´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

ElinaMaria juu ja mulla on lähinnä toi kuntalisä, jonka haluaisin. Sen vuoks pitäis olla vakityössä tai sit sen 84 työpvää 6 kuukauden aikana. Et pakko ny on jotain saada ja noi extraajan työt ei leiville lyö ko niitä ei oo tarjota tarpeeks. Pittää kahtella jos saisin sen vakiduunin. Mut sit jos ne lykkää sen 4kk koeajan ni hienoa.. Ku sit ainaki saan potkut ku huomataan, et oon raskaana.
 
Huomenta päivää kaikille!!

miracle ja ElinaMaria
toivottavasti saatte jonkun kivan työpaikan.

eilen illalla oli ihan kamala nuhainen olo. ihan kuin ois ollut kuumetta, mutta ei ollut.
tänään onneksi parempi olo, koska tänään ollaan menossa siskoni pojan 4-vuotis synttäreille.
 
ElinaMaria mullaha oli sillo tuhruilua ko menkkojen piti alkaa. Sitä tuli yhen pvän suht paljonkin ja sit ei mitään kunnes taas kolmantena pvänä tuli v.pun roipe. Sittenhän mul tuli sillo seksin jälkeen sitä turhua aika paljon. Sen jälkeen loppui. Eiköhän se ole harmitonta :hug: Ja jospa ois siten tyttö tulossa ;) :heart: Tarkkaile vuotoa, et yltyykö. Mut kannattaa ny ainakin yrittää pysyä rauhallisena :hug:
 
ElinaMaria normaalia se on, että pelottaa. Mutta kaikki on varmaan hyvin. Koeta ainakin uskoa siihen :heart: Ja jos ei ole niin selviät siitäkin kyllä. Mäkin selviän, jos jotain tapahtuu. Rankkaa tulisi olemaan, mutta kaikesta selviää, onneksi. Mutta nyt ei todellakaan heitetä kirvestä kaivoon!! Vaan meille todellakin tulee pikkuinen sit ens vuonna kumpaisellekin!! Jaksamisia ja paljon haleja :hug: :hug:
 
Heippa kaikille! Mie olin tossa pari yötä siskon luona.Ja tänään kotiuduin :) Just värjäsin hiukset punertavaks :D Tuli mieleen nuista vuodoista,että mulla ei ole ollut mitään.Ei edes sillo ku olis pitäny alkaa mensut.Väsyttää vaan niin vietävästi välillä.Nyt ei ole ees jaksanut neuloa.Mutta noh,eiköhän tää tästä lutviudu :)
Mutta eipä minulla muuta.Jatkan telkun katsomista.Hyviä öitä :heart:

Sannya ja Nuppu 7+4 :heart:
 
heh samoilla linjoilla tytyn kanssa.. =) ihania masuja varsinkin toiviksen mahaa ihastelin ku kaikki sitä kehuivat :) ja juu nyt jännätään tärppäskö taasen... ois kyllä ihanaa saada kesäkuun vauva ku itekki olen kesäkuussa syntynyt.. :heart:
 
EM elä heitä vielä kirvestä kaivoon. Tuo kuulostaa ihan normaalilta tuhruttelulta, ja sehän on aika yleistä alkuraskaudessa. Varmasti pelottaa, mut mitä rennommin saat otettua sen paremmin vauvakin voi :hug: Jaksuja!

Talvis ja tyty on näköjään täynnä tervettä uhmaa tädinkirousta vastaan, hyvä homma! :D Livahdatte sen ohi tänne meidän puolelle. Onnea molemmille testailuun :heart:

Markkakin saisi jo tulla tänne! :flower: :heart: Ei me niin pelottavia olla :D

Nyt mulla on sit aika sinne yksityiselle, tänään 15:50. Naistentautien ja synnytyksen sekä perinatologian erikoislääkäri, joten luulisi osaavan asiansa. Kiva saada vihdoinkin selvyyttä tähän tilanteeseen vähättelyn ja ilkeilyn sijaan. Suppareita on ruvennut tulee entistäkin tiheemmin, heikko olo vaivaa jatkuvasti ja nyt vielä kaiken kukkuraksi on ruvennut tihkumaan maitoakin.. :$ Noh, tänään illalla olen viisaampi (ja toivottavasti ei tarvitse tulla enää töihin). Onneksi oma pomo on nyt työmatkalla, ja tää toinen on tosi reilu. Sano et voisin lähtee vaik heti ja et pitää levätä jos tuntuu siltä. :)

DD ja potkurineiti 27+5 :heart:
 
Chamorphis
EM kyllä kaikki hyvin on! Yritä olla murehtimatta turhia. :hug:
DD no toivottavasti nyt saisit asiat kerralla kuntoon! Tos on ainakin sellanen lääkäri, jonka pitäis tietää asiansa!!!

