus paistella lisää pipareita. Kyllä mä oon ku paraskin kotirouva! :LOL:
 
Suukkis tiedätkö missä kohdin istukka sijaitsee? eikös se ookin niin et istukan olles etuseinämäs tuntee liikkeet aikasemmin.

mä kans luin kuola valuen ElinaMarian pipareista... :LOL:

mulle on tullut syömähimo. vedin äsken puol purkkii niit turkinpippurei vai mitä ne on!! semmoset vihreet tuliset :p NIIN hyviä.

DD hyvä että noinkin hyviä uutisia. :heart: :heart:

niin se mun neuvolakäynti tänään. oli suht pikainen kun ei normikäynti. terkka jutteli puhelimes et ultrataan mut sit ei ultrattukaa ku ei meiän tuppukyläs oo laitetta. :ashamed: olin jännittäny niin paljon ja nyt petyin. pissast tehtiin joku kasetti r-testi joka näytti samantien vahvaa plussaa. lääkäri teki kuitenkin sisätutkimuksen, kohdunsuu? ja limakalvot siistin näköiset, kohtu suurentunut ja eteenpäin kallellaan. jes, ei siis toivoakaan että sais pidettyä vatsan kauaa piilossa... ja se mun appelsiini-kuvaus oli juurikin hyvä kuvaus tuosta kasvavasta kohdusta. eli siis en tuntenut omiani. =)

sitten käytiin miehen porukoilla syömässä ja myllyssä shoppailemassa illalla. ostin äitiyslökähousut ja yhden pitkähihaisen äitiystrikoopaidan :heart: asutaan pienes maalaiskunnas, joten en halua yhtäkkiä havahtua ettei normivaatteet mee päälle... sillä yritin perustella noita ostoksia.. :ashamed: ja jos vatsa pullahtaiski nopeesti esil niinku DeeDeel :D mut vieläkään en voi viikkoi varmaks tietää :ashamed: sain lähetteen isompaan sairaalaan, josta kutsutaan sitten ultraan... menee varmaan 2 vko.. eli meiltä taitaa jäädä varhaisultrat kun siellä varmaan näkyy sykkeetkin jo... :heart:
 
mullakin on alkanut olo huomattavasti paranemaan joka tarkoittaa myös sitä, että kaikki hyvä taas maistuu...varsinkin suklaa. Pitikin mennä ostamaan perjantaina suklaalevy...arvatkaa vaan onko siitä enää mitään jälkellä? :whistle:

 
Mä en tiiä yhtää missä miu istukka on, enkä kyllä sen enempää tiedä siitäkään et mihi päin kallistunu mu kohtu on. Eli en tiiä mittää :D Mulla ku ei oo lääkäriaikaa ollu ollenkaa :( Ku sillo se peruttii ko nlatäti oletti et varhaisultras se joku lääkär tekis sisätutkimuksen samal eikä tehny.
 
Zoe-F
nanakuu Miä sain vissiin sadan kappaleen purkin neuvolasta ilmasiks.
la bebe Mulla tuli plussa jo kp27 mikä oli ihan käsittämätöntä, mutta oireet oli selvät.
Em Oli pakko ostaa muutama nami (eurolla) kun kävin viemässä ne leffat :D Säästin huomiseks puolet.
Ta Kiitos useiden pikku reijän alkujen (hampaiden välissä, ei voi porata, vaikka kasvaiskin reijiksi) mä en voi syödä suklaata juuri ollenkaa, suklaa kun sulaa suussa ja menee hampaan väleihin niin on semmonen kotitekonen kidutus että huhhuh.
Suukkis Mullaki ollu ihan ihme menoo noitten lääkärien ja neuvoloitten kaa, mut ultras sanottii et istukka kohdun suulla ja niskaturvotus ultrassa se muija vaan mutis jotaan että joskus ne siirtyy ja plaaplaa :/
 
Mitäs tänne! :wave:

Itse heräsin jo vartin yli viis vaikka kello ol herättämässä seiskalta. Päätimpä sit nousta aiemmi ylös =) Tännää en kauhiasti tääl oo ko meen kamun kans shoppailee sekä tortilloi varmaa tehää ja kahtellaa lehvaa! :heart: :heart: Jos sitä huomenna sit taas enempi tulis oltua tiälläki

Njahas... Vkot senkus vaa soljuu eteenpäi.. Jokseenki outo tunne, ku tuntuu et ne menee eteenpäi iha hurjan nopeesti. Pittää vaa ny jo nauttia :heart:

SS & mytty 14+4
 
Jotenkin tuntuu tää aika ihan suhteettomalta käsitteeltä. Silloin, kun tuonne esikkohaaveisiin itseni löysin, niin Suukkis plussasi samoihin aikoihin. Ja nyt sinulla on jo 14+4 menossa. Mihin tää aika menee? Alahan jo nauttimaan raskaudestasi :heart:
 
Onko kellään muuten kokemusta siitä, että olisi tullut raskaana ollessa vielä yhdet kuukautiset? Mulla on normaalisti tosi runsaat ja pitkät. Viimeiset kuukautiset oli niukat ja lyhyet. Ei ole ikinä ollut sellaisia. Eilen illalla vain aloin miettimään, että mitäs jos olenkin hedelmöittynyt jo edellisessä kierrossa?
 

Yhteistyössä