Ikuisuus haleja sinnekin väsymyksen selättämiseen :hug: Teille tulee ihan pian vauva!!! :heart: Tai no, voin kuvitella että ne viimeiset viikot ei omasta mielestä mene hujauksessa kun se on tosiaan sitä varsinaista
raskausaikaa. Hauskasti ja osuvasti keksitty tuo odotus- ja raskausaika!
Ihania kavereita sulla kun ovat väkertäneet vauvalle tumppuja ja peittoja ym. :heart:
Myös
Martalle :hug: väsymykseen, toivottavasti nukkumatti on taas löytänyt sun luo! Paljon onnea oksentamattomuudesta ja taas uuden viikon poksumisesta. :heart:
Jokos sä oot niitä äitiysvaatteita päässyt johonkin ostelemaan?
Indira tsemppiä pahoinvoinnin kanssa! Mulla tökkii kaikki lämpimät ruoat. Vaikka ruoka maistuis hyvälle, mua alkaa parin haarukallisen jälkeen oksettaa. Välipalat maistuu sitäkin paremmin!
bubunen :hug: Voimia sinnekin ja toivottavasti sun päänsäryt pysyy nyt poissa! Mun migreeni meni kyllä ohi muuten, mutta vielä tänäänkin silmät on ollut valoille arat ja päätä vihloo välillä. :/ Mutta se on vaan sellaista pientä, epämiellyttävää kremppaa, ei tartte edes ottaa särkylääkettä.
Joko jännittää neuvola?!
Meillä on np 8.2., viikot on silloin 12+5. Nyt tiistaina on lääkäri ja torstaina meen verikokeisiin + vien pissatestin, niitä kun ei tehtykään neuvolassa niin kuin kai muualla on tapana? Ultraan meno jännittää ja odotan sitä aivan tajuttomasti. :heart: Mutta täytyy sanoa, että pieniä epävarmuuden hetkiä lukuunottamatta en ole katunut, että jätin varhaisultran väliin. On saanut Känkkäränkkä kasvaa omassa rauhassa kenenkään vakoilematta.. :heart: Tosin en vieläkään uskalla olla onnellinen paitsi ihan hetkittäin, koska en tiedä onko masussa oikeasti jotain, voihan olla vaikka tuulimunaraskaus.. Eli sinänsä varhaisultra olis ehkä ollut ihan jees. Ja pakko lisätä varmuuden vuoksi: edelleenkään en arvostele niitä jotka varhaisultraan menee..
Kiva, että saitte tietoiskun ystäviltänne.
Saitteko hyviä vaunusuosituksia? Onnittelut kummitytöstä, jos en vielä ole onnitellut!
Mä olen tänään suunnitellut meidän Tukholman-reissua (helmikuun alussa mennään) ja oon löytänyt vaikka mitä vauvan- ja mammavaatteita myyviä butiikkeja. Siis vaikka lupasin etten osta vielä mitään! Mutta kun Polarn O. Pyretkin on Tukholmassa halvempaa kuin täällä ja ne vaatteet on niin ihania että voisin täyttää meidän asunnon niiden vaatteilla..
Siili & Känkkäränkkä 10+3
(Känkkäränkkä on miehen keksimä nimi ja mä kovin toivon ettei se kuvasta vauvan luonnetta sitten kun hän syntyy!
)