¨¨*~ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET vol 6~*¨¨

jääkyynel hyvä että agvaario toimii jälleen :D

vilman pitää tänään levätä kunnolla :D
Juu mä alotin neljan aikaan sauna hommat... suojamaalasin yhden seinän... ja ihmettelin ja kävin kuudelta nukkumaan... sainkin nukuttua 2½ tunnin unet, ja nyt aamun riehunut saunassa... mutta koko sauna mun osalta suojamaalin peitossa :D
Siis ja jos joku kysyy niin minkä suojamaalin??? Niin en tiedä itsekkään... tuo on sävytetty saunasuoja :D joten puhun maalista, kun vaaleasta panelista tuli tummat :D

talvis kylläpä siellä on tyhmä eläinlääkäri :( toinen ei saa syödä mittään...
Mutta onneksi hampaat sentään tulevat kuntoon...
Tehdäänkö tuo poisto sitten nukutuksessa, vai miksi ei saa syödä???
Meillä lekuri neuvoi vain pesämään koiran hampaat 2 kertaa päivässä...

sompio toivottavasti tuo luomen tummuminen kuuluu vain asiaan..
Muuten ei kuulosta yhtään hyvältä...
Olo se on täälläkin että kaikki on pysähtynyt... vauva ei halua maailmaan :'(

HanTa Niinpä, nuo luomet kyllä pelottaa. Mulla on muutenkin paljon luomia, mutta aina värimuutos tai kasvaminen huolestuttaa, että jos siinä onkin sitten jotain häikkää :(

Kuinkas teidän remontti on muuten edennyt? Onko paljon vielä tekemistä?

sompio onhan täällä...
makkareiden kattojen laitto, saunan lauteet... kylppärin ovet... tapetointia, listottamista... eli kaikkee vähän pienmpää...
sitten isompia juttuja on tuo vessa keittiö ja piha :D
Mutta hiljaa hyvä tulee...
viikonlopun aikana saatiin sauna paneloitua loppuun, ja eteisen katot kuntoon :D eli en pistä pahakseni taaskaan :D ja meidän makkariin saatiin katolle koolinkikin.

katosta puheen ollen mä voisinkin laittaa tänään parit lamput paikoilleen :D

Hanta :D nomut jos ne ei ollukkaa vehkeet vaan jos sillä oli joku lelu mukana tai joku.
meilla kans kaikki ostettu "pojalle" ja se huonekki on sininen. mut jos meille sittenki saapuis tyttö niin mä oisin sillee et "mitä sitä erottelemaan noin pienenä jo tyttöjä ja poikia" :D

HanTa Onko teillä minkälainen asunto, kun noin isoa remppaa teette? Siis vanha/omakotitalo vai teettekö ihan vain että saatte omanlaisen?

Nibbler Meillä on Nuppu menossa vaaleansiniseen huoneeseen. Ollaan ajateltu kanssa, että seinät saa olla vaaleansiniset ja sisustetaan sitten verhoilla, matolla yms. Mutta voihan se olla, että mieli muuttuu ja se maalataan sitten ennkuin Nuppu siihen muuttaa :D Meillä on vaatteissa myös vaaleanpunaista, mutta jos onkin poika, niin sitten puetaan poikaakin vaaleanpunaiseen. Mutta ne bodyt, missä on pitsereunus jää sitten käyttämättä :D

Mutta varuiksi vaihdoin kotiintulovaatteet, kun ne oli eka vaaleanpunaiset. Nyt otetaan oranssi/ruskeat vaatteet sairaalaan.

Sompio: sä kyselit aiemmin niistä tuttipulloista.. en enää muista mistä mä sen luin, mut ainaki ekan kuukauden aikana pitäs keittää kerran päivässä ( en tiiä onko totta ).
mites muuten huvituttien kanssa?
tuntuu, että tällästen juttujen kanssa on ihan urpo :headwall:

sompio me ostettiin tää rivitalon pätkä vuosi sitte :D
täällä oli kaikki pinkkiä ja kulahtanutta, vanhan parin koti...
ja nyt yritetään tehdä tästä asunnosta omannäköistä ja toimivaa nykyaikaista perhekotia :D

voihan perse..olinkii palanu ihan kauttaaltani eilen arskan otossa :ashamed: selkä,maha, reidet ja rinnat |O ja sit yöl en saanu nukuttuu ku pari tuntii, tulu huono olo..paleli ja mahaa rupes koskee--> tänään oon olu ihan sika väsyny..en jaksanu töihinkä aamul mennä ( hyvä minä :ashamed: ) huono olo vaivannu aika ajoin ja jokapaikkaa koskee..yhyy..en tiiä sainko eilen sit auringonpistoksen ku tämmösen olon teki :/ pomo sano et pitää tarkkailla ettei oo rakausmyrkytystä, mutta en siihen usko..eiköhän sitä ois ihan turvonnu ja paineet kohol ( apineista en kyl tiiä mittää ku ei oo RR- mittarii )

Meillä kans Kitku lykätää suoraa pinniksee/ meijän sänkyy..en tiiä tuleeko tuota äippä pakkauksen laatikkoo käytettyy vauvan nukkumis tilana..pinniksenki saa ahtaa tonne meijän makkarii :kieh: on niin ahasta.

