¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

Huomenta!

HanTa no hyvä että saitte kuitenkin mukavan lopetuksen päivälle! :)

Vilma no ei tarvii onneks kauaa... toivotaan että tulis ulos ennen LA:ta. Mä alan olemaan jo aika kypsä.... :LOL: enkä mä ylettyis niitä nilkkaan... :LOL: :LOL: se oiskin näky kun tällanen tankki yrittäis konttailla maassa... :LOL: :LOL: Tsemppiä opparin toiminnalliseen osuuteen!!! :flower:

(.) Mä en sit osaa nukkua... pöh. Yöllä pari kipeetä supistusta ja menkkamaisia jomotuksia, mut ei sen kummempaa. :) sormet on taasen nakit. Tänään on vähän parempi fiilis - ainakin näin aamusella. :D Vois tänään vaikka kuurata kylppärin... :p

Moikka kaikille! :wave:
Täällä on taas tapahtunut parinpäivän aikana vaikka mitä.
En oo kauheesti kerenny käymään, torstai ja perjantai pidettiin "häälomaa" ja viikonloppuna töissä.

Olotila on aikas pitkälti samanlainen ku viimeksi.. viluttaa ja pahaolo :ashamed:

johannaki on myöhään liikentees aamulla =)

mä kampesin itteni kymmenelt ylös. :) huomen ea2-tentti.. ja arvatkaa vaan ketä kuumottais just tänään siivous ja ompelu, eli kaikki muu tekeminen :LOL:

ElinaMaria mistä oot ostanu vadelmanlehtiteetä? ja koska sitä saa alkaa juomaan niin ettei aiheuta ennenaik. synnytystä?

33+1

vilma ajatuskatkos kuinka pitkällä sä oot jo???
mukavia virikehetkiä... :D

em tuu meille myös kuuraa... siivosin pe kämpän katosta lattiaan, ja tää on ihan hirvee törkykasas TAAS... tänään ei kyl ehdi siivoomaan... pakko lähtee kaupunkiin asioille :D ja on nätti ilmakin...

vaikka just nyt mielummin nukkuisin mutta ei... metsuri huudattaa sahaansa talon päädyssä... ja valitettavasti heräsin siihen :(
Mut en aijo nousta viel... mul on kone sängyssä niin köllin täällä kyllä vielä jonkun aikaa ja vaikka palstailen jos en nukahda uudestaan.

muoks... oon kirjottanut tän viestin muuten 8 aamulla :D
netti tökki, kiitos metsureiden.

EM, jo pelkkä ajatus pistää naurattamaan :LOL: Ei sillä ettetkö sä pystyisi tuohon :LOL:

Hanta, jos raskautta tarkoitat :LOL: niin 24+2, kuinka niin? :saint:

Niin ja kiitos viriketsemppauksista :LOL: Mä en nyt vaan oikein ole viriketuulella :D

nibbler nyt oon tosi tyhmä... minkä alkuperäisen pinoan kaverit???

talvis koita saada opiskeltuakin, vähän kaikilta muilta kiireiltä huolimatta :D

em mäkin tahdon tietää mistä vadelmanlehti teetä saa :D

omamasu
olen puhtaasti sitä mieltä, että taloyhtiö voisi ilmoittaa mille aamulle on metsurinsa tilanneet...
vaikka kun lähdin ulos suihkunraikkaana 10 aikaan... niin siellä oli syötävän söpö metsuri "poika"
sen kanssa pari sanaa vaihdettiinkin... kohtuuttomasta herätyksestä ennen kukonlaulua. :D

Joten kun täällä asunnossa ei saanut nukkua, ja olivat pätkineet meidän netinkin, niin pihalle vaan :D
Aurinko paisto tosi ihanasti... tassuttelin kaupunkiin ja kävin teettää systerille avaimen :D kävin vielä siskolla "aamukahvillakin"
ja ruokakaupassa ja "pillerikaupassa" nyt on taas kalaöljyä ja maittohappoa ja ties mitä muuta :D ei pillerit lopu aamuista ainakaan kesken.

masusta on tullut aamu-uninen... se on nykyään tosi rauhallinen aamuisin... mutta yöllä sitten melskaa, huomaan jos satun valvomaan :D
eikä pingotakkaan niin pahasti kuin eilen ja toissa päivänä... mutta painaa kyllä...
taisi kuulua asiaan.. ylihuomenna taas neukkula... joten sitä odotellessa.

HanTa Meidän vauveli on kanssa nykyään aamuisin tosi rauhallinen. Tossa neljän-viiden aikaan alkaa sitten melskaamaan enempi ja jatkaa sitä sitten kuinka pitkään lienee :whistle:

Mihinkähän meidän jiirilaatikko on piiloutunut :whistle: Kuka tietää? Tai mä en ole varma, että heitinkö sen roskiin viimeksi kun mä sahasin, niin meni hieman laatikkoakin :D Nukkekodin seinät jää nyt ilman panelia kun mä en millään viitti lähtee hakeen uutta :| Matkaa lähimpään sellaiseen kauppaan on kuitenkin 15 km. Jos tän päivän suunnittelisi ja keksisi huomiselle muitakin asioita niin saisi samalla reissulla.

