bubunen :heart: Me ollaan melkein samassa vaiheessa raskautta, joten mun kokemuksista ei varmaan ole paljon apua mutta kerron silti.
Eli mulla on myös ollut 4. viikolta asti niitä vihlaisuja munasarjoissa ja alavatsassa, välillä juilii mahaa niin että oon varma että menkat alkaa.
Ja repäisykipuja on ollut muutaman kerran, viimeksi tänään kun aivastin. Tissit on toosi turvonneet ja kireät, siksi myös vähän kipeät. Lisäksi niihin sattuu, jos niitä vähänkään painaa.
Marta, olin tosi pettynyt Brion 2010 värivalikoimaan. Vain harmaata, ruskeeta, mustaa.. Ja kirkas punainen. Täytyy nyt miettiä jos ostais sit jotkut muut.. Mulla ei onneksi ole vielä "kovin" kiire vaunujen kanssa.
ikuisuus tuosta ehkäisystä.. Monet mun ystävät ovat vaihtaneet e-pillerit ehkäisyrenkaaseen ja kovasti kehuvat ratkaisua. Oletko sitä harkinnut?
Hauska tuo sun lumihanki-kokemus.
Onneksi ei käynyt mitään! Ja vielä siihen aikaisempaan keskusteluun kesä- tai talviraskaudesta: oon kyllä koko ajan enemmän iloinen siitä, että kuljen sitten kesällä isomahaisena (jos kaikki menee hyvin, pakko vielä lisätä
), kun mietin talven liukkautta, toppavaatteiden pukemista sun muuta. Huh! Kesällä sitten vaan varvassandaalit jalkaan ja joku ihana trikoomekko päälle. :heart:
Tsemppiä sulle masun kanssa liukkailla taiteiluun, älä nyt vaan kaadu! :heart:
Alennusmyynneistä: En ole vielä käynyt kun odotan palkkapäivää ensin.
En muutenkaan tiedä kuinka paljon ostettavaa keksin, kun en viitsi vaatteita hankkia kun ne ei pian mahdu päälle. Äitiysvaatteita en vielä viitsi ostaa, vasta kun on vähän mahaa. Vauvanvaatteita ja -tarvikkeita uskallan hankkia vasta rv 12 jälkeen. Tosin voi olla, että saatan "vahingossa" ostaa alesta muutaman söpön potkupuvun tms. jos löytyy halvalla.
Sun uuden vuoden suunnitelma kuulostaa kovin hyvältä!
Me ollaan ilmeisesti kotona kaksin, todennäköisesti juodaan lasilliset alkoholitonta kuoharia ja syödään jotain hyvää, katotaan alle 20-v. MM-lätkää ja mennään kävelylle.
sasuma :hug: pahoinvoinnista. Toivottavasti se nyt on vatsatautia, ettet seuraavaa 10 viikkoa joudu jatkuvasti olemaan noin pahoinvoiva! hug:
Kuulkaas, mä joudun varmaan luopua siitä haaveesta, että pääsisin työntelemään keltaisia Happyjä. Se väri onkin vuoden 2008 mallistosta! :/ Mutta kyllä mä voin hyväksyä jotkut toisetkin vaunut. Tai toisen väriset Happyt. *huokaus*
Mulla on ollut tänään toooosi kipeät hartiat, särky leviää ihan poskilihaksiin asti. Lihakset on kivikovat ja muljuu. :/ Oon yrittänyt lievittää kipua lämpöhauteella, kevyellä keppijumpalla, niska-hartiaseudun lihasten venyttelyllä ja miehen antamalla hieronnalla, mutta mikään ei auta. Luulen, että tää johtuu siitä kun en ole moneen viikkoon päässyt kuntoilemaan + olen joutunut toimimaan tosi yksikätisesti kun toinen käsi on ollut paketissa. Hartiakivusta tietysti tuli myös pelko, että onko tää nyt sit kohdunulkoisen raskauden oire.. :/ Mutta ilmeisesti siinä hartiakipu on aivan erilaista. No, nyt vaan peukut pystyssä että tää tosiaan on vaan jostain liikkumattomuudesta tms. johtuvaa.
Ai niin, yöunet pitenee koko ajan. Viime yönä nukuin 12 tuntia, en millään meinannut päästä ylös sängystä! Ja nyt jo väsyttää.