´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

Zoe-F
Markka84 ja HanTa tervetuloa! :flower:
Kävin tänään siellä neuvolassa.
Veriryhmä O
Ei Hivi:ä eikä kuppaa eikä muutakaa.
Pissa puhdas.
Paino +300g viikko :ashamed:
Paineet 119/73 ja suke 83
Hemo 122
Ja mukelon sydänäänet kuuluivat hienosti noin 150kert/min
Ja nyt kun kävin vaan neuvolassa enkä neuvolalääkärillä, niin se riittää, koska olen ravannut lääkärillä aivan tarpeeksi.

Siinäpä ne sitten.
Niskaturvotusultran tuloskin näkyi tuossa.
Jokseenkin epäselvä kylläkin, ehkäpä 0,3mm

Kohta mulla on kyllä sellanen pilleririvi ettei tosikaan.
Syön:
-Jättihelokkiöljykapseleita "huonoon ihoon", näppylöitä, atooppisuutta ja hilsettä.
-Multivitaa vitamiinien takia (plus estää itkukiukkukohtaukset)
-Rautatabletteja (en muista merkkiä) tuli tänään mukaan neuvolasta
ja kuukauden päästä aloitan vielä Minisun D-vitamiinit.
Huh.
Zoe ja Öttiäinen 14+5 :heart:
 
Cham juu kyl mie sen tiiän, et se laitonta ois. Mut mitä sitä keksis sit sanoa ja puolustautua jos ne irtisanoo. Mitään soppariakaa mul ei viel oo. Teen ny vaa pari työvuoroo ja sit ens kuun puole välin mais tehtäis sopimus ku sinne asti on tehty jo aiemmat työvuorot. Eli mul alkaa enempi tulla vuoroi vast sillo. Toivot. ei viel sillo näkyis tää mu maha! viel se ei oo alkanu onneks kasvaa, toivot ei viel sillonkaa!!
 
Mulla on eka lääkäri-neuvola 17.10 ja samana päivänä eka ultra. Samana päivänä pitäis mennä verikokeisiinkin niin saadaan selville onko niissä mitään. Vielä ois siis muutama viikko aikaa...ja nyt jo jänskättää onko kaikki ultrassa hyvin. Muutenkin jännittää kun se tehdään alateitse, toivottavasti ei oo inhottavaa...

TinyAngel 8+6
 
Hellou kaikille!En olekkaan moneen päivään käynyt kirjoittelemassa.On ollut vaikka mitä tekemistä,kaverille pikkuletit,äidin muutto tänään oli ajotunti ja huomenna inssi.Ja huomenna meen käymään nuorisotalolla,jos saisin harjoittelupaikan sieltä :p
Mua väsyttää ihan sikana,pakko mentävä nukkumaan vähäksi aikoo.
Hyvät illan jatkot teille :heart:
Sannya ja Nuppu 8+1
 
Sannya onnea inssiin!! Meikä pääs sen läpi vast kakkosella :kieh: kirjalliset sentää hujautin läpi ekalla =)

TA aika outoa, et sul o ultra ja lääkärineuvola samana pvänä! Mulla meinaa olis ollu se eka lääkäritutkimus sillo tiistaina 26.8 ja ultra yksityisellä 27.8. Mut sit ko sanoin siittä ultrasta neuvolaan ni se peru sen lääkäriajan. Ei kuulema oo hyvä koko ajan sitä kopeloida sitä kohdunsuutakaan. Mulla sit ultraajakaan ei kopeloinu sitä ku ei kuulema turhia viihti. Kohdunkaulan pituuden laittoin neuvolakorttiin sen perusteella, minkä lukeman ultra antoi.
 
Zoe-F
Ta Ei se alakautta ultra kovin inhottavaa oo. Olitko ihan tosissas että aika 17.9?
Mulla ei ainakaan ultraaja oo mitään kaivellu. Laittan ultrauslaitetta vähän sisään ja siinä se.
Ei sillä ultraustikulla ainakaan kaivella.
 
Zoe-F tulipas vähän väärä kuukausi..heh! :ashamed: nyt korjasin sen...
eli siis vasta ens kuussa se mulla ois.

miracle no en mä maininnut ultraa tilatessa että mulla on samana päivänä neuvolalääkäri, en mä tiennyt että se jotain haittais... :eek:
 
Zoe-F ompas sulle määrätty kaikkee pillerii. Mullekkin kyllä suositeltiin raudan syömistä, en oo vaan vielä niitä ees ostanut. eikai tuo 300g/viikko nyt kauheen paha oo kuitenkin sulla noita viikkoja on kertynyt mukavasti mulla viikkoja vasta 8+6 ja lihonnut oon vähän yli kilon noin kolmessa viikossa. tosin saattaa puntareissakin olla eroja koska aikaisemmin punnitsin itseni vanhempien puntarilla ja nyt tää viimeinen oli ihan neuvolassa.Ja onhan tää maha kyllä kasvanut aika paljon. Välillä tuntuu, että olenko paljon pidemmällä kun tuntuu että kaikki on sitä mieltä, ettei tässä vaiheessa esikoista odottavalla vielä vatsaa näy...taidan olla poikkeus tai sitten lihoon muuten vain :ashamed: :ashamed:
 
hihii :LOL: vauvis on meijän salainen agentti. :D Se aina käy vaklaamassa tuolla kuumeilpuolella.... ;)

miracle kävin just työkkärissä ja sanoin että oon raskaana että nyt mikä tahansa työpaikka puoleksi vuodeksi kiitos. :D Oli siellä ihan mukavan oloisia myyjän hommia... erinäisissä vaatelikkeissä ja yks lastentervikeliikkeessä.... :p se olis aika ihana... :D Mutta laitan hekmuksia menemään ja katotaan tärppääkö. :) Toivottavasti.... ei viittis koko syksyä kotonakaan maleksia... :snotty:

Zoella kyllä on aikamoinen pilleriarsenaali! :eek: Mä syön vaan raskaus multivitaa ja omega3 -pilsuja. :)

(.) ei kipuja eikä vuotoja enää. tais se säikäytys olla siinä... vielä viikon sisällä pääsen ultraan tarkistamaan sen että kaikki on hyvin. :) Nyt saunaan! :wave:

EM 7+1
 
Zoe-F
TA Mä olen kyllä ihan samaa mieltä tosta että vaa'at näyttää vähän eri lukuja. Mutta ei se painon nousu nyt niin paha oo. Kerrankos sitä ollaan paksuja hyvällä omalla tunnolla :D
Mullakin maha tullu näkyviin, ja töissä on tosi kiva kun on haalarit päällä, niin on vähän tiukkaa jo. Ne kun on niitä äijien haalareita. Ja muutenkin kun on lyhyt, niin ei voi kamalan isoja haalareita ottaa, kun sitten on haaruset polvissa.
 
Mul ei mahaa oo näkyvis laisinkaa. Tai mu mielest ei oo. Kamu sano, et mulle ois tullu vähä mahaa mut ite en huomaa. Ku mu mielest mulla o turvotusta nii paljo muutenki, siis sillonkii ku en oo ollu raskaana. Mut saa ny nähä, millo se masu alkais näkyä. Toivot. mahd. myöhään :xmas:
miracle & mytty 11+1 (kohta +2! =))
 
huomenta! Nyt alkaa jo pikku hiljaa jänskättää inssi.Eilen ei jännittänyt. :/ Väsyttää ihan himona.7.30 on ajotunti ja hetiperään inssi. Kiitos kaikille onnitteluista. :heart:
miracle Joo mulla meni kans kirjalliset ekalla läpi.Saas nähä meneekö inssikin. :kieh:

Sannya ja Nuppu 8+2 :heart:
 
Huomenta!

Varovaisesti merkkaan tän pinon itselleni, kun eilen illalla sain plussan! Tänä aamuna vielä varmistelin ja kaksi paksua viivaa siellä oli edelleen!

Vielä on sekaisin... Enkä lukenut teidän aikaisempia sivuja yhtään :ashamed:
 
Sompio Oikein mojovat onnittelut :flower: Ja paljon tarriksia pienelle mukaan :heart:

Just soittivat neuvolasta ja sano että lääkäri on sairastunu ja se aika pitää siirtää |O ...no, ens viikon tiistaina kokeillaan uudestaan sitten :D

vauvis 26+4 :heart:
 

Yhteistyössä