Iltapäivää kaikille täältä Kuopiosta!

Oli todella ihanaa lukea teidän tsempitykset.Meinas tulla tippa linssiin. :'( :heart:
Tosiaan eilen lähdettiin,ja olinkin 6cm auki kun synnytys saliin minut suoraan veivät.Mies lähti perässä tulemaan autolla,ja kerkesi tulla silleen että olin jo miltei ponnitus vaiheessa.Ja siinä vaiheessa olinkin jo 10cm auki! :D Meni 20min niin alkoi vaavin päätä näkymään.

Kerron lisää kun pääsen kotia täältä.Hyvällä säkällä huomenna ollaan kotosalla,kun minimi on 2pvä.
Tytön paino 2850g ja syntyi klo 14.01.Eli siitä voipi päätellä miten nopsa synnytys oli.
:heart:

Palaillaan,ja voimia kaikille ja todella suuret halit!!! :hug: :hug:

Onnittelut Sannya! :flower: :flower: :flower: taidat olla aika hyväs kuosis, kun heti seuraavana päivänä meitäkin muistat? tuu kertoon sit enemmän kun kerkeet =)

Onnea myös delfikselle, nyt se varmaan viimeinkin tuntuu todelta :heart:

Sannya oi, ihanaa, täältä kukkapuskia sinne :flower: :flower: :heart: kunto näkyy olevan hyvä, kun mietit jo kotiin lähtöä!! onnea koko perheelle =)

hiukan on opiskeltu jo :D ja siinä lomassa kuurattu vessa ja pölyt pyyhitty. neuvolalääkäri-reissulla terkka pyysi mut yllättäen sen huoneeseen ensin, ja tuli ylihuominen terveydenhoitajalla käynti tehty tänään. vähän se jäi kyllä puolikkaaksi mut kaippa asiat on ihan hyvin.

eli kohdunsuun tilanne sama edelleen, kiinni, kiinteä ja kaulaa 3cm. RR oli 130/69, painoa tullut viikkoa kohden vain +200g *vetää ifa-salmiakkimainoksesta tutun pyllynpyörityksen* pissanäytettä mulla ei tietenkää ollu mukana, joten sen vien keskiviikkona. hempanki ois voinu mitata, et onko toi syöty rauta auttanu mitää, viime viikolla oli 116 (2vko sit 115). vaavia ei tunnusteltu eikä kuunneltu eikä masua mitattu. siellä se möyrii niin kyllä sillä on kaikki hyvin :heart:

synnytystapa-arvio ois sitten 25.5 :eek: ikuisuus siihenki...

delfikselle onnea myös :flower: eikö ookki ihmeellinen tunne kun näkee sen pienen siellä ruudulla :)

kumma kyllä, ei terkka kommentoinu mitenkään tuota painoasiaa.. :/ ois ollu kiva kuulla välillä muutakin kuin naputusta sen suhteen. kaks viikkoa mulla on ollu toi herkkupäivis tossa jääkaapin ovessa, on se hiukan karsinu herkkujen syömistä... mut ei paljoa.

talvis sää oot saanut valtavasti aikaan.
ja neukkulakin oli mukava... on ne niin pöllöjä ne tädit että ne harvoin sanoo sitten mitään kun kaikki on hyvin. :( joten kovasti onnea sinulle että olet saanut pidettyä painon nousun normien mukaisissa rajoissa tälle neuvola kerralle ;)

Mä en ookkaan käynyt puntarissa kertaakaan tällä viikolla, joten katsotaan keskiviikkona miltä näyttä ja paljon on painoa tullut lisää, vai onko tullut yhtään... niinkuin viimeksi.

sanya sähän teit sen prinsessan vauhdilla :D
*iiisooo hali* onnea oikein kovasti... nähdään koneella sitten kun oot kotosalla :D ja jaksat jutella ;)

HanTa no vessan pesus meni 5min ja pölyissä vaan hiukan kauemmin.. =) mä inhoan niin paljon koko hommaa et koitan välttää esim koriste-esineiden haalimista, ku mul hajoo pää niihin :xmas:

:attn: asiasta kolmanteen... missäs on hooyo?? ootteko saanu kämppäasiat kuntoon? :attn:

SANNYA ONNEA TYTÖSTÄ!!! :heart: :heart: :heart: No hyvä että et kuhnaillu enempää kotosalla! :LOL: Nopeeta toimintaa... olispa mullakin! :saint:

Ja onnea delfis sykkeestä! :flower: =)

(.) EN MÄ MITÄÄN VESSAA PESSY. :LOL: Ulkona oon ollu koko päivän kun on NIIN lämmin että!!
Grillattiin kesän ekat makkarat ja vähän haravoinkin pihalla... muka. :D Sellasta leikkimistä se kyl oli... :D Voi juku nyt alko jännittämään kun eihän meil ollu sannyan kanssa ku viikko eroa lasketuissa ajoissa!!! :D :D

No ennen vappua EN synnytä. :D Tää on toukovauva eikä mikään huhtivauva. :LOL:

EM ja Dodoliina 37+6 :heart:

Yhteistyössä