Omaa napaa... wuhii mä oon ruvennu tunteen sen kuplinnan lisäksi sellasia oikein kunnon muljahteluja mahas. Välillä oikein maha pomppaa melkein. :D Vieläkään ei kunnon potkuja tunnu ja harmittaa kun mies ei vielä tunne... Mä tunnen liikkeet mahan päältä kun pidän käsiä. Muutenkin liikkeitä on ruvennu oleen nyt paljon enemmän. Vielä joku aika sit oli jaksois et meni muutama päivä niin et oli tosi paljon liikkeitä ja sit saattoi olla muutama päivä niin et hyvä kun tunsin mitään liikkeitä.
Pesin eilen kauheen kasan vaatteita kun tuleva mumma oli innostu shoppaileen! :LOL: Niin ihania ja pikkusia vaatteita... Tuli taas sellanen olo et antakaa mulle jo vaavi syliin!!!! :heart: :heart: :heart:

Chamorphis ja Nasu 22+6
 
EM, :hug: :hug: :hug: Se vuoto voi todellakin olla ihan vaaratonta ja asiaan kuuluvaa, ja niin varmasti onkin :hug: Tietty tollanen säikäyttää, mut toivotaan parasta :hug: Kaikki on varmasti hyvin :hug:

Kiitti Talvis =) Onhan tää tämmönen ihana "pallero" tää maha =) :heart: :heart:
Toivottavasti olisit uudelleen raskaana ja tulisit takas tänne meidän joukkoon :hug: :hug:

DDlle tsemppiä lekuriin joka näyttääki olevan ihan just =) Toivottavasti todellakin tajuis se lääkäri tilanteen ja kirjottas se sloman sinne äippäloman alkamiseen saakka :/
Tuuhan sit kertoon, et mitäs siel sanottiin =) :hug:

Cham, eix oo tosi mahtava tunne =) :heart: Ei mullakaan viel tunnu sellasia "kunnon potkuja", mut selviä tömpsäyksiä kuitenkin =) Iskä on onneksi sattunu pitään kättä masun päällä sopivaan aikaan, ni on saanu tuntea just sellasia tömpsäyksiä, et maha ihan hytkähtää :heart:

Omassa navassa ei mitää ihmeempää. Huomenna aamusta neuvola, saas nähä mitä vaaka näyttää :/
 
hyvää maanantaita kaikille!
Huomenna ois eka neuvola...hieman tässä jänskättää miten mä sen pissa näytteen saan vietyä sinne.
No eiköhän se onnistu...
Neuvola täti sanoi että mun pitää varata aikaa 1,5h.Mitäs kaikkea ne siellä sitten tekee kun niin kauan siellä vietetään aikaa?
 
Nopea moikkaus ystävät rakkaat!!!

Juuri tultiin kotiin sairaalasta, jossa sitten hieman venähti. Synnytystarinaa voin kirjoitella sitten myöhemmin, mutta lyhykäisyydessään kolme päivää täyttä työtä 39 asteen kuumeessa, lopulta suunniteltu sectio tiistaina 16.9 klo 14.01 ja tulos oli maailman ihanin poika! Mitat oli 3650g ja 52cm. Jätkä joutui kuitenkin heti tiistaina teholle kun tulehdusarvot nousi. Perjantaina sain kuitenkin pojan vierihoitoon ja päästiin kunnolla tutustumaan. Itsellä vointi kävi myös aika piohjassa CRP oli vatimattomasti 300 ja edelleen vointi on aika kehno. Tärkeintä kuitenkin on että kaikki on nyt hyvin ja päästiin kotiin opettelemaan elämää vauvan kanssa sekä tutustumaan toisiimme!

Oikein tsiljoonasti onnea jo jakautuneille ja jaksamista vielä mahakkaille!

Koiramamma ja poika 6vrk
(laiskiasena kopio omasta pinosta )
 
Zoe-F
Moi!
Tänään oli sit eka työharjottelupäivä.
Ei niin paha mutta silmät kuivu koko päivän ku siellä on ilmastointi ja jalkapohjat on ihan kuolleet. Siinä kympin ruokalassa käyn syömässä ja pakko sanoa, minkä jo muistinkin monen vuoden takaa, siellä on kyllä maan mahtavat sämpylät, ja mä saisin syödä niitä neljä joka päivä, kun koulu maksaa ruuan.
Aamulla ei väsyttänyt edes pahasti, vaikkakin hieman huono olo olikin.
Eiköhän se tästä, yksi päivä takana, 39 samanlaista edessä.
Zoe ja Öttiäinen 14+3 :heart:
 
Chamille onnea ekoista selkeistä liikehdinnöistä :heart: Ne on ihan mahtavia.

Koirikselle onnea kunnolla vielä pojasta, hurja synnytys takana sullakin :hug: Onneksi nyt poika ja äiti kunnossa!

Toivikselle
kiitos tsempityksistä ja tsemppiä vaa'an kohtaamiseen huomenna :D

Lekurilla käynnin tulos:
Käsikopelolla sanoi että kanava tuntuu lyhentyneen ja kypsyneen. Ultralla kuitenkin vielä 40mm, eli siltä pohjalta ei hätää. Mies unohti ottaa mun äippäkortin (en tiennyt aamulla ennen töihin lähtöä meneväni lääkäriin, joten miehen piti tuoda se sit mulle sinne), joten en nyt sitten tiedä tarkalleen mitä tuo kypsymisellä tarkoitti. Ihan kun olisi jonkun verran puhunut aukeamisestakin?? Joka tapauksessa ennen on kaikki sanoneet heti suoralta kädeltä "paikat kiinteät ja kiinni", ja nyt tutki asiaa kauan ja oli sitä mieltä että kypsymistä on tapahtunut. Sairaslomaa en kuitenkaan saanut kuin 3 vkoa, sanoi että kirjottaisi mielellään äitiyslomaan, mutta kela ei kuulemma anna tällä diagnoosilla niin pitkää lomaa. Ei kuulemma voi 27+ vkolla tietää varmaksi että supistukset jatkuvat sinne asti eikä lähde levolla. On siitäki laitoksesta paljon iloa taas! |O Mutta teen niinkun lääkäri ehdotti, et sanon sitten neuvolassa 7.10 noista muutoksista, ja lähettävät sit Jorviin (en oo menossa sinne kättärille enää ikinä!). Siellä sitten jos vielä edelleen on muutosta tapahtunut niin varmasti kirjottavat sen lopun.

Käynnistä jäi nyt joka tapauksessa ihan hyvä mieli. Kaiken pitäisi periaatteessa olla kunnossa eikä paikat vielä hälyttävästi ole pehmenneet, ja nyt tiedän kunnolla sitten levätä. Nyt jää imurointi ja kaikki semmonen mitä ennen ajattelin vielä voivani tehdä. Nyt taistelen kaikki raajat (etenkin jalat) ristissä ettei pienokainen tule maailmaan ennen joulukuuta :D

Vauva oli muuten oikein päin, ihan lähtökuopissa. Ei kiinnittynyt sentään. Pysyisikin niin.. :)

DD ja potkurineiti 27+5
 
kääk! Nyt jänskättää! Tänään on ensimmäinen neuvola. :D :heart:
hassua miten mua näin alkoi jännittää vaikka tiiän ettei siellä tehdä muuta kun jutellaan...

Tänään ollaan oltu mieheni kanssa tasan 8-vuotta yhdessä :heart:
Eipä sitä tuu varmaankaan mitenkään juhlistettuu, kun ollaan jo
naimisissakin. Mutta ajattelin kuitenkin muistaa miestäni ostamalla
hänelle jonkun kivan kirjan. =) :heart:

TinyAngel 8+5
 
TinyAngel Tsemppiä neuvolaan :D ..vaikkei siellä muuta tosiaan tehä ku jutellaan.
Mulla olis ylihuomena lääkäri-neuvola, olispa ihana kun se ultrais samalla ku meillä terveyskeskuksessa on ultravälineet ja lääkärin tarkastukset tapahtuu aina siinä huoneessa missä ne vehkeet on :D

vauvis 26+2 :heart:
 

Yhteistyössä