Sitte noista uskomuksista..niin meillehän on KAI tyttö tulossa :D ainakii veikattii, mutta miulla on niin poika maha ku voi vaan olla..välil ihan kauhul mietin et sit jos tuleeki poika ni se joutuu käyttää vaaleepunasta :D oon kyl melkei kaikki vaatteet ostanu sen värisinä et sopii joko tytölle tai pojalle.

Johanna Sama tunne :ashamed: Mutta toivottavasti saa sairaalasta ja neuvolasta hyvät ohjeet kun sen aika tulee. Mä kyllä varmaan soitan siskoille tai kavereille jatkuvasti ja kysyn että mites tää ja tää juttu :D

HanTa Ok. Pinkki :/

Tyty Muista juoda riittävästi. En mä muuta konstia osaa sanoa, mikä oloa helpottaisi. Rasvaa ja rasvaa :|

tultiin sieltä hammaskiven poistosta koiran kanssa.. Hanta juu tuo rauhoitettiin, eli ei ihan nukutettu, mut siks ei ruokaa. nyt se nukkuu tossa sohvalla, on heränny rauhoituksest jo mut tais olla rankka reissu, ku pari hammastaki otettiin pois. :(

meil on huomen synnytystapa-arvio.. pitää varmaan kysäistä, et mitä sieltä haarovälistä nyt löytyy :) kotiintulovaatteet on sukupuolen mukaisia, mut mies saa tuoda kotoa sit uudet, jos tuleekin yllätys :D

oisko huomenna tosi hyvä päivä :D
Hemmetti, mulla on selkä tulessa, ja järetön paineen tunne tulee ja menee...
Oisko tää nyt sitä, vai loppuuko tää kun uskallan alkaa ajattelee pikkuisen synnytystä ????

Laitoin just uudet pottulat kiehumaan, ja meinasin grillata parit makkarat... ei tee yhtään mieli, mut en oo syönyt koko päivänä mitään... kiskonut vaan vettä naamariin... sekään ei oikein maistu.

talvis nyt on sitten haukun purukalusto kunnossa :D

Hanta vetää nyt potut ja kyrsät naamariin ja lähtee sitten puskemaan vaavin pihalle jos kerran tollasia tuntemuksia on ;)

Tyty, samaa sanon minäkin kuin muutkin. Juomista vaan ja rasvaa. Sekä tietysti lepoa. Voihan se olla että raskaana olet herkempi auringolle.

sompio oisko ollut portugalilaisia pottuloita :D
ostin sellasesta kesäkojusta prisman edestä...
kun prismassa oli espanjalaisia uusia perunoita jotka oli kahden nyrkin kokoisia..
ja mulle uudet perunat on pikkusia napsittavia...

touhuun touhuun oon rääkännyt itseäni pelaamalla EyaToyta... ja pessyt pyykkiä, kyykkinyt siellä ja täällä... nyt alan imuroimaan...
Mutta vähän veikkaan et tää oli jo tässä :(
vihlonta on selässä vielä... mutta toi paine vihlonta jalkovälissä / vatsalla on lopahtanut :(

HanTa vaan enemmän nyt rehkimään :p meet vähä tekee lisää remppahommia ;) aatella ettei mene enää kauaa ku sulla on ihka oikeesti nyytti sylissä :heart: ihan jänskättää siun puolesta!

Talvis: voi vitsin kivaa!! mie ainakin ootan ihan into piukeena tota synn.tapa-arvioo! mulla se on tosin vasta viikon päästä. mäkin ajattelin sit sanoa sille tohtorille, että vihjasee jos prinssi on muuttunu prinsessaksi :D

noista huuhaa jutuista että tyttö vaiko poika
Kauhee himo karkkiin,etenki salmiakkiin ja en saa sitä edes perkule syödä, kasvatan kans mahassa sitä lanugo karvaa kasvaa jokapaikassa ja olen siis myös apinoitumassa hyvää vauhtia. Miehen puolikaski tuossa mainitsi "onpas sun pepussa paljon tollasuia valkosia karvoja" :D sit kyllä otin höylän kauniiseen käteen ja yritin parhaani mukaan ajaa niitä pois mut takasin ne pirulaiset kasvaa. :D ruokahaluista niin Jossai välis teki törkeesti mieli perunamuusia ja nakkeja. Sit paprikaa aivan sairaasti ja appelsiineja. Yhdessä vaiheeessa porkkana sämpylöitä ja mun lempiruoasta lasagnesta tuli mun inhokki ja oksettaa edelleen ajatuskin. :D Nyt on tullu ihan törkee himo niihin cocopops suklaamuroihin ja noita rainbown vauhtihirmu pillimehuja on PAKKO olla jääkaapissa! Mies se onki nauranu että "tossa lähikaupassa ne luulee varmaa että mulla on paljonki mukuloita ku raahaan noit pillimehui ja muroja harvasen päivä" :D

sykkeet ollu np-ultrassa 170 ja muuten 145-155 :) Ja tyttöähän meille on lupailtu ultrassa. :)

tb onnea poksuista!

Yhteistyössä