Ennie tervetuloa!!
sasuma toivottavasti kaikki on vauvalla hyvin! Varmasti asia on just niin kuin ikuisuus sanoikin, eli tuon ikäisellä alkiolla on ihan päivästä tai parista kiinni näkyykö syke vai ei.
Ikuisuus, hyvä että sulla on kaikenlaisia keinoja käytössä sen selän takia! Ja niinhän se vaan on, että välillä se vaan on pahempana eikä oireita voi vähentää millään ja sit toisinaan se ei vaivaa ollenkaan. Inhottavaa mutta totta. :/ Toivottavasti (ja todennäköisesti) vaiva tosiaan jää synnärille!
Onnea äitiyspäiväraha-asiasta, kiva kuulla kerrankin positiivinen tarina Kelasta.
Miltäs näytti synnärillä?! Oliko hoitsut mukavia ja huoneet viihtyisiä?
Meillä tosiaan huomenna eka neuvola, jännittää.
:heart:
Marta aivan loistava idea tuo isyyspakkaus!! Loukkaannutko jos matkin sun ideaa sitten joskus (jos viitsin
)? Ja kerron jos keksin jotain hyviä kortti-ideoita.
Niiskuneiti- kiva ettei sokerirasitus sun mielestä ollut rääkkäystä
Ja onnea, puoliväli odotusta on jo täyttynyt! :flower:
bubunen mun ammattia saa käyttää hyödyksi, ei haittaa yhtään! Kysy vaan aina jos on jotain kysyttävää. Toinen asia on sitten se, osaanko vastata.
Esimerkiksi nyt en kyl osaa sanoa oikein mitään tuohon sun raihnaisuuteen, yleensä kun potilaalta kysellään kaikenlaista ja tutkitaan ennen diagnoosia.. =) Mutta mulla on itsellä muuttunut ryhti nyt parin vkon kuluttua tai siis mun on vaikeampi pitää yllä normaalia ryhtiä vaan alaselän notko painuu helposti entistä notkomalle ja hartiat kääntyy lysyyn. En kyl tajua miten se voi näin raskauden alussa muuttua, mut tuntuupa nyt kuitenkin muuttuneen. Joten jos sulla on vaikka vähän samalla tavalla niin sun lihakset voi kiristyä (pakarat, takareidet) ja sit jos lihakset on kireenä, ne voi puristaa tiettyjä hermoja. Joten kiinnitä huomiota sun asentoihin ja venyttele takareisiä ja pakaroita, toivottavasti auttaa! Ja sori kun en oikein osannut auttaa!
:heart:
Mulla on pahoinvoinnit jäänyt vähemmälle, nyt pariin päivään ei oo ollut ollenkaan pahoinvointia! Mutta onneksi mahan nippailut on tullut takaisin joten en edelleenkään huolestu näiden oireiden vaihtelevuudesta. Enkä vielä uskalla riemuita siitä, että pahoinvointi olis kokonaan loppu, se voi vielä vaania nurkan takana ja hyökätä kohta entistä vahvempana. Huomenna aamulla on neuvola, pissatestin anto vähän ahdistaa.
Hyvää yötä kaikille teille! :heart:
Siili & Toukka 